Zahájení staveb D + I v roce 2017
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Ani to mipe nepřivolávej !
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
No u D11 mne straší ten soud s církví. Ale to se snad týká jen druhé části, takže "probůh" alespoň ta první by mohla začít.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
jsou to velke stavby ,tak predpokladam velky boj s odvolanim.
A u te D48 mam takovy dojem ,ze ekologove nerekli poslední slovo.
A u te D48 mam takovy dojem ,ze ekologove nerekli poslední slovo.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Teoreticky se dá stihnout slavnostní zahájení, práce určitě nezačnou.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Asi jako tenkrát, když Zeman toho času premiér slavnostně zahajoval výstavbu překladiště z širokorozchodné na klasickou železnici v Bohumíně.Sosa píše:Teoreticky se dá stihnout slavnostní zahájení, práce určitě nezačnou.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Tak zatím FM a Jaromer .
Ještě mimo Ot Ohledne financi
Min. ma požadavky na 111 miliard navíc od min.,
nevim jestli jsou v tom 70 miliard nebo je to +.
Kdyby to bylo + , tak je to skoro tech 200 "drobnych "
jak jsem psal.
Ještě mimo Ot Ohledne financi
Min. ma požadavky na 111 miliard navíc od min.,
nevim jestli jsou v tom 70 miliard nebo je to +.
Kdyby to bylo + , tak je to skoro tech 200 "drobnych "
jak jsem psal.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Zatím to vypadá, že spoustu soutěžených dálničních staveb potká osud D49 4901, která byla také slavnostně zahájena před volbami a od nich ještě práce na hlavní trase nezačali. Zatím ani jedna nemá SP na celou trasu. A při rychlosti stavebního řízení na MD se není ani čemu divit. Hlavně, že se bijí do prs, jak to rozjíždějí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
14. 2. 2014 11:09
Programové prohlášení vlády ČR - komci tato vláda tak si to zopakujeme
Vláda zpracuje a předloží zákon o liniových stavbách, který zjednoduší proces administrativního vyřízení stavebního povolení liniových staveb, a to včetně posouzení vlivu stavby na životní prostředí a podmínek vykupování dotčených pozemků. Vláda zpracuje analýzu stávající projektové připravenosti a možnosti zahájení stavby, prověrku stavu zastavených staveb a možnosti jejich pokračování včetně podmínek financování. Objem prostředků do infrastruktury nebude vláda omezovat, ale bude se jej snažit účelně využívat, zejména v oblasti čerpání fondů Evropské unie. Vláda dokončí úseky infrastruktury s napojením na sítě TEN-T. Za prioritní pokládá výstavbu dálnic a rychlostních komunikací, jako jsou R52, R6, R35, R43, R49, D3, D8, D11, Silniční okruh kolem Prahy a návazné komunikace, které umožní kvalitní spojení s našimi sousedy. Vláda důsledně zavede systém předběžných, průběžných a následných finančních kontrol spojených s vybudováním funkčního metodického řízení jednotlivých pracovišť investorských organizací resortu (ŘSD, SŽDC, ŘVC).
Programové prohlášení vlády ČR - komci tato vláda tak si to zopakujeme
Vláda zpracuje a předloží zákon o liniových stavbách, který zjednoduší proces administrativního vyřízení stavebního povolení liniových staveb, a to včetně posouzení vlivu stavby na životní prostředí a podmínek vykupování dotčených pozemků. Vláda zpracuje analýzu stávající projektové připravenosti a možnosti zahájení stavby, prověrku stavu zastavených staveb a možnosti jejich pokračování včetně podmínek financování. Objem prostředků do infrastruktury nebude vláda omezovat, ale bude se jej snažit účelně využívat, zejména v oblasti čerpání fondů Evropské unie. Vláda dokončí úseky infrastruktury s napojením na sítě TEN-T. Za prioritní pokládá výstavbu dálnic a rychlostních komunikací, jako jsou R52, R6, R35, R43, R49, D3, D8, D11, Silniční okruh kolem Prahy a návazné komunikace, které umožní kvalitní spojení s našimi sousedy. Vláda důsledně zavede systém předběžných, průběžných a následných finančních kontrol spojených s vybudováním funkčního metodického řízení jednotlivých pracovišť investorských organizací resortu (ŘSD, SŽDC, ŘVC).
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Tak tohle si asi na billboard nedají. Ale tyto předvolební rekapitulace jsou opravdu potřeba. Tristní je především ta legislativa přípravy staveb, investice, přeshraniční spojení a SOKP - to se jim úplně nepovedlo...
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Tristní je naše legislativa komplexně. Dle mých zkušeností se každým novým zákonem zhoršuje. I když čest výjimkám, které mají kliku, že do nich poslanci moc nezasáhli.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
A tristni je hlavne i práce nasich politiku a uredniku, to je fakt masakr. Vláda za 4 roky nezajistila v podstate nic nového do vystavby-pripravy, a ještě to hazi na předchozí vladu a Bartu, který byl ministrem dopravy cca 1 rok. Opravdu hruza a ubohost na všech frontách. Nestavi se skoro nic, co by bylo potřeba a hned tak nezacne. Tady je nutne udelat masivni vystavbu minimalne rozestavenych každý rok 100km dalnic rocne, aby se to nekam pohlo a mělo to vyznam. Ne několik 3-10km useku, které se horko tezko stavi...
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Programové prohlášení je fakt hezké zrcadlo a zvláště u D52, D43 a D49 je to do očí bijící, ale nesouhlasím s vámi v tom, že současné vedení nerozjelo přípravu - v tomto mám pocit, že ŘSD rozjelo, co mohlo. D8 dokončená, staví se D3 - přes 20 km, příprava směrem na hranice sice pomalu, ale je rozjetá. Na spadnutí je D11 přes 20 km, a D35 přes 20 km, ano všechno to jsou úseky, který už měly dávno stát, ale už brzo se stavba rozjede... takže bych to neviděl tak strašně černě. A co se týče Bárty, tak ten to myslim doopravdy totálně pohřbil a eště teď se ukazuje, jaký to jeho stupidní rozhodnutí mělo a má důsledky!
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Jo, a když jsem tu říkal, že Ťok je neschopa, po kterým zůstanou akorát radary na dálnicích a jinak nic, to bylo řečí. Naštěstí po něm nezůstanou ani ty radary, protože ani to nezvládnul zprocesovat.
Jinak si myslím, že nejhorším mementem českého dálničního marasmu je stavba PO 511.
Jinak si myslím, že nejhorším mementem českého dálničního marasmu je stavba PO 511.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
tomu vážně věříte? samozřejmě záleží na tom, čemu říkáte "brzo"Vilouch píše:všechno to jsou úseky, který už měly dávno stát, ale už brzo se stavba rozjede...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
D3: Veselí - Úsilné stavba probíhá, Úsilné - Hodějovice vykoupeno cca 97%? pozemků
D11: Hradec - Jaroměř běží ZAV, zatím jsem zaznamenal z medií, že chtějí letos začít.
D35: Opatovice - Časy začátek příští rok na jaře = docela brzo.
Ano, všechno to jsou moje domněnky a taky trochu očekávání, že to už pude, ale když si vzpomenu na dobu 4 roky nazpět, kdy se tady řešilo, aby alespoň ta příprava začla tak oproti tomu teď už je to o výrazný kus dál. Proto bych pořád jen nebrblal, proč to nejde a proč to ještě není a že jsou všichni neschopný.
D11: Hradec - Jaroměř běží ZAV, zatím jsem zaznamenal z medií, že chtějí letos začít.
D35: Opatovice - Časy začátek příští rok na jaře = docela brzo.
Ano, všechno to jsou moje domněnky a taky trochu očekávání, že to už pude, ale když si vzpomenu na dobu 4 roky nazpět, kdy se tady řešilo, aby alespoň ta příprava začla tak oproti tomu teď už je to o výrazný kus dál. Proto bych pořád jen nebrblal, proč to nejde a proč to ještě není a že jsou všichni neschopný.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
D55 5505 Otrokovice JV obchvat už o něm několikátý rok se tvrdí, že se zahájí hned na jaře příštího roku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Co se hlavně musí Ťokovi nechat je personální stabilizace ŘSD. Jen se podívejte, jak to ministři před ním měnili. Kolikrát tam zůstali v podstatě jen řadoví pracovníci (přeháním).
Výstavba se rozjíždí, bohužel Bártovo zastavení a následné komedie se zatím ještě nepodařilo dohnat.
Výstavba se rozjíždí, bohužel Bártovo zastavení a následné komedie se zatím ještě nepodařilo dohnat.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Nehledě na moje a naše stranické preference, to, co zvládl nebo nezvládl Ťok, se projeví až v dalším volebním období.
Je to dobře vidět na tom bordelu, co nadělal Bárta. Věci, které zastavil nebo pokazil, se až teď zahajují nebo ještě teď napravují. Volební období (a Ťok tam není celé volební období) je příliš krátké na to, aby se změny projevily.
Je to dobře vidět na tom bordelu, co nadělal Bárta. Věci, které zastavil nebo pokazil, se až teď zahajují nebo ještě teď napravují. Volební období (a Ťok tam není celé volební období) je příliš krátké na to, aby se změny projevily.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Nesouhlasím, že ŘSD rozjelo co mohlo. Úplně stejně jako se rozjelo 20 km D35 se mohla rozjet celá D35 a mohlo se začít stavět tam, kde by to bylo právně v pořádku. Nyní se sice začne stavět 20 km D35, ale než se začne stavět pokračování, tak si mnoho let počkáme. Pozemky sej ještě ani nezačali vykupovat a už mohly být dávno vykoupené.
Vilouch píše:Programové prohlášení je fakt hezké zrcadlo a zvláště u D52, D43 a D49 je to do očí bijící, ale nesouhlasím s vámi v tom, že současné vedení nerozjelo přípravu - v tomto mám pocit, že ŘSD rozjelo, co mohlo. D8 dokončená, staví se D3 - přes 20 km, příprava směrem na hranice sice pomalu, ale je rozjetá. Na spadnutí je D11 přes 20 km, a D35 přes 20 km, ano všechno to jsou úseky, který už měly dávno stát, ale už brzo se stavba rozjede... takže bych to neviděl tak strašně černě. A co se týče Bárty, tak ten to myslim doopravdy totálně pohřbil a eště teď se ukazuje, jaký to jeho stupidní rozhodnutí mělo a má důsledky!
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Těch tipů na nejhorší memento je bohužel víc. Zatímco kladných příkladů je zoufale málo.pivko píše:Jinak si myslím, že nejhorším mementem českého dálničního marasmu je stavba PO 511.
Já bych jako ještě horší než 511 označil úseky 518+519. Na 511 se alespoň něco hýbe, i když šnečím tempem. Zatímco severní část okruhu - ta za posledních 10 let vykazuje prakticky nulový pokrok a není vidět žádná snaha s tím něco dělat.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
myslím, že je třeba se zastat ŘSD a MD, protože co předvádí pseudoekologové to je fakt síla, viz. tiskovka
http://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskov ... e-udajne-c
http://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskov ... e-udajne-c
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Ja nevim ,když vidim co se delo na R49 a nyní na D49.
Tak davam pravdu Zemanovi ,ze velke projekty se daji
stavet jen v autorativnich režimech.
Jen ten co to zacne stavet nevi jestli neskonci v lagru.
To je jak porad dokola .
Od Rima po Sovetsky Svaz.
A to nechci videt vysokorychlostni zeleznici.
Ale to jsem daleko od OT
Tak davam pravdu Zemanovi ,ze velke projekty se daji
stavet jen v autorativnich režimech.
Jen ten co to zacne stavet nevi jestli neskonci v lagru.
To je jak porad dokola .
Od Rima po Sovetsky Svaz.
A to nechci videt vysokorychlostni zeleznici.
Ale to jsem daleko od OT
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Domnívám se, že pokud by stavba 1106 prošla novým řádným posouzením a nedostala výjimku, DZ by rozklad nepodaly.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Podal by ho nějaký jiný pomatenec...
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2017
Lenny, nechme se překvapit jak zareagují na 1107. Tam, pokud se nepletu, je řádná EIA. Tak uvidíme jak se Šmejdi zachovají...