Rekategorizace silnic I. a II. třídy
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Rekategorizace silnic I. a II. třídy
Kdysi, ve starém fóru, byla mapka, jak se přeznačovali silnice, někdy v 90. letech. Bohužel ji nemohu najít. Může ji sem někdo vložit, nebo odkaz na ni? Děkuji.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Hm, tak to jsem hledač za všechny peníze klidně tuto spam diskuzi smázněte. Omlouvám se a díky.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Tak ještě jednou já kdy se tato rekategorizace prováděla? Díky.
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Mám za to, že v roce 1998.
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Tady http://www.dalnice-silnice.cz/prilohy.htm je odkaz na stejnou mapu a je tam nadpis
ale jak dlouho bylo od navrhu k realizaci nevim.Návrhy na změny v sití dálnic a silnic I. a II. třídy z roku 1998
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Nevím, jestli změna proběhla naráz, ale v létě 1999 stoprocentně z I/18 byla II/150, z I/19 (Pelhřimov - Jihlava) II/602 a z I/21 (Nepomuk - Přeštice) II/230. Víc jsem tenkrát nesledoval...
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Mohl by mi nekdo objasnit, co je mysleno silnici kategorie MS4 16,5/50 (pouzita na I/30 v Usti nad Labem pod Benesovym mostem)??
Melo by to byt 15,5 m mezi obrubniky..na co je ten metr navic? a co znamena ta ctyrka v MS4??
Diky
Melo by to byt 15,5 m mezi obrubniky..na co je ten metr navic? a co znamena ta ctyrka v MS4??
Diky
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
MS4 = Městka silnice čtyřpruhová
16,5 je šířka komunikace.
16,5 je šířka komunikace.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Pro upřesnění:
Základní typy místních komunikací:
MR – místní rychlostní
MS – místní sběrná
MO – místní obslužná
MOK – místní obslužná s krajnicí
Příklad
MR6d/46,5/24,5/80 – místní rychlostní šestipruhová směrově dělená o šířce prostoru 46,5m a o šířce dopravního prostoru 24,5m, návrhová rychlost 80 km/h
Vysvětlivky:
Číslo = počet pruhů
T = tramvajový pás
d = směrové dělení
p = parkovací pruh/pás
a = autobusový/trolejbusový pruh
c = pruh pro cyklisty
k = komunikace s krajnicí bez chodníku
Základní typy místních komunikací:
MR – místní rychlostní
MS – místní sběrná
MO – místní obslužná
MOK – místní obslužná s krajnicí
Příklad
MR6d/46,5/24,5/80 – místní rychlostní šestipruhová směrově dělená o šířce prostoru 46,5m a o šířce dopravního prostoru 24,5m, návrhová rychlost 80 km/h
Vysvětlivky:
Číslo = počet pruhů
T = tramvajový pás
d = směrové dělení
p = parkovací pruh/pás
a = autobusový/trolejbusový pruh
c = pruh pro cyklisty
k = komunikace s krajnicí bez chodníku
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Diky za odpovedi...Takze bud je v letaku chyba
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... o-hraz.pdf,
nebo je tam ten metr nejak navic (asi pro ostruvky nebo co...)
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... o-hraz.pdf,
nebo je tam ten metr nejak navic (asi pro ostruvky nebo co...)
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Tady je to napsáno stejně: http://www.povodnovavanausti.cz/o-projektu a na vizualizaci jsou vidět chodníky: http://www.rsd.cz/doc/foto-a-video/i30- ... dnova-hraz
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
mapmane, diky.
je to tedy asi 1,5, m vozovka a pulmetr chodniku na kazde strane...no uz aby to bylo
je to tedy asi 1,5, m vozovka a pulmetr chodniku na kazde strane...no uz aby to bylo
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
je to mimo původní téma, ale: 15,5m je šířka mezi obrubníky, 0,5m bezpečnostní odstup už na každém chodníku. Tak je to u všech kategoriích.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Objevil jsem zajímavost: http://www.mapy.cz/#x=14.093323&y=50.11 ... 0Opava&u=m
silnice v úseku OK Velká Dobrá - OK s II/118 je na mapy.cz značena buďto, jako II/606, nebo III. třída, na mapě ŘSD jako I/6H a v terénu jsem vedle silnice viděl IS16c s číslem 64. Přitom I/64 vede do Aše.
silnice v úseku OK Velká Dobrá - OK s II/118 je na mapy.cz značena buďto, jako II/606, nebo III. třída, na mapě ŘSD jako I/6H a v terénu jsem vedle silnice viděl IS16c s číslem 64. Přitom I/64 vede do Aše.
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
A nebyla to náhodu I/61?
Značení I/6H znamená, že je tam nová přeložka silnice, a že ještě původní nebyla vyjmuta ze silnic I. tříd a předána kraji.
Značení I/6H znamená, že je tam nová přeložka silnice, a že ještě původní nebyla vyjmuta ze silnic I. tříd a předána kraji.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Dal bych ruku do ohně, že tam byla 64. Ale jen na výjezdu z OK u II/118 (ve směru do Dobré). Kdyby tam byla 61, tak je mi to jasný.
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
přesně tak, je tam 64, také jsem na to koukal jak na zjevení
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Děkuju náčelníku, že ses mě zastal
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Je to tam. Je to ještě nějaký pozůstatek, který mi bohužel nikdo nedokázal vysvětlit, přitom je logické, že to celé byla I/6 v tomto úseku. Co tam dělá 64 nevím, ale je tam na dvou místech, co vím, takže o chybu by se snad jednat němělo.elrondecuba píše:Dal bych ruku do ohně, že tam byla 64. Ale jen na výjezdu z OK u II/118 (ve směru do Dobré). Kdyby tam byla 61, tak je mi to jasný.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Jestli tím náhodou nemyslí třetí třídu III/0064. Podobně nějaký umělec vymyslelu Milína směrovou tabuli s jedním cílem (modrou) IS 3C Milín po silnici 49
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Podobná blbost je i na I/43 u odbočky na Kuřim. Kuřim značená po I/60. I když tam nevím, zda-li to není ještě nějaký pozůstatek z doby před rekategorizací. Podíval bych se do nějaké staré mapy, ale nějak není po ruce...Ale zas kam by ta I/60 vedla.adamos píše:Jestli tím náhodou nemyslí třetí třídu III/0064. Podobně nějaký umělec vymyslelu Milína směrovou tabuli s jedním cílem (modrou) IS 3C Milín po silnici 49
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Tam to je pozůstatek starého značení. I/60 byla značena od I/43 do centra, dál ne.adi88 píše:Podobná blbost je i na I/43 u odbočky na Kuřim. Kuřim značená po I/60. I když tam nevím, zda-li to není ještě nějaký pozůstatek z doby před rekategorizací. Podíval bych se do nějaké staré mapy, ale nějak není po ruce...Ale zas kam by ta I/60 vedla.
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
To JirkaS: Aha, tak to by mě vážně nenapadlo. Dneska se to už nevidí aby silnice první třídy končila jen tak. Někde jsem viděl autoatlas z roku 1963 kde bylo plno různých, z pohledu dneška, překvapení, ale té I/60 jsem si nevšiml.
Re: Rekategorizace slinic I. a II. třídy
Tu 60 mám zakreslenou ještě v mapě Brna a okolí z roku 1998.
Kdy došlo k tomu překategorizování?
Kdy došlo k tomu překategorizování?