Koncepce nákladní dopravy
Koncepce nákladní dopravy
Zde je několik odkazů na články o koncepci nákladní dopravy v ČR, kterou zpracovalo Ministerstvo dopravy:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... nim-tratim
http://www.rozhlas.cz/zpravy/ekonomika/ ... u--1691903
http://www.epravo.cz/zpravodajstvi/vlad ... 04932.html
http://www.radio.cz/cz/rubrika/zpravy/v ... vu-v-cesku
http://www.dnoviny.cz/dopravni-politika ... k-realismu
A zde je samotný materiál:
http://www.komora.cz/pro-podnikani/legi ... -2016.aspx
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... nim-tratim
http://www.rozhlas.cz/zpravy/ekonomika/ ... u--1691903
http://www.epravo.cz/zpravodajstvi/vlad ... 04932.html
http://www.radio.cz/cz/rubrika/zpravy/v ... vu-v-cesku
http://www.dnoviny.cz/dopravni-politika ... k-realismu
A zde je samotný materiál:
http://www.komora.cz/pro-podnikani/legi ... -2016.aspx
Re: Koncepce nákladní dopravy
Okrajově to souvisí:
Na D1 se srazila auta z amerického konvoje, utvořila se šestikilometrová kolona
https://www.novinky.cz/domaci/442426-na ... olona.html
Proč raději nejedou vlakem po železnici, když se neustále mluví a přesunu nákladní dopravy na železnice.
Na D1 se srazila auta z amerického konvoje, utvořila se šestikilometrová kolona
https://www.novinky.cz/domaci/442426-na ... olona.html
Proč raději nejedou vlakem po železnici, když se neustále mluví a přesunu nákladní dopravy na železnice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Koncepce nákladní dopravy
Protože součástí cvičení je obvykle i nácvik toho přesunu.
Re: Koncepce nákladní dopravy
A jak vidno nácvik přesunu je sakra potřeba...
Re: Koncepce nákladní dopravy
Potkali jsme je včera. Dálnice se zasekala protože nějaký řidič měl problém v zúžení a konvoj měl problém ho levým předjet.
Jednomu vojákovi jsem naznačil posumky že máme sprchu tak se smál
https://www.youtube.com/watch?v=NqBXOQF_LJI
Jednomu vojákovi jsem naznačil posumky že máme sprchu tak se smál
https://www.youtube.com/watch?v=NqBXOQF_LJI
Re: Koncepce nákladní dopravy
Koncepce je cár papíru, kterej reálně nic neřeší. Přípravu to nezrychlí.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Koncepce nákladní dopravy
http://www.cestand.cz/wp-content/upload ... 0509-1.pdf
Zajištění obslužnosti České Republiky pro přepravu Těžkých a Rozměrných Nákladů
Možnost realizace přeprav TRN komplikují nebo prodražují zejména následující skutečnosti:
- Nedostatky v evidenci stavu a zatížitelnosti mostů.
- Stavebně technický stav mostů.
- Nízká zatížitelnost mostů vzniklá historicky (nižší požadavky na zatížení mostů)
- Nízké podjezdy a nízká křížení s vrchními vedeními inženýrských sítí
a) jednak o historicky vzniklá místa, kde jsou nutné objízdné trasy většinou i pro běžnou nákladní dopravu
b) běžně požadovaná podjezdná výška 4,80 m pro přepravu TRN v řadě případů nevyhovuje.
- Nevhodné směrové řešení trasy a další překážky. např. úzké směrově komplikované
průjezdy v zástavbě), ale i místa, kde byly provedeny v poslední době nevhodné úpravy okružních křižovatek, ostrůvků, umístění dopravního značení apod.
- Požadavky správců komunikací, kdy jsou opakovaně měřeny deformace stejných mostů, u kterých již bylo ověřeno chování při těžší přepravě
Zajištění obslužnosti České Republiky pro přepravu Těžkých a Rozměrných Nákladů
Možnost realizace přeprav TRN komplikují nebo prodražují zejména následující skutečnosti:
- Nedostatky v evidenci stavu a zatížitelnosti mostů.
- Stavebně technický stav mostů.
- Nízká zatížitelnost mostů vzniklá historicky (nižší požadavky na zatížení mostů)
- Nízké podjezdy a nízká křížení s vrchními vedeními inženýrských sítí
a) jednak o historicky vzniklá místa, kde jsou nutné objízdné trasy většinou i pro běžnou nákladní dopravu
b) běžně požadovaná podjezdná výška 4,80 m pro přepravu TRN v řadě případů nevyhovuje.
- Nevhodné směrové řešení trasy a další překážky. např. úzké směrově komplikované
průjezdy v zástavbě), ale i místa, kde byly provedeny v poslední době nevhodné úpravy okružních křižovatek, ostrůvků, umístění dopravního značení apod.
- Požadavky správců komunikací, kdy jsou opakovaně měřeny deformace stejných mostů, u kterých již bylo ověřeno chování při těžší přepravě
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Koncepce nákladní dopravy
Když, tak koncepce tras pro nadrozměrný náklad třeba, ale ne samotné ND.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Koncepce nákladní dopravy
Je zde 8 příspěvků. První příspěvek je o železniční dopravě a všichni by ho hledali Odpočívka - Odpočívka na české dálnici - Železniční doprava. Následující čtyři příspěvky jsou o konvoji americké armády. Šestý příspěvek je o obytném automobilu/karavanu. Až sedmý příspěvek je o nákladní dopravě.
Něco z článku, co tě, diaľničiare, potěší:
Něco z článku, co tě, diaľničiare, potěší:
Slovensko neopustilo systém původních páteřových tras, trasy jsou udržovány a využívány
dodnes. Trasy spojují jaderné elektrárny a energetické celky, velké strojírenské firmy a přístav
Bratislava. Povolovací orgán k návrhu trasy stanoví, které mosty na trase přepravy budou
staticky posouzeny.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Koncepce nákladní dopravy
Proč mě to má nějak explicitně těšit? Za to, že se to týká Slovenska?
A mimochodem, armáda a statika mostů na vybraných trasách má mnoho společného. I před vstupem ČR/SR do NATO, i po vstupu jsou vybrané úseky posuzované armádami a jsou na to vynakládáné obranné rozpočty. I když jde o 1-2 mil. € (SR do 1), tedy opravdu symbolika. Armáda, to jsou i těžké stroje všeob. a u živelných pohrom je to nezbytností, takže si netřeba hned představovat konvoje U.S. army v rámci cvičení v Evropě mezi jejich základnama a vojskama států Evropy a jejich přesuny. Taky se po trasách přesouvají humanitární mise modrých přileb v kooperaci dalších organizací se zazmluvněnou technikou (ČK atd.). A nejde jen o mosty, ale i o průjezdnost co do sířky atd. Klopení zákrut, dopr. značení, stromy atd. To si státy musí udržovat pokud tedy chtějí zajistit základní služby a chod, protože řešit ty situace až je potřeba, tak to je pak pozdě. Tak jak záchranky mají nějaké časy dojezdu, tak to platí i pro přesuny těchto složek, konkrétních jednotek a druhů strojů. A závazky na mezinárodní úrovni jsou ještě náročnější k plnění.
A mimochodem, armáda a statika mostů na vybraných trasách má mnoho společného. I před vstupem ČR/SR do NATO, i po vstupu jsou vybrané úseky posuzované armádami a jsou na to vynakládáné obranné rozpočty. I když jde o 1-2 mil. € (SR do 1), tedy opravdu symbolika. Armáda, to jsou i těžké stroje všeob. a u živelných pohrom je to nezbytností, takže si netřeba hned představovat konvoje U.S. army v rámci cvičení v Evropě mezi jejich základnama a vojskama států Evropy a jejich přesuny. Taky se po trasách přesouvají humanitární mise modrých přileb v kooperaci dalších organizací se zazmluvněnou technikou (ČK atd.). A nejde jen o mosty, ale i o průjezdnost co do sířky atd. Klopení zákrut, dopr. značení, stromy atd. To si státy musí udržovat pokud tedy chtějí zajistit základní služby a chod, protože řešit ty situace až je potřeba, tak to je pak pozdě. Tak jak záchranky mají nějaké časy dojezdu, tak to platí i pro přesuny těchto složek, konkrétních jednotek a druhů strojů. A závazky na mezinárodní úrovni jsou ještě náročnější k plnění.