u kruhace, jehoz schema jsem tu hodil do placu, taky probiha razeni uz na vjezdu - jsou tu normalne dva pruhy, levy rovne nebo doleva a pravy rovne nebo doprava. Tim to je dane a nemuzu se splest (za predpokladu, ze vim, kam chci jet ).kalanis píše:Tak to je podle mne právě ptákovina - možná to funguje, když jedu s kontinentálním autem na ostrovy nebo naopak, ale pro běžného řidiče s místním autem se nic prakticky mění (ani rozhled - sloupek stále zavazí, ani protisměrnost kruháku; jen je vše na druhé straně).
Ideální jsou v tomhle turbínové kruháky - řazení probíhá už na vjezdu.
Nevím jak pedály (jestli je též prohazují), ale mít řazení (a celý střední sloupek) vlevo by mne omezilo třeba možnost ztlumit za městem chlazení či přímo ve štrůdlu řadit 1-2 při obsazení sedadla spolujezdce (jako že se určitě neotáčí logika převodovky; já si vždy trochu uhnu, ale rejpat do rodinného příslušníka?).
jinak (lehce off-topic) pedaly jsou stejne jako v CR, razeni taky, blinkry jak u ktereho auta. Ja je mam napravo, coz je podle me lepsi, protoze pravou ridim a levou radim.