Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příprava, výstavba, provoz, dálniční poplatky, známky, elektronické mýto, PPP, legislativa, tunely, mosty
Odpovědět
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od krtek700 »

Zítra v OVM Kremlík, Polanský(mýtný "odborník" Piráti) a Půta (hejtman Lib. kraje STAN).
Tak nějak očekávám hru na jednu branku. Teď jsem přepl na ČT1 a Moravec uvádí předání cen za divadlo atd. A prvních deset minut tam nacpal politiků a pozval tam Šmardu (to je ten, co měl být min. kultury)
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

...snad přijde připraven a nezůstane u loni otevřených 4km:o)
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od Aram96 »

Taky doufám. Jestli zazní věta, že se nestaví nebo že se otevřely 4 km, tak budu velmi zklamán. Staví se, chtělo by to samozřejmě o dost více, když bychom chtěli síť mít dokončenou v nějaké rozumné době, ale je to na dobré cestě.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od theodor less »

krtek700 píše:Zítra v OVM Kremlík, Polanský(mýtný "odborník" Piráti) a Půta (hejtman Lib. kraje STAN).Tak nějak očekávám hru na jednu branku. Teď jsem přepl na ČT1 a Moravec uvádí předání cen za divadlo atd. A prvních deset minut tam nacpal politiků a pozval tam Šmardu (to je ten, co měl být min. kultury)
Trošku ses odkopal krtku700. Účet se dělá obvykle na konci. Ty už nám ale dopředu oznamuješ "podjatost" Moravce.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

...ale theodore...z minulých jeho všech vystoupení se ta zaujatost dá dost předvídat...vsadíš se? Proběhne "studie Pákistán"? "4km otevřené loni"?
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od theodor less »

Fakta:
1) loni se postavily 4 km dálnic
2) naši byznysmeni jsou spokojeni s našimi dálnicemi stejně jako pákistánští businessmani se svými
3) ANO získalo rezort dopravy před šesti lety, mimo jiné proto, že slibovalo masívní výstavbu dálnic
4) masívní výstavba vypadá jinak - co třeba Polsko?
5) kdy bude ANO skládat účty slibů starých šest let, ještě je brzy?
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

Co se postavilo loni, je pravěk. Sorry.
Nehledě na to, že co se otevřelo loni, je spíš výsledkem příprav předchozích vlád/vedení ŘSD.
Podstatný je trend. Aktuálně rozestavěných 261,6km, z toho 138,1 km dálnic (bez modernizace), příští rok k zahájení dalších 86,5km (opět, bez modernizace).
Bod 2) klasické hrušky s jablky, indikátor fakt spíše k smíchu, nemá s fakty nic moc společného
Bod 3) při průměrné době 10-13 let je současné ministry/ředitele ŘSD nutno týrat na zahájených, ne otevřených úsecích. Ale rostou oboje. Samozřejmě definice slova "masivní" je subjektivní.
4) Polsko - ano, postavili hodně, ale mimo jiné i za cenu "znárodnění" pozemků hned po územku. Chtěli bychom to? Já tedy upřímně ne.
5) účty se skládají ve volbách, ne na náměstích, nebo v internetových diskusích
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od theodor less »

1) 4 km dálnic je pravěk, Čapí hnízdo jsou potom čtvrtohory
2) pokud je důležitý trend, potom indikátor spokojenosti byznysmenů je ten nejlepší. Čech i Pákistánec to cítí stejně: výstavba dálnic stagnuje
3) Babiš nesliboval, že to vyřeší do třinácti let, jeho sliby se týkaly volebního období
4) Polsku se vyčítá jeho odklon od demokracie. Myslí se justice nebo kácení Bělověžského pralesa.
Dálnic si v ostražitém Bruselu ještě nevšimli
5) Prostě odvolte a pak čtyři roky mlčte. Občan neobčan, Moravec neMoravec
Tomas Eybl
Příspěvky: 201
Registrován: 30.8.2016 21:30:15

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od Tomas Eybl »

Tak třeba na území "mého" Moravskoslezského kraje spousta silničních staveb probíhá, další spousta se teď zahajuje, čili pokud by to zdejší lidé měli brát jako bernou minci u volební urny, tak to má ANO opět v kapse. Přiznám se, že já bych to rychleji uvést do provozu nedovedl, takže vás odkazuji na klasickou frázi: Národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.

Mohli přijít s novou, lepší, pokrokovější, lidově kdemohkradickou legislativou, avšak nejspíše jim po zkušenostech z parlamentu došlo, že by to byl jen další zprasek, tak se holt zaměřili na využívání kliček ve stávající legislativě. A ono to jde (vizte Prodlouženou Rudnou)!

Podotýkám, že nejsem a nikdy jsem nebyl volič ANO.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od krtek700 »

Trošku ses odkopal krtku700. Účet se dělá obvykle na konci. Ty už nám ale dopředu oznamuješ "podjatost" Moravce.[/quote]

Tak to díky. U Moravce si myslím mohu dělat soudy kdy chci, protože OVM sledují každou neděli několik let v kuse a to už si člověk udělá trochu obrázek.
U dopravy je to podle mého jedno z nejmarkantnějších. Všichni jsme trenéři fotbalu a hokeje a ještě ministři dopravy a myslíme si, že tomu super rozumíme, takže si tím jsme jistí, včetně Moravce.

Upřímně, kdo před pár lety z občanů věděl, že problém stavby dálnice je doba přípravy? Proč se to neřešilo v parlamentu úpravou zákonů? Tak asi prvním krokem bylo stanovení 8x výkupu.
Jinak k tomu názoru průmyslníků, nebo co to bylo za průzkum. Pokud máte půlku silnic ve špatném stavu a páteřní komunikace, které byly v katastrofálním stavu, se opravují, tak se nálada občanů moc nezlepší.
Vsadím se, až skončí modernizace D1(s tím bude dokončena oprava většiny příjezdů do Prahy), tak bude skok v názoru obyvatel značný.

A ke Kremlíkovi, myslím, že u Moravce pochodí trochu lépe než Ťok.1) Zatím tam není tak dlouho 2) Vystudovaný a profesní právník, takže nějaká argumentační bitva by měla být jeho denní chléb.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od Aram96 »

Já právě pořád doufám, že se otevře téma změn povolující legislativy PRO DÁLNICE a nezůstane to jen u rekodifikace stavebního práva. Kremlík je právník, takže to by mělo být jeho prioritou a přínosem, ještě spolu s transformací ŘSD. Shánění peněz je asi 3.věc, která s 2.úzce souvisí. “Rozjíždění staveb” apod. ať radši nechá na samotném ŘSD, Mátl by to měl zvládnout sám a bude určitě rád, když se mu do toho nebude cpát nějaký právník, kterého, bohužel podle činů, největší prioritou je zatím PR. :jidlo:
bhs
Příspěvky: 762
Registrován: 27.4.2009 21:40:59
Bydliště: P6---Šumpersko

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od bhs »

theodor less píše:1) 4 km dálnic je pravěk, Čapí hnízdo jsou potom čtvrtohory ........
Tohle vlákno je o současném ministru dopravy. Můžete proto prosím s těmi ptá....ami skončit nebo přejít jinam ? Dík
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od krtek700 »

Tak v 1. minutě Pákistán.
Zatím nejlepší vtip, že jsou v opravovaných úsecích příliš úzké pruhy a jestli budou i v dalších úsecích a co s tím ministr udělá.
Kremlík předběhl Moravce a radši přišel s 4 kilometry sám .
Moravec zkritizoval, že se chce stavět 60km ročně (prý to řekl Babiš), když docházejí kapacity a rekonstruuje se D1, proč nejsou všechny kapacity tam. Po předchozích dílech, kde kritizoval že se nestaví mi to přijde trochu schizofrenní.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od Aram96 »

Tu schizofrenost mohu jedině potvrdit, Moravec by chtěl stavět jak v Polsku, přitom ale rychle opravit D1, ale zároveň tam nemít jen 1 pruh a zároveň ty 2 pruhy nemít úzké :lol:
Jinak si ale myslím, že vcelku dobrá debata, nebylo to o politikaření, především díky tomu, že tam byl ministr, hejtman a sice pirát, ale ti zrovna politikařením většinou nekypí, na rozdíl od jiných stran. Moravec byl ale trapnej s nějakou tou vodou na D1 a s těmi úzkými pruhy, to rozhodně, jsem ale rád, že se stihla probrat víceméně všechna důležitá témata okolo dopravy (stavby, financování, transformace ŘSD, mýto i legislativa) :ok:

Důležitá věc, která nebyla, alespoň podle mě, pořádně doteď na veřejnosti, že snad do konce října bude chystaná novela 416 hotová na vládě a začne legislativní proces ve sněmovně, alespoň tak jsem to pochopil z úst Kremlíka. Další věc, kterou slíbil, je, že do konce roku by měla být známa nová koncepce dálnic či tahů do roku 2050, především pro spojení regionů mimo Prahu. Tak snad tam bude i nějaká forma D19 či D23 :jidlo:

Jinak Kremlíkovi bych vyčetl jednu věc, a to že měl pořádně přiznat, že pokud se má opravdu stavět to, co chce, tak na to opravdu vláda dává málo peněz a pořád se vymlouval na PPP, EIB apod. Ale tohle zase chápu, že má příkazy od AB tohle nepřiznat, že to není čistě z jeho hlavy.

Edit: ještě jedna věc mě napadla, která rozhodně nestojí za pochvalu, a to, že se opravdu nepočítá s novým liniovým zákonem. Rekodifikace stavebního práva je jedna věc, sny o povolení za 1 rok, jsou přímo vlhké sny, další věc je, že ta rekodifikace podle mě poběží totálně celé soudní kolečko včetně ústavního soudu, než začne platit, a to kdoví jestli. Tudíž je velmi nemístné, aby se např. u staveb zahajovaných někdy v roce 2026 a dál, počítalo s děláním EIA, UR, SP a já nevím čeho ještě dalšího. Závazná stanoviska jsou nejpalčivějším problémem současnosti a souhlas, že jsou potřeba řešit teď, narychlo, v 416. Ale nový liniový zákon by měl jednoznačně vzniknout úplně vedle a hlavně úplně mimo stavební zákon, protože liniové stavby jsou na rozdíl od rodinných domů, pergol, bytových domů, mrakodrapů a hal u dálnic stavby ve veřejném zájmu a je více než jasné, že nové VRT na 300 km/h se bez nové legislativy nikdy nepostaví, jelikož musí krajinu i obytnou zástavbu míjet či protínat v mnohem menší vzdálenosti či vhodnějších podmínkách než dálnice.

Chystaná transformace ŘSD .. nevím nevím, přijde mi to, jakože něco udělat chce, ale to, co popisoval, je takový velmi ležérní postup. Především by měl s transformací souviset (mám pocit, že to i sám Kremlík trochu naťukl) přesun hospodaření s penězi ze SFDI na nové ŘSD. A především by se měl zasadit o to, aby peníze ze spotřební daně z PHM šly více do dopravní infrastruktury, za mě klidně třeba 50 na 50 do oprav a do nových staveb a ne, že jdou do rozpočtu a pak vláda milostivě přispívá do SFDI, to je rozhodně špatně :ko: Dát dohromady nové ŘSD a výběr mýta je dle mě nyní opravdu mimo, jelikož platí zatím smlouva s novým dodavatelem a tím by se to celé dostalo k ledu, takže na to je si myslím pozdě, a zase brzo ve vztahu k novému ŘSD.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od krtek700 »

Ono hlavně to probíhalo hlavně mezi Kremlíkem a Půtou, Pirát tam podle mě byl dost jako páté kolo od vozu(u mýta byly max 10 minut, takže tam se toho moc neprobralo a nemohl přinášet svoje návrhy).

S jsem to trochu pochopil, ale kdyby to Moravec zmínil 1x a ne, že to rozmazával jak zásadní téma. Kremlík někdy před létem prohlásil, že by se mohla v létě při dlouhé koloně rozvážet na motorkách do kolon voda. Ale na druhou stranu si nepamatuji, že by byla v létě nějaká hodně dlouhá kolona(časově, podle mě to ani není skoro možné, chybí k tomu ten sníh).

K penězům, ale tak takhle to máte se vším. Do sportu, dopravy, škol, zdravotnictví, armády atd. bychom narvali třeba 2x víc peněz, ale to bychom se možná museli stát spolkovou zemí Německa. Oni se hlavně zasekli na penězích na příští rok, což jsem pochopil tak, že to cca vychází na to, kolik se realisticky očekávám, ale že toho chtějí rozjet mnohem víc, než to zatím vypadá.

Pokud to s tím mýtem myslíte tak, že ležérní postup je to, jak chce nejdřív založit a.s. a postupně tam dávat obory, tak to jsem postoval jeho příspěvek na FB k tomuto. Ono jde možná hlavně o to, že se tam z počátku mohou hodit obory, které nejsou v zákonech/ se pro ně zákony teď upravují. Pro přesun celého ŘSD toho bude asi potřeba dost a dokážu si představit ty debaty v parlamentu + to bude někdy na přelomu volebních období, takže by se to asi nedalo ani stihnout. Pokud si pamatuji, tak stát nové mýto může v průběhu těch 10 let převzít a obsluhovat si ho sám. Takže by to šlo, ale taky si myslím, že by to bylo až moc komplikací dohromady.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od theodor less »

krtek700 píše:A ke Kremlíkovi, myslím, že u Moravce pochodí trochu lépe než Ťok.1) Zatím tam není tak dlouho 2) Vystudovaný a profesní právník, takže nějaká argumentační bitva by měla být jeho denní chléb.
A já si celou dobu myslel, že jde o délku a kvalitu dálnic. Nikoli, jde o to jak Kremlík pochodí u Moravce.
Člověk by řekl, že čím tam je ministr déle, tím většími úspěchy se může chlubit. Dle krtek700 je naopak výhoda krátké působení Kremlíka - prostě toho zatím nezkazil tolik.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od Aram96 »

krtek700 píše:Ono hlavně to probíhalo hlavně mezi Kremlíkem a Půtou, Pirát tam podle mě byl dost jako páté kolo od vozu(u mýta byly max 10 minut, takže tam se toho moc neprobralo a nemohl přinášet svoje návrhy).

S jsem to trochu pochopil, ale kdyby to Moravec zmínil 1x a ne, že to rozmazával jak zásadní téma. Kremlík někdy před létem prohlásil, že by se mohla v létě při dlouhé koloně rozvážet na motorkách do kolon voda. Ale na druhou stranu si nepamatuji, že by byla v létě nějaká hodně dlouhá kolona(časově, podle mě to ani není skoro možné, chybí k tomu ten sníh).

K penězům, ale tak takhle to máte se vším. Do sportu, dopravy, škol, zdravotnictví, armády atd. bychom narvali třeba 2x víc peněz, ale to bychom se možná museli stát spolkovou zemí Německa. Oni se hlavně zasekli na penězích na příští rok, což jsem pochopil tak, že to cca vychází na to, kolik se realisticky očekávám, ale že toho chtějí rozjet mnohem víc, než to zatím vypadá.

Pokud to s tím mýtem myslíte tak, že ležérní postup je to, jak chce nejdřív založit a.s. a postupně tam dávat obory, tak to jsem postoval jeho příspěvek na FB k tomuto. Ono jde možná hlavně o to, že se tam z počátku mohou hodit obory, které nejsou v zákonech/ se pro ně zákony teď upravují. Pro přesun celého ŘSD toho bude asi potřeba dost a dokážu si představit ty debaty v parlamentu + to bude někdy na přelomu volebních období, takže by se to asi nedalo ani stihnout. Pokud si pamatuji, tak stát nové mýto může v průběhu těch 10 let převzít a obsluhovat si ho sám. Takže by to šlo, ale taky si myslím, že by to bylo až moc komplikací dohromady.
Souhlas, ten pirát tam skoro nemusel být :D Ale Půta měl hodně logických a smysluplných připomínek. Já třeba souhlasím s tou myšlenkou vybírat mýto na silnicích prvních tříd, nebo alespoň na těch, které jako silnice první třídy opravdu vypadají, ale dle mě se unáhlili právě kvůli dlouhé době pro zákaz jízdy kamionů. Na druhou stranu, těch míst, kde to kamiony budou objíždět, nebude tolik, málokde vede druhá třída, která se dá pořádně použít pro rychlý a hlavně levný přesun kamionu, takže si myslím, že v tomhle má Kremlík pravdu, že by to nechal projevit a potom samozřejmě zakázat dodatečně. Pokud vyřízení značek trvá 4 roky, tak prostě dát dočasné značení, a pokud ani to nejde, tak jsme už opravdový Kocourkov a byrokracie nás do pár let zabije :roll:
V tom posledním odstavci jsi smíchal jaksi moje 2 myšlenky dohromady. Já myslel primárně to, že nové ŘSD by mělo přijímat výnosy z mýta, kuponů, spotřební daně z PHM alespoň ze cca 40% na sebe a rovnou s nimi hospodařit. A SFDI nechat asi jen pro železnice, tudíž by se asi dal zrušit a peníze SŽDC posílat rovnou. Myšlenku, že by nové ŘSD mohlo i samo vybírat mýto tam nadhodil Moravec, ale podle mě to by právě bylo mnoho komplikací naráz a nevím, jak by se na to dívala nová společnost, která teď má podepsanou smlouvu právě, pokud by v tom problém nebyl, tím lépe. Za mě se měl koupit Kapsch nebo "koupit Kapsch" a mělo se s tím začít ihned, ale asi se to nenosí dělat hospodárná rozhodnutí :crazy:
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

theodor less píše:
krtek700 píše:A ke Kremlíkovi, myslím, že u Moravce pochodí trochu lépe než Ťok.1) Zatím tam není tak dlouho 2) Vystudovaný a profesní právník, takže nějaká argumentační bitva by měla být jeho denní chléb.
A já si celou dobu myslel, že jde o délku a kvalitu dálnic. Nikoli, jde o to jak Kremlík pochodí u Moravce.
Člověk by řekl, že čím tam je ministr déle, tím většími úspěchy se může chlubit. Dle krtek700 je naopak výhoda krátké působení Kremlíka - prostě toho zatím nezkazil tolik.
Trochu slabé, ne? Víte dobře, jak to myslel...Když tam je pár měsíců, tak i tak nestranný soudruh žurnalista snad nemůže tvrdit, proč toho ještě tolik neotevřel...I když...Pákistán to zachrání vždycky, že?
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

...no nevím, v reálu jsem nestihnul, teď ze záznamu jsem v sedmé minutě a perla za perlou. Samozřejmě Pákistán, Blanka se bojí do levého pruhu, modernizaci D1 na 2021 posunul Kremlík, Babiš volal kvůli Velké ceně Brna, D10 u Hlavence je to to samé, modernizací zůstala D1 stejná....

já tedy být na Kremlíkově místě, tak by mi bouchly saze už tady.o)
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od theodor less »

1975 píše:.Když tam je pár měsíců, tak i tak nestranný soudruh žurnalista snad nemůže tvrdit, proč toho ještě tolik neotevřel...
Popis neuspokojivého stavu českých dálnic se rozmělňuje v diskuzích o (ne)výkonech ministrů, jejichž jména za pár týdnů nikomu nic neřeknou....Kdo to byl Prachař? Už nevím, ale vím, že rezort dopravy má už šest let ANO.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

Jak je prosím definován "neuspokojivý stav"? Mám dojem, že lidi jako ty nebudou "uspokojeni" nikdy.
Pokud to bude v měřitelných kategoriích, tak věřím, že faktický posun tam vidět je.
a) je rozestavěno více km než bylo dříve
b) je opraveno/je v opravě mnohem více km dálnic než bylo
c) v přípravě na nejbližší roky (2020/2021) je více km než bylo předtím na rok/dva dopředu.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od theodor less »

Úspěchy ministrů dopravy za ANO jsou měřitelné. V roce 2018 byly otevřeny 4 km dálnic. V roce 2019 budou otevřeny 33 km dálnic.
Dámy a pánové, to je nárůst o 700 %!!!
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

jo jo, když fakta nesouhlasí s mou teorií, tím hůře pro fakta, že:o)
Sauce
Příspěvky: 610
Registrován: 11.3.2018 12:57:47
Bydliště: Egerland

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od Sauce »

Tak jsem si říkal, že bych mohl zkusit kouknout se na záznam. Už jenom pozorování Blanky Poulové je dost na hlavu; kdyby jezdila v zůžení a věděla jak se má jezdit (vizte "Zpomal, budeš rychlejší" série na yt kanálu ŘSD), ani by si nemohla stěžovat, že nemůže předjíždět kamiony.
Ale co, stejnak jsem od Moravce nic lepšího ani neočekával.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík

Příspěvek od 1975 »

...ale jestli jsi to dal celý, tak aspoň víš, že jezdí na dovču na Jadran :o)) Pěkný byl ten nechtěný vtípek, že tu vodu, co Kremlík loni nabízel, myslel především pro rodiny s dětmi:o)
Odpovědět

Zpět na „Všeobecné“