No tak pokud by ta značka měla jen toto využití, tak je to trochu málo nemyslíš ? Já bych ji viděl prostě o těch pár desítek metrů dřív, přesně jak mají v těch materiálech ti Němci mimochodem ... šipky mohou zůstat zalomené, tak jak je známe. I když bych řekl osobně, že říkají, že bude následovat odbočení a pro tuto poslední návěst by měly být jiné šipky. Ale rozhodně lepší tyhle lomené, než ty čistě vodorovné tam, kde to vůbec nezahýbá, to je nesmysl.Honey72 píše:*** V těchto místech už opravdu smysl moc nevidím. https://mapy.cz/zakladni?x=17.5977861&y ... itch=0.110 ***
Naopak, tady řidič co zaspal má poslední možnost ne se sice vrátit do přímého směru, ale uvědomit si, že to podělal a nepokračuje dál po dálnici a blíží se k sjezdu. Tedy zpomalit nebo to napere do té značky na konci
PS: Každopádně, po zprovoznění dálnice do Přerova budou tyto tabule vyměněny, šikmo doprava bude jen jedna šipka pro sjezd Hranice a rovně směr k druhé dálnici. Teď zrovna nevím ke které Takže jsou tyto tabule s dvěma šipkami jak by se nám líbilo i jinde jen dočasné
Jinak mám pocit, že ohledně těch pruhů se pleteš, těleso dálnice tam má dost místa na 2 pruhy na D35 plus ještě na odbočovací pro Hranice. Pak je přípojný z Hranic, tím pádem tři pruhy vedle sebe a levý se stává kolektorem D1 a dál na D35 pokračují dva pravé pruhy. Tady za mě trochu nešťastně vyřešený rozplet, kdy auta, co jedou z Hranic na D1 musí do úplně levého přes 2 pruhy. Stejně tak kamiony jedoucí do kolektoru na D1 musí do "rychlého". Ale uznávám, že kdyby to mělo být že do kolektoru bude mířit připojovací pruh z Hranic čili pravý pruh, tak by to bylo o dost dražší řešení, protože by ten kolektor musel podcházet navíc D35.
Vlastně stejné řešení jak je v Modleticích po připojení pruhu z Říčan, kdy levý pokračuje do Prahy a dva pravé jedou na D0. Ovšem tady to tolik nevadí, protože křižovatka není stavěna na plnou rychlost jako rozplet u Hranic a čili není takový problém měnit ty pruhy.