Ministr dopravy Dan Ťok
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
začíná se podobat šimonovskému z KDU - ČSL
toho si taky nikdo nepamatuje proto, co postavil, ale že zavedl bodový systém
řebíček sice krad - nebo to byla malá domů, ale aspoň se stavělo
toho si taky nikdo nepamatuje proto, co postavil, ale že zavedl bodový systém
řebíček sice krad - nebo to byla malá domů, ale aspoň se stavělo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Náhodou, já si Šimonovskýho pamatuju, že slíbil do pár let šestipruhovou D1. Už ve chvíli kdy to vyslovil bylo každýmu, kdo se o problematiku jen trochu zajímá, jednoznačně jasný, že to naprostá blbost. Totálně nereálná věc. Proto mi to taky utkvělo v hlavě
http://ekonomika.idnes.cz/simonovsky-da ... nomika_maf
http://ekonomika.idnes.cz/simonovsky-da ... nomika_maf
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Asi bychom neměli vytrhávat ministry z kontextu jejich konkrétního období. Řebíček (u mě #1 ) by toho asi nedokázal tolik rozjet, kdyby nebylo připraveno od Šimonovského a neměl podporu Topolánka, Bárta (u mě nejhorší ) by toho zase tolik nezazdil, kdyby se neopíral o škrtače Kalouska za vlády slabého Nečase... IMHO dělá Ťok v rámci svých možností hodně (asi by šlo i víc, ale ne o moc), spíš vidím problém v tom, že si ANO ještě úplně neujasnilo, jak moc velkou silou chce dálnice podpořit a prosadit.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Velmi rozumny nazor. Palec
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Mike píše:začíná se podobat šimonovskému z KDU - ČSL
toho si taky nikdo nepamatuje proto, co postavil, ale že zavedl bodový systém
řebíček sice krad - nebo to byla malá domů, ale aspoň se stavělo
Jako jo, stavěl, +1, ale za cenu chomutovský pobočky, totálně vytunelovaný, a za to si pak koupil fotbalovou Slavii. To mi jako daňovému poplatníkovi rozhodně vadí. -1.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Bude se zahajovat, Andrej to osobně zařídí:
Babiše čeká předvolební jízda po rozestavěných dálnicích. Zařaďte větší rychlost, vzkázal úředníkům
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/ano-c ... 1487198195
Babiše čeká předvolební jízda po rozestavěných dálnicích. Zařaďte větší rychlost, vzkázal úředníkům
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/ano-c ... 1487198195
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Prostě se to postaví a kdo nebude na ŘSD makat tak toho vyhodíme, sorry jako.
Jsem zvědavej, jaký změny budou v resortu dopravy po volbách, jestli si tady založíme nový ministerský vlákno nebo ne
Jsem zvědavej, jaký změny budou v resortu dopravy po volbách, jestli si tady založíme nový ministerský vlákno nebo ne
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Radši bych byl pro kontinuitu... Ať je ministr schopen dostat do finále věci, na kterých začal pracovat.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Já ne, je tam dost širokej prostor pro zlepšení.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Třeba, když o něčem mluví, mohl by vědět, o čem je řeč a co za informace si jde k tomu do 5 min na internetu najít (http://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskov ... ebuji-novy): Musíme uvažovat 100 let dopředu, ale VRT postavíme jen na 200-250 km/h, protože jsme malá země...žehož píše:Já ne, je tam dost širokej prostor pro zlepšení.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Takže rychlost a´la Francie, Japonsko? Proboha a na co? Aby se zastavilo ve 2 městech a poté pokračovalo dál? Ve výsledku bude taková trať jedna a zbytek bude na úrovni koňské železnice. Nejen malá, ale i nevýkonná země ohledně dopravních investicí. Jo, kdyby tak byla republika propletená alespoň těmi 200-260 km/h, to by bylo jiné kafe. Takhle bohužel cestování i na trati Brno - Praha nic moc, ale sněte dál o Japonsku a Francii. Na velmi rychlé vlaky je opravdu nevyhnutní mít ekonomiku, sílu životní úrovně, aby měl kdo cestovat. Jedině pak ve smyslu, Praha napojená na západní EU, ale to není o obslužnosti ČR. A k rychlosti patří i služby, služby, služby, aby to bylo atraktivní v poměru za tu cenu. Takhle já vidím jen reklamy na národního dopravce pro nejstarší, i když oni to míní ve smyslu cestování jak to bylo za mlada, jenomže to nejde ani tak ani tak. Váznou služby a rychlost, ceny jsou vyšší a výsledek kvalitního spoje nikde.
Když bude nový ministr, tak bude nový ministr. Rok se bude obeznamovat s činností, možná provede několik novinek, které než se do praxe zavedou, tak budete všichni hromžit, proč to proboha dělá a proč se neřeší právě to, co se mělo doteď. Když bude stejný, tak jistota, že se změní v negativech je téměř mizivá. To si nevyberete. Není to ale jen o ministrovi, je to především o snaze budovat a rozvíjet dopravní infrastrukturu a shánět na to prostředky a vylaďovat legislativní proces, aby bylo neustále něco připraveno na výstavbu v zásobnících, aby se další projekty do této fázy mohli přiradit a aby se i stále mnoho budovalo, opravovalo atd. Tohle se současnému nepovedlo. Ve výsledku se pak neděje tzv. nárazové odevzdávání do provozu nebo nárazově nová výstavba ve větším, ale děje se to tak nějak kontinuálně. Stát je často v pozici slabšího oproti různým zájmovým spolkům a bohužel, ale dost často se na to pak i vymlouvá. Základem je mít schopný manažment na úrovních konkrétních podniků, firem, fondů. To je základ pro jakéhokoliv ministra. A tam to záleží od jeho vůle, ochoty a toho jak moc do toho připustí politiku a tedy laiky v daných oborech jen za cenu že tam prostě budou sedět. A jak je na tom tento současný si musí každý zodpovědět sám. Nic víc ministr jako osoba nezmění nebo nepokazí.
Když bude nový ministr, tak bude nový ministr. Rok se bude obeznamovat s činností, možná provede několik novinek, které než se do praxe zavedou, tak budete všichni hromžit, proč to proboha dělá a proč se neřeší právě to, co se mělo doteď. Když bude stejný, tak jistota, že se změní v negativech je téměř mizivá. To si nevyberete. Není to ale jen o ministrovi, je to především o snaze budovat a rozvíjet dopravní infrastrukturu a shánět na to prostředky a vylaďovat legislativní proces, aby bylo neustále něco připraveno na výstavbu v zásobnících, aby se další projekty do této fázy mohli přiradit a aby se i stále mnoho budovalo, opravovalo atd. Tohle se současnému nepovedlo. Ve výsledku se pak neděje tzv. nárazové odevzdávání do provozu nebo nárazově nová výstavba ve větším, ale děje se to tak nějak kontinuálně. Stát je často v pozici slabšího oproti různým zájmovým spolkům a bohužel, ale dost často se na to pak i vymlouvá. Základem je mít schopný manažment na úrovních konkrétních podniků, firem, fondů. To je základ pro jakéhokoliv ministra. A tam to záleží od jeho vůle, ochoty a toho jak moc do toho připustí politiku a tedy laiky v daných oborech jen za cenu že tam prostě budou sedět. A jak je na tom tento současný si musí každý zodpovědět sám. Nic víc ministr jako osoba nezmění nebo nepokazí.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.2.2017 17:33:09, celkem upraveno 2 x.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Stavět desítky km dlouhý tunel na 300-350 km/h by vyšlo šíleně draho. Zejména v situaci, kdy se různá ekonomická hodnocení musejí řádně ohýbat, aby z nich vyplynulo, že se VRT v Česku aspoň trochu vyplatí. Ale měli bychom světové prvenství.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Žel, VRT v Česku zatím funguje jako účinný zabiják modernizace hlavních tratí. Rozpadající se trať Praha-Beroun se kvůli vizi VRT tunelu (neprošel kvůli ekonomice) bude rozpadat o 20 let déle. Koridor z Plzně do Chebu se nemodernizoval kvůli vizi VRT přes Domažlice do Bavor, a nyní se ze stejného důvodu plánuje při rekonstrukci nemodernizovat ani tu trať na Domažlice. Trasa Beroun-Plzeň se sice modernizovala, ale kvůli vizi VRT jen úsporně na 120-140. Nemodernizovalo se z Benešova do Bystřice, jelikož tam někdy měla být odbočka z VRT, nově už tam ani být nemá. U Chocně se už podruhé snaží prosadit přeložku v parametrech VRT (poprvé nevyšla kvůli ekonomice) a úspornější varianty modernizace na "pouhých" 160 byly už podruhé smeteny ze stolu, takže se tam další desetiletí bude jezdit jen 80. Ještě že aspoň z Brna do Přerova někdo bouch do stolu a prosadil modernizaci na 200, i když tam také "hrozí" VRT.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
nový ministr se může klidně rok rozhlížet, má li od toho pžedchozího rozjeté akce.
to se tu bohužel už od Bárty neděje a pak to vypadá, jak to vypadá
( čili, já chci stříhat pásky a po mě potopa )
to se tu bohužel už od Bárty neděje a pak to vypadá, jak to vypadá
( čili, já chci stříhat pásky a po mě potopa )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
300-350 km/h je nejvyssi mozna nikoliv prumerna rychlost. Chce-li Tok planovat na 100 let dopredu, mel by to vedet. Stejne jako to, ze VRT nebude slouzit jen vnitrostatni preprave, ale take veskeremu tranzitu pres CR jako Berlin-Viden, Varsava-Viden, Mnichov-Wroclaw.
Upatni krusnohorsky tunel musi byt samozrejme pro smiseny provoz a nemusi mit proto tak vysokou nejvyssi moznou rychlost.
Tady jde ale o Toka - poslechnete si to, jak o tom mluvi. To vypovida o vsem.
Upatni krusnohorsky tunel musi byt samozrejme pro smiseny provoz a nemusi mit proto tak vysokou nejvyssi moznou rychlost.
Tady jde ale o Toka - poslechnete si to, jak o tom mluvi. To vypovida o vsem.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 15.10.2009 20:07:00
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Pan ministr ten výrok o rychlosti na Rychlých spojeních v ČR do kamery moc pěkně neřekl, vypadalo to, že řekl všude do 250. Já jsem si prostudoval _celý_ ten zveřejněný materiál, a tam se předběžně počítá na klíčových úsecích, např. Praha - Brno, Praha - Lovosice >300 km/h.
Nevidím Ťokovi do hlavy, ale když jsem si zkonfrontoval ten mediální výrok s představeným materiálem, domnívám se, že polemizoval spíše s těmi, kteří tvrdí "všude 350" tj. i z Brna do Přerova, kde by to znamenalo žíznivou čáru pro pár expresů, které by v nejbližších desetiletích v klopených obloucích brousily vnitřní kolej , zatímco příměstská a regionální doprava by hoblovala částečnou jednokolejku; i Beroun - Plzeň, kde na to zatím asi ekonomicky nemáme, i Plzeň - Domažlice, kde není taková poptávka ani (zatím) dohoda s Německem...
Nevidím Ťokovi do hlavy, ale když jsem si zkonfrontoval ten mediální výrok s představeným materiálem, domnívám se, že polemizoval spíše s těmi, kteří tvrdí "všude 350" tj. i z Brna do Přerova, kde by to znamenalo žíznivou čáru pro pár expresů, které by v nejbližších desetiletích v klopených obloucích brousily vnitřní kolej , zatímco příměstská a regionální doprava by hoblovala částečnou jednokolejku; i Beroun - Plzeň, kde na to zatím asi ekonomicky nemáme, i Plzeň - Domažlice, kde není taková poptávka ani (zatím) dohoda s Německem...
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Všimli jste si, že Ing. Ťok jako ministr dopravy objíždí všechny možné zahájení a zprovoznění staveb a jako ředitel Skansky na podobné akce, co si pamatuji nejezdil. Místo něho jezdil Ing. Reiter z divize dopravního stavitelství.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Tak to je spíš tím, že si umí dát do kupy co se od něj očekává. Skanska - očekávala hlavně ziskovost, vláda resp. ANO - od něj očekává, že bude jako ministr hlavně viditelný v co nejlepším světle.Lenny píše:Všimli jste si, že Ing. Ťok jako ministr dopravy objíždí všechny možné zahájení a zprovoznění staveb a jako ředitel Skansky na podobné akce, co si pamatuji nejezdil. Místo něho jezdil Ing. Reiter z divize dopravního stavitelství.
Podle mne to pochopil a +- zvládá co se od něj očekává. Nikdo není dokonalý, ale celkově bych přál těm fungujícím lidem na ministerstvu a ŘSD, ale hlavně nám všem, aby tam mohl zůstat další 4 roky - aspoň by nemuseli být několik měsíců paralyzováni změnou šéfa a mohli by se soustředit na přípravu staveb. Česku totiž nejvíc chybí stabilita a kontinuita, až moc plýtváme energií na to jít ode zdi ke zdi... Tj. formou vyhazovu a změn managementu.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
klepani a podobne nesmysly nesleduji, tedy nevsimnul. jaka je pointa dotazu?Lenny píše:Všimli jste si, že Ing. Ťok jako ministr dopravy objíždí všechny možné zahájení a zprovoznění staveb a jako ředitel Skansky na podobné akce, co si pamatuji nejezdil. Místo něho jezdil Ing. Reiter z divize dopravního stavitelství.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
dnešní interview s Ťokem na ČT
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 1058040427
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 1058040427
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
příspěvek už nemůžu upravit, tak jen dodávám, že jsou tam nejdřív politické řeči, o dopravě až od času 10:36
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Letošního Ropáka dostal Dan Ťok. Ač nejsem příliš jeho příznivcem, tak mě jeho vyjádření silně pobavilo
http://zpravy.idnes.cz/ropak-roku-2016- ... domaci_pas
http://zpravy.idnes.cz/ropak-roku-2016- ... domaci_pas
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Tak nám vláda podá demisi...
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Tak třeba se dokončení některých staveb nakonec přeci jen urychlí, aby to stihli do přijetí demise otevřít...
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Otázka zní, nakolik bude mít vliv výměna ministra na stavby dálnic ohledně např. podpisy smluv, výběrová řízení, atd. Není někdo znalý???