Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Rok 2012 se nam pomalu prekuluje,
tak uz se podivam do "kristalove koule".
Myslite ze Mokre Lazce se zprovozni?
Zacne dokonceni D1?
R1 by se take mohla pohnout.
Napada Vas jeste neco vic nez je v Stavby ve vystavbe na Ceskedalnice?
Ze by R3 zacala spolu s koncem D3.
Ja bych to videl na takovych 10-20mld. na nove "cesty".
tak uz se podivam do "kristalove koule".
Myslite ze Mokre Lazce se zprovozni?
Zacne dokonceni D1?
R1 by se take mohla pohnout.
Napada Vas jeste neco vic nez je v Stavby ve vystavbe na Ceskedalnice?
Ze by R3 zacala spolu s koncem D3.
Ja bych to videl na takovych 10-20mld. na nove "cesty".
Naposledy upravil(a) Pime dne 15.4.2012 16:11:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Dokonceni a zapocate stavby v 2013
No já pevně doufám, že vládní špičky nebudou chtít vejít do historie jen jako tupí velcí šetřiči a zvyšovatelé daní (stejně je rozpočet i přes škrty a pro mne nejvíc viditelné zvýšení daní v deficitu) a pustí v letech 2013 a 2014 pod pompézními hesly o prorůstových stimulech o něco více peněz na dopravní infrastrukturu než bylo původně plánováno.
Vezmou na to poměrně jednoduše - pokud nyní projdou pravidla o menším dorovnávání důchodů v důsledku inflace, vyšší DPH a zdanění bohatých - mohlo by být "řešením" financí státu roztočení inflace na úroveň 5-10%. Důsledkem bude, že stále více lidí ze střední třídy bude muset platit daň pro bohaté, výnosy z DPH stoupnou díky zvyšujícím se platbám všem a reálné výdaje státu na důchodce klesnou. Navíc za efektu snížení hodnoty naakumolovaného státního dluhu... Je to sice možná běh na delší trať než do roku 2014 ale podle mne to ve výsledném efektu umožní investovat více prostředků do nepovinných kapitol státního rozpočtu - např. rozjezd pozastavených staveb na R6, D11, R49...
Vezmou na to poměrně jednoduše - pokud nyní projdou pravidla o menším dorovnávání důchodů v důsledku inflace, vyšší DPH a zdanění bohatých - mohlo by být "řešením" financí státu roztočení inflace na úroveň 5-10%. Důsledkem bude, že stále více lidí ze střední třídy bude muset platit daň pro bohaté, výnosy z DPH stoupnou díky zvyšujícím se platbám všem a reálné výdaje státu na důchodce klesnou. Navíc za efektu snížení hodnoty naakumolovaného státního dluhu... Je to sice možná běh na delší trať než do roku 2014 ale podle mne to ve výsledném efektu umožní investovat více prostředků do nepovinných kapitol státního rozpočtu - např. rozjezd pozastavených staveb na R6, D11, R49...
Re: Dokonceni a zapocate stavby v 2013
Viděl bych to podobně, ekonomické zákony musí fungovat, to nelze okecatMarty píše:Vezmou na to poměrně jednoduše - pokud nyní projdou pravidla o menším dorovnávání důchodů v důsledku inflace, vyšší DPH a zdanění bohatých - mohlo by být "řešením" financí státu roztočení inflace na úroveň 5-10%. Důsledkem bude, že stále více lidí ze střední třídy bude muset platit daň pro bohaté, výnosy z DPH stoupnou díky zvyšujícím se platbám všem a reálné výdaje státu na důchodce klesnou. Navíc za efektu snížení hodnoty naakumolovaného státního dluhu... Je to sice možná běh na delší trať než do roku 2014 ale podle mne to ve výsledném efektu umožní investovat více prostředků do nepovinných kapitol státního rozpočtu - např. rozjezd pozastavených staveb na R6, D11, R49...
R1 se určitě příští rok nerozjede ve smyslu 511, snad se dokončí definitivně MÚK Modletice, při troše štěstí i letos možná. Rozjet by se měla 0137, D3 0308/C a 0309/III, modernizace D1, záleží jak komplikované budou tendry... Dokončení D3 0307 a 0308 v 06/2013 dopadne snad dobře, taky komplet Hradubická +/- v tomto termínu snad se 110 km/h... Něco málo pozitivního se i v tom zmatku daří...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Dokonceni a zapocate stavby v 2013
A právě proto, že ekonomické zákony fungují, to tak snadné nebude. Co myslíte, že postavíte za ty peníze po několikaleté inflaci 5-10%? Inflací možná oberete věřitele (ve skutečnosti ani to ne), ale žádná reálná hodnota jí nevzniká.martini píše:Viděl bych to podobně, ekonomické zákony musí fungovat, to nelze okecatMarty píše:Vezmou na to poměrně jednoduše - pokud nyní projdou pravidla o menším dorovnávání důchodů v důsledku inflace, vyšší DPH a zdanění bohatých - mohlo by být "řešením" financí státu roztočení inflace na úroveň 5-10%. Důsledkem bude, že stále více lidí ze střední třídy bude muset platit daň pro bohaté, výnosy z DPH stoupnou díky zvyšujícím se platbám všem a reálné výdaje státu na důchodce klesnou. Navíc za efektu snížení hodnoty naakumolovaného státního dluhu... Je to sice možná běh na delší trať než do roku 2014 ale podle mne to ve výsledném efektu umožní investovat více prostředků do nepovinných kapitol státního rozpočtu - např. rozjezd pozastavených staveb na R6, D11, R49...
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
přesuny z roku 2012 + úpravy křižovatek
Bohužel dle rozestavěnosti asi další zprovoznění nebudou :O(
Červen 2013
D1 Bohumín – hranice s Polskem - pro auta nad 3,5 t (původní termín 4/2012, od 6/2012 důvod zdržení na polské straně)
D3 Tábor – Veselí nad Lužnicí (původní termín 6/2011)
I/37 Březhrad – Opatovice (původní termín 12/2012)
I/49 Malenovice – Otrokovice (původní termín 9/2012)
Červenec 2013
I/13 Stráž nad Nisou – Krásná Studánka (původní termín 09/2011)
Září 2013
R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (původní termín 4/2013)
R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice (původní termín 4/2013)
I/35 Bílý Kostel – Hrádek n. N. (původní termín 10/2011)
I/38 Jihlava, MÚK – Pávov
Listopad 2013
I/50 Nesovice, křižovatka
Bohužel dle rozestavěnosti asi další zprovoznění nebudou :O(
Červen 2013
D1 Bohumín – hranice s Polskem - pro auta nad 3,5 t (původní termín 4/2012, od 6/2012 důvod zdržení na polské straně)
D3 Tábor – Veselí nad Lužnicí (původní termín 6/2011)
I/37 Březhrad – Opatovice (původní termín 12/2012)
I/49 Malenovice – Otrokovice (původní termín 9/2012)
Červenec 2013
I/13 Stráž nad Nisou – Krásná Studánka (původní termín 09/2011)
Září 2013
R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (původní termín 4/2013)
R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice (původní termín 4/2013)
I/35 Bílý Kostel – Hrádek n. N. (původní termín 10/2011)
I/38 Jihlava, MÚK – Pávov
Listopad 2013
I/50 Nesovice, křižovatka
Naposledy upravil(a) hovi dne 3.5.2013 20:50:39, celkem upraveno 8 x.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
dovolím si upozornit, že D3 mělo termín 06/2011, to aby nezapadlo to dvouleté posunutí. Začátek stavby 309/III snad již letos, konec až 2014.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
díky - v těch x-tých posunech zprovoznění se někdy člověk přestává orientovat...Nystrom píše:dovolím si upozornit, že D3 mělo termín 06/2011, to aby nezapadlo to dvouleté posunutí. Začátek stavby 309/III snad již letos, konec až 2014.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Víceméně jen přesuny z roku 2012 + úpravy křižovatek. Bohužel dle rozestavěnosti asi další zprovoznění nebudou. Další nový zprovozněný úsek nás čeká až v červnu, je to "bída". :O(
Červen 2013
D3 Tábor – Soběslav (původní termín 6/2011)
D3 Soběslav - Veselí nad Lužnicí (původní termín 6/2011)
Červenec 2013
I/13 Stráž nad Nisou – Krásná Studánka (původní termín 09/2011)
I/37 Březhrad – Opatovice (původní termín 12/2012)
I/49 Malenovice – Otrokovice (původní termín 9/2012)
Září 2013
I/38 Jihlava, MÚK Pávov
Listopad 2013
I/3 Čerčany, MÚK Na Pyšelce
I/35 Bílý Kostel – Hrádek n. N. (původní termín 10/2011)
I/50 Nesovice, křižovatka
Prosinec 2013
D1 Bohumín – hranice s Polskem - pro auta nad 3,5 t (původní termín 4/2012, od 6/2012 důvod zdržení na polské straně)
R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (původní termín 4/2013)
R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice (původní termín 4/2013)
Červen 2013
D3 Tábor – Soběslav (původní termín 6/2011)
D3 Soběslav - Veselí nad Lužnicí (původní termín 6/2011)
Červenec 2013
I/13 Stráž nad Nisou – Krásná Studánka (původní termín 09/2011)
I/37 Březhrad – Opatovice (původní termín 12/2012)
I/49 Malenovice – Otrokovice (původní termín 9/2012)
Září 2013
I/38 Jihlava, MÚK Pávov
Listopad 2013
I/3 Čerčany, MÚK Na Pyšelce
I/35 Bílý Kostel – Hrádek n. N. (původní termín 10/2011)
I/50 Nesovice, křižovatka
Prosinec 2013
D1 Bohumín – hranice s Polskem - pro auta nad 3,5 t (původní termín 4/2012, od 6/2012 důvod zdržení na polské straně)
R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (původní termín 4/2013)
R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice (původní termín 4/2013)
Naposledy upravil(a) hovi dne 26.6.2013 8:28:10, celkem upraveno 6 x.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
tak jak to bude letos?
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/26FA4423C ... a-2013.pdf
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/26FA4423C ... a-2013.pdf
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Vím, že je teprve duben,ale jsem opravdu zvědav na co budou peníze na příští rok. Plány a sliby na straně jedné a realita na straně druhé.../státní rozpočet a k tomu volby - sliby na všechny strany/ No nechme se překvapit.
-
- Příspěvky: 182
- Registrován: 18.3.2013 9:45:02
- Bydliště: Praha-Kunratice/R1 exit 3
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
A konečně. Snad se ta D3 s R7 otevře nejdřív.
Ať žijí Dálničáři!!! Kdo by mne chtěl kontaktovat po Skypu, tak můj Skype nick je mikikopas16.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Hubená léta nastala...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 182
- Registrován: 18.3.2013 9:45:02
- Bydliště: Praha-Kunratice/R1 exit 3
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Jo,jo,bohužel.
Ať žijí Dálničáři!!! Kdo by mne chtěl kontaktovat po Skypu, tak můj Skype nick je mikikopas16.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Mě ani nevadí že nastala hubená léta, je tady "krize" tak nejsou prachy na nic, bohužel ani na tyto dle mého názoru životně důležité věci. Krize doufejme jednou přejde a peníze na výstavbu zase budou. Počítám také s novým programem EU v 2015 kde by snad ještě měla být nějaká kačka pro CR. Osobně se mí docela zamlouvá pragmatický přístup ministra, raději než nyní zkoušet za každou cenu něco postavit tak ty peníze radějí investujeme do připravy staveb. Připravené stavby postavíme jak bude za co tak je postavíme. Rozhodně lepší přístup než hlavně stavět rozvrtat půl republiky za hafo peněz a pak stavby konzervovat a naprosto osekat přípravu dalších staveb.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Hubená léta z pohledu zprovozňování určitě ano, ale na druhou stranu, teď je důležité aby se hlavně nové věci začínaly, ale tam to také drhne bohužel, byť teď peníze nejsou až tak zásadní problém...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
Červen 2013
D3 Tábor – Soběslav 28.6. (původní termín 6/2011)
D3 Soběslav - Veselí nad Lužnicí 28.6. (původní termín 6/2011)
Červenec 2013
I/37 Březhrad – Opatovice 4.7. (původní termín 12/2012)
I/49 Malenovice – Otrokovice 18.7. (původní termín 9/2012)
Srpen 2013
I/13 Stráž nad Nisou – Krásná Studánka 8.8. (původní termín 09/2011)
Říjen 2013
I/38 Jihlava, MÚK Pávov 25.10.
Listopad 2013
I/3 Čerčany, MÚK Na Pyšelce 20.11.
Prosinec 2013
D1 Bohumín – hranice s Polskem - pro auta nad 3,5 t (původní termín 4/2012, od 6/2012 důvod zdržení na polské straně)
R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (původní termín 4/2013)
R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice (původní termín 4/2013)
Přesuny na rok 2014
duben - I/50 Nesovice, křižovatka (původní termín 10/2013)
červen - I/35 Bílý Kostel – Hrádek n. N. (původní termín 10/2011)
D3 Tábor – Soběslav 28.6. (původní termín 6/2011)
D3 Soběslav - Veselí nad Lužnicí 28.6. (původní termín 6/2011)
Červenec 2013
I/37 Březhrad – Opatovice 4.7. (původní termín 12/2012)
I/49 Malenovice – Otrokovice 18.7. (původní termín 9/2012)
Srpen 2013
I/13 Stráž nad Nisou – Krásná Studánka 8.8. (původní termín 09/2011)
Říjen 2013
I/38 Jihlava, MÚK Pávov 25.10.
Listopad 2013
I/3 Čerčany, MÚK Na Pyšelce 20.11.
Prosinec 2013
D1 Bohumín – hranice s Polskem - pro auta nad 3,5 t (původní termín 4/2012, od 6/2012 důvod zdržení na polské straně)
R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (původní termín 4/2013)
R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice (původní termín 4/2013)
Přesuny na rok 2014
duben - I/50 Nesovice, křižovatka (původní termín 10/2013)
červen - I/35 Bílý Kostel – Hrádek n. N. (původní termín 10/2011)
Naposledy upravil(a) hovi dne 20.11.2013 14:26:45, celkem upraveno 6 x.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
D1 Bohumín - hranice s Polskem jistě ne v 12/2013, neboť úsek Mszana - Swierklany bude zřejmě hotov až nejdříve v polovině příštího roku.
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
No a jak to vypadá v r. 2014?
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
rok 2014, pokud se nepletu, bude historicky nejslabší, co do otevírání nových úseků ... co se týče dálnic, tak zřejmě nic, co se týče rychlostních silnic, tak zřejmě taky nic (leda snad, že by byla hotová estakáda Opatovice na R35) a ze silnic I. třídy se mi vybavuje jen I/35 Valašské meziříčí Lešná 2. etapa, I/44 Vlachov - Rájec a myslím MÚK Stéblová na I/37 (kdyžtak mě opravte/doplňte) - zkrátka příští rok budou spíš zajímavé stavby, co se začnou (možná) stavět (D3 Bošilec - Ševětín, Ševětín - Borek, D1 Přerov - Lipník, I/42 Žabovřeská I, R55 Otrokovice JV obchvat, R49 Hulín - Fryšták) snad jsem nic nezapomněl ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
R55 Otrokovice JV obchvat - tato stavba je opravdu v plánu na příští rok?
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
pane Bárto, děkujeme )))
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
mbmat: alias trefné, ale bohužel smutné
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
je to tak, možná ještě D1 k PL pro kamióny se posune až na 2014, plánoval jsem založit vlákno "2014" někdy v září, ale udělám to už nyní )bumbik píše:rok 2014, pokud se nepletu, bude historicky nejslabší, co do otevírání nových úseků ... co se týče dálnic, tak zřejmě nic, co se týče rychlostních silnic, tak zřejmě taky nic (leda snad, že by byla hotová estakáda Opatovice na R35) a ze silnic I. třídy se mi vybavuje jen I/35 Valašské meziříčí Lešná 2. etapa, I/44 Vlachov - Rájec a myslím MÚK Stéblová na I/37 (kdyžtak mě opravte/doplňte) - zkrátka příští rok budou spíš zajímavé stavby, co se začnou (možná) stavět (D3 Bošilec - Ševětín, Ševětín - Borek, D1 Přerov - Lipník, I/42 Žabovřeská I, R55 Otrokovice JV obchvat, R49 Hulín - Fryšták) snad jsem nic nezapomněl ...
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
25.10. na I/38 u Jihlavy zprovozněna MÚK Pávov
Re: Zprovoznění D+R a "I" v roce 2013
tak I/35 Bílý Kostel - Hrádek n. Nisou až 6/2014 ... viz. nový leták ŘSD
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...