Připravují se podklady pro hodnotící komisi, která na D48 a na Karvinou má zasedat tento čtvrtek (30.1.2020). Na Lounech jsme zamítli námitky k zadávacím podmínkám podané od neúspěšného uchazeče. Hodnotící komise bude zasedat v únoru.
Re: I/67
Napsal: 13.2.2020 9:03:04
od vondr
Twitter RM:
I/67 Karviná- obchvat: komise dne 30.1.2020 vyzvala k doložení dalších dokladů;
Re: I/67
Napsal: 13.2.2020 10:54:34
od 1975
...a doplnění na doplňující dotaz, o jaké podklady jde...
Je nutné, aby uchazeč s nejvýhodnější nabídkou doložil, upřesnil či vysvětlil některé náležitosti nabídky, aby mohla být shledána v souladu se zadávací dokumentací stavby a požadavky objednatele. Ve většině případů se tak stane.
Re: I/67
Napsal: 5.3.2020 13:45:58
od 1975
Twitter RM:
I/67 Karviná, obchvat - rozhodnuto o nejvýhodnější nabídce, předpoklad smlouvy do 10.4.2020
twitter RM:
ŘSD ČR vybralo zhotovitele stavby “I/55 Přerov, průtah” spol. Eurovia s nabídkovou cenou 189 mil. Kč bez DPH a zhotovitele stavby “I/67 Karviná, obchvat ” spol. Skanska s nabídkovou cenou 898,8 mil. Kč bez DPH. Nyní poběží lhůta pro možné odvolání neúspěšných uchazečů.
Re: I/67
Napsal: 2.4.2020 9:37:20
od theodor less
Ve svých koronavirových úvahách Radek Mátl rozdělil stavby na ty "na zelené louce" a na rekonstrukce, kde zcela prioritní je Modernizace D1.
I/67 Karviná, obchvat je lakmusovým papírkem, který nám ukáže, jak moc jsou ty "zelené louky" ohroženy. Zatím dobrý.
V případě Karviné je trošku absurdní mluvit o zelené louce. Někde jsou zelené louky, ale o pár metrů níž než bývaly. Někde to nejsou louky, ale odvaly (výsypky) z těžby černého uhlí.
Re: I/67
Napsal: 2.4.2020 14:06:23
od Lynx
U Karviné to není klasická "zelená louka" nejen kvůli těžbě, ale je to i dost blízko městu, kolem městského parku, pak nedaleko zástavby atd.
Když už jsme u té historie, tak je to vlastně obchvat středu města Fryštát - coýž je střed dnešní Karviné. Původní Karvinná byla kousek jinde a zbyl z ní jen nakřivo pokleslý kostel, který sesednul o neuvěřitelných 36 m a bohužel trochu nerovnoměrně
theodor less píše:Ve svých koronavirových úvahách Radek Mátl rozdělil stavby na ty "na zelené louce" a na rekonstrukce, kde zcela prioritní je Modernizace D1.
I/67 Karviná, obchvat je lakmusovým papírkem, který nám ukáže, jak moc jsou ty "zelené louky" ohroženy. Zatím dobrý.
V případě Karviné je trošku absurdní mluvit o zelené louce. Někde jsou zelené louky, ale o pár metrů níž než bývaly. Někde to nejsou louky, ale odvaly (výsypky) z těžby černého uhlí.
...to víš, když vzal doktorům ty roušky, tak teď musí stavět....)
Twitter RM:
ŘSD připravuje zahájení dalších staveb na sil. I. třídy: Dne 29.4.2020 bude předáno staveniště zhotoviteli na stavbě “I/27 Šlovice - Přeštice” a v první polovině května na stavbě “I/67 Karviná, obchvat”. Na obou stavbách je vše připraveno k jejich zahájení.