Právě je 18.11.2019 2:03:26




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Sčítání dopravy 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 4535
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Tak ještě přidám odkaz na kompletní tabulku:

https://www.rsd.cz/wps/portal/web/Silni ... ni-dopravy
XLSX soubor


17.3.2017 9:04:47
Profil
 

Příspěvky: 488
Bydliště: Brno, kousek od VMO
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Paráda, přiznám, že jsem se poslední dny nemohl dočkat, kdy se výsledky konečně objeví. Dle mého to ukazuje na fakt, že snižování kategorií plánovaých komunikací bylo možná trošku unáhleným krokem. Sám jsem v době po roce 2010 trošku podlehl dojmu, že R25,5 je na koncových úsecích D3 a D11 docela luxus, ale tyhle výsledky alespoň mě osobně vracejí zpátky na zem. Stačí se podívat na nárůst na všech dálničních přechodech. Zejména u Bohumína je patrné, jak na sebe D1 stáhla dopravu i z dalekého okolí. Jinak doufám, že tyhle výsledky nějak pohnou s D43, úsek Kuřim-Svitávka by sám o sobě vyřešil hodně, bez ohledu na to zda a kdy bude úsek Troubsko-Kuřim. Zajímavá je i úvaha o modernizaci D10 o které píše samo ŘSD.


17.3.2017 11:35:54
Profil
 

Příspěvky: 431
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Je to prostě tak, každý kdo jezdí a chce, tak to vidí.
Co můžem my, co to chceme vidět dělat ?
Psát sem po stoprvní, že stavět D11 do Polska jako nějaký zúžený bazmek a tahat po R10 a D11 tranzit až na okruh k Černému mostu je nesmysl (pokud z toho nechceme dělat osmipruh).
Toť vše.
Nebo by mohl někdo dát podnět k prošetření razítek (a nějaké znalecké tam určitě budou) těch expertů co nám pořád tvrdí ty pohádky o intezitách za 5 let a ekonomické výhodnosti staveb.


17.3.2017 13:59:40
Profil
Autor

Příspěvky: 9287
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
A zúžuje se nejen na dálnicích, ale i silnicích I. tříd. To co před pár lety bylo S 11,5, je nyní S 9,5.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


17.3.2017 19:03:41
Profil
 

Příspěvky: 298
Bydliště: u Zubatých žab
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Existuje někde přehled kategorií pro jednotlivé úseky silnic? U všech dálnic a nových silnic se to dohledat dá, ale hlavně u starších úseků nevím, kde by se to dalo najít. Díky


17.3.2017 20:15:59
Profil
 

Příspěvky: 1200
Bydliště: R43
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
petsheny píše:
Existuje někde přehled kategorií pro jednotlivé úseky silnic? U všech dálnic a nových silnic se to dohledat dá, ale hlavně u starších úseků nevím, kde by se to dalo najít. Díky

Muzu doporucit peknou publikaci 'Silnice a dalnice v Ceske republice'. Je tam mnoho informaci a spousta obrazku ;)


17.3.2017 20:31:07
Profil
 

Příspěvky: 325
Bydliště: České Budějovice - Praha
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Budou se dělat i výsledky za pracovní dny a víkendy?

_________________
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.


19.3.2017 12:27:10
Profil
Autor

Příspěvky: 4535
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Výsledky budou obsahově odpovídat těm, co jsou na webu Sčítání 2010.


19.3.2017 16:17:56
Profil
 

Příspěvky: 1597
Bydliště: MO
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Toho dne byl provoz v Lobendavě mimořádně hektický.
úsek 4-1787, SV 12
:)

_________________
Království a půl princezny za 511.


20.3.2017 9:11:30
Profil
 

Příspěvky: 1608
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
provadeji se ty scitani +- ve stejnou rocni dobu?


20.3.2017 9:48:36
Profil
 

Příspěvky: 544
Bydliště: J.Hradec / Č.Budějovice
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
vaclav: Termíny se drží stejné - duben až říjen, st a čt 07-11 a 13-17 hod., pá 14-18 hod. a ne 16-20 hod. Max. deset předepsaných termínů, ale mnohde jen šest až sedm, někde i méně než pět :-( (na tom se dalo dost ušetřit - IPSOS si to dělal v průběhu celého období jak je napadlo, snáž se mu tak podařilo obsadit stanoviště). Dálnice to maj z automatických sčítačů patrně po celý rok... Je to dané metodikou sčítání.


23.3.2017 21:36:59
Profil
 

Příspěvky: 4
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Ta metodika jakou použil (přizpůsobil si) zpracovatel průzkumu by byla zajímavá podrobněji. Včetně toho zpracování dat ze sčítačů ASD. Určitě tam lze najít takových věcí víc, mě ale zaujal jeden příklad z D1:
6-8870: Kroměříž, východ - Hulín, západ --- T=2910, O=11558, M=25; Sv=14493
6-8871: Hulín, západ - uzel Hulín (D55) --- T=3086; O=12324; M=29; Sv=15439

vím, že jde o předběžné výsledky a na první pohled možná docela i reálné ... ovšem jen dokud se nepodívám podrobněji na tvar sjezdu Hulín-západ. Ano - nájezd/výjezd je povolený pouze ve směru z/do Kroměříže. Chybou v obecné nepřesnosti průzkumu (ve smyslu TP189) by to být nemělo, předpokládám, že takto sousedící úseky se sčítaly ve stejné dny, resp. zpracovávaly z ASD shodným způsobem, čili i nepřesnost by měla být obdobná.

další zajímavý úkaz ve ZlK je prudký nárůst (2016x2010) dopravy na některých úsecích na Valachách (úseky I/57 Valašská Polanka - Hor.Lideč - Val.Klobouky). Ty poskočily o 60 % i více. Okolní úseky přitom zůstaly viceméně na svým, resp. mírný očekávatelný nárůst do 20 %. Tady bych věřil i v nějaké externí vlivy, které ovlivnily sčítání, jen mě moc momentálně nenapadá jaké - snad nějaká objížďka kvůli stavbě obchvatu Lhotsko???


25.3.2017 8:04:41
Profil
Autor

Příspěvky: 4535
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Takže výsledky sčítání jsou už konečně venku na webu scitani.rsd.cz resp. scitani2016.rsd.cz.


31.5.2017 19:59:19
Profil
 

Příspěvky: 968
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Tak se dívám na výsledky sčítání a musím se zeptat. Jaká je min. intenzita pro 4-pruh, bez přihlédnutí k jiným faktorům? :-)


31.5.2017 20:39:04
Profil
 

Příspěvky: 103
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Diky za info, uz jsem si rikal kdy to vydaji komplet :)

Pri pohledu do mapy, kde se nam mnoho useku zacervenalo a zfialovelo, jsem zvedav jak na toto zareguje priprava a planovani. Bojim se, ze tam, kde uz nejaky proces pripravy obchvatu a prelozek bezi nijak a to me docela desi.

Neshledavam problem v usecich, kde je nyni doprava nadkriticka, ale je tam planovana dalnice. D35, D3, D43 a pod. Je to prusvih pro lidi co tam ziji a nas co tam jezdime, ale reseni existuje a to ze silnice nestoji je problem politicky. Je videt, ze ctyrpruh se s budoucim narustem vyporada dobre, viz R35 na Liberec kde intenzita vzrostla skoro o 50%.

Doufam, ze nekdo toto scitani vyhodnoti vcas a spravne a prehodnoti pripravu u spousty silnic prvni tridy, jen namatkou
i/11 Hradec-Kostelec nad Orlici
hlavni urovnove krizovatky nahradit MUK, zadne KO

i/19,i/20 - hypoteticka D19 (Plzen,Pisek,Tabor,Pelhrimov,D1)
Vsechny prelozky a obchvaty by se mely stavet jako pul profil s MUK, hlavne v useku Tabor-D1, kde po dostavbe D3 provoz vzroste rychleji.

i/16 a. i/35 pres Cesky raj.
Zrusit kruhac v Ulibici a MUK na D35 stavet rovno us obchvatem Jicina.

Dale bych rekl, ze vetsina problematickych mist je dana lokalni a ne dalkovou dopravou. A nekde to ani nelze vyresit obchvatem. Prekvapuji me mista kde nejezdim casto jako Valmez-Roznov, Kurim-Tisnov, Olomouc-Stemberk ze maji hodne nad 10k.

Doprava slabnout nebude, tudiz bych byl rad kdyby se vetsina prelozek silnic prvni tridy projektovala spise s MUK nez s KO.


1.6.2017 1:00:57
Profil
 

Příspěvky: 757
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Dotaz k příštímu sčítání, bude 2020, tj. po 5 letech, s tím, že 2016 byla výjimka posunutá díky problémům u výběrového řízení, nebo to bude jindy - 2021 resp. 2022 ?


1.6.2017 6:28:57
Profil
Autor

Příspěvky: 5767
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Příští sčítání bude 2020, pokud to zase nějaký Tonda nepokazí.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


1.6.2017 7:43:37
Profil ICQ
 

Příspěvky: 313
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Pri stejnym tempu narustu dopravy na D1 mezi Prahou a Brnem (rok 2010 vs 2016) tam bude po roce 2020 vsude zatizeni 40k-60k.


1.6.2017 10:18:24
Profil
Moderátor

Příspěvky: 1160
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Sčítání dopravy vyjde stát výrazně levněji než čekal, ceny spadly o téměř 40 %
https://zdopravy.cz/scitani-dopravy-vyjde-stat-vyrazne-levneji-nez-cekal-ceny-spadly-o-temer-40-27990/


12.5.2019 17:50:35
Profil
 

Příspěvky: 866
Příspěvek Re: Sčítání dopravy
Prognóza intenzit automobilové dopravy se dělá na základě:
- Celostátního sčítání dopravy
- Dlouhodobého automatického sčítání dopravy. Automatické technické prostředky zaznamenávají intenzitu dopravy v rozlišení podle druhu vozidel, starší typy zaznamenávají pouze intenzitu všech vozidel celkem (bez rozlišení druhů vozidel)..
Dále se vychází ze zjednodušeného předpokladu stejného vývoje intenzit dopravy na všech komunikacích stejného typu v celém vymezeném území. Výhledová intenzita dopravy se odvozuje z výchozí intenzity dopravy zjištěné na dané komunikaci a z koeficientu prognózy intenzit dopravy uvedené v tabulkách.
Cituji z TP ze září 2018.
Honey72 píše:
Dálnice má vytvořit zcela novou trasu a ne nahradit stávající silnici, kterou se ohánějí pseudoekonomové....

Hned dva problémy: 1)neuvažuje se s jinými přesnými daty (mýto, telefonní operátoři), 2) neuvažuje se změně atraktivity nové komunikace


31.10.2019 14:25:53
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz