Jaroměř - obchvat
Re: Jaroměř - obchvat
Pravda, ještě by se mohlo stát, že lejstra nedobrzdí a přistanou na vedlejším stole
Re: Jaroměř - obchvat
Jen to upřesním. Příslušný katastrální úřad provádí digitalizaci postupně po jednotlivých katastrálních územích.Honey72 píše:Protože každá obec si úpravy v katastrálních mapách zpracovává na své triko. Některé obce v Česku dosud ani nemají digitalizovanou mapu a zákres je jak za Marie Terezie
Obce na to nemají vliv.
Re: Jaroměř - obchvat
Koukám na to, a oni mají v řadě katastrálních území tu digitalizaci hotovou jenom částečně. Takže u 99 procent katastrů mají sice digitalizaci zahájenou, ale u řady z nich to není kompletní. Takže to je další "podvod na voliče" neboť ve skutečnosti je hotovo mnohem méně, než 99 procent plochy území, jak by se mohlo na první pohled zdát
Re: Jaroměř - obchvat
Často se dělá jen intravilán.
Re: Jaroměř - obchvat
Zakreslena další část trasy do katastrálních map - od obce Svinišťany k silnici I/33.
Re: Jaroměř - obchvat
Zajímavé, včera večer to ještě nebylo
A taky je zajímavé, že v mapě jsou vidět jen nové hranice, ale čísla pozemků jsou ještě při starém...
A taky je zajímavé, že v mapě jsou vidět jen nové hranice, ale čísla pozemků jsou ještě při starém...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Jaroměř - obchvat
Dnes už i s novými čísly pozemků
Re: Jaroměř - obchvat
Uz je definitivne rozhodnuto o podobe MUK Dolany? V letaku je v textu napsano MUK, ale v mapce je stale "urovnove odboceni vlevo". A na katastru ty pozemky rozdeleny pro plnohodnotnou MUK nejsou, leda by se na Dolany+Svinistany odbocovalo o par set metru dal, viz obrazek.Honey72 píše:Vizualizace bývají starší než nejnovější verze letáků. A oproti letákům se vizualizace již většinou neaktualizují. Nejlépe to je vidět na D11 Jaroměř-Trutnov-PL, kde je spousta odlišností.JohnyRockNRoll píše:MÚK Dolany bude kompletní, tj, bez odbočení vlevo z/na hlavní? Doufám, že to není chyba v letáku a že to tak fakt bude.
V téhle vizualizaci: https://youtu.be/v6SnrpW0bgs?t=5m11s je totiž MÚK nekompletní a na hlavní zůstává odbočení vlevo, což mi při tom provozu nepřijde úplně ideální, zvlášť když už tam ten nadjezd tak jako tak bude.
- Přílohy
-
- MUK_Dolany.png (222.28 KiB) Zobrazeno 13622 x
Re: Jaroměř - obchvat
Ahoj,
změna územního rozhodnutí.
Přílohou je upravený výkres.
https://www.jaromer-josefov.cz/e_downlo ... -kt-16.pdf
změna územního rozhodnutí.
Přílohou je upravený výkres.
https://www.jaromer-josefov.cz/e_downlo ... -kt-16.pdf
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Jaroměř - obchvat
a nový leták, vykoupeno 22% pozemků (30/134 LV).
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/248 ... bchvat.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/248 ... bchvat.pdf
Re: Jaroměř - obchvat
20 měsíců trvalo, než se od platnosti ÚR začalo s výkupy pozemků ! "Hezká" a hlavně "rychlá" práce...
Re: Jaroměř - obchvat
Jenom pro zajímavost - obchvat je již zanesen na Mapy.cz - Mapa. Tak teď už ho jen postavit
Jinak výkupy hodně zvolnily, momentálně běží asi jenom tři převody. Co jsem tak koukal, tak každý měsíc se vykoupí +- 3-4 pozemky.
Jinak výkupy hodně zvolnily, momentálně běží asi jenom tři převody. Co jsem tak koukal, tak každý měsíc se vykoupí +- 3-4 pozemky.
Re: Jaroměř - obchvat
Ví někdo proč ty převody jdou tak pomalu a kdo je za to konkrétně zodpovědný? Měly by totiž naopak být podstatně urychleny. Pokud totiž ten obchvat nebude otevřen zároveň s obchvatem D11 kolem Jaroměře, budou všechny kamiony (a naprostá většina jich jede na Náchod) sjíždět z D11 zpět do Jaroměře a na nynější I/33 přes malý kruháč ve městě, který bude tak zahlcen, že Jaroměřští asi tu D11 zakáží používat, nebo to do města zavřou a povolí její používání jen dál na PL po I/37 na Trutnov.
Re: Jaroměř - obchvat
Kdo je primo odpovedny ti tu jiste zodpovi povolanejsi. Ja jsem navic ten posledni, kdo by chtel branit uredniky, ale procti si jen tohle aktualne vyvesene SP. Kolik casu musi ta Ing. Taichmanova venovat tomu, aby se vyporadala s chudakem, ktery sedi nekde v Leťnanech a tady chce jen vydelat. Aby ji nenachytal na nejake marginalni blbosti. O kolik uz ta Kučerova odvolani vse zdrzela? Nikdo jiny nema pripominky. On, ktery ma reprezentovat spravedlnost si tu jako spravna lidska hyena snazi mastit kapsu. A jeste by si pral, aby nebylo videt, ze je to on.
https://www.jaromer-josefov.cz/e_downlo ... 019-13.pdf
Kdyz pak mrknes do katastru a uvidis, ze na trase obchvatu ma ty pozemky jeste tri, tak to moc duvodu k nejake nadeji nedava.
Nezbyde nez doufat, ze v dobe dokonceni 1107 budou polaci dle planu v Lubawce a vsechny OA a dodavky uz pojedou pres Trutnov. Jaromer ale muze zachranit jen to, kdyby pustili po nejake uprave silnice, pres Bernartice i kamiony. Tomu, ze by se do prelomu 2021/22 stihl vykoupit a postavit obchvat moc neverim.
https://www.jaromer-josefov.cz/e_downlo ... 019-13.pdf
Kdyz pak mrknes do katastru a uvidis, ze na trase obchvatu ma ty pozemky jeste tri, tak to moc duvodu k nejake nadeji nedava.
Nezbyde nez doufat, ze v dobe dokonceni 1107 budou polaci dle planu v Lubawce a vsechny OA a dodavky uz pojedou pres Trutnov. Jaromer ale muze zachranit jen to, kdyby pustili po nejake uprave silnice, pres Bernartice i kamiony. Tomu, ze by se do prelomu 2021/22 stihl vykoupit a postavit obchvat moc neverim.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Jaroměř - obchvat
Zajímavé, že běžné pozemky vlastní Kučerová Marta z Hořenic a pozemky, které nějak souvisí s dálnicí dál na Trutnov, kruhovým objezdem a obchvatem vlastní všem známý Kučera. Taková náhoda.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Jaroměř - obchvat
Podobnost jmen čistě náhodná.... Tohle nemá cenu komentovat
Re: Jaroměř - obchvat
Jaroměřáci jistě nebudou těmi, kdo bude otevření dálničního obchvatu bránit. I kdyby zmizel jen tranzit směr Dvůr, Trutnov a Krkonoše, ubude tím obsluha 60 000 obyvatel, a to včetně významné dopravy nákladní. Jaroměř je v takové schizofrenní situaci, kdy na jedné straně je v její prospěch dle eia k d11 nutné před kolaudací dálnice otevřít i obchvat, což je opatření zaručující Jaroměři obchvat za každou cenu, naproti tomu tato podmínka v současnosti bránl odvedení alespoň části tranzitu na d11, což by si jaroměřští přáli rovněž.
Výsledkem tak je nelehká situace, kdy jaroměřáci mohou nesouhlasit s užíváním dálnice bez obchvatu, ale ztratit tak možnost využívat kus dálnice k odvedení dopravy z I/37 mimo město, anebo mlčky souhlasit s nějakou formou předběžného otevření d11 a čekat a čekat a čekat s tím, že z ŘSD jím pak každý může vmést do tváře, že intenzity dopravy polevily a že se na tom nějako dělá rychlostí 3 vykoupené parcely za měsíc.
Výsledkem tak je nelehká situace, kdy jaroměřáci mohou nesouhlasit s užíváním dálnice bez obchvatu, ale ztratit tak možnost využívat kus dálnice k odvedení dopravy z I/37 mimo město, anebo mlčky souhlasit s nějakou formou předběžného otevření d11 a čekat a čekat a čekat s tím, že z ŘSD jím pak každý může vmést do tváře, že intenzity dopravy polevily a že se na tom nějako dělá rychlostí 3 vykoupené parcely za měsíc.
Re: Jaroměř - obchvat
No pokud to je podminka kolaudace, tak neni problem zkusebni provoz ci jina podobna urednicka finta, ne? Cozpak uz je Blanka zkolaudovana? Nicmene po zprovozneni obchvatu Jaromere ceka Nachod totalni kolaps, takhle jeste Jaromer jakztakz slouzi pro zpomaleni dopravy. Ale az se pojede plynule az za Skalici, tak to zacne byt frmol. Nachod muze jen doufat, ze jakakoli cast dopravni zateze smer Polsko prejde na cestu na Trutnov a polskou S3 za hranicemi...
Re: Jaroměř - obchvat
Pánové, to je pravda, že Náchod bude ucpaný ještě víc, ale ani to se nikdy nezlepší neboť obchvat Náchoda I/33 má začínat jednopruhovým kruhákem! Ano, po všech těch MUK po cestě, najednou křižování s I/16 překvapivě nemimoúrovňové. Tam bude nehod ještě více než u Jaroměře a na tom kruháku I/33 s I/37 po sjezdu z D11. Kterej blb (bez prominutí) tohle mohl vyprojektovat? To se nám zas budou Poláci a Evropa smát, nebo si spíš ťukat na čelo. To ta komise ministerstva dopravy je absolutně k ničemu, když tohle povolí!
Re: Jaroměř - obchvat
Po vybudování D11 by měla většina dopravy směřující do Polska, a která nyní projíždí Náchodem, jezdit přes Trutnov po dálnici. Tedy Náchodu by se mělo ulevit.Honzl píše:Pánové, to je pravda, že Náchod bude ucpaný ještě víc, ale ani to se nikdy nezlepší neboť obchvat Náchoda I/33 má začínat jednopruhovým kruhákem! Ano, po všech těch MUK po cestě, najednou křižování s I/16 překvapivě nemimoúrovňové. Tam bude nehod ještě více než u Jaroměře a na tom kruháku I/33 s I/37 po sjezdu z D11. Kterej blb (bez prominutí) tohle mohl vyprojektovat? To se nám zas budou Poláci a Evropa smát, nebo si spíš ťukat na čelo. To ta komise ministerstva dopravy je absolutně k ničemu, když tohle povolí!
... po VŠECH TĚCH MÚK? Nevím přesně jestli bude něco nakonec na obchvatu Jaroměře (myslím že ne), ale u Skalice není žádný MÚK a myslím, že ani u hranic s Polskem se tomu nedá říkat MÚK.
Re: Jaroměř - obchvat
Benedikte, kdo tvrdí, že by měla? Teoreticky totiž S3 směřuje na severozápad a pokud to s Poláky nevyjednáme, bude chybět dálniční spojka od Bolkowa nebo Jawora na severovýchod na A4 směrem na Wroclaw a Varšavu. To také bude z Prahy do Varšavy a dál o dost kratší než po D1 přes Brno a Ostravu. A pokud se podíváte na GDDKIA, Poláci plánují spojení od Kladska do Wroclavi přestavět na čtyrpruhové a pak to bude stále tuplem výhodnější jezdit přes Náchod. Ten kousek z Náchoda do Kladska není dnes nejhorší...
Sorry, s těmi MUK, začal jsem D11 obchvatem Jaroměře (kde ovšem plánují po sjezdu z něj to křížení I/33 a I/37 řešit také katastrofálně kruhákem). To jsou oba (snad ještě s těmi kruháky u Benešova) nejhorší příklady jak se něco staví na kapacity z roku 2000, místo v Evropě dnes obvyklých MUK mezi mezinárodními jedničkami, ale to už tu někde bylo diskutováno...
Sorry, s těmi MUK, začal jsem D11 obchvatem Jaroměře (kde ovšem plánují po sjezdu z něj to křížení I/33 a I/37 řešit také katastrofálně kruhákem). To jsou oba (snad ještě s těmi kruháky u Benešova) nejhorší příklady jak se něco staví na kapacity z roku 2000, místo v Evropě dnes obvyklých MUK mezi mezinárodními jedničkami, ale to už tu někde bylo diskutováno...
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Jaroměř - obchvat
Já si myslel, že dopravní kolaps vznikne vyčerpáním kapacity komunikace t.j. větším množstvím aut. Že by vznikl zkapacitněním předcházejících úseků? To aby se báli otevřít opravované úseky D1.michal píše: Nicmene po zprovozneni obchvatu Jaromere ceka Nachod totalni kolaps, takhle jeste Jaromer jakztakz slouzi pro zpomaleni dopravy. Ale az se pojede plynule az za Skalici, tak to zacne byt frmol.
Re: Jaroměř - obchvat
Jasne, ze ke kolapsu dojde vycerpanim kapacity komunikace. Te vedouci Nachodem...
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Jaroměř - obchvat
Že otevření dálnice i bez obchvatu té Jaroměři pomůže je více než jasné. Jenže koluje mýtus, že auta co jedou z Hradce na Jaroměř pokračují všechna po 33 do Náchoda. To je nesmysl. Ano, naprostá většina kamionů anebo osobáků s polskou poznávačkou. Jinak se doprava v Jaroměři rozvětvuje a skoro polovina pokračuje po 37 na Trutnov a Dvůr Králové. A té poloviny by se Jaroměř zbavila a hlavně by se odlehčilo kruhovým objezdům, způsobujícím ty neuvěřitelné každodenní kolony.
https://www.rsd.cz/wps/wcm/connect/23b6 ... OD=AJPERES
https://www.rsd.cz/wps/wcm/connect/23b6 ... OD=AJPERES
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Jaroměř - obchvat
Tak nám obchvat zase usnul a termíny se posunují
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/248 ... bchvat.pdf
stejně tak výstavbu mimoúrovňového přejezdu u velké křižovatky za ČKD tady rovnou o 6 let
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/396 ... ejezdu.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/248 ... bchvat.pdf
stejně tak výstavbu mimoúrovňového přejezdu u velké křižovatky za ČKD tady rovnou o 6 let
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/396 ... ejezdu.pdf