MickeyMouse píše:Uspořádání 2+1 je plánováno na I/3 mezi Benešovem a MÚK Mirošovice. Na druhou stranu mezi Benešovem a Meznem jsou tři izolované úseky, kde je také 2+1. Jednoznačně je v nich ale preferovaný směr ČB (celkem 6,7 km proti směru Praha 964 m). Celý úsek k D3 Benešov-Mezno je dlouhý 26 km (bez obchvatu Benešova). Konkrétně to vypadá takto:
Směr Praha
Jírovice-Benšov: 964 m
Směr ČB
Bystřice-Radošovice: 1,2 km
Votice-Oldřichovec: 5,5 km
Jeste ti tam chybi kratky usek od Milicina smerem k D3. S pekne blbym ukoncenim, kratce za zatackou, bez unikoveho prostoru.
Vzhledem k situaci kolem středočeské D3 mě z toho vychází, že by nebylo od věci, úsek Votice-Oldřichovec rozdělit tak, aby i na Prahu byl další úsek se 2 pruhy. Pak by to vycházelo:
Směr Praha
Oldřichovec-Hostišov: 1,9 km
Směr ČB: Votice-Hostišov: 3,6 km
Podle me je blbost mit v useku Oldrichovec - Hostisov dva pruhy z kopce a jeden do kopce. Kdyz uz rozdelovat, tak dole u Votic na te rovince. Myslim, ze uz to tu nekdo v jinem vlakne navrhoval. Skoda, ze se s druhym pruhem nepocitalo u obchvatu Olbramovic.
Možná by to šlo dělit i jinak, cca po 1,5 km, ale to stoupání do Votičáku si žádá dlouhý úsek s 2 pruhy. Kdo tam jezdí, tak asi ví, jaké to je, když se po opuštění D3 u Mezna jede zoufale dlouho po úsecích, kde prakticky předjíždět nejde i kdyby byl provoz minimální. Při víkendové špičce pak jede souvislá kolona od D3 k D1.
Ja moc nechapu potrebu neustale predjizdet. Zvysi se akorat spotreba, v hustem provozu vyvola nebezpecne situace a ve vysledku se nic neusetri. Casto se najde na tomhle useku strelec, co predjizdi nebezpecne, v mistech kde je to zakazane a ve vysledku stoji v kolone jenom o par aut dal.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2