Tak například pár set metrů před tou druhou fotkou, kde je 90, je něco co jinde nenajdete. A pokud tento úsek, tak proč by dálnicí nebylo to či ono. Někde ta hranice být musí. Rád bych připomněl, že tu 130 většinou zůstává.zesp píše:Nedávno jsem si ten úsek projížděl, a co byste tam chtěli ještě mít? Stoupací pruhy v "moderním" pojetí (přidaný je ten "nejrychlejší" pruh), celý úsek je de facto přestavěn poměrně nedávno a tudíž dle současných norem. Přikládám pár fotek z I/35 Turnov - Liberec: Vysvětlí mi někdo, v čem se liší od našich ostatních "nových" dálnic???
Ano, našly by se nějaké nelogičnosti. Výběr SMV je na krajích. Každý kraj, jiný mrav. Co se D46 či S35 týče, tak původně tato naše myšlenka byla o D0, D35 Olomouc, D52 ... tyto R46, R4, R7 tam nebyly ani jedna! Ani jedna R22,5. Pak zafungovalo pár politiků = laiků a tlak na MD a z původní technické myšlenky zůstalo toto. Dálnicí je kde co, i D4 u Řitky třeba. Ale ani tam není 90 a takové hory jako S35.zesp píše: hh: Což je tedy divné, protože absolutně žádné parametry nemají i další naše "nové" dálnice (např. D46 - ta ale naštěstí dálnicí je). A když jsme u toho - už vůbec třeba nerozumím, proč je rozdíl kategorizace mezi D56 OV - FM a SMV 37 HK - PU? Jsou cca stejně dlouhé, ta I/37 má navíc modernější parametry než D56, spojují podobně významná města regionu, jedna je "plnohodnotnou" dálnicí a druhá obyčejnou silnicí. Těch případů by se našlo více.
Nebojte, nezapomnělo Čím větší projekt, tím víc času, třeba i dva roky.zesp píše: Sice se tu psalo o nějakých projektech, ale např. oblast Olomoucka včetně oné D46 zůstala rok (!!!) po "velkém třesku" stále nedotčena a nevěřím tomu, že by se něco hnulo. Už se na to zapomělo...