Dálniční poplatky
Dálniční poplatky
Dálniční známky budou v roce 2011 vypadat opět hrozně (někdo v designu, barvách či písmu zamrzl před dvaceti lety), viz níže.
Vzhledem k tomu, že se prakticky neotevřou nové úseky je jedinou podstatnou novinkou zrušení výjimek u Brna, Berouna a M.Boleslavi.
Vzhledem k tomu, že se prakticky neotevřou nové úseky je jedinou podstatnou novinkou zrušení výjimek u Brna, Berouna a M.Boleslavi.
- Přílohy
-
- dz2011.jpg (42.51 KiB) Zobrazeno 15628 x
Re: Dálniční poplatky
Zůstaly ještě někde nějaké vyjímky? Je ještě úsek D1 km 0-2 bez poplatku?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Dálniční poplatky
D1 ano, dále R1 Řepy-Ruzyně.
Jinak výjimky pouze cancoury R4 u N.Hospody, R6 u KV-Cheb a R7 Sulec a Bítozeves, tj. úseky mimo "celistvou dálniční síť".
Jinak výjimky pouze cancoury R4 u N.Hospody, R6 u KV-Cheb a R7 Sulec a Bítozeves, tj. úseky mimo "celistvou dálniční síť".
Re: Dálniční poplatky
A co km 0-3 D2? Mluvilo se, že ten zůstane taky bez poplatku...Kdyby ne, tak ti Brňané co nemají známku by museli nákupy či kino v Olympii realizovat po vídeňské či přes Chrlice...
Re: Dálniční poplatky
Také se přidám k dotazům a to konkrétně na R1 úsek 510, jak je to tam?
Re: Dálniční poplatky
Oboje zůstává beze změny, zapomněl jsem vypsat. Pokud už to řešíme takto do detailu, tak k těm třem novým se ještě v souvislosti s novou R55 má přidat zpoplatnění obchvatu Otrokovic. To už je snad vše.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční poplatky
Nebo příznivec TOP09.. podle barev
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční poplatky
Ještě snad taky D3 celá (17 km) bude bez poplatku.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Dálniční poplatky
Ale úsek D1 km 0-2 a R1 MÚK Řepy - MÚK Ruzyně a MÚK Chlumecká - MÚK Českobrodská není osamocen. Tak proč tady jsou nějaké vyjímky?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: 29.4.2009 23:09:02
Re: Dálniční poplatky
Byť bydlím u EXITu 2 na D1 a znám lidi, co nemají známku a využívají tento úsek pro cesty do cetnra, tak musím uznat, že objektivně tu pro vyjímku důvod neníLenny píše:Ale úsek D1 km 0-2 a R1 MÚK Řepy - MÚK Ruzyně a MÚK Chlumecká - MÚK Českobrodská není osamocen. Tak proč tady jsou nějaké vyjímky?
Na R1 směr letiště musí zůstat bez poplatku úsek mezi křižovatkou s Evropskou a nájezdem k letišti - tam není jiná rozumná alternativa, leda by museli sundat zákaz vjezdu z trasy, kudy jezdí na letiště autobusy... Ale pokud se nemýlím (neznám přesně názvy), tak MÚK Řepy je křižovatka dříve (EXIT 26) - tak už od ní ta vyjímka je, pravda, taky zvláštní
Úsek 510 mi ale opravdu přijde rozumné ponechat zatím nezpoplatněný (alespoň do zprovoznění 511), navíc mi přijde, že neexistuje rozumná alternativa objezdu - u výše zmíněných úseků je objížďka celkem v klidu (ne tak dlouhá) a po solidních komunikacích...
Re: Dálniční poplatky
U té D1 v úseku 0-2km to zase chápu. Historicky je to sice D1, ale zároveň je to kapacitní komunikace pro obsluhu Jižního města. Po dostavbě 511 by se celý úsek Spořilov - Modletice mohl zařadit k ostatním pražským radiálám.
Re: Dálniční poplatky
Ty barvy se dělaj takhle proto, aby to šlo co nejhůř kopírovat.
Re: Dálniční poplatky
Mně se líbí ty švýcarské, logo dálnice a rok. Neskutečné, jak jednoduché to může být.
Akorát označení z jakého státu to bych ještě přidal.
Akorát označení z jakého státu to bych ještě přidal.
Re: Dálniční poplatky
Nojo, jenže u nás příslušníci neumějí číslice, takže je potřeba to odlišit tvarem a barvičkami.
Vážně: mně je to tedy úplně buřt, jak ty nálepky vypadají.
Vážně: mně je to tedy úplně buřt, jak ty nálepky vypadají.
Království a půl princezny za 511.
Re: Dálniční poplatky
dálniční známka jako cenina musí mít řadu ochranných a bezpečnostních prvků. A taky musí být výrazně odlišná, aby byla snadno rozpoznatelná.
Re: Dálniční poplatky
čím víc ochranných prvků,tím víc,to stojí.Přitom je jednoduchý systém viz Maďarsko a nemusím nic seškrabávat ze skla!
Re: Dálniční poplatky
Maďaři velmi dobře ...
My zase nemusíme na sklo nalepovat povinné ručení jak to má půl Evropy.
My zase nemusíme na sklo nalepovat povinné ručení jak to má půl Evropy.
Re: Dálniční poplatky
Všechny tyto věci lze ošéfovat fungující databází.Kdyby se chtělo,tak by to šlo...
Re: Dálniční poplatky
Nešlo. Bylo by 10x víc řevu, že se někde schraňují údaje, které nikdo nemá právo ..... , případně, že tuto DB někdo zneužije a .....viky píše:Všechny tyto věci lze ošéfovat fungující databází.Kdyby se chtělo,tak by to šlo...
Nevím, jestli je to skutečná hrozba nebo není, ale jr to tak. Zařídit v dnešní době jakoukoli "centrální" databázi není vůbec jen tak.
Re: Dálniční poplatky
Mysím, že není, dnes si každý nýmand hraje na to, jak by bylo hrozné, že je snad sledován.viky píše: jestli je to skutečná hrozba nebo není
Re: Dálniční poplatky
Databáze,jestli mám,nebo nemám zaplacené povinné ručení - tu by měla právo mít(myslím si ,že i má) Česká kancelář pojistitelů,či jak se to jmenuje a NIKDO NEMŮŽE ŘÍCT ANI POPEL!!!
A databázi zaplacených dálničních poplatků-tam by snad šel vzít si příklad ze zmiňovaného Maďarska
A databázi zaplacených dálničních poplatků-tam by snad šel vzít si příklad ze zmiňovaného Maďarska
Re: Dálniční poplatky
Mnojo, a všici tu budou mlejt o Velkym bratrovi.
Re: Dálniční poplatky
Die Geschichte der Autobahnvignette
Am 26. Februar 1984 stimmte das Schweizer Stimmvolk mit 53% knapp der Einführung einer Autobahnvignette zu. Ein Jahr später wurde diese definitiv eingeführt.
Ihr Design wurde vom Berner Grafiker Roland Hirter entworfen. In den ersten zehn Jahren mussten Autofahrer dafür 30 Franken pro Jahr berappen. 1995 kam es zu einem Preisaufschlag. Seitdem kostet die Autobahnvignette in der Schweiz 40 Franken.
Am 26. Februar 1984 stimmte das Schweizer Stimmvolk mit 53% knapp der Einführung einer Autobahnvignette zu. Ein Jahr später wurde diese definitiv eingeführt.
Ihr Design wurde vom Berner Grafiker Roland Hirter entworfen. In den ersten zehn Jahren mussten Autofahrer dafür 30 Franken pro Jahr berappen. 1995 kam es zu einem Preisaufschlag. Seitdem kostet die Autobahnvignette in der Schweiz 40 Franken.