Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příprava, výstavba, provoz, dálniční poplatky, známky, elektronické mýto, PPP, legislativa, tunely, mosty
Odpovědět
stenly
Příspěvky: 3
Registrován: 16.7.2009 20:16:53

Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od stenly »

Chtěl bych se zeptat kolik stojí nafta, kterou za rok spotřebují elektrocentrály mýtných bran.
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od hh »

Už je to všude na elektřinu.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Tak to pozor, všude ne.
Na Místecké jsou mám takový dojem ještě dva diesel agregáty.
R48 -> D48 se podařilo!
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22552
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od Diaľničiar »

A vy to nemáte v ČR že nafta je pouze jako záložní zdroj ? :shock:

Na Slovensku to tak bude ...
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
stenly
Příspěvky: 3
Registrován: 16.7.2009 20:16:53

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od stenly »

No u nás u Frýdku Místku blízko HP autodemont jede jedna non stop.Jsem si to na vlastní uši a oči ověřil.Jinak ta elektrocentrála splńuje emisní normu tak max euro zero ten motor min 20% paliva není schopen efektivně spálit.Někdy člověk žasne jak se peníze vyhazují a zároveň se znečišťuje životní prostředí.Ono je to vždycky tak, pokud na problém nepoukáží novináři a nezveřejní se tak vlastně jako by nebyl.To ale není jen tento problém, kolik jezdí aut které znečišťují ovzduší mnohem více.Za kterými se je vydět dým že za nimi vydět není nebo z nich jde zápach.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

No já se právě na tu jednu před Místkem nedávno díval jak pěkně čoudí,
navíc jsem měl pocit jak kdyby jela naplno.
Ale viděl jsem těch elektrocentrál u bran víc, jen si teď nevzpomínám kde přesně.
R48 -> D48 se podařilo!
stenly
Příspěvky: 3
Registrován: 16.7.2009 20:16:53

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od stenly »

No jak jsem u tý elektrocentrály byl ,tak to ona čoudí a otáčky motoru odhaduji tak na 1200 určitě je tam nějaký pomaloběžný motor je to i docela tiché tak 65decibelů.Jen ten motor budou mít samý karbon.Ještě sem ti chtěl napsat jestli se nechceš Martine stavit na Ostravskou autoburzu jsem tam každou neděli od 8-12 na stánku č.17 .Můžeme povykládat o autech dost se o to zajímám do 14dní tam budeme mít takovou malou šou .Budeme ukazovat lidem jak na vlastní oči budou moci vidět motor který bude mít sundanou olejovou vanu a tedy tedy nebude mazán a přesto pojede a na omezenou dobu 10hod se mu nic nestane.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Jo tak to se stavím, motory mně zajímají. ;)
Tento víkend to už nestihnu, ale na tu šou bych přišel.
R48 -> D48 se podařilo!
martini
VIP
Příspěvky: 3637
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Spotřeba nafty el.centrál mýtných bran za rok?

Příspěvek od martini »

Diaľničiar píše:A vy to nemáte v ČR že nafta je pouze jako záložní zdroj ? :shock: Na Slovensku to tak bude ...
U nás běželo na elektrocenrály velké množství bran, protože se nestíhalo získat povolení na elektrické přípojky tak, aby mohlo být 1.1.2007 vše zprovozněno, tak to Kapsch vyřešil tím, že na cca 50% bran běžely elektrocentrály jako hlavní zdroj. Pravděpodobně je možné je jako záložní vždy připojit, ale nemyslím, že by na místě byly instalovány napevno. Při poruše by se musela ta centrála dovézt. Jestli to ještě někde běží na centrálu jako hlavní zdroj, bude to pravděpodobně zahrnuté v té minipokutě, co teď Kapsch zaplatil při oficiálním odevzdání systému státu ve výši 120 mil. Kč.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Odpovědět

Zpět na „Všeobecné“