Zur JMK
Re: Zur JMK
Konečně nějaká činnosti na těchto stránkách po 100 letech
Re: prezentace Zur JMK v katastru Bosonohy
dávám sem odkaz na prezentaci ZUR JMK v Bosonohách v úterý 5.11, podle projednávaných bodů je to spíše setkání odpůrců
http://www.bosonohy.cz/news/377/75/Prez ... ws_detail/
http://www.bosonohy.cz/news/377/75/Prez ... ws_detail/
Re: Zur JMK
Kéž by jim ten odpor šel jako vkládání té pozvánky na jejich stránky
Začínám vážně uvažovat, že se tam vydám, toho dne budu v Brně a nikam nebudu spěchat. Nepřidal by se někdo, např. Warcz vím, že je z Brna nebo okolí ? Ať nemají pocit, že jsou proti S43 všichni
Začínám vážně uvažovat, že se tam vydám, toho dne budu v Brně a nikam nebudu spěchat. Nepřidal by se někdo, např. Warcz vím, že je z Brna nebo okolí ? Ať nemají pocit, že jsou proti S43 všichni
Re: Zur JMK
zašel jsem včera na prezentaci AZÚR v Bosonohách, na začátku, bylo sděleno stanovisko radnice ( hlavním důvodem je překračování hlukových limitů již s součastné době), která nesouhlasí s trasováním S43, přes zemí Bosonoh, dále prezentoval p. Pavel Škarvada v čem jsou chyby studie zaplacené krajem
obsahově totožná presentace s tímto článkem
http://www.osel.cz/10799-odborne-neodbo ... a-d43.html
dále zde padlo, že ZUR vůbec neřeší tunely a protihlukové stěny, ale, že to postupuje na řešení orgánům nižšího stupně(města, obce), dále provedením MUK Troubsko, že bude zrušeno přímé spojení mezi Troubskem a Bosonohami. Dále, že je vedeno řízení o vyloučení nákladní dopravy ze silnice II/602 realizace kolem roku 2025.
obsahově totožná presentace s tímto článkem
http://www.osel.cz/10799-odborne-neodbo ... a-d43.html
dále zde padlo, že ZUR vůbec neřeší tunely a protihlukové stěny, ale, že to postupuje na řešení orgánům nižšího stupně(města, obce), dále provedením MUK Troubsko, že bude zrušeno přímé spojení mezi Troubskem a Bosonohami. Dále, že je vedeno řízení o vyloučení nákladní dopravy ze silnice II/602 realizace kolem roku 2025.
Re: Zur JMK
Díky, že tam někdo šel, já jsem bohužel nemohl nakonec
Tím spíš, že ZUR neřeší tunely a PHS, by měly nechat ZUR projít a poté "bojovat" za tunely a PHS v rámci EIE, UR apod. ne ?
Jsou tam samí imbecilové, hlavně ty jejich proslulé překračované hlukové limity, jaksi si neuvědomují, že to je tím nepropojením Bystrce s D1
Jediné, co může být zajímavé, jsou ty připomínky pana Škarvady na tu studii. Četl jsem jeho článek a něco smysl dává. Nedává bohužel v žádném případě smysl jeho myšlenka, že optimalizovaná varianta je lepší než Bystrcká, ale to je jiná. Pokud někdy v budoucnu soud uzná vinnými politiky či tvůrce studie a shodí ZUR, byla by na řadě defenestrace, ale pevně věřím, že nové ZUR už i soudy přežijí.
Tím spíš, že ZUR neřeší tunely a PHS, by měly nechat ZUR projít a poté "bojovat" za tunely a PHS v rámci EIE, UR apod. ne ?
Jsou tam samí imbecilové, hlavně ty jejich proslulé překračované hlukové limity, jaksi si neuvědomují, že to je tím nepropojením Bystrce s D1
Jediné, co může být zajímavé, jsou ty připomínky pana Škarvady na tu studii. Četl jsem jeho článek a něco smysl dává. Nedává bohužel v žádném případě smysl jeho myšlenka, že optimalizovaná varianta je lepší než Bystrcká, ale to je jiná. Pokud někdy v budoucnu soud uzná vinnými politiky či tvůrce studie a shodí ZUR, byla by na řadě defenestrace, ale pevně věřím, že nové ZUR už i soudy přežijí.