Sčítání dopravy
Re: Sčítání dopravy
Ano, předběžné výsledky už jsou, teď se kalibrují a k dispozici bude i ona mapa. Už na začátku března bude na webu ŘSD k dispozici tabulka s nasčítanými daty, webová aplikace o něco později.
Jen tak mimochodem, úsek I/11 Týniště - Čestice - 12300 voz/den, úsek Kostelec - Vamberk 9800 voz/den, I/11 na příjezdu do Žamberka od Vamberka 7200 voz/den.
Kdyby někoho zajímal přednostně nějaký konkrétní úsek, můžu sdělit předběžný výsledek...
Jen tak mimochodem, úsek I/11 Týniště - Čestice - 12300 voz/den, úsek Kostelec - Vamberk 9800 voz/den, I/11 na příjezdu do Žamberka od Vamberka 7200 voz/den.
Kdyby někoho zajímal přednostně nějaký konkrétní úsek, můžu sdělit předběžný výsledek...
Re: Sčítání dopravy
@Mapman: šlo by aspoň pár čísel u úseků které by mohly zaujmout většinu ?
např.
1. jak zahýbalo s intenzitami na D1 mezi Brnem a Ostravou napojení D1 na polskou dálniční síť (porovnání jednoho vybraného úseku 2010 vs 2016)
2. jak se vyvíjí D1 mezi Brnem a Prahou na libovolném úseku někde na Vysočině, opět zda je nárůst 2010 vs 2016
osobně by mne ještě zajímaly i intenzity na VMO Brno - Žabovřeská, Tomkovo nám. na nejvytíženějším úseku D1 u Brna (mezi křížením s D2 a D52) a intenzity na I/43 u Lipůvky a I/52 u Mikulova...
Omlouvám se za tolik požadavků, ale jsem strašně moc zvědavý na porovnání osobních pocitů s objektivní realitou...
např.
1. jak zahýbalo s intenzitami na D1 mezi Brnem a Ostravou napojení D1 na polskou dálniční síť (porovnání jednoho vybraného úseku 2010 vs 2016)
2. jak se vyvíjí D1 mezi Brnem a Prahou na libovolném úseku někde na Vysočině, opět zda je nárůst 2010 vs 2016
osobně by mne ještě zajímaly i intenzity na VMO Brno - Žabovřeská, Tomkovo nám. na nejvytíženějším úseku D1 u Brna (mezi křížením s D2 a D52) a intenzity na I/43 u Lipůvky a I/52 u Mikulova...
Omlouvám se za tolik požadavků, ale jsem strašně moc zvědavý na porovnání osobních pocitů s objektivní realitou...
Re: Sčítání dopravy
hezká čísla
konkrétně myslím tu I/11
to je počítáno jako nějaký týdenní průměr ?
nebo se z toho odhadují i špičky ?
konkrétně myslím tu I/11
to je počítáno jako nějaký týdenní průměr ?
nebo se z toho odhadují i špičky ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Sčítání dopravy
První číslo 2010, druhé číslo 2016Marty píše:@Mapman: šlo by aspoň pár čísel u úseků které by mohly zaujmout většinu ?
např.
1. jak zahýbalo s intenzitami na D1 mezi Brnem a Ostravou napojení D1 na polskou dálniční síť (porovnání jednoho vybraného úseku 2010 vs 2016)
2. jak se vyvíjí D1 mezi Brnem a Prahou na libovolném úseku někde na Vysočině, opět zda je nárůst 2010 vs 2016
osobně by mne ještě zajímaly i intenzity na VMO Brno - Žabovřeská, Tomkovo nám. na nejvytíženějším úseku D1 u Brna (mezi křížením s D2 a D52) a intenzity na I/43 u Lipůvky a I/52 u Mikulova...
Omlouvám se za tolik požadavků, ale jsem strašně moc zvědavý na porovnání osobních pocitů s objektivní realitou...
D1 uzel Lipník (D35) Hranice
22650/27223
D1 Hranice uzel Bělotín (D48)
16500/28282
D1 uzel Bělotín (D48) Mankovice
13761/22676
D1 Mankovice Hladké Životice
13761/22745
D1 Hladké Životice Butovice
13201/24575
D1 Butovice Bravantice
13189/23709
D1 Bravantice Klimkovice
15227/24101
D1 Klimkovice Ostrava, Rudná
14515/30395
D1 Ostrava, Rudná Severní spoj
11382/22953
D1 Severní spoj Místecká
9823/19550
D1 Místecká Vrbice
6533/18152
D1 Vrbice Bohumín, západ
5875/16797
D1 Bohumín, západ Bohumín, východ
0/9585
D1 Bohumín, východ státní hranice s Polskem
0/10812
D48 uzel Bělotín (D1) Bělotín, jih
11076/9929
D48 Bělotín, jih Bělotín, východ
10746/11227
D48 výjezd z Frýdku-Místku Dobrá
17684/19150
D48 Dobrá Tošanovice
16566/13103
D48 Tošanovice Žukov
9319/10693
D1 Loket Hořice
33940/40337
D1 Hořice Koberovice
33305/39732
D1 Koberovice Humpolec
34167/39127
D1 Humpolec Větrný Jeníkov
36070/40950
D1 Větrný Jeníkov Jihlava
35601/39439
D1 Jihlava Velký Beranov
35600/39200
D1 Velký Beranov Měřín
35103/36929
D1 Měřín Velké Meziříčí, západ
35700/40020
D1 Brno, západ Brno, centrum
58914/59737
D1 Brno, centrum uzel Brno, jih (D2)
65016/66631
D1 uzel Brno, jih (D2) Brno, Slatina
46400/54721
hodnoty 2016:
I/43 Kuřim-Lipůvka - 23939
I/52 před Mikulovem - 11584
Re: Sčítání dopravy
super díky moc - je to ještě víc detailnější než jsem vůbec v této fázi doufal. Je zřejmé, že mne pocity nezklamaly. Ty nárůsty intenzit na D1 mezi Ostravou a Brnem jsou docela markantní, stejně jako spojený nárůst u Mikulova...
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Sčítání dopravy
Je jasně vidět obrovský nárůst dopravy směrem na Ostravu kvůli otevření dálničního přechodu. Člověk by však čekal, že se jen přenesla intenzita z přechodu v Těšíně na Bohumín, jenže tam provoz neklesl. Spíš mi to připadá, že se na Bohumín přenesl provoz z Náchoda a Harrachova. Už kvůli nárůstu na D1 i mezi Prahou a Brnem. Ale zase neznám údaje z hraničních přechodů Náchod a Harrachov, jestli tam klesly.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: Sčítání dopravy
Když vidím ty čísla na konci tabulky tak bych osobně nakopal do zadku ekologické teroristy blokující přípravu D 43. Ta Lipůvka to je tragédie.
Pokrok žádný. Vše blokovat za každou cenu.
Pouze d.... si může postavit barák v Moravských Knínicích, Jinačovicích, Kníničkách, Bosohohách, Ostopovicích nebo Troubsku.
A může pokračovat dál na sever...
Posuzovat varianty, které už posuzovali Němci. Provádět geo průzkum a pod., když už tento prováděli Němci....
Takto se můžeme v kruhu točit další desítky a desítky let...
Je mně z toho na
Pokrok žádný. Vše blokovat za každou cenu.
Pouze d.... si může postavit barák v Moravských Knínicích, Jinačovicích, Kníničkách, Bosohohách, Ostopovicích nebo Troubsku.
A může pokračovat dál na sever...
Posuzovat varianty, které už posuzovali Němci. Provádět geo průzkum a pod., když už tento prováděli Němci....
Takto se můžeme v kruhu točit další desítky a desítky let...
Je mně z toho na
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sčítání dopravy
Navíc se to posuzování tras a geoprůzkum za Německa provádělo tak kvalitně, že se to kolikrát v dnešní době neděje tak precizně.
Je to ostuda, že D43 ještě nestojí, když jsou intenzity na I/43 vyšší než na D48.
Je to ostuda, že D43 ještě nestojí, když jsou intenzity na I/43 vyšší než na D48.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Sčítání dopravy
Mapmane: je vidět že jste u zdroje, mohl bych taky poprosit o nějaká čísla, a to k D3 Tá-ČB a I/3?
Děkuji předem.
Mike: je to roční průměr denních intenzit (vč. víkendů a prázdnin).
Děkuji předem.
Mike: je to roční průměr denních intenzit (vč. víkendů a prázdnin).
Re: Sčítání dopravy
Hrubý odhad špičkové hodiny = 1/10 denní intenzity.Mike píše:hezká čísla
konkrétně myslím tu I/11
to je počítáno jako nějaký týdenní průměr ?
nebo se z toho odhadují i špičky ?
Tedy, pokud je denní intenzita 22000 voz/24 hod, lze očekávat ve špičce cca 2200 vozidel/hod.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: Sčítání dopravy
D3 Mezno-ChotovinyNystrom píše:Mapmane: je vidět že jste u zdroje, mohl bych taky poprosit o nějaká čísla, a to k D3 Tá-ČB a I/3?
Děkuji předem.
11300
D3 obchvat Tábora
14100
D3 Planá-Soběslav
13800
I/3 Planá-Soběslav
5400
I/3 Sez.Ústí-Tábor
22100
D3 Dráchov-Veselí-sever
12200
I/3 obchvat Veselí
15800
I/3 Horusice-Ševětín
13300
I/3 Ševětín-Lhotice
12200
Re: Sčítání dopravy
No ono se stačí projet po trase Brno-Vídeň. Těch aut s SPZ Dolnoslezského a Opolského vojvodství jsou tam mraky. A v momentě, kdy je trasa Vídeň-Wroclaw plánovači tras vedena přes Bohumín, tam zákonitě ta doprava zhoustne. Na úkor třeba Náchoda, ale určitě i Dolní Lipky, Mikulovic, Bartultovic...Na těch jednotlivých přechodech to asi tak znát nebude, ale když se to sečte, tak to dá dle mě slušné číslo. Navíc ta nová přímá trasa vygenerovala i spoustu dopravy nové, v GOPu ten potenciál pro nově dojíždějící směr Vídeň určitě je. Jinak těmito výsledky by měl někdo konfrontovat pana Petráka. Jak nám básnil o zbytečnosti D1 na Ostravu.Honey72 píše:Je jasně vidět obrovský nárůst dopravy směrem na Ostravu kvůli otevření dálničního přechodu. Člověk by však čekal, že se jen přenesla intenzita z přechodu v Těšíně na Bohumín, jenže tam provoz neklesl. Spíš mi to připadá, že se na Bohumín přenesl provoz z Náchoda a Harrachova. Už kvůli nárůstu na D1 i mezi Prahou a Brnem. Ale zase neznám údaje z hraničních přechodů Náchod a Harrachov, jestli tam klesly.
Re: Sčítání dopravy
Zkusil jsem to na mapy.cz a je to hodně znát: https://www.screencast.com/t/Iwi1YR2hhP
Dodělání D3 to ale zase trochu srovná.
Už se těším na komplet mapu, nechce to ŘSD nabídnout třeba mapy.cz do další vrstvy ?
Dodělání D3 to ale zase trochu srovná.
Už se těším na komplet mapu, nechce to ŘSD nabídnout třeba mapy.cz do další vrstvy ?
Re: Sčítání dopravy
Mapmane - děkuji mockrát za ta čísla. To je slušný 11 až 16 tisíc na nedokončené D3.
Re: Sčítání dopravy
s ohledem na 12tis na neexistující D11 je to o ničem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Sčítání dopravy
no ale to je furt polovina intenzity neexistující D43... Aneb nechme toho...Mike píše:s ohledem na 12tis na neexistující D11 je to o ničem
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Sčítání dopravy
Zajímalo by mě, jestli je na 43 intenzita astronomická jen v tomto úseku do Lipůvky nebo i dále na Svitavy. Tím nechci nic zlehčovat. Ona už ta představa, že tohle Brňákům jezdí přímo přes město také není příjemná.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Sčítání dopravy
nemusímeMarty píše:no ale to je furt polovina intenzity neexistující D43... Aneb nechme toho...Mike píše:s ohledem na 12tis na neexistující D11 je to o ničem
pro D43 jsem jednoznačně taky
( jezdil bych do Králík přes Brno, abych si ty dálnice užil, protože té prioritní - D35 . se stejně nedožijem )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Sčítání dopravy
Myslím si, že D35 bude dříve než D43. Na té se alespoň něco připravuje, kolem D43 se jen mluví.
Re: Sčítání dopravy
U D35 sice pomalu ale přece jen přece se začíná stavět a na dalších úsecích se alespoň řeší dokumentace (opakovaná EIA, migračky apod.), tak nějaká příprava běží. Na druhou stranu D43 nemá ani pořádně stabilizovanou trasu v ZÚR. Teda až na ten kousek u Moravské Třebové, co bude součástí stavby D35. Takže rozhodně dřív nebude.
Re: Sčítání dopravy
Začátek března pryč a výsledky nikde.mapman píše:Ano, předběžné výsledky už jsou, teď se kalibrují a k dispozici bude i ona mapa. Už na začátku března bude na webu ŘSD k dispozici tabulka s nasčítanými daty, webová aplikace o něco později.
Re: Sčítání dopravy
Výsledky jsou, jen ŘSD není nějak schopno je zveřejnit ... Snad zítra...
Re: Sčítání dopravy
Zatím jsem na ŘSD nenašel nová data. Je nějaký posun? Díky za info mapmane.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Sčítání dopravy
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Sčítání dopravy
Díky Lenny.
Zajímavé informace nám vyjdou, když k jednotlivým úsekům měření přidáme kategorii silnice a intenzitu dopravy tou kategorií podělíme. Tak porovnám i úseky mezi sebou. Je rozdíl, jestli je 20.000 aut na D34, D26.5, R22.5 nebo S11.5. Přikládám porovnání D1 od Prahy po Jihlavu. Je pěkně vidět, že úsek po Mirošovice pomalu začíná nestíhat převádět dopravní zátěž.
Zajímavé informace nám vyjdou, když k jednotlivým úsekům měření přidáme kategorii silnice a intenzitu dopravy tou kategorií podělíme. Tak porovnám i úseky mezi sebou. Je rozdíl, jestli je 20.000 aut na D34, D26.5, R22.5 nebo S11.5. Přikládám porovnání D1 od Prahy po Jihlavu. Je pěkně vidět, že úsek po Mirošovice pomalu začíná nestíhat převádět dopravní zátěž.
- Přílohy
-
- D1.jpg (227.43 KiB) Zobrazeno 9962 x