(Ex)Ministr dopravy Karel Havlíček
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Se z tohohle tématu staly Novináři a jejich bláboly?
On ten článek je celý podivný a ten seznam je totálně, mně třeba přijde, že nesedí ani ceny.
On ten článek je celý podivný a ten seznam je totálně, mně třeba přijde, že nesedí ani ceny.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Havlíček o elektronických známkách: "Nikdy jsme neřekli, že od půlnoci bude vše fungovat a že bude ostrý provoz bez jakéhokoli přerušení. Budeme to pouštět průběžně. Ukázali jsme vám, že to funguje."
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Ukázali. To je jako to zboží ve výkladu, které pak není k sehnání nikde jinde. Kde ten pán žije?
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Ostrej provoz je snad až 1.1.2021 (účinnost novely).
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Tak proč to spouštěli už teď a nedali si týden nebo dva na odladění? Tohle není nic jiného než damage control, protože to jednoduše opět podělali.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Tuším, že Rakušan řekl, že to je demo verze za 300 milionů. Za pár dní si ani nevzpomeneme. Přebijí to větší průse.y. A na preferencích se to taky neprojeví. Protože:"Mí voliči mi rozumí."
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Podle mě jste to vystihl velmi dobře .....
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
...aniž bych chtěl hájit Karla (jeho strategie mlžit a vymýšlet historky jak z první pomocné, které ho hned doběhnou, je snad učebnicovým příkladem, jak v případě průšvihu nekomunikovat), tak ty bláboly rádoby odborníků typu Rakušana nebo ministra ZAHRANIČÍ jsou taky perly.
to Mstitek: Oni to ale právě odlaďují, proto na to dali měsíční "pilotní" dobu. V tom chyba není. A to, že se na produkci vysype něco, co se na testu nedělo - přátelé, kdo někdy větší projekt dělal, tak si čestně přiznejme, to se stane i v lepších rodinách. (a btw, přiznal to i hackathonVondráček).
Ten problém je v "tiskovkové době" - místo, aby byla až v tom lednu, tak se chce Karel vyprsit už na začátku pilotu, a zákon schválnosti, to je sviňa.
I ten pilot mohl v klidu začít o víkendu, pustit tam tak nejdřív jen ty, co to opravdu hledají, nechat to ty dva tři dny běžet a pak 1.12. dát echo - je spuštěný pilot. Jenže, to by holubí letka přišla o chebíčky.
to Mstitek: Oni to ale právě odlaďují, proto na to dali měsíční "pilotní" dobu. V tom chyba není. A to, že se na produkci vysype něco, co se na testu nedělo - přátelé, kdo někdy větší projekt dělal, tak si čestně přiznejme, to se stane i v lepších rodinách. (a btw, přiznal to i hackathonVondráček).
Ten problém je v "tiskovkové době" - místo, aby byla až v tom lednu, tak se chce Karel vyprsit už na začátku pilotu, a zákon schválnosti, to je sviňa.
I ten pilot mohl v klidu začít o víkendu, pustit tam tak nejdřív jen ty, co to opravdu hledají, nechat to ty dva tři dny běžet a pak 1.12. dát echo - je spuštěný pilot. Jenže, to by holubí letka přišla o chebíčky.
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Souhlas, stačilo nedělat takové haló, že se to bude spouštět a možná by o tom výpadku ani pes neštěkl. Na druhou stranu možná by tudíž ani nenastal a nezjistili by nedostatky včas
Alespoň z mého laického pohledu, je víceméně veškerý software nejdříve spuštěn a postupně se ladí chyby, protože prostě nikdy nejde udělat všechno bezchybně, resp. chyby se objeví jen za určitých okolností, někdy dokonce jen někomu.
Naopak jsem rád, že se to spustilo teď, protože do ledna je právě čas na odladění. Každopádně jak Karel (trapné důvody), tak většina kritizující opozice (komár>velbloud), vedou hloupé řeči.
Alespoň z mého laického pohledu, je víceméně veškerý software nejdříve spuštěn a postupně se ladí chyby, protože prostě nikdy nejde udělat všechno bezchybně, resp. chyby se objeví jen za určitých okolností, někdy dokonce jen někomu.
Naopak jsem rád, že se to spustilo teď, protože do ledna je právě čas na odladění. Každopádně jak Karel (trapné důvody), tak většina kritizující opozice (komár>velbloud), vedou hloupé řeči.
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
2 1975 & Aram - souhlas, podle mě velmi dobře shrnuto, i praxe je tam vidět
Jedině snad ty "hloupé řeči" ....
Když už si na začátku s tím zprovozněním naběhli a navíc (pro mě překvapivě) KH s těmi důvody .... proč by toho opozice nevyužila ???
Většina lidí tomu stejně dostatečně nerozumí, tak ve "vtipné" zkratce se to dá, nakonec i někteří zde na fóru měli předčasné Vánoce - alespoň chvilku
Jedině snad ty "hloupé řeči" ....
Když už si na začátku s tím zprovozněním naběhli a navíc (pro mě překvapivě) KH s těmi důvody .... proč by toho opozice nevyužila ???
Většina lidí tomu stejně dostatečně nerozumí, tak ve "vtipné" zkratce se to dá, nakonec i někteří zde na fóru měli předčasné Vánoce - alespoň chvilku
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Další "vtipná" zkratka: "Dzurilla to nevychytal."
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Pánové uvědomte si, prosím, že pan ministr Havlíček to vůbec nemá jednoduché:
https://www.reflex.cz/clanek/divoky-kac ... babis.html
https://www.reflex.cz/clanek/divoky-kac ... babis.html
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Havlíček je zdatný rétor, ale 1.12.2020 se do toho zamotal. Místo, aby se držel slovní ekvilibristiky, v které nemá konkurenci, začal rozvíjet i hlubší úvahy: "Celá ta diskuze je o tom, jestli si stát má budovat vlastní kapacity a dělat si to z vlastních zdrojů (i lidských) nebo jestli se má obracet na komerční subjekty..." Pak si uvědomil, že řekl kravinu: "...za chvíli by jsme byli u toho, že by stát si mohl stavět dálnice z vlastních kapacit, to znamená vytvořit si vlastní stavební firmu; tak tady by to asi význam nemělo..."1975 píše:...aniž bych chtěl hájit Karla (jeho strategie mlžit a vymýšlet historky jak z první pomocné, které ho hned doběhnou,...
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Ministr Havlíček má od středečního večera ochranku, důvod neuvedl
Vicepremiéra a ministra průmyslu, obchodu a dopravy Karla Havlíčka (za ANO) od středečního večera hlídá ochranka. Důvodem podle Havlíčka byla situace, kterou policie České republiky vyhodnotila jako riziko osobního ohrožení. Ochranka mu byla přidělena dočasně s ohledem na další vývoj dané situace. Havlíček to dnes řekl novinářům, dříve na to již upozornil server iDNES.cz. Počet členů, kteří mají na něho dohlížet, nechtěl ministr komentovat.
"Pohybuji se v oblasti, která je v tomhle velmi náročná s ohledem na i různé tlaky, které jsou přirozeně vyvíjeny, ať už ve smyslu energetiky, telekomunikací nebo dopravy. Jsou to samozřejmě témata, která dneska hýbou společností. A konečně i ministerstvo dopravy je největším investorem v České republice. V dané situaci to asi není úplně nepochopitelné, že se čas od času objeví nějaké tlaky nebo ataky nebo snaha učinit určité nepříjemnosti," uvedl Havlíček.
https://www.aktualne.cz/prave-se-stalo/ ... 1f6b220ee8
Vicepremiéra a ministra průmyslu, obchodu a dopravy Karla Havlíčka (za ANO) od středečního večera hlídá ochranka. Důvodem podle Havlíčka byla situace, kterou policie České republiky vyhodnotila jako riziko osobního ohrožení. Ochranka mu byla přidělena dočasně s ohledem na další vývoj dané situace. Havlíček to dnes řekl novinářům, dříve na to již upozornil server iDNES.cz. Počet členů, kteří mají na něho dohlížet, nechtěl ministr komentovat.
"Pohybuji se v oblasti, která je v tomhle velmi náročná s ohledem na i různé tlaky, které jsou přirozeně vyvíjeny, ať už ve smyslu energetiky, telekomunikací nebo dopravy. Jsou to samozřejmě témata, která dneska hýbou společností. A konečně i ministerstvo dopravy je největším investorem v České republice. V dané situaci to asi není úplně nepochopitelné, že se čas od času objeví nějaké tlaky nebo ataky nebo snaha učinit určité nepříjemnosti," uvedl Havlíček.
https://www.aktualne.cz/prave-se-stalo/ ... 1f6b220ee8
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Rozhovor s Havlíčkem. O PPP na D35 se uvažuje v celém úseku Ostrov-Mohelnice. Více zde:
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ha ... .seznam.cz
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ha ... .seznam.cz
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Havlíček se rozhodl vstoupit do ANO. V případě tradičních politických stran by se takový krok dal vysvětlit snahou o získání podpory straníků z té či oné skupiny. U ANO žádné platformy, křídla či frakce neexistují. Co chce Babiš, to platí. Co chce Babiš, to zaplatí resp. na to půjčí s velmi pěkným úrokem. Takže stačí mít podporu Babiše, a tu Havlíček má, a nepotřebuje být straníkem.
Vypadá to, že Havlíček nepotřebuje ANO, ale ANO potřebuje Havlíčka.
Vypadá to, že Havlíček nepotřebuje ANO, ale ANO potřebuje Havlíčka.
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Mno - podle mě se chystá nový premiér pro následující volební období.
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
No teda nevím, jak si mám tenhle příspěvek vyložit. Nikde jsem nenašel, že by se Havlíček rozhodl vstoupit do ANO. Všude je, že bude kandidovat za ANO, o vstupu zatím neuvažuje.theodor less píše:Havlíček se rozhodl vstoupit do ANO. V případě tradičních politických stran by se takový krok dal vysvětlit snahou o získání podpory straníků z té či oné skupiny. U ANO žádné platformy, křídla či frakce neexistují. Co chce Babiš, to platí. Co chce Babiš, to zaplatí resp. na to půjčí s velmi pěkným úrokem. Takže stačí mít podporu Babiše, a tu Havlíček má, a nepotřebuje být straníkem.
Vypadá to, že Havlíček nepotřebuje ANO, ale ANO potřebuje Havlíčka.
V celém příspěvku píšeš něco v tom smyslu, že je to špatně, protože jde o ANO, ale v poslední větě píšeš, že má podporu Babiše a nepotřebuje být straníkem.
Tak vstupuje Havlíček do ANO nebo NE? Vypadá to, že si tím není jistý ani Theo v rámci jednoho příspěvku.
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
O vstupu do ANO jsem naopak četl, že ten zatím na stole není. Ale chce kandidovat za ANO. Každopádně také myslím, že případné křeslo premiéra za ANO by zaujal Havlíček. Babiše by už v EU poslali do oněch míst .. zcela oprávněně.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Lidé v zajetí bipolarity znají jenom černou nebo bílou; buď je něco špatné nebo dobré. Já jsem si dovolil napsat úvahu, která neobsahovala žádné soudy; tedy nevylíčil jsem to ani jako dobré, ani jako špatné. Byť uvažuješ ve schématu přítel/nepřítel, v tom zásadním ti dávám za pravdu: Havlíček opravdu nechce vstoupit do ANO, pouze chce za ANO kandidovat. Prostě bude na billboardech.krtek700 píše:V celém příspěvku píšeš něco v tom smyslu, že je to špatně, protože jde o ANO, ale v poslední větě píšeš, že má podporu Babiše a nepotřebuje být straníkem.
Ta má závěrečná myšlenka tedy platí: Vypadá to, že Havlíček nepotřebuje ANO, ale ANO potřebuje Havlíčka
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Theo: Tak sorry, asi už nechápu tyhle fylozofické pochody, ale jsem mimo. Napsal jsi úvahu, na základě špatného předpokladu, ale došel jsi ke správnému výsledku(podle tebe). Už tohle zní zvlástně.
Shrneme to tak, že Havlíček BUDE kandidovat za ANO, ale zatím NEuvažuje o VSTUPU do ANO, ať tomu necháme alespoň nějakou informační hodnotu.
A teď ještě krátce k tvému příspěvku, kterým bych tu úvahu uzavřel, ať v tom nepokračujme, ať to tady pak nedopadne jako v Komunální politice v Praze, kde se to zvrhlo(tady na fóru).
Jasný já přemýšlím černo-bíle . Fakt si stojíš za tím, že jsi to nevylíčil jako dobré ani špatné?
Přečetl jsem si to ještě jednou a teda vidím, že vstup do ANO je špatně a ANO to dělá špatně. Jestli ta úvaha někomu přišla neutrální, či dokonce pozitivní, ať se přihlásí.
Ta negativita podle mě vychází už z podstaty té úvahy, která je naprosto nesmyslná.
Ministr nominovaný za ANO na 2 ministerstva zároveň ve vládě ANO a ČSSD jako nestraník a někoho napadne napsat úvahu nad tím, proč bude kandidovat za ANO nebo do něj dokonce vstoupí. Zapletu do toho nějaké půjčky, vydedukuji z toho bizarní myšlenku , kterou dokážu aplikovat i na dvě odlišné situace(skoro bych řekl, že v tvém pojetí jsou to přesné opaky).
Havlíček nepotřebuje ANO: Jak z dokážeš dojít k tomuto za situace kdy vstoupí do ANO, ale i za situace, kdy do něj nevstoupí, ale bude za něj kandidovat? Přejdu to, že samotné to, že někdo někoho potřebuje asi v tomhle případě neplatí. Není to tedy spíše, že ANO potřebuje?(Ono se špatně kandiduje v jedné osobě)
ANO potřebuje Havlíčka: Podobně jako předchozí. Dovolil bych si tvrdit, že v ČR jsou pouze 2 takové situace. ANO potřebuje Babiše, Piráti potřebují Bartoše.(a není to existencionální, ale o výši preferencí)
Shrneme to tak, že Havlíček BUDE kandidovat za ANO, ale zatím NEuvažuje o VSTUPU do ANO, ať tomu necháme alespoň nějakou informační hodnotu.
A teď ještě krátce k tvému příspěvku, kterým bych tu úvahu uzavřel, ať v tom nepokračujme, ať to tady pak nedopadne jako v Komunální politice v Praze, kde se to zvrhlo(tady na fóru).
Jasný já přemýšlím černo-bíle . Fakt si stojíš za tím, že jsi to nevylíčil jako dobré ani špatné?
Přečetl jsem si to ještě jednou a teda vidím, že vstup do ANO je špatně a ANO to dělá špatně. Jestli ta úvaha někomu přišla neutrální, či dokonce pozitivní, ať se přihlásí.
Ta negativita podle mě vychází už z podstaty té úvahy, která je naprosto nesmyslná.
Ministr nominovaný za ANO na 2 ministerstva zároveň ve vládě ANO a ČSSD jako nestraník a někoho napadne napsat úvahu nad tím, proč bude kandidovat za ANO nebo do něj dokonce vstoupí. Zapletu do toho nějaké půjčky, vydedukuji z toho bizarní myšlenku , kterou dokážu aplikovat i na dvě odlišné situace(skoro bych řekl, že v tvém pojetí jsou to přesné opaky).
Havlíček nepotřebuje ANO: Jak z dokážeš dojít k tomuto za situace kdy vstoupí do ANO, ale i za situace, kdy do něj nevstoupí, ale bude za něj kandidovat? Přejdu to, že samotné to, že někdo někoho potřebuje asi v tomhle případě neplatí. Není to tedy spíše, že ANO potřebuje?(Ono se špatně kandiduje v jedné osobě)
ANO potřebuje Havlíčka: Podobně jako předchozí. Dovolil bych si tvrdit, že v ČR jsou pouze 2 takové situace. ANO potřebuje Babiše, Piráti potřebují Bartoše.(a není to existencionální, ale o výši preferencí)
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Já jsem minimalista. Ministr by měl sehnat budget (relativně se Karlovi daří), posunout nějakou legislativu (aspoň ta 416), a jinak pokud možno nepřekážet:o)
Kdo je prosím kandidátem na ministra dopravy za PiStan, a SPOLU? Snad ne Ferjenčík a Pekarová:o)
Kdo je prosím kandidátem na ministra dopravy za PiStan, a SPOLU? Snad ne Ferjenčík a Pekarová:o)
Re: Ministr dopravy Karel Havlíček
Za SPOLU bych si tipl, že by se dopravy ujala ODS, na ministra buď Bauer nebo Stanjura. Za tu druhou koalici netuším kdo by se toho ujal , nicméně od Pirátů se o dopravu určitě zajímá Polanský. Jinak, takhle skromné požadavky na ministra jsou podle mě oprávněné za situace, kdy všechno pod ním už šlape na jedničku s *, jinak ne. U té dopravy to z mého pohledu docela šlape, takže by stačilo nějaké vyladění. Klepu na dřevo.