Naopak bych řekl, že nejvíc se krade v jho firmě. Stewardky peníze za prodej jízdenky inkasují pro sebe atd. Měl by si napřed zamést u sebeHonza1 píše:Jančura na Radiožurnálu o schůzce s Danem Ťokem...
"Stát chtěl utrácet za každou cenu. Nejvíc se krade na SŽDC, tvrdí Radim Jančura"
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace ... a--1428263
Ministr dopravy Dan Ťok
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Vzhledem k tomu, že v těhle nejnižších funkcích aplikuje politiku buzerace a bonzování, tak dobře mu tak
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Spíše jde o to, že když jezdil jen busma, tak byl odborník na D1, teď má i vlaky, tak už je odborník i na SŽDC
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
V článku:
Ťok chce docílit i toho, aby se mohly zveřejnit detaily samotných nabídek. Tedy nejen cena, ale i podrobný rozpočet po jednotlivých položkách.
Nevím, nevím. Jestli ano tak doufám, že bude následně povinnost zveřejnit i detaily dodavatele s nabídkami subdodavatelů a to po jednotlivých položkách. Potom detaily smluv subdodavatelů třeba s prodejci spojovacího materiálu po jednotlivých položkách. Následovat by mohla být povinnost prodejců spojovacího materiálu zveřejnit detaily s distributorem. Distributor se železárnama. Železárny s těžaři a těžaři s majiteli dolu.
Následně bych nechal každému obyvateli ČR a EU možnost se odvolat kdyby byla cena příliš vysoká a byl by třeba schopen vyrobit "podložky" levněji.
Podrobný rozpočet určitě ano, ale jednotlivé položky ne.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Ťok přijal zpět Jakuba Kopřivu na pozici vrchního ředitele legislativního úseku MD.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=200&t=4716
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=200&t=4716
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Včera byl pan ministr v 20 min na Radiožurnálu
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace ... u--1434178
Podle mne se odpovědi nesly ve stylu "přes média nebudu nic sdělovat", ale bylo to slušně řečeno.
Za pozornost stojí odpověď na otázku: Kolik stavebních sezón by se mu líbilo na modernizaci D1?
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace ... u--1434178
Podle mne se odpovědi nesly ve stylu "přes média nebudu nic sdělovat", ale bylo to slušně řečeno.
Za pozornost stojí odpověď na otázku: Kolik stavebních sezón by se mu líbilo na modernizaci D1?
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Poslouchal jsem to včera v autě. Rozhovor ve vší slušnosti, dalo se to poslouchat, ale nic konkrétního neřekl. Podle mě se neměl čas zcela rozkoukat. Pokud si vzpomínám dobře, tak by se mu líbily tři sezóny
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Ministr dopravy Dan Ťok dnes ve 12 hod na čt1-Otázky Václava Moravce
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Dnenšní rozhovor s Danem Ťokem v pořadu Otázky Václava Moravce:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 1030500104
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 1030500104
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Tak to chci vidětčtk píše:V průběhu roku 2015 se otevře úsek rychlostní silnice R35 z Hradce Králové na Mohelnici
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Úsek se otevře, má délku cca 1 km a nikam zatím nevede .....
Ale jinak Ťokovi fandím, je to naděje že se něco pohne. Tak doufejme, že nedopadne jako Prachař
Ale jinak Ťokovi fandím, je to naděje že se něco pohne. Tak doufejme, že nedopadne jako Prachař
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Myslím si, že na foru skoro všichni vždy fandí novému ministrovi/ jejich "inaugurační"řeči jsou vždy plné naděje a optimismu/, ale pak je o to větší zklamání z výsledků konkretního púsobení... Alespoň já na to skočím skoro vždy.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Tak u té R35 aspoň to bude zaplacené z EU peněz.
Jak jinak to vystoupení hodnotíte? Mě se to docela líbilo, mluvil věcně a nesliboval p****.
Ale jinak musim souhlasit s kotem, avšak doufam, že to je človek od fochu. No dám mu tak ještě 2 měsíce a uvidíme.
Mírni prosím svůj slovník! MzO
Jak jinak to vystoupení hodnotíte? Mě se to docela líbilo, mluvil věcně a nesliboval p****.
Ale jinak musim souhlasit s kotem, avšak doufam, že to je človek od fochu. No dám mu tak ještě 2 měsíce a uvidíme.
Mírni prosím svůj slovník! MzO
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
To samozřejmě nic neznamená. Pan ministr financí může říkat co chce, ale nějaká odborná činnost a politika jsou dvě zcela odlišné věci. Politik opravdu nepotřebuje být ve svém resortu odborníkem (což ale zase neznamená, že by neměl mít nějaký obecný přehled!), ale měl by samozřejmě být odborníky obklopen a naslouchat jim. Podobně je to i se sloganem o tom, že stát by měl být řízen jako firma, což je absolutní blud. Odkdy je cílem státu dosáhnout co největšího finančního zisku?mzik píše:doufam, že to je človek od fochu
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
V praxi je to samozřejmě populismus, nicméně představíme-li si teoreticky stát jako jakousi megaakciovku s obyvatelstvem jako akcionáři, tak to vlastně odpovídá (cílem státu by měl být maximální blahobyt obyvatelstva, tedy maximální zisk akcionářů). A krásně se i tady projevuje IMHO největší problém dnešního tržního ekonomického modelu: ve střetu mezi manažery a akcionáři dnes všude vítězí manažeři ...ML90 píše:... Podobně je to i se sloganem o tom, že stát by měl být řízen jako firma, což je absolutní blud. Odkdy je cílem státu dosáhnout co největšího finančního zisku?
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
nerikal bych tomu zisk, ale financni rezerva. pro pripad zivelnych pohrom nebo ekonomicke krize (nedejboze valky).ML90 píše: Odkdy je cílem státu dosáhnout co největšího finančního zisku?
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Jenomže vy to redukujete na materiální záležitosti a cílem státu není jen to. Blahobyt je lepší slovo, ale nezaměňoval bych to s tím "ziskem", protože to až příliš evokuje finance. Spousta věcí se kvality života dotýká nepřímo a navíc není kvantifikovatelná a i takové by měl stát v ideálním případě podporovat.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
V ideálním případě by tak měli fungovat i jednotlivci a dokonce i firmy . V praxi to samozřejmě ty firmy dělají jen kvůli vylepšení PR a dalším z toho plynoucím ziskům, pokud vůbec... Ale souhlasím, že tímto by se měl ten stát od firmy asi nejvíc lišit.