Ne, domnívám se, že ty kamiony na tom úseku jsou právě lokálnější doprava, např. Boskovice-Prostějov. Bohužel stav II/150 neodpovídá ani tomu, ta silnice je řekněme tepnou mezi druhými třídami, ta by měla za mě nějak vypadat, ale když vidím, jak vypadají investice do silnic v JMK, tak je mi jasné, že na něco takového mohu ve svém životě zapomenout. Když by se zde plánovalo např. jak na Vysočině, umím si představit nějakou modernizaci nejhorších míst za cca 10-15 let, ovšem ten terén prostě pro silnice obecně není příhodný. Už i obchvat Boskovic je velmi málo reálný, protože prostě není téměř kudy.
Co se týče kamionů HavlBrod-Prostějov (obrazně) si netroufám odhadovat, nevím kama jezdí, osobně bych tipl, že menší dopravci, šetřílci po 19 a 150, větší firmy, které nemusí otáčet každou korunu po dálnici, ale fakt nevím, nechci kecat.
Hlavní ale je, že takovéhle dopravy je naprosté minimum.
Řekl bych, že ano, že hejtmani musí žebrat, a to každý rok - nedá se pak pořádně ani plánovat opravy a stavby, protože jsou pořád nějaké volby a všechno je k ho*nu. Cestou je za mě rapidní navýšení rozpočtů krajů a i obcí, DLOUHODOBĚ, jenže z čeho by pak vlády měly na dárečky pro voliče a na své malé domů
V současném rozpoložení politických sil tohle není možné prosadit ani teoreticky, natož prakticky.
II/353 ... podívej, alespoň z mého pohledu ... je kraj Vysočina na naprosto jiné úrovni, než JMK, co se týče silnic, jejich plánování a oprav. Přijde mi, že na Vysočině to má i hlavu a patu, že ten kraj ví, co by chtěl postavit v příštích 10, možná i 20 letech a jde si za tím a odpovídají tomu i finance. JMK se vymlouvá akorát na to, že polovina nebo kolik peněz obecně na silnice jde na IDS JMK, tudíž nejsou peníze na opravy, o nových silnicích radši ani nemluvím. Další rapidní rozdíl je v tom, že Vysočina je celá téměř venkov, JMK cpe hromadu peněz do Brna /přirozeně/, potom to také v regionech podle toho vypadá.
V JMK na sever od Brna to vypadá, že po 10 letech postaví další kousíček spojnice Boskovic a Blanska - II/374 a "slavnostně" obchvat Čebína na II/385 (kterým projíždí každý den cca 14-15 tisíc vozidel, aby si neznalí udělali obrázek), aby měl na dalších 10 let zase klid, protože další stavby nejsou do 5 let v dohlednu.