Právě je 7.6.2020 6:31:05




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Technologie výstavby silnic a dálnic 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 13858
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
theodor less píše:
Vím, že jste plodný přispívatel, a tím je dáno, že se ke svým příspěvkům nevracíte. Je to trochu škoda, protože některé skutečně za nové přečtení stojí. Něco o tom vím, rád si je znovu čtu.
anebo docházejí argumenty, ale aby jste alespoň něco napsal tak alespoň takovou hovadinu o ničem a jak vidíte - ani to nevíte, že se umím vrátit :lol:

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


11.4.2019 21:53:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1474
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Likas: Já něco napíšu, čte to více lidí, ale každý vidí trochu něco jiného. Připouštím, že je to částečně i má chyba - dopustil jsem se nepřesných formulací. Nemohu ale připustit, že bych v diskuzi o technologiích pokládky chtěl někoho urazit nebo ponížit. Šlo mi jen o dopátrání se skutečnosti. Pokud vyjádřím pochybnosti, které uvedu jako "můj názor" není na tom nic špatného. Aby bylo úplně jasno, omlouvám se Vám za skutečné i za domnělé "fauly". Není to jen gesto. Jste vlastně jediný, kdo o tématu se mnou diskutuje a diskutuje na úrovni, která dokládá, že o tom hodně víte.


12.4.2019 9:40:48
Profil
 

Příspěvky: 1474
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Diaľničiar píše:
Ale skrejpr neznáte, grader neznáte a neumíte nijak popsat ani to vlastně co vidíte.......

Respektuji Vaše puzení hodnotit mou osobu, ale nevím, zda stejně blahosklonní budou i u Vinci Essentiel, kterému děláte "píjár". Mohly by jim vadit Vaše útočné způsoby , které jsou v rozporu s jejich firemní kulturou, a které poškozují jméno jejich firmy v očích veřejnosti.


20.4.2019 7:59:42
Profil
VIP

Příspěvky: 13858
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Tady píšete:
theodor less píše:
Likas: Já něco napíšu, čte to více lidí, ale každý vidí trochu něco jiného. Připouštím, že je to částečně i má chyba - dopustil jsem se nepřesných formulací. Nemohu ale připustit, že bych v diskuzi o technologiích pokládky chtěl někoho urazit nebo ponížit. Šlo mi jen o dopátrání se skutečnosti. Pokud vyjádřím pochybnosti, které uvedu jako "můj názor" není na tom nic špatného. Aby bylo úplně jasno, omlouvám se Vám za skutečné i za domnělé "fauly". Není to jen gesto. Jste vlastně jediný, kdo o tématu se mnou diskutuje a diskutuje na úrovni, která dokládá, že o tom hodně víte.

Ale nedošla na to reakce z mojí strany. Přitom Likas vám dal jasně najevo odestup, ale to nevadí, ta podstata napsání byla o údajné slušnosti. Ale nedošla ta reakce a tak jste se rozhodl napsat:
theodor less píše:
Diaľničiar píše:
Ale skrejpr neznáte, grader neznáte a neumíte nijak popsat ani to vlastně co vidíte.......

Respektuji Vaše puzení hodnotit mou osobu, ale nevím, zda stejně blahosklonní budou i u Vinci Essentiel, kterému děláte "píjár". Mohly by jim vadit Vaše útočné způsoby , které jsou v rozporu s jejich firemní kulturou, a které poškozují jméno jejich firmy v očích veřejnosti.

Slušnost jde stranou, protože musíte na sebe upozornit. :lol: A ano, dělám P.R. tak jak mnoho jiných zde na jiné své aktivity. A vy rovněž děláte sám sobě. A když něco nevíte tak to neřešte, jak technologii výstavby tak VINCI. O firemní kultuře VINCI vy nevíte vůbec nic. 8-) (stejně jak o technologii výstavby, PPP, stavu soudnictví v ČR atd.) A to tady ve fóru je hodně přispěvatelů z Eurovie, jen se to o nich neví, protože to nemají nikde uvedené takto napřímo a já to uvedené mám a vím co píšu, jak to píšu i na koho to psát budu. A vy pane jste v té kategorii, v jaké jste za to jak píšete. Jakože znalec theodor less - ale pouhý teoretik a když se vám to dá pocítit, tak se vám to nelíbí. Ale to máte smůlu. A s tím nemá nic ani to, že vám to dají pocítit jiní co jsou z ŘSD atd. Hrajete si na zástupce veřejnosti, ale jste jen placený troll. Právě proto ať ta veřejnost vidí co jste zač, co vlastně píšete a že to jsou bludy. Pro vás útočná forma, pro mě normální psaní a vyvracení hloupostí z vaší strany. :idea:

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


20.4.2019 8:59:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13858
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Nové technologie výstavby pozemních komunikací, zkušenosti ze zahraničí
https://www.casopisstavebnictvi.cz/nove ... anici_N281

Něco k CB krytům
https://www.betonovevozovky.cz/informat ... a-silnice/

Technologické řešení cementobetonového povrchu modernizované dálnice D1
http://tvstav.cz/clanek/3560-technologi ... dalnice-d1

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


20.4.2019 10:52:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13858
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Výstavba dálnic a silnic I.třídy, ŘSD
http://www.pjpk.cz/vystavba-dalnic-a-silnic-i-tridy/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


22.4.2019 18:22:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 972
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Dotaz: před pokládkou podkladní asfaltové vrstvy se na štěrkodrť / MZK nanáší infiltrační postřik. Jak je to se zásypem drobným kamenivem toho postřiku? Někdy se dělá a někdy ne - na čem to závisí? K čemu tam je?

_________________
Galerie realizovaných IS20: http://bit.ly/galerieIS20
Galerie dopravního značení: http://bit.ly/znackomania


27.4.2019 12:51:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1474
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Infiltrační postřik se rád lepí na pneumatiky aut, která přivážejí asfaltovou směs. Když je na pneumatice silnější vrstva tohoto postřiku, tak odpadává v podobě asfaltových "koblihů". Povrch MZK posetý těmito hroudami je nežádoucí.


27.4.2019 17:55:54
Profil
 

Příspěvky: 972
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Mne hlavne zajima, proc se tedy nekdy ten posyp dela a jibdy ne (nebo aspon neni v projektu). To lepeni na kola je logicke, ale pak bych cekal ze ten zasyp musi byt vzdy.

_________________
Galerie realizovaných IS20: http://bit.ly/galerieIS20
Galerie dopravního značení: http://bit.ly/znackomania


28.4.2019 9:08:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1474
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Interval mezi zhotovením vrstvy MZK a pokládkou asfaltové vrstvy není stanoven. Pokud je tento interval delší, infiltrační postřik je zaprášený a nelepí. I při pokládce asfaltových vrstev za nižších teplot je lepkavost infiltračního postřiku značně nižší.


28.4.2019 10:19:24
Profil
VIP

Příspěvky: 13858
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
reklama ale pro představu je to fajn

TENSA®FINGER Typ RSFD – hrebeňový mostný záver od mageby :arrow:

https://www.asb.sk/stavebnictvo/inzinie ... -od-mageby

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


14.5.2019 16:52:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 972
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Podle čeho se rozhodne, jestli se pro silnice použije drenážní trubka celoperforovaná nebo s plným dnem? Většina nových staveb má v projektové dokumentaci předepsanou drenážní trubku s perforací 220° a plným dnem. Pokud vím, žádná norma, TKP, VL ani TP typ perforace nepředepisuje, proč tedy projektanti volí a předepisují tuto specifickou variantu?

_________________
Galerie realizovaných IS20: http://bit.ly/galerieIS20
Galerie dopravního značení: http://bit.ly/znackomania


7.7.2019 9:42:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1474
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Už to tady visí tři měsíce, ale odpověď nikde. Je mi trapně, že nikdo nedokážeme odpovědět. Kdyby ElWapp napsal nějakou ptákovinu, měl by spoustu odpovědí, ale na odborný dotaz - nic.
Co takhle otázku rozdělit:
1) proč projektanti předepisují něco, co nestanoví žádná norma ?
2) jaké výhody má drenážní trubka s plným dnem?


1.10.2019 20:50:53
Profil
 

Příspěvky: 202
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Selským rozumem pokud stavím silnici / dalnici kde musím řešit srážkovou vodu a její případnou kontaminaci ropnými látkami odvodem do retenčních nádrží se jeví plné dno u drenážních trubek pokud bude svedeno do retenční nádrže logické.


1.10.2019 21:25:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 2498
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Zkusím odpovědět:
1) protože projektanti jsou odborně způsobilé osoby, které mají dost zkušeností, aby naprojektovali stavbu a zodpovídali si za ní. Nejsou, a nemůžou, být na vše normy, neboť pokud bychom se striktně řídili jen dle norem, které by byly na všechny, tak by nemohla být zavedena žádná inovace.
2) Výhodu má takovou, že nepustí zachycenou vodu níže, pod svoji úroveň. Jestli to tak opravdu funguje, ukáže jen čas.


4.10.2019 6:43:55
Profil
 

Příspěvky: 1474
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
https://www.vrbnopp.cz/cs/obcan/archiv/ ... ilnic.html
Nanoasfalt se od zatím běžně používané povrchové asfaltové směsi liší tím, že je do ní přimíchán nanomateriál – jemný křemičitý prášek. O důležitosti tohoto projektu svědčí, že zahájení pokládky se zúčastnili náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Jakub Unucka.......Nová technologie, kterou ve Vrbně silničáři ověřují, je sice přibližně o pětinu dražší než dosud využívané asfaltové směsi, má ale lepší vlastnosti a měla by mít větší trvanlivost a podstatně delší životnost.
...... ČESKÁ POZICE získala analýzu vypracovanou Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD), které je příspěvkovou organizací ministerstva dopravy. Z ní vyplynulo, že šest firem vlastněných buď přímo Daliborem Tesařem nebo lidmi s ním spřízněnými získalo v letech 2009 až 2012 od ŘSD zakázky na opravy a údržby silnic za bezmála dvě miliardy korun. (Jde o společnosti Silnice Morava, Silnice.cz, sdružení „Silnice“, Nanoteam, Road control system a Vestap – výstavba domů a bytů.) Zhotovitel byl přitom zpravidla osloven, to znamená, že se nekonala otevřená soutěž, do níž by se mohli přihlásit i další případní zájemci.
Zdroj: http://ceskapozice.lidovky.cz/tema/po-s ... zice_86194
Pane Unucko, Topolánkovi nepomohla ani karanténa v délce 9 let.


28.10.2019 18:08:05
Profil
 

Příspěvky: 330
Příspěvek Re: Technologie výstavby silnic a dálnic
Na mostě na rychlostce S7 Fürstenfelder Schnellstraße byla poprvé požita technika rozevření (rozklápění). Jde o techniku vyvinutou na Technické univerzitě ve Vídni. Metoda byla experimentálně vyzkoušena v letech 2010–2011, od té doby je vylepšovaná. Dvě části podélníku mostovky spojené kloubem se postaví vertikálně na pilíř a pak se postupně rozklápí (podobně jako při rozvírání deštníku, nebo povolování heveru). Ušetří se tak čas i lešení. Více zde:
https://www.asfinag.at/ueber-uns/newsro ... llstrasse/
https://www.youtube.com/watch?v=7xAP_vIgxRw


29.2.2020 22:01:46
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz