Právě je 20.9.2018 4:15:46




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 594 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další
 Vize naší dálniční sítě 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 644
Bydliště: ostrava
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D56
D1
D48

_________________
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.


2.3.2018 23:25:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 554
Bydliště: Praha, Mělník
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
1. D1
2. D6
3. D11


3.3.2018 9:32:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 155
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D7
D4
D6
S D1 D11 D48 (frydek ) to dopadne jak s D8


3.3.2018 13:05:33
Profil
 

Příspěvky: 247
Bydliště: u Zubatých žab
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D48
D4
D1


3.3.2018 22:33:02
Profil
 

Příspěvky: 901
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D56
D1
D48

_________________
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.


3.3.2018 22:57:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 77
Bydliště: ÚL
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Netroufnu si tipovat, ale zkusím si přát:
D3
D4
D7


5.3.2018 8:03:56
Profil ICQ
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D1
D3
D48


5.3.2018 14:23:42
Profil
 

Příspěvky: 355
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D1, D7, D4


5.3.2018 14:53:54
Profil
 

Příspěvky: 83
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D0, D3, D35
(přání...)


5.3.2018 15:16:19
Profil
 

Příspěvky: 200
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Tak s D1 to snad jako s D8 nedopadne. Přece jenom tam není žádná CHKO ani nestabilní svahy. To, co předvádí Patrik, je jenom klasická zdržovačka, kterou prostě rozumný soudce nebo úředník MUSÍ shodit ze stolu.

Přál bych si, aby mezi těmi 3 dostavěnými byla D52. Jsou to krátké, vcelku nenáročné úseky, co zbývají dodělat. Snad se ledy pohnou v momentě, kdy se A5 dotkne hranic.


5.3.2018 15:49:04
Profil
 

Příspěvky: 181
Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
D1, D48, D56
Přál bych si i D35, ale ta bude asi jako jedna z posledních...


6.3.2018 11:24:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1962
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Tak nejspíš první D1, pak je to horší. Asi další D48 a D11.


6.3.2018 16:34:00
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Nechci nabourat zajímavě rozjetou anketu, ale napadlo mě ještě vyjmenovat ty dálnice, u kterých podle mě nehrozí dokončení během následujících třeba 30 let. Klidně napíši D0, D43, D55


6.3.2018 20:36:41
Profil
 

Příspěvky: 181
Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Tak tam by to byla hlavně ta D43, D6 (obchvat Varů) a D49 s D55 (v plném profilu)


6.3.2018 22:45:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 125
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
i vy optimisti ...

https://zpravy.idnes.cz/velikonoce-opra ... omaci_evam


8.3.2018 9:54:37
Profil
 

Příspěvky: 445
Bydliště: WalMez
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
ku8a píše:
Trošku zkusím takovou anketu, jaké tři dálnice myslíte, že budou kompletně dostavěné nejdříve? V tuto chvíli jich je myslím 5/19
D1, D48, D11

Vilouch píše:
Nechci nabourat zajímavě rozjetou anketu, ale napadlo mě ještě vyjmenovat ty dálnice, u kterých podle mě nehrozí dokončení během následujících třeba 30 let. Klidně napíši D0, D43, D55
D19, D49, D55


8.3.2018 11:32:48
Profil
 

Příspěvky: 355
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Vilouch píše:
Nechci nabourat zajímavě rozjetou anketu, ale napadlo mě ještě vyjmenovat ty dálnice, u kterých podle mě nehrozí dokončení během následujících třeba 30 let. Klidně napíši D0, D43, D55

Tak zrovna ta D0 by se realisticky do 30 let mohla dočkat dokonceni... Pro ceskou justici a byrokracii je to sice sibenicni termin ale klapnout by to mohlo...


8.3.2018 13:07:46
Profil
 

Příspěvky: 200
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Když si vezmu současný návrh dálniční sítě podle ŘSD, tak nevěřím, že se kdy v té stopě postaví obchvat Varů na D6 a hlavně D43. I když je D43 ohromně důležitá, tak stav přípravy je na bodu nula a vedení od Boskovic k Mor. Třebové je v současnosti nesmyslné a průtah Bystrcí (od Kuřimi k D1) nereálný. V obou dvou případech musím říct díky za to.
D43 se možná časem dočká přetrasování více ji přibližující stopě současné I/43. Pokud by to mělo být i s obchvatem Brna až k D1, potom je IMHO vhodné trasovat až někde k Tišnovu a Rosicím.


8.3.2018 16:36:45
Profil
 

Příspěvky: 820
Bydliště: Hradec Králové - Labská II
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Trupmane, kdyby se D43 přetrasovala ke stávající I/43, tak se dostane do oblasti se zdroji pitné vody pro Brno. A to by byl velký problém. Navíc to údolí Svitavy je hodně úzké a narvat tam dálnici by byl velký problém. Boskovická brázda se mi stále jeví jako podstatně vhodnější terén.


13.3.2018 22:11:10
Profil
 

Příspěvky: 200
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Podle mě by se mělo upustit od prastaré myšlenky vést dálkovou dopravu Vídeň-Vratislav severně od Brna údolím Svitavy a Malou Hanou (a odvracet kvůli tomu D43, s převažujícím tranzitem Brno-Hradec-..., někam zbytečně na východ) a zaměřit se na vedení této dopravy přes D46 kolem Olomouce na D35 k Mohelnici a po I/44 a I/11 se stavebními úpravami od Bludova k hranicím.

Nechci tvrdit, že I/43 od (D)35 kolem Lanškrouna si nezaslouží zásadní přestavbu, to si zaslouží. Ale mohlo by se ušetřit dilematu jak velkorysá tato přestavba má být, jak moc k Moravské Třebové (mimo tranzit sever-jih do PL úplně zbytečně, Lanškroun potřebuje napojit k D35 taky hlavně západním směrem) ji přetrasovat, atd.

D43 by měla být odkloněna od Boskovic nejen do stopy I/43, ale dovolím si říct daleko více na západ někam k Litomyšli a tím na sebe navázat třeba i část dopravy z I/38. Tady se mimochodem nabízí paralela se železnicí - kde za socialismu páteřní trať Brno-Kolín přes Havlbrod byla nahrazena koridorem přes Č. Třebovou.


13.3.2018 23:06:07
Profil
 

Příspěvky: 1962
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Trupman píše:
D43 by měla být odkloněna od Boskovic nejen do stopy I/43, ale dovolím si říct daleko více na západ někam k Litomyšli a tím na sebe navázat třeba i část dopravy z I/38. Tady se mimochodem nabízí paralela se železnicí - kde za socialismu páteřní trať Brno-Kolín přes Havlbrod byla nahrazena koridorem přes Č. Třebovou.

No já nevím, ale přes Třebovou byla trať podstatně dříve než přes Havlbrod. Zbytek radši nebudu komentovat.


14.3.2018 9:11:20
Profil
 

Příspěvky: 200
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Od výstavby v 50. letech do 90. let byla pražsko-brněnskou tepnou trať přes Havlbrod. Trať do Třebové, nehledě na své stáří, byla jen vedlejší tratí místního významu. To je triviální znalost.

Zbytek klidně komentuj, jsem zvědavý na podnětné názory.

Ještě abych ten svůj názor popsal jinak. Tranzit Brno-Vratislav je významný, ale intenzity nejsou tak velké, aby kvůli tomu celá 43 byla vychýlena na východ někam 12 km k Mohelnici, a to jen aby tento tranzit měl co nejpřímější trasu. Většina tranzitu na 43 je vnitrostátní ve směru Brno-severovýchodní Čechy, nebo místní napojení Lanskrounu a Kralicka se zbytkem Čech.
D43 je vhodné vychýlit na západ, a tranzit Brno-Vratislav hnát na Olomouc a Zábřeh, což by v případě tunelu na I/11 u Bušína nebyla oproti 43 objížďka ani o 20km (10 minut na dálnici).


14.3.2018 10:56:37
Profil
 

Příspěvky: 1962
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Podívejte se do příslušného vlákna, je to tu už popsáno. Dálnice se nestaví kvůli tranzitu Brno-Vratislav, ale kvůli vnitrostátnímu. V té trase se plánuje ze dvou důvodů a to že je tam dost objektů hotových a z toho důležitějšího, že ono to v těchto místech moc jinudy rozumně vést nejde. Hnát to víc na západ by bylo prima, ale kudy rozumně?
Trať na Havbrod se využívala hlavně z důvodu, že byla za minulého režimu totálně přetížená Česká Třebová a okolí. V té době měli nákladní vlaky přednost pře osobními.


14.3.2018 14:11:18
Profil
 

Příspěvky: 820
Bydliště: Hradec Králové - Labská II
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Trupmane, trať z Brna přes Havl. Brod do Kolína byla postavená za první republika a v úseku Tišňov - Žďár nad Sázavou nahradila stávající nevyhovujicí trať. A to, že před rokem 1989 tudy vedla většina vlaků na jižní Slovensko bylo opravdu způsobeno tím, že trať přes ČT byla přetížená vlaky na sev. Moravu a Košice. To jen tak na okraj.
D43 není možné vést západně od stávající I/43 právě kvůli zdrojům pitné vody pro Brno - to už jsem psal výše. A navíc - ta krajina tam je kopcovitá a vyžádala by si spoustu náročných staveb (mostů, náspů, tunelů apod.). To je lepší vést D43 ve stopě Hitlerovy dálnice až k MT a tam ji napojit na D35. Trasa HK - Svitavy - Brno je dost významná a rozhodně ta D43 má tady velký význam. A navíc, tranzitní nákladni doprava by po plánovaném dokončení D11 na polské hranice tady asi podstatně vzrostla.


15.3.2018 22:08:01
Profil
 

Příspěvky: 3344
Příspěvek Re: Vize naší dálniční sítě
Ta trat pres Tisnov se zacala stavet az jako dusledek zaboru Sudet. Trat pres Ceskou Trebovou byla v Sudetech. Za valky stavba jeste chvilku pokracovala, ale pak se zastavila. Pokracovalo se az po valce.
V 60. letech se elektrifikovala na rozdil od trate z Ceske Trebove, kde byl problem s elektrifikaci diky tunelum, jejichz rozsirovani probihalo cela 80. leta.


15.3.2018 22:31:10
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 594 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz