Trasování - koncepce, dopady

Příprava, výstavba, provoz, dálniční poplatky, známky, elektronické mýto, PPP, legislativa, tunely, mosty
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Trasování - koncepce, dopady

Příspěvek od theodor less »

Jaroslav píše:Sorry Soso a Václave... ale prostě odmítáte přijmout fakta. To že například Chrudim byla před sto lety větší než Pardubice je fakt. To že Chrudimští zastupitelé odmítli z důvodu strachu ze smradu vedení železnice Chrudimí a nechali dráhu přesměrovat do Pardubic je fakt. To že konečným důsledkem byla likvidace důležitosti Chrudimi a vzestup Pardubic je fakt. Podobných příkladů jsou mraky, tedy i Vysoké Mýto a Litomyšl. Stejně jako dneska u dálnic, i dříve byli lidé, kteří na úkor budoucnosti upřednostnili pohodlnější a příjemnější současnost.

Samozřejmě je těžké občas odhadnout který dnešní ústupek bude a který nebude přínosný, ale obecně u prověřených prvků jako je železnice nebo dálnice se to dnes dá říct téměř s jistotou...
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: Trasování - koncepce, dopady

Příspěvek od adamos »

Co se to tu rozmohlo za plevel?
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
kot
Příspěvky: 10494
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Trasování - koncepce, dopady

Příspěvek od kot »

Theodore o co jde ? Bojuješ o titul "citátmajstr" dálnic a silnic ?
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Trasování - koncepce, dopady

Příspěvek od theodor less »

Po jisté době jsem vypozoroval chování "běžných" uživatelů. Otevřou tyto stránky, najedou na "zobrazit nové příspěvky" a reagují. Proč by tomu mělo být zde jinak než v případě fóra pro maminy na mateřské. Když se probírá Sunar, řeknu něco k Sunaru, když se řeší bebínka za zadečku, svěřím se se svými zkušenostmi.
Pánové omlouvám se za svoji naivitu, když jsem si myslel, že téma otevře jen ten, koho téma "trasování" zajímá.
Sauce
Příspěvky: 615
Registrován: 11.3.2018 12:57:47
Bydliště: Egerland

Re: Trasování - koncepce, dopady

Příspěvek od Sauce »

Myslím, že to, že běžní uživatelé používají nové příspěvky jako nástroj pro sledování aktivity na tomto fóru a náhodou do tohoto vlákna napsali nemění nic na faktu, že citování a vkládání útržků z příspěvků jiných uživatelů je jednak dosti nevhodné/drzé a pokud by opravdu přesun již stávajících příspěvků byl natolik nutný, pak určitě není problém navrhnout přesun dotyčných příspěvků administrátorům fóra.

Pokaždé když někoho citujete, tak se svým profilem pod tuto citaci někoho jiného také podpisujete. Nedej bože pokud byste citaci vythrl z kontextu a nebo nějak pozměnil. To se v dnešním světě opravdu nedělá a takové konání je přirovnatelné k bulvárním zpravodajstvím.
Mipe
Příspěvky: 271
Registrován: 21.1.2015 19:53:34

Re: Trasování - koncepce, dopady

Příspěvek od Mipe »

Je to troll
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Trasování - koncepce, dopady

Příspěvek od theodor less »

O skutečném trasování můžeme na našem území mluvit až od roku 1724, kdy císař Karel VI nařídil výstavbu pěti silnic, které měly spojit Vídeň s Terstem, Horním Rakouskem, Čechami, Moravou a Vratislaví (Wroclaw, Breslau). Výstavba se vlekla daleko víc než dnes a hodně se toho mezitím změnilo. Po slezských válkách byla velká část Slezska včetně Vratislavi ztracena. Silnice z Vídně přes Olomouc a Šternberk ("Slezská") byla v roce 1763 pár kilometrů od Bruntálu. Počítalo se s napojením na "Slezsko-Haličskou" silnici, která spojovala Opavu a Těšín.
Po prvním dělení Polska měla Vídeň územní zisky v podobě Haliče. V roce 1781 císař Josef II. rozhodl o výstavbě "Haličské" silnice z Olomouce do Bílska (Bielsko-Biala) přes Lipník a Frýdek. Silnice spojující Opavu a Těšín (pozdější I/11) se stala rozhodnutím císaře tzv."běžná silnice".
Čerpáno ze studie PhDr. Petra Popelky, Ph.D. z Ostravské university.
Odpovědět

Zpět na „Všeobecné“