Návrhy na změnu dopravního značení

Příprava, výstavba, provoz, dálniční poplatky, známky, elektronické mýto, PPP, legislativa, tunely, mosty
Odpovědět
Avantime
Autor
Příspěvky: 617
Registrován: 25.2.2009 23:03:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od Avantime »

Jinak k tématu - jak bylo uvedeno výše, Slováci opravdu mají výstražnou značku A14 - Pozor chodci, viz http://eshop.znacenie.sk/produkt/a14-pozor-chodci-43/.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od jonáš »

Však jo, nebejvalo to tu kdysi taky?
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od viky »

martini píše:
dd píše:Tato značka je matoucí.
Ta značka je opravdu pomníkem radniční cyklodemence...
Když už jsme u těch cyklostezek,....
Přílohy
cyklostezka
cyklostezka
cyklostezka.JPG (56.22 KiB) Zobrazeno 8297 x
Kubajsu
Příspěvky: 1308
Registrován: 18.8.2010 8:42:13
Bydliště: Praha

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od Kubajsu »

viky píše:Když už jsme u těch cyklostezek,....
A tohle někdo zaplatí? Ať žije kocourkov :twisted:
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od jonáš »

Vy to ještě neznáte? Běžnej standard, tohle je z roku 2004 http://www.nakole.cz/clanky/39-evropska ... tezka.html
Důležitý je udělat si fajfku "splněno" a započítat si kilometry do statistiky, ne jestli se po tom dá doopravdy jezdit. ;-)
Kubajsu
Příspěvky: 1308
Registrován: 18.8.2010 8:42:13
Bydliště: Praha

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od Kubajsu »

jonáš píše:Vy to ještě neznáte? Běžnej standard, tohle je z roku 2004 http://www.nakole.cz/clanky/39-evropska ... tezka.html
Důležitý je udělat si fajfku "splněno" a započítat si kilometry do statistiky, ne jestli se po tom dá doopravdy jezdit. ;-)
No to je taky dobrý. Osobně by mě ani nenapadlo takovou stezku použít. No možná při jízdě do kopce by použitelná byla, ale cestou dolu bych nepoužil asi jakoukoliv "chodníkovou" variantu, takže ta šířka je vlastně v pořádku ;)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od jonáš »

Jo a tady je něco bližšího k tomu Suchdolu, když už jsme u cyklistiky .. http://www.prahounakole.cz/2011/03/kauz ... o-systemu/
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

email na ŘSD - značení na R1

Příspěvek od monin »

#
# # ------------ Původní zpráva ------------
# # Od: <comfort-shuttle@email.cz>
# # Komu: Fuchs Luboš Ing.<Lubos.Fuchs@rsd.cz>,
# # Kopie:
# # Předmět: Re: FW: dálkové značení - Praha , dálnice..
# # Datum: 31.3.2011 15:52:39
# # ----------------------------------------
Dobrý den,
ještě jednou se dovoluji na Vás obrátit ve věci značení/neznačení na našich dálnicích. Docela by mě zajímalo, kdo to je, to Vámi uváděné.." myslíme si "...nikdo přeci nechce, aby na každé dopravní značce bylo uváděno dvanáct konkrétních cílu ( na Pražském okruhu ) a ani o tom nebyla řeč. Kolik miliard stál nově otevřený úsek Pražského okruhu? A vy nejste schopni na něm vyznačit alespoň základní hlavní zahraniční cíle, alespoň u hlavních exitů/křížení z
R1? ( tranzitní země, hlavní dálniční okruh v Česku !) To jen a jen ukazuje naší malost, lajdáckost, povrchnost, zahleděnost do sebe a neschopnost vidět dál než k vlastnímu prahu.
Přeci bohatě stačí značit pořádně exity či křížení R1/D,R. Ty tabule jsou velké dost a dost, aby se tam i tyto názvy vešly. To znamená, např.
# #
# # u R1/R7 kromě směru CHOMUTOV, Letiště i název CHEMNITZ + (D)
# # u R1/D5 kromě jediného názvu PLZEŇ i název NÜRNBERG + (D)
# # u R1/R4 kromě směru STRAKONICE i název PASSAU + (D)
# # u R1/D1 kromě BRNA i název WIEN (A) a BRATISLAVA + (SK)
# # u R1/D11 vyznačit číslo dálnice + u názvu WROCLAW vyznačit (PL) ..atd..
# #
A co se týče ostatního značení na Pražském okruhu, přeci by se tam vešli alespoň
symboly sousedních států..(SK,A,D,PL).
Ty tabule jsou dost a dost velké, aby se tam všechny tyto názvy vešly! Dále např. na D5 je od Plzně, většinou uváděn jen jako hlavní cíl název ROZVADOV. Při vší úctě, k této vesnici, kolik myslíte,že našich zahraničních návštěvníků, pochopí, že slovo ROZVADOV je hraniční bod CZ/BRD - ještě k tomu bez symbolu D ?
Myslím, že nikdo. Je to tak těžké, uvádět tam slovo Nürnberg + (D)? Dále je taky
na zváženou zda u R silnic (v podstatě u některých, jinak plnohotnotných
dálnic) je značit také na červeném podkladu se slovem R..viz. R1, R4..atd. - aby, byl vidět jen rozdíl mezi D a R. Přidalo, by jím to určitě na významu, nejen v reálu, ale i na papíře..automapy..(dnes jsou některé naše rychlostní komunikace značeny jako silnice první třídy - potencionální návštěvníci naší země, mají pak pocit, že musí jet jen po obyčejné dvouproudé silnici - a to samozřejmě spoustu lidí odradí.)
Je to pár věci, které by přispěly k lepší pověsti naší země v zahraničí, větší
dynamičnosti, k zlepšení v oblasti cestovního ruchu a následně tak celé naší ekonomiky.
Těch věcí je samozřejmě daleko víc, než jen tyto mnou náhodně vybrané.
A co se týče Mnichova..vychází z něj také velké množství cílů..ale oni jsou schopni řádně vyznačit jasnou trasu směr A, CH + I. A to Itálie není sousední země! A dokonce se tam objevuje už i název Verona. Obráceně..např. od Mnichova, je směr CZ, uváděn nově - vzorně již od křížení A9/A93 viz. PRAHA/PRAG (CZ). O nové rakouské A5 směr Brno, či křížení A1/A7 u
Lince směr Praha ani nemluvě.
Prosím o Vaší odpověď. A nepoukazujte prosím, na množství dálnic a silnic
vychazející z R1..či na to, že dnes má spousta lidí navigaci, č,i že ten kdo
k nám pojede poprvé si má trasu dopředu naučit.
A hlavně pevně věřím, že dojde k brzké nápravě těchto nejzákladnějších, ale velmi podstatných věcí.
# #
# # Děkuji,
# # S přáním hezkého dne,
# # Tomáš Velendorf
# #
# # > ------------ Původní zpráva ------------
# # > Od: Fuchs Luboš Ing. <Lubos.Fuchs@rsd.

Není třeba nového vlákna, tedy sloučeno - Martin z Ostravy
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
poradce
Příspěvky: 59
Registrován: 27.3.2011 11:59:07

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od poradce »

Myslím, že je to házení hráchu na zeď. Já bych Vám doporučil kontaktovat pana Humla, nebo někoho podobného....každopádně s Vámi souhlasím....good luck
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od dd »

A co by s tím mohl udělat Huml jakožto poslanec nebo "odborník na dopravu"? Tohle je čistě úřednická záležitost, a odpovědný odbor na to kašle. To už je lepší to napsat Bártovi, ale ten k tomu udělá jen další tiskovku.
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od martin »

Já mám pro tohle výrok "Retardéry dělají retardéři". Praskám každý den vzteky, co za kr*ply sedí na radnici u nás v Praze 6 a na TSK. Utrácejí naše peníze za naprostý kraviny, retardéry strkají tam, kde nejsou vůbec potřeba a kde je nelogické je vůbec dávat. Strkají informační radary o rychlosti tam, kde už je přes vozovku přechod s příčným práhem a každé ráno zácpy a kde by lepší službu nadělal semafor za méně peněz. Strkají hromadu semaforů tam, kde jsou úplně k ničemi, kde to svítí jak na Vánoce (Evropská) a jinde nejsou (Na Petřinách) nebo nejsou schopni udělat z nebezpečné křižovatky kruhový objezd s minimem nákladů.

K čertu s Bémem, k čertu s Chalupou, k čertu s tou ženskou, co se sedí na P6 teď. Faktem je, že krom toho parkování, rovněž retardérů a zúžené Plzeňské/Vrchlického to za Jančíka na P5 bylo svatý než na té všemi opěvované Praze 6 :evil:

Pak se máme divit, že je takový problém dát na R1 D, SK v oválku...
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od monin »

(K rukám pana ministra Bárty)



Dobrý den pane ministře,

udělejte si prosím čas a prověřte současné značení na našich dálních a rychlostních komunikacích tak, jak je zde popisuji, aby byla zjednána rychlá a náležitá náprava.


Jedná se zejména o toto :

- PO a MO je značen bez jediného přeshraničniho důležitého cíle (Chemnitz,Nürnberg,
Passau,Wien,Bratislava..atd.)

- Chyběji zde i jakékoliv symboly sousedních států (PL,SK,A,D).

- PO a MO je značen jen dodatkovou tabulkou s názvem okruhu v češtině bez jakéhokoliv symbolu ( cizinci jsou bez šance pochopit o jakou komunikaci se jedná ).

- Z celé vnitřní Prahy zmizely veškeré dálkové cíle a zůstaly jen místní ( Holešovice..Pankrác atd.)

- Některé rychlostní komunikace začít značit jako dálnice. Nyní je spousta map uvádí jako obyčejné silnice I.třídy a cizinci jsou tak zbytečně mateni a myslí si, že musí použít jen obyčejnou silnici a to je odradí naší zemi navštivit či zde třeba i podnikat. U R komunikací kde by to nešlo kvůli jejim parametrům je značit stejně jako dálnice - tak je značit také na červeném podkladu (číslo komunikace) jako dálnice, jen s tím rozdílem, že se tam umístí písmeno R - např. R1, R10, R35 atd. viz. Slovensko) To by také zvýšilo atraktivitu naší infrastruktury a tak i naší země v zahraničí.

- Nejsou řádně značeny naše velké a hlavní turistické cíle
(schází kilometry..symboly..přeci u slova Lipno - mohou být i vlnky..atd.)

- Infotabule na dálnicích - vše je uváděno jen v češtině - při mimořádných a kolapsových stavech je snad důležité uvádět dotyčný problém minimálně i v AJ. To samé dojezdové časy - kdo pochopí např.na D5, že Německo 35 min - je Germany 35min.? Nikdo, tedy kromě nás, kdo mluví česky.
Kolik miliard vynakládáme na stavbu MO a PO, ostaních dálnic a silnic. A nikdo na ŘSD či TSK nedokáže pořádně vyznačit cestu k nim a po nich? Kolik stojí infosystémy na komunikacích? A my je nedokážeme pořádně využít i pro ciznce? A co ty zhaslé, přes letní sezonu málo využivané infotabule? Co alespoň např. ŘSD Vám přeje šťastnou cestu, či čas, datum, teplota?

Vy který se snažíte o zlevnění staveb, by jste měl dát důraz i na tyto věci. Prosím, pověřte někoho schopného a akčního, ať zjedná rychlou nápravu. Alespoň v těchto hlavních a zásadních věcech. Jinak doufám, že se prosadí rozblikaní zelené na našich semaforech - jak pro chodce tak pro vozidla. Už se to mělo stát dávno.

A na závěr velká prosba - dostavte co nejrychleji - dálnice na rakouské hranice - 22let po revoluci nemá naše země kvalitní a rychlé spojení s Rakouskem a tím i s celou jižní Evropou.

V druhém emailu, Vám zasílám komunikaci s ŘSD, komunikaci s TSK, zvhledem k nadcházejícímu víkendu Vám raději ani nebudu přeposílat.



S úctou a přáním všeho dobrého,
Tomáš Velendorf
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od pp21 »

monin píše:(K rukám pana ministra Bárty)
...
V druhém emailu, Vám zasílám komunikaci s ŘSD, komunikaci s TSK, zvhledem k nadcházejícímu víkendu Vám raději ani nebudu přeposílat.
Jako apríl je to dobrý.
Jinak na 9 z 10ti vyřčených nešvarů najdete odpověď na tomto fóru, stačí si jen pročíst starší příspěvky. Když si z těch vašich požadavků vyndáte jeden (je jedno který), a hlouději si nastudujete problematiku, jistě naleznete víc odpovědí a víc budete vážit jestli to či ono skutečně bude takovým přínosem či nikoliv...
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od monin »

..tak to se hluboce omlouvám....že jsem si to vše neprostudoval předem zde..jak jednoduché a prosté....Vážený pane Pokorný..na to, že by měl být na dálnici a RK značen i zahraniční dálkový cíl (minimálně v těch místech o kterých píši), znak sousedního státu, symbol okruhu..na infotabuli občas i text v AJ, aby tam byly značeny řádně turistické cíle..aby měli dálniční známky design roku 2011 a ne aby vypadaly jak symbol socialistické umělecké tvořivosti alá rok 1975..na to nepotřebuji nic studovat..ani zdejší fórum..ani vyšší dívčí..na to mi bohatě stačí hotelová škola s maturitou v roce 1985..
a pokud jsem si četl..zdejší příspěvky a dobře je pochopil..tak se tyto nešvary nelíbí jenom a jenom mně...
chápu, že můj email na MD je možná naivní..ale to už mi více naivní příjde básnit o všem jak by to mělo vypadat jen a jen na těchto virtuálních stránkách..a nic neudělat proto, aby se ty věci staly reálnými..

tak hodně štěstí..v tom Vašem...vážení... hezký večer
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od monin »

Vážený pane Velendorfe,

byl jsem pověřen panem ministrem, abych Vám odpověděl na Váš podnět ze dne 1.4.2011.

Dopravní značení v České republice má dlouhou tradici a již ustálený systém používání barev a cílů. Tento systém není sice neměnný, nicméně je žádoucí jej udržovat dlouhodobě konzistentní a opakované změny rozhodně k tomuto cíli nepřispívají. Po roce 2000 došlo k poměrně zásadní změně v systému dopravního značení nejen na dálnicích a rychlostních silnicích. Byl zaveden nový symbol pro výjezd, byly zpracovány nové zásady pro uvádění cílů na dopravním značení a po diskusi s hlavním městem Prahou byly přijaty také zásady uvádění cílů na Pražském okruhu, vč. již známého uvádění jména okruhu, které nahrazuje dopravní značku IP1a resp. IP1b. Hlavním cílem těchto změn bylo zpřehlednit dopravní značení a vytvořit jednotný systém pro obsah zejména velkoplošných dopravních značek na Pražském okruhu. Uvádění zahraničních cílů v současnosti do již zpracované koncepce nezapadá, nicméně Ministerstvo dopravy tento problém zejména v souvislosti s tranzitní funkcí Pražského okruhu reflektuje a v dané věci nebylo prozatím řečeno poslední slovo. Ať už se jedná o uvádění zahraničních cílů, označení sousedních států nebo zavedení nového symbolu pro Pražský okruh.

Co se týče místních komunikací, jejichž správcem a vlastníkem je hlavní město Praha, nemůže Ministerstvo dopravy vnucovat orgánům města svůj pohled na obsah dopravního značení na místních komunikacích. V dané věci je nutné se obrátit na příslušné orgány hlavního města Prahy a tento dotaz položit jim. Z obsahu Vašeho e-mailu nicméně dovozuji, že jste tak již učinil a odpověď Vás neuspokojila.

Ve věci označování některých rychlostních silnic dopravních značkou dálnice bych rád pouze krátce zmínil, že je takovéto řešení předpokládáno v jedné z variant připravované koncepční změny, týkající se současného výkladově problematického stavu ve věci rychlostních silnic podle zákona o pozemních komunikacích na straně jedné a silnic pro motorová vozidla podle zákona o provozu na pozemních komunikacích na straně druhé. Diskuse o tomto tématu se nicméně nenachází tak daleko, aby mohly být prezentovány jakékoliv závěry.



Tématika cizojazyčných hlášení na Zařízeních pro provozní informace („ZPI“) je také dlouhodobě na půdě Ministerstva dopravy diskutována, nicméně k uvádění cizojazyčných textů nebylo zejména z důvodů omezených možností délky textu na ZPI doposud přistoupeno. Dojezdové časy jsou, jak správně píšete, v případě dojezdu na státní hranici uváděny českým názvem sousedního státu, do budoucna se ovšem na ZPI 2. generace počítá právě se zobrazením oválu s příslušnou mezinárodní zkratkou sousedního státu, což považujeme pro řešení dané situace za dostačující.

Uvedení dojezdových časů je zároveň jednou ze čtyř variant zobrazení, které jsou aktivní v klidovém režimu ZPI. Dalšími jsou Vámi zmiňované teplota či čas a datum a poslední variantou klidového stavu je zhasnuté ZPI. Tato posledně jmenovaná varianta je v současné době používána nejčastěji i proto, že ZPI mají především upozorňovat řidiče na mimořádné stavy a nerozptylovat jinak zbytečně řidičovu pozornost.

S pozdravem



Ing. Lukáš Hampl

náměstek ministra
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od egelebege »

Já bycg měl taky jeden návrh a to osadit D a R značkami "zákaz vstupu chodcům". Včera jsem málem sejmul jednoho stopaře, když u Plzně pobíhal uprotřed dálnice a doslova skákal autům pod kola aby ho někdo svezl. Teď ráno na R10 jsem potkal další tři :ko: :kladivo:
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Stačí na ně zavolat policii a je to.
Dostanou flastr a příště si to snad rozmyslí.
R48 -> D48 se podařilo!
Max
Příspěvky: 324
Registrován: 11.5.2010 18:21:38
Bydliště: Praha

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od Max »

Na R10 jich bejva hodne, na zacatku u Prahy tam vidim nakyho snad pokazdy :) ale treba v Rakousku stopar bez nadsazky vydrzi na dalnici 5 minut, tam to vyhmatnou rychle :)
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od martin »

Z vlastní zkušenosti musím říct, že za to, že se na Pražský okruh nedalo Chemnitz (D), BA (SK), Wien (A), Dresden (D) bych střílel!

Obzvlášť alespoň ten mezinárodní symbol je naprosto kritický, který může hodně pomoci. U nás to není tak ještě šílené, protože i cizinec pozná rozdíl v řeči, že Dresden a Chomutov asi nejsou v jedné zemi, ale s Bratislavou apod. už by problém být mohl. Ja včera ztratil přes půl hodiny ve Francii, kde nemám šanci rozeznat, co je v Belgii a co ve Francii, když je oboje francouzsky. Stačil nový obchvat Remže, který nebyl ani na googlu ani v mé aktualizované navigaci a bylo to. Při dálniční rychlosti nemá čas člověk sjíždět mapu a hledat města v okruhu 150 km, aby věděl kam má jet. Kdyby tam dali symbol (B), bylo po problémech.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od egelebege »

No jo, to je těžký když nevíš kam chceš jet :D
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od martin »

Jednoduše ideálně na Lucemburk :) OK, ten je trochu dál, tak na Belgii. Problém je, že na A34 (a ani ta není po celé délce, národní číslo silnice se mění) není nějaké jedno významné město jako cíl, kterého by se dalo chytit (z hlavy znám fakt jenom Lucemburk a Liege a to bylo bohužel značeno až za Reims) a já nejsem frankofonní a zapamatovat si při dálniční rychlosti města Charleroi, Charleville a Chalons a nějak mezi nimi rozlišit, zařadit je někam a podle toho někam jet nějak nejde. Ne každý má nastudovanou 1000 km trasu do posledního detailu tak, aby strefil kombinaci měst, která se objeví na značení. Tam potom královsky stačí malinkaté (B) a bylo by po problémech. Taky jsem čekal, že bude v Paříži značený směr na A4 a Reims a bylo tam Metz, přitom je to stejně velká vesnice jako Reims. To je stejně logické asi jako kdyby ve Vídni byl značený Salzburg a Linz se na tabulích vůbec neobjevil.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od Marooned17 »

monin: Pár věcí bych rád dodal. Vaše snažení je jistě chvályhodné, vím, že to myslíte dobře, ale bohužel ve vašich dopisech panuje několik zásadních nedostatků. Například pokud si dopisuji se státní institucí, bylo by dobře se vyvarovat gramatických chyb. Dále vaše maily trpí velkou roztříštěností témat, kdy chcete najednou odpovědi na vše a proto jsou pak odpovědi na jednotlivá témata velmi povrchní a nic neříkající fráze. Prostě dát tomu nějakou lepší formu. Také bych se vyvaroval takzvaných citových argumentů typu: Je strašné, že není spojení s Rakouskem...
To prostě nefunguje. Musí se používat nějaké argumenty.
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od monin »

Tak to jistě je pravda a uznávám a nechci to ani omlouvat, že jsem to po sobě ani pořádně nepřečetl.
Ale hlavní a zásadní problém problém je v tom o čem jsem tam psal. A né v i či y. I když je to samozřejmě ostuda.
Na druhou stranu mě příjde vhodnější upozornit na problém či typický český šlendrián takto..než se o tom tady jen virtuálně bavit, bájnit a snít o tom jak by to mělo vypadat doopravdy a daleko lépe.
A že jsem zde viděl dost dobrých návrhů. Např. na značení MO a PO + jejich symbolů.
Jinak kromě spojení s Rakouskem, kterého jsem už ani neměl silu ho nějak argumentovat, u těch ostatních věcí vždy nějaký argument, proč by to tak mělo být, vždy byl.
A zase tolik a tolik témat to nebylo. Těch bylo jen pár :

naprostá ignorace značení zahraničních cílů + mezinár.symbolů viz. MO,PO atd.,
chaotické rozdělovaní na D/R - nemožnost na některé mapě poznat, že se jedná o R komunikaci,
texty na ZPI jen v češtině - minimálně při kolapsových stavech by tam měl být i text (slovo) v AJ


A to spojení s Rakouskem...vím že slovo strašně zní strašně...ale ono je to spíš už jen hrůzostrašné..silnice z Budějovic k hranicím, je přesně v té podobě, jako když tam v roce 1988, u Kaplice, pár kilometrů před železnou oponou, začli sledovat každého kdo jel směrem na Dolní Dvořiště. (Tedy až na ten obchvat D.D. a pár pokácených stromů.)
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od Marooned17 »

Monin: Vo tom žádná. V pohodě. ;)
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Návrhy na změnu dopravního značení

Příspěvek od egelebege »

Teď se ukazuje nedokonalost znacení. Valík uzavřenej. Je sice hezký, že na cedolích naskočilo "dálnice uzavřena" ale objízdná trasa nikde. U olympie se to štosuje, protože nikdo neví kudy jet. Mśtní znalci jezdí po II/180 ale zbytek se cpe do města. Přitom by nebylo zas tak nákladný vysázet pár pevných cedulek, které by v takových případech řidiče navedly
Odpovědět

Zpět na „Všeobecné“