Mýto a stav předepsaného mýta
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
..tak to je tedy rychlá akce... jsem zvědav, jestli tohle projde a zda se s tím kapschové smířej...
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Jestli to celý dopadne, tak by mě zajímalo na co Kapsch použije ty mýtné brány. Chápu správně že mu zůstanou ?
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Ne, železo je v majetku ŘSD.
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Aha ! Já myslel že tohle budovali oni včetně přípojek.
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Ano, ale stát to splácel částí z výnosu.
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
čili zbyde to státu a ten na to navěsí kamery, radary atp
protože jinak by to šlo leda do šrotu
protože jinak by to šlo leda do šrotu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Miku, ani nepřivolávej kamery a radary...
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
stát se k tomu určitě postaví s péčí řádného hospodáře a nepotřebný majetek nezlikviduje nýbrž využije
v dalším období pak vyhraje třeba mikrovlnný systém a přeci ty brány nebudou stavět znovu
v dalším období pak vyhraje třeba mikrovlnný systém a přeci ty brány nebudou stavět znovu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
zajímavý článek i s tabulkou plánovaných zpoplatněných jedniček
https://zdopravy.cz/stat-ukazal-novou-s ... pru-16570/
https://zdopravy.cz/stat-ukazal-novou-s ... pru-16570/
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Reakce KAPSCHe na sebe nedala dlouho čekat.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/my ... 251140_haf
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/my ... 251140_haf
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
A nejsou i v satelitním mýtu kontrolní brány, jen v menším rozsahu?
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Jsou potřeba.
Na Slovensku se proto dokonce používá mikrovlnná technologie zabudovaná v palubní jednotce.z dopravy píše:CzechToll má na dokončení systému 14 měsíců s výjimkou zapojení pevných kontrolních stanic, tedy mýtných bran. Ty musí zprovoznit tři měsíce po zahájení provozu.https://zdopravy.cz/stat-ukazal-novou-s ... pru-16570/
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
https://byznys.ihned.cz/c1-66281490-sil ... h-a-obcich
To snad nemyslí vážně. Oni na krajích a obcích neumí instalovat zákazové značky?
To snad nemyslí vážně. Oni na krajích a obcích neumí instalovat zákazové značky?
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
O konkrétních úsecích, kde bude uplatněna nulová sazba, rozhodnou kraje a obce.
Ministr upozornil, že zavedením nulové sazby se nemění rozsah mýtného systému po roce 2019. Satelitní technologie tak bude snímat i úseky bez poplatku. "Určitě zde budeme využívat mýtného systému, abychom mohli monitorovat to, co se na těch úsecích děje," vysvětlil.
Ťok dal do zadávacích podmínek celých 900 km a soutěžící na tento rozsah dali nabídku. Kdyby byl rozsah menší, dá se předpokládat, že by stát platil méně. Teď se Ťok tváří jako chápavý a přejícný politik.
Ve skutečnosti je ekonomický břídil.
O konkrétních úsecích, kde bude uplatněna nulová sazba, rozhodnou kraje a obce.
Ministr upozornil, že zavedením nulové sazby se nemění rozsah mýtného systému po roce 2019. Satelitní technologie tak bude snímat i úseky bez poplatku. "Určitě zde budeme využívat mýtného systému, abychom mohli monitorovat to, co se na těch úsecích děje," vysvětlil.
Ťok dal do zadávacích podmínek celých 900 km a soutěžící na tento rozsah dali nabídku. Kdyby byl rozsah menší, dá se předpokládat, že by stát platil méně. Teď se Ťok tváří jako chápavý a přejícný politik.
Ve skutečnosti je ekonomický břídil.
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Zalistujte kousek nazpet a zjistete si, kdo ten rozsah vymyslel ...
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Evropská komise zastavila dvouleté řízení proti České republice kvůli mýtu, žádné důsledky nevyvodila
https://domaci.ihned.cz/c1-66449160-evr ... nevyvodila
Bylo to kvůli prodloužení mýtné smlouvy s firmou Kapsch v roce 2016.
https://domaci.ihned.cz/c1-66449160-evr ... nevyvodila
Bylo to kvůli prodloužení mýtné smlouvy s firmou Kapsch v roce 2016.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
24.1.2019 říká Ťok: Co se týče historie a určení kilometrů, já nezastírám, byla tady politická dohoda, která skončila usnesením vlády.dvs píše:Zalistujte kousek nazpet a zjistete si, kdo ten rozsah vymyslel ...
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Jak už jsem psal jinde, pokud si správně pamatuji, tak s tím vytáhla ČSSD. Ťok byl proti.theodor less píše:24.1.2019 říká Ťok: Co se týče historie a určení kilometrů, já nezastírám, byla tady politická dohoda, která skončila usnesením vlády.dvs píše:Zalistujte kousek nazpet a zjistete si, kdo ten rozsah vymyslel ...
Viz tyto dva články. Nakonec vláda(ČSSD,ANO,KDU-ČSL) odsouhlasila nějaký rozsah a doprava vybrala tu nejkratší možnou variantu.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/te ... 5900fea04/
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/k ... nomika_aha
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
8.1.2017 iDnes:
Česká cesta tak kontrastuje s Rakouskem, kde nedávno řešili také konec původní smlouvy s Kapschem. Rakousku se zásadní politické debaty prodloužení vyhnuly, státní správce silnic Asfinag zůstal dál u mikrovlnného systému výběru.
Česká cesta tak kontrastuje s Rakouskem, kde nedávno řešili také konec původní smlouvy s Kapschem. Rakousku se zásadní politické debaty prodloužení vyhnuly, státní správce silnic Asfinag zůstal dál u mikrovlnného systému výběru.
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Jenom jestli to nebude v Rakousku tím, odkud je Kapsch.. Rakouský klobouk nenapasujme vždy na Českou hlavu. I v Rakousku je bližší košile - místní, než kabát - cizí. A to si ověřte každý v mnoha svých dalších domácích případech - radši Rakouské víno, než od souseda z Mikulova. Pamatuji bilbordy u dálnic kupujte UNSERE, podporuj UNSERE, schiling UNSERE - ale nikdy to nejsou to hloupí nacionalisti - chtějí aby se jim všem dařilo dobře. Každý malý sedlák = v mém případě vinař - je státem podporovaný nacionalista a pak se tak i ke svému státu chová. A pak jenom místně řeší jestli se mu zlepší silnice ke statku - pokud na to zůstane peníz až z JEHO státní podpory. A KAPSCH mu nějaké daně přinese na jeho vinohrad.
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Jak píše pohrabáč, je to domácí firma a Rakouska je oproti nám už kultivované(nepředpokládám, že si tam velké firmy dovolí ojebávat stát). Vůbec netuším, jak to má Rakousko s dálnicemi, ale řekl bych, že se asi neočekává nějaká expanze dálnic a celkově je podle mého Rakousko zvláštní případ. Spolehlivost bran v údolích alp, při bouřkách atd.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Asfinag je státem vlastněný, musí dělat výběrová řízení dle EU.pohrabáč píše:Jenom jestli to nebude v Rakousku tím, odkud je Kapsch..
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Nemáte někdo bližší info od Krajů, kde si vymínili nulové sazby a kde se bude platit? Doufám že I/34 od Pe po ČB bude zpoplatněná aby se jezdilo i po I/19 a nové D3... přehledná mapka třeba tu: http://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/p ... -obce.html
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Ta mapka je nějaká divná, třeba úsek 11 z HK do Pcí je nakreslenej z MB.
Re: Mýto a stav předepsaného mýta
Úsek 4: Kolín-Praha. To se divím, že tam je. Nejezdím tou cestou nějak často, ale že bych tam potkal kamiony? Tam snad žádný transit ani jezdit nemůže, před Prahou se nemáte šanci někam dostat a uhnout skoro taky nejde, protože to jsou všechno malé silnice. Určitě to tady někdo zná pravidelně přes týden, pletu se, nebo tam nikdo nejezdí?