Tak to se někomu, kdo vidí jen sám sebe, či nevidí dál, než k Mikulovu, či Rozvadovu, samozřejmě hůř vysvětluje, respektive je v podstatě nemožné, to někomu takovému vysvětlit. Ten vůl, či chuj chtěl jen naznačit, že nyní když např. už u nás nebudou reklamy u dálnic, by bylo fajn, aby ty loga různých společností na odpočívkách byly dostatečně a jasně čitelné, z pochopitelných důvodů, které, ale nemá takovému člověku jako jsi ty, cenu vysvětlovat (ale přesto - viz. např. Likas). Jinak pro tvůj klid nevlastním bufet na Rohlence, ani směnárnu na Dolním Dvořišti. A to, že zaostalí jsme hodně, ukazuje už jen styl tvého uvažovaní a myšlení.JirkaS píše:A jakou souvislost má ta chcípající koza s tím, že chcete k informační značce nacpat větší reklamní panely?
Vaše uvažování je někdy dost mimo. Něco vidíte, co se vám líbí, a pak píšete naprosté voloviny jen proto, že máte pocit, že je špatné, že to samé zde nemáme a že je to ukázkou naší zaostalosti.
Návrhy na změnu dopravního značení
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Vcelku očekávaná reakce. Z věcné záležitosti uděláte "politický" problém a vašimi argumenty je jen tupé osočování typu "vidí jen sám sebe", "nevidí dál než k Mikulovu" a podobné hovadiny. Vůbec nedokážete pochopit, že na věc může mít někdo i jiný názor a ne že jen ten váš je ten správný. Co je nečitelného na firemním logu o velikosti dodatkové tabulky? - Těch firem je pár a jejich logo každý, kdo u nich tankuje, snadno pozná.
Tohle je typické: "A to, že zaostalí jsme hodně, ukazuje už jen styl tvého uvažovaní a myšlení. " Tím vnucujete myšlenku, že jiný názor než ten váš je ukázka zaostalého myšlení. Že byste byl revoluční předvoj ve značení silnic?
Tohle je typické: "A to, že zaostalí jsme hodně, ukazuje už jen styl tvého uvažovaní a myšlení. " Tím vnucujete myšlenku, že jiný názor než ten váš je ukázka zaostalého myšlení. Že byste byl revoluční předvoj ve značení silnic?
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Komentář k Rohlence
- Přílohy
-
- D1.jpg (42.22 KiB) Zobrazeno 7493 x
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Komentář k obecnému návrhu.
- Přílohy
-
- obecne.jpg (45.06 KiB) Zobrazeno 7492 x
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Ale to, že se velkoplošná značka ve výkrese zobrazuje schematicky není žádná chyba, to je naprosto běžný postup. To bychom se mohli úplně stejně děsit, že na značce není správné písmo, ale nějaký obyčejný windowsovský Arial a odvozovat z toho, že to tak bude i v reálu.monin píše:mám trochu obavy když už takto na papíře jsou tam chyby
Myslím, že JirkaS měl na mysli něco jiného. Zobrazovat loga či logotypy provozovatelů služeb na odpočívce je fajn a patrně všichni účastníci této diskuze si myslí, že to je dobrý nápad (z mnoha různých důvodů). Český způsob bude podle všeho velmi podobný způsobu německému u kterého jsme se shodli, že je ideální a fajn. Zároveň platí, že jsou (na Západě) země, kde mají ta loga větší (Itálie), ale také jsou země, kde je nemají vůbec a přitom nemají billboardy u dálnic také (třeba Dánsko). To, co JirkoviS (a mně) vadí je přístup, kdy řeknete, že ta Itálie je jediný správný západ a všechny, kdo to neuznávají (což je tedy mj. celý zbytek civilizované Evropy) označíte za zaostalé a celou technickou debatu nad rozměrem cedulky převrátíte do politické roviny. Když tedy někdo, kdo nechce obří italská loga, vidí jen k Mikulovu, platí to i pro ty Dány?monin píše:už u nás nebudou reklamy u dálnic, by bylo fajn, aby ty loga různých společností na odpočívkách byly dostatečně a jasně čitelné, z pochopitelných důvodů, které, ale nemá takovému člověku jako jsi ty, cenu vysvětlovat
Dotaz pro pana hh: Ta vzdálenost k následující odpočívce je pevně daná (tj. jde o vzájemnou vzdálenost odpočívek samotných)? Nebylo by lepší, aby šlo o vzdálenost od dané značky k odpočívce (pak by se údaj u tabulí 2000 m a 500 m musel lišit)?
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Byla k tomu diskuze, 1) vzdálenost je od této značky k té druhé odpočívce, 2) je tam fixně neměnící se vzdálenost mezi těmi odpočívkami. V návrhu prošla dvojka, myslím, že je to vcelku jedno a oboje je správně.
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
hh: i když tedy nepoznám, co značí ten modrý symbol vpravo, tak za mě dobrý , respektive dobrý, pokud se zadaří a bude to tak doopravdy i v reálu
JirkaS vše co jsi zde napsal, respektive, co jste napsal, mohu podepsat, tedy až na to vnucování, tam bych to korigoval spíše jen na konstatování, ale člověk má být skromný a nemůže chtít vše, že? Jako v mém případě u velikostí těch log na odpočívkách.
Martin_L: kdybychom spolu hovořili osobně, tak ten pohled na tyto věci bude určitě naprostý jiný. Každý vidí mezi těmi řádky samozřejmě trochu něco jiného. Nikdy jsem neřekl, že kolega hh či mapman má okamžitě vystartovat do Itálie, a od Coma až po Ventimiglii hromadně začít odmontovávat jejich info cedule na odpočívkách a začít je umísťovat u nás. Jen jsem se zmínil, či respektive dovolil zmínit o tom, aby to nebyly zase nějaké miniatury, a aby to mělo alespoň nějakou štábní kulturu, vzhledem k tomu bordelu jaký u nás pořád ještě máme. Viz. ten přechod z R/D, kde přesto, že ta věc byla určitě precizně připravena na papíře, v reálu pak vypadá mnohdy tristně, viz. nespočet fotek od kolegy zesp, či jeden blbý příklad zde: malá modrá jednička změněná na malou červenou 0, ale modrá malá 6 ponechaná jako malá modrá 6. Než takový paskvil, tak už je snad lepší počkat 15-20let a komplet to vyměnit za nové a dobře označené tabule. A to je jen jeden blbý příklad. Takže asi tak nějak. https://mapy.cz/zakladni?x=14.2956910&y ... id=2027117 Ale JirkaS v tom určitě zase uvidí, že to vidím politicky, nebo, že jsem nějaký revoluční předvoj.
Jinak dotaz na mapmana, opravdu by to zemětřesení v Praze mělo nastat? Nějak tomu nepomohu uvěřit. A pokud ano, tak by bylo ideální začít od středu města ven, tam ten stav se značením je nejtragičtější, v širším okruhu se občas nějaká ta Pankrác, nebo dokonce výjimečně i Brno, či Plzeň občas objeví, tak tam to ještě chvíli vydrží. Pro JirkuS: toto není to žádný příkaz, ani vnucovaní myšlenky, jen pouhé konstatování, co člověk denně vidí.
JirkaS vše co jsi zde napsal, respektive, co jste napsal, mohu podepsat, tedy až na to vnucování, tam bych to korigoval spíše jen na konstatování, ale člověk má být skromný a nemůže chtít vše, že? Jako v mém případě u velikostí těch log na odpočívkách.
Martin_L: kdybychom spolu hovořili osobně, tak ten pohled na tyto věci bude určitě naprostý jiný. Každý vidí mezi těmi řádky samozřejmě trochu něco jiného. Nikdy jsem neřekl, že kolega hh či mapman má okamžitě vystartovat do Itálie, a od Coma až po Ventimiglii hromadně začít odmontovávat jejich info cedule na odpočívkách a začít je umísťovat u nás. Jen jsem se zmínil, či respektive dovolil zmínit o tom, aby to nebyly zase nějaké miniatury, a aby to mělo alespoň nějakou štábní kulturu, vzhledem k tomu bordelu jaký u nás pořád ještě máme. Viz. ten přechod z R/D, kde přesto, že ta věc byla určitě precizně připravena na papíře, v reálu pak vypadá mnohdy tristně, viz. nespočet fotek od kolegy zesp, či jeden blbý příklad zde: malá modrá jednička změněná na malou červenou 0, ale modrá malá 6 ponechaná jako malá modrá 6. Než takový paskvil, tak už je snad lepší počkat 15-20let a komplet to vyměnit za nové a dobře označené tabule. A to je jen jeden blbý příklad. Takže asi tak nějak. https://mapy.cz/zakladni?x=14.2956910&y ... id=2027117 Ale JirkaS v tom určitě zase uvidí, že to vidím politicky, nebo, že jsem nějaký revoluční předvoj.
Jinak dotaz na mapmana, opravdu by to zemětřesení v Praze mělo nastat? Nějak tomu nepomohu uvěřit. A pokud ano, tak by bylo ideální začít od středu města ven, tam ten stav se značením je nejtragičtější, v širším okruhu se občas nějaká ta Pankrác, nebo dokonce výjimečně i Brno, či Plzeň občas objeví, tak tam to ještě chvíli vydrží. Pro JirkuS: toto není to žádný příkaz, ani vnucovaní myšlenky, jen pouhé konstatování, co člověk denně vidí.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
a to si zrovna myslim, ze je spravne. Nema to byt reklama, jen upozorneni pro ty, kteri sluzby uvedene znacky vyuzivaji = vedi co je to za modry symbolmonin píše:hh: i když tedy nepoznám, co značí ten modrý symbol vpravo
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Změní se ta celková koncepce někdy tak, že třeba na D1 v Ostravě se jako nejvzdálenější cíl objeví Praha (D1 tam končí), a nikoliv jen Brno? Chápu, že místními by to mohlo být chápáno téměř jako provokace, ale přišlo by mi to logické.
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
uz se poocita s D35, ktera bude kratsi cestou do Phy
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
V cílovém stavu po dostavbě dálniční sítě ale přece nikdo z Ostravy do Prahy po D1 nepojede, když to okolo Olomouce a Hradce Králové bude kratší i rychlejší. Praha by měla být uvedena jako první z několika cílů na první tabuli IS 8b za česko-polskou hranicí (obecně by za začátkem každé D nebo I měla být taková cedule se seznamem 4-5 významných cílů po trase včetně toho, kde komunikace končí) a jako navigační směr až od místa, kde to má nějaký dopravní smysl, tedy od Brna.michal píše:Změní se ta celková koncepce někdy tak, že třeba na D1 v Ostravě se jako nejvzdálenější cíl objeví Praha (D1 tam končí), a nikoliv jen Brno? Chápu, že místními by to mohlo být chápáno téměř jako provokace, ale přišlo by mi to logické.
Což byla naprosto předčasná a zbytečná poznámka s ohledem na to, že z v té době dostupných informací se nedalo usoudit, zda-li tomu tak bude či ne. Zkrátka jako když vás někdo pozve do restaurace, vy ještě ani nevíte do které a už se obáváte, že tam bude nekvalitní jídlo, líná obsluha, zima a zápach od toalet... Zkuste někdy více číst a čekat a méně psát a možná tu nebude tolik reakcí, které se vám zdají nepochopitelné.monin píše:Jen jsem se zmínil, či respektive dovolil zmínit o tom, aby to nebyly zase nějaké miniatury, a aby to mělo alespoň nějakou štábní kulturu
To je úkol pro provozovatele služeb, aby si navrhli kvalitní a dobře rozlišitelná loga. Prostor k tomu mají dostatečný.monin píše: i když tedy nepoznám, co značí ten modrý symbol vpravo, tak za mě dobrý
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
A co konkrétně změní cílový stav s D35 na tom, že se z Ostravy na Prahu vyjíždí po D1?
(Jiná věc je, že by tam pak podle různě dokonalých koncepcí asi mělo viset Brno, Olomouc a Praha až pod čarou...)
(Jiná věc je, že by tam pak podle různě dokonalých koncepcí asi mělo viset Brno, Olomouc a Praha až pod čarou...)
Království a půl princezny za 511.
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
A je tedy šance, že by se Praha objevila třeba alespoň na návěsti u Lipníka? Nepřijde mi to jako nevýznamný cíl. Když tedy pominu fakt, že Vámi uváděná situace nastane v lepším případě za 50 - 60 let, což je doba, za kterou se značení nejspíš ještě jednou či dvakrát změní...
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
No pod čarou asi těžko, když Vás ta D1 do Prahy přímo dovede Je to rébus...
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
No tak dvakrát, pokaždé s jinou kilometráží.
Království a půl princezny za 511.
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Hlavně by stálo za hřích umístit na začátek D1 její koncový cíl. A jelikož vesnice poblíž bývalých hraničních přechodů nedává moc smysl značit, tak tam můžou vrazit rovnou Gliwice. Z Chodova nějakých 430 km, to by byl tuzemský vzdálenostní rekordman
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
už je dnes ...Martin_L píše:...Praha by měla být uvedena jako první z několika cílů na první tabuli IS 8b za česko-polskou hranicí...
https://mapy.cz/s/1Ucdh
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
A nepřijde vám divné, že na první značce je a za prvním exitem už ne? https://mapy.cz/s/1UclT Mně to divné přijde. P.S. Jak na to tak koukám, tak tady už máme nějaký paralelní vesmír s jiným značením... https://mapy.cz/s/1Ucks
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
To je jen seznam-vesmír.
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Dobře. Pokusím se o to. Ale zkuste naopak někdy zase Vy, třeba až budou dlouhé zimní večery, si pustit například alespoň jeden jediný díl pořadu "Ano šéfe!" A hned po pár minutách zjistíte, že ty obavy, byť i z něčeho neznámého, či nepoznaného (a je jedno, zda je to hospoda, či nějaký projekt dopravního značení), jsou u nás ještě pořád, a to i po těch 30 ti letech, rozhodně na místě.Martin_L píše:Což byla naprosto předčasná a zbytečná poznámka s ohledem na to, že z v té době dostupných informací se nedalo usoudit, zda-li tomu tak bude či ne. Zkrátka jako když vás někdo pozve do restaurace, vy ještě ani nevíte do které a už se obáváte, že tam bude nekvalitní jídlo, líná obsluha, zima a zápach od toalet... Zkuste někdy více číst a čekat a méně psát a možná tu nebude tolik reakcí, které se vám zdají nepochopitelné.monin píše:Jen jsem se zmínil, či respektive dovolil zmínit o tom, aby to nebyly zase nějaké miniatury, a aby to mělo alespoň nějakou štábní kulturuTo je úkol pro provozovatele služeb, aby si navrhli kvalitní a dobře rozlišitelná loga. Prostor k tomu mají dostatečný.monin píše: i když tedy nepoznám, co značí ten modrý symbol vpravo, tak za mě dobrý
A co se týče toho loga - jistě, že to je prvotní úkol provozovatele, ale když už se tedy přistoupilo na to, že se ty loga budou i součástí dopravního značení, tak jsem si snad toho tolik nedovolil, že jsem se zmínil o tom (v rámci obavy, jak u nás ještě pořád vše funguje), aby ty loga byla čitelná logicky pro všechny a nejen pro ty, kteří to logo poznají i o půlnoci na plechové ceduli.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Tato republika a lidé v ní žijící trpěli zhruba polovinu délky dvacátého století pod totalitami různého typu a nikdo nepochybuje o tom, že nás to ve srovnání s vyspělými evropskými státy nesmírně poškodilo ekonomicky, ekologicky, sociálně i politicky. Zároveň ale platí, že od roku 1990 se tu udělal ve všech ohledech obrovský kus práce a my jsme za tu dobu skočili dopředu jako se to podařilo v málokteré jiné zemi. Samozřejmě, že když se budeme porovnávat s vymazleným Bavorskem nebo Tyrolskem, kde si nikdo nedovolí nemít květníky s muškáty na balkonech, protože to patří k místnímu standardu, budeme mít asi vždycky pocit, že jsou o kus před námi a že je nemůžeme dohnat. Protože ony ty Bavory nedohnali ani Francouzi, Portugalci či Italové a to nemuseli snášet komunistickou devastaci. Ale když jsem minulý týden projížděl braniborským a saským venkovem, tak jsem při rozhlížení se neměl pocit, že bychom se po třiceti letech od revoluce museli u nás pořád za něco stydět a mít u všeho neustálý předpojatý pocit, že to dopadne blbě, protože to je české. Česko je vyjádřeno ekonomickými ukazateli z asi 90% vyspělou západoevropskou zemí, takže méně pesimismu a sebemrskačství a těch zbývajících 10% by se mohlo dostavit rychleji.monin píše:obavy, byť i z něčeho neznámého, či nepoznaného (a je jedno, zda je to hospoda, či nějaký projekt dopravního značení), jsou u nás ještě pořád, a to i po těch 30 ti letech, rozhodně na místě.
Tím, že byla D1 slepena s bývalou D47, tak nastala unikátní situace, kdy jde o souvislý tah, po kterém ale nemá (nebo jednou nebude mít) smysl jet v celé délce, aby člověk dosáhl nejrychleji a nejkratší cestou jejího začátku či konce. To u žádné jiné dálnice neplatí, takže je otázka, jak to řešit. Můžeme si říct, že Praha jakožto významný cíl bude značena na všech dálnicích už od hranic (z Ostravy po D1, D35 a D11), anebo přijmout myšlenku, že Brno je místem, které funkčně dělí D1 na dva úseky a proto má smysl značit jej z Prahy a Ostravy.michal píše:A je tedy šance, že by se Praha objevila třeba alespoň na návěsti u Lipníka? Nepřijde mi to jako nevýznamný cíl.
Ano, oboje je správně a jde jen o to si vybrat a zvyknout si používat tu zvolenou variantu. Ale mělo by to být i nějak srozumitelně prezentováno veřejnosti, aby řidiči věděli...hh píše:vzdálenost je od této značky k té druhé odpočívce, 2) je tam fixně neměnící se vzdálenost mezi těmi odpočívkami. V návrhu prošla dvojka, myslím, že je to vcelku jedno a oboje je správně.
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Tak z hlediska tranzitu PL-AT tím místem Brno skutečně je. Ale pro cestu východ - západ od Ostravy v rámci naší země (i pro případný tranzit tímto směrem) je podle mě tím místem funkčního dělení až ta Praha Ještě můžeme uvažovat o Lipníku nad Bečvou a múk s D35, budeme-li chtít uvažovat o několik desítek let dopředu. Ovšem kdybych ten Lipník akceptoval jako místo funkčního dělení, pak bych to promítnul i do značení, to znamená mělo by být jasné, kudy na Prahu a kdy změnit číslo dálnice, abych se tam dostal. Podotýkám, že uvažuji analogicky i pro Prahu, t. z. na Chodově bych očekával nejvýš na návěstích Ostravu, pod ní Brno. Samozřejmě pro cestu z Prahy po D1 je ta situace jednodušší, protože pochybuji, že by přes exitem 10 vedly návěsti směr Ostrava na DO a dále po D11 a D35. Už proto, že by řidiči ztratili dost z toho dvaceti či třiceti kilometrového rozdílu obou tras. A už pro ten nepatrný rozdíl mi to přijde zbytečně komplikované, měnit trasu, když mě ta konkrétní dálnice do cíle dovede.
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Martin_L: tak v tom samozřejmě tak nějak teoreticky souhlas. Jen bych zmínil hlavně tedy i morální devastaci, mnohdy horší, než tu materiální. A o tom pokroku rozhodně také žádná, stydět se rozhodně nemusíme, také aby ještě ne, vždyť už to bude skoro 30 let. Být hrdý určitě, ale s pokorou a s nohama na zemi, a ne z toho dělat druhý extrém, "my jsme teď ti nejlepší" a ostatní je "fuj fuj" (viz. hh & spol. a jeho smýšlení o novém SK značení), to je také zhovadilost. Ale jinak samozřejmě nejde o nějaké truhlíky a pelargonie, to je asi to poslední, co by mě trápilo. Protože ani desetitisíce truhlíků s nějakými fuchsiemi nezachrání mnohdy příšernou úroveň služeb a mnoha a mnoha dalších věcí u nás. Samozřejmě je 1000+1 míst, kde tam úroveň minimálně dosahuje, či v mnoha případech i překračuje úroveň "západu", ale ten degeš je pořád zatím bohužel u nás v přesile.
Jinak co se týče té D1 a té Ostravy/Brna/Prahy, jsem toho názoru, že D1 měla zůstat v původní trase tedy Praha-Brno-SK, nejen kvůli sentimentu, ale hlavně toto hození směrem "nahoru" na tu Ostravu, je nepřirozená umělotina, a je to vidět i na tom nyní diskutovaném směrovém dz. Myslím, že Ostravaci, by to přežili i s nějakou D47.
Jinak co se týče té D1 a té Ostravy/Brna/Prahy, jsem toho názoru, že D1 měla zůstat v původní trase tedy Praha-Brno-SK, nejen kvůli sentimentu, ale hlavně toto hození směrem "nahoru" na tu Ostravu, je nepřirozená umělotina, a je to vidět i na tom nyní diskutovaném směrovém dz. Myslím, že Ostravaci, by to přežili i s nějakou D47.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
Ještě by mohla vláda kvůli prioritě D1 na opačné straně prodloužit na trasu plánované D3
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: Návrhy na změnu dopravního značení
A to si zase myslím, že hh & spol. trochu křivdíte. Rozumím tomu, že se nové slovenské dopravní značení někomu nelíbí. Okopírovat něčí model doslova i s chlupama (tedy chybami a nedokonalostmi), vytvořit tím během krátké doby už asi čtvrtou podobu systému a přitom přehlížet některé systémové záležitosti, které jsme třeba my dokázali elegantně vyřešit (rozlišování D/R) já nepovažuju za následování hodný model. U nás se od přebarvení směrových tabulí od 1.1.1990 průběžně vylepšuje stále jeden systém a přes některé jednotlivé úkroky stranou nebo nazpět (zrušení názvů MÚK na tabulích) je to pořád čím dál lepší. Z vás trochu čiší na všechny nekritický obdiv k tomu, co Slováci provedli a chápu, že to může někoho, kdo to vidí podobně jako já, třeba přimět k ironické reakci.monin píše:Být hrdý určitě, ale s pokorou a s nohama na zemi, a ne z toho dělat druhý extrém, "my jsme teď ti nejlepší" a ostatní je "fuj fuj" (viz. hh & spol. a jeho smýšlení o novém SK značení), to je také zhovadilost