Re: I/30
Napsal: 3.6.2013 17:29:54
Vana je stavěna tuším na 15-letou vodu. Pozitivní je, že je udělaná bezvady a funguje.
Lovosice nee, I/30 vedla až z dalekých Horažďovic a do Litoměřic se odklonila od souběžné I/8 za Terezínem, pro změnu spolu s I/15. Když se člověk dívá do starších map, tak silnice na obou březích Labe mezi Lovosicemi/Litoměřicemi - Ústím nad Labem (- Děčínem) byly podobného charakteru a při rozhodování o modernizaci se asi ukázalo, že na levém břehu bude přeci jen trochu víc místa, takže I/30 se "přebrodila".Lenny píše:Zajímavé je, že silnice I/30 vedla před výstavbou několika přeložek na levém břehu v 70. letech v trase Lovosice - Litoměřice - Střekov - I/13.
Presne tak, vedla v trase Horazdovice - Lnare - Breznice - Milin (tady byl pak vybudovan obchvat) - Pribram - Zdice - Beroun - Kladno - Slany - Doksany - Terezin - Litomerice - Usti n.L. - Chlumec. Postupne byly to prerazeny do 2. tridy useky Horazdovice - Milin, pak usek Milin - Terezin a nakonec se presunula z praveho brehu Labe na levy breh. V useku Horazdovice - Milin ji nahradily silnice II/188 a II/174, v useku Miln - Pribram silnice I/66, v useku Pribram - Zdice - Beroun - Kladno - Slany - Doksany silnice II/118 a z Litomeric do Usti - Strekova silnice II/261. Silnice II/118 se tak stala jednou z nejdelsich silnic 2. tridy protoze vede od Doksan do Petrovic, ktere lezi kousek od Milevska.Vizi píše:Lovosice nee, I/30 vedla až z dalekých Horažďovic a do Litoměřic se odklonila od souběžné I/8 za Terezínem, pro změnu spolu s I/15. Když se člověk dívá do starších map, tak silnice na obou březích Labe mezi Lovosicemi/Litoměřicemi - Ústím nad Labem (- Děčínem) byly podobného charakteru a při rozhodování o modernizaci se asi ukázalo, že na levém břehu bude přeci jen trochu víc místa, takže I/30 se "přebrodila".Lenny píše:Zajímavé je, že silnice I/30 vedla před výstavbou několika přeložek na levém břehu v 70. letech v trase Lovosice - Litoměřice - Střekov - I/13.
Pokud jsou mé informace správné, tak to zůstane I/30. Navíc bude protažena až do Teplic místo stávající I/13, která by spolu s Kladrubskou spojkou měla být přetrasována na R63.dvs píše:A jake bude mít číslo po dobudování D8? II/630 je volné?
Chápu přeřazení od Horaždovic do Milína Je zbytečné aby byli souběžné i/4 a i/30 Ale od Příbrami do Terezína bych takovouhle silnici uvítal. Jelikož by nejezdilo tolik aut po D4 a D8kik píše:Presne tak, vedla v trase Horazdovice - Lnare - Breznice - Milin (tady byl pak vybudovan obchvat) - Pribram - Zdice - Beroun - Kladno - Slany - Doksany - Terezin - Litomerice - Usti n.L. - Chlumec. Postupne byly to prerazeny do 2. tridy useky Horazdovice - Milin, pak usek Milin - Terezin a nakonec se presunula z praveho brehu Labe na levy breh. V useku Horazdovice - Milin ji nahradily silnice II/188 a II/174, v useku Miln - Pribram silnice I/66, v useku Pribram - Zdice - Beroun - Kladno - Slany - Doksany silnice II/118 a z Litomeric do Usti - Strekova silnice II/261. Silnice II/118 se tak stala jednou z nejdelsich silnic 2. tridy protoze vede od Doksan do Petrovic, ktere lezi kousek od Milevska.Vizi píše:Lovosice nee, I/30 vedla až z dalekých Horažďovic a do Litoměřic se odklonila od souběžné I/8 za Terezínem, pro změnu spolu s I/15. Když se člověk dívá do starších map, tak silnice na obou březích Labe mezi Lovosicemi/Litoměřicemi - Ústím nad Labem (- Děčínem) byly podobného charakteru a při rozhodování o modernizaci se asi ukázalo, že na levém břehu bude přeci jen trochu víc místa, takže I/30 se "přebrodila".Lenny píše:Zajímavé je, že silnice I/30 vedla před výstavbou několika přeložek na levém břehu v 70. letech v trase Lovosice - Litoměřice - Střekov - I/13.