I/53 Znojmo - Pohořelice
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Odkaz na vydané SP na Znojmo - Lechovice https://eud.jmk.cz/Gordic/Ginis/App/UDE ... CHPG&por=0
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
dnes bylo otevírání obálek. Celkem přišlo 7 nabídek. nejvýhodnější se jeví nabídka č.7
Nabídková cena v Kč bez DPH 328 314 105,88
Délka záruční doby v měsících 84
Provedení prací v rozsahu Sekce „Část Díla určená k Předčasnému užívání dle Pod-čl. 1.1.3.10“ ve dnech 420
Nabídková cena v Kč bez DPH 328 314 105,88
Délka záruční doby v měsících 84
Provedení prací v rozsahu Sekce „Část Díla určená k Předčasnému užívání dle Pod-čl. 1.1.3.10“ ve dnech 420
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
A dle Twitteru ředitele Mátla je ta nejrychlejší a nejlevnější nabídka od Metrostav Infrastructure.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Ještě jedno zajímavé info z ředitelského Twitteru ke křižovatce u Bantic i s obrázkem: https://twitter.com/MatlRadek/status/13 ... 04/photo/1
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Hezké, škoda, že se tam prvně nacpe zdržovací OK.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
A když jsem tu před nějakým časem tvrdil, že ta průsečná křižovatka tam prostě nemá co dělat, tak jsem byl pomalu za debila. Moc nevěřím tomu, že by se kruháč někdy přestavoval na MÚK, dokud to pojede, jakože tady to pojede, tak to nikdo řešit nebude.
Došel jsem ale v myšlenkách bohužel už do stavu, že ta OK zde bude možná ve výsledku lepší řešení. Dnes jsem si jen tak mimochodem zrovna dal celou I/53, už po špičce, a pokud se nemají komplexně řešit i Branišovice a nebude zde 3-pruh, tak je skoro jedno, kolik na té silnici bude kruháčů, alespoň to bude bezpečnější než průsečná křižovatka, které jsou snad v každé "dálniční vizualizaci" zmíněné jako víceméně to nejhorší zlo, které na silnicích je.
Budou zde několik let (pořád někde) úplné uzavírky a výsledek bude ten, že se bude dát riskantně předjíždět na pár dalších km, kde se srovnají kopečky, kde stejně rychlý kamion jede 90, skoro i 100 už dnes. Ale představa ŘSD, že po už úplně rovné silnic všichni pojedou těch 100, je hodně naivní. Navíc realita je taková, že když jedete pod 110, tak vás stejně pomalu každé třetí auto předjíždí.
Předjíždění na 2-pruhu, byť S 11,5 opravdu neberu jako nic bezpečného pro většinovou část účastníků provozu, protože tady prostě nevíte, jestli proti jede 90, nebo 130, protože to prostě není sem tam jeden blázen, takhle zde jede klidně 20% OA. U Lechovic, především směr Znojmo, je slušný kopec a stoupací pruh je v plánu až daleko za křižovatkou z Lechovic, také se to prostě neřeší. Celý obchvat raději nekomentuji, ten je postavený ještě podle starých zásad, tohle před 15 lety prostě bohatě stačilo, beru.
Tahle modernizace je prostě styl něco tam uděláme, aby se neřeklo, že s tím neděláme nic. Přitom stačilo přidat metr vozovky a řekněme 2 MÚK a byla by z toho naprosto bezpečná a hlavně rychlá jednička. Největší zpomalení na trase - 50ka Branišovice a jedoucí traktor - po x letých uzavírkách zůstanou a navrch přibyde jeden kruháč. Když má být OK tady u Bantic, mohla být klidně na dalších 2-3 místech , MÚK stačily jen na křížení s dvojkami, protože evidentně se z téhle silnice nehodlá dělat ta "kapacitní silnice", jak by se mohlo zdát.
Fialo, ještě by to chtělo přebudovat tu nově postavenou průsečnou křižovatku na obchvatu Lechovic, řekl bych, že se v ní bude těžko napojovat na hlavní trasu a bude to nebezpečné .. nebo nebude ? Zašel bych za psychiatrem řešit tu schizofrenii. A zajeď se podívat někdy za hranice, jak se to má dělat ... vlastně pardon, už by se dalo i říct jen za hranice jihomoravského kraje. Už se hodně opakuji, ale jen ať to tady klidně visí na každé stránce.
Došel jsem ale v myšlenkách bohužel už do stavu, že ta OK zde bude možná ve výsledku lepší řešení. Dnes jsem si jen tak mimochodem zrovna dal celou I/53, už po špičce, a pokud se nemají komplexně řešit i Branišovice a nebude zde 3-pruh, tak je skoro jedno, kolik na té silnici bude kruháčů, alespoň to bude bezpečnější než průsečná křižovatka, které jsou snad v každé "dálniční vizualizaci" zmíněné jako víceméně to nejhorší zlo, které na silnicích je.
Budou zde několik let (pořád někde) úplné uzavírky a výsledek bude ten, že se bude dát riskantně předjíždět na pár dalších km, kde se srovnají kopečky, kde stejně rychlý kamion jede 90, skoro i 100 už dnes. Ale představa ŘSD, že po už úplně rovné silnic všichni pojedou těch 100, je hodně naivní. Navíc realita je taková, že když jedete pod 110, tak vás stejně pomalu každé třetí auto předjíždí.
Předjíždění na 2-pruhu, byť S 11,5 opravdu neberu jako nic bezpečného pro většinovou část účastníků provozu, protože tady prostě nevíte, jestli proti jede 90, nebo 130, protože to prostě není sem tam jeden blázen, takhle zde jede klidně 20% OA. U Lechovic, především směr Znojmo, je slušný kopec a stoupací pruh je v plánu až daleko za křižovatkou z Lechovic, také se to prostě neřeší. Celý obchvat raději nekomentuji, ten je postavený ještě podle starých zásad, tohle před 15 lety prostě bohatě stačilo, beru.
Tahle modernizace je prostě styl něco tam uděláme, aby se neřeklo, že s tím neděláme nic. Přitom stačilo přidat metr vozovky a řekněme 2 MÚK a byla by z toho naprosto bezpečná a hlavně rychlá jednička. Největší zpomalení na trase - 50ka Branišovice a jedoucí traktor - po x letých uzavírkách zůstanou a navrch přibyde jeden kruháč. Když má být OK tady u Bantic, mohla být klidně na dalších 2-3 místech , MÚK stačily jen na křížení s dvojkami, protože evidentně se z téhle silnice nehodlá dělat ta "kapacitní silnice", jak by se mohlo zdát.
Fialo, ještě by to chtělo přebudovat tu nově postavenou průsečnou křižovatku na obchvatu Lechovic, řekl bych, že se v ní bude těžko napojovat na hlavní trasu a bude to nebezpečné .. nebo nebude ? Zašel bych za psychiatrem řešit tu schizofrenii. A zajeď se podívat někdy za hranice, jak se to má dělat ... vlastně pardon, už by se dalo i říct jen za hranice jihomoravského kraje. Už se hodně opakuji, ale jen ať to tady klidně visí na každé stránce.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Podotýkám, že stavět se mělo už už začít asi před pěti lety.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Já tudy jezdím párkrát do roka, takže asi nedokážu zhodnotit situaci úplně přesně - zejména asi co se týče jednotlivých křižovatek a jejich stavebně technického řešení. Ale jak už jsem napsal v jiném vlákně, buďme rádi za každou homogenizovanou jedničku. Bohužel už se skoro nerealizují stavby typu I/38 Hrdlořezy - Čistá, kdy se jenom rozšiřuje a optimalizuje silnice ve stávající trase a niveletě tak, aby vznikl souvislý tah se sjednocenými parametry. Myslím si, že to je hodně muziky za relativně málo peněz. Nejsme Nizozemsko nebo Německo, abychom měli dálnici do každého okresního města a určitě to ani není potřeba. Jsem i za zkvalitňování páteřní sítě jedniček. Jsem rád, za tuto modernizaci v S11,5 - ano, uznávám, že S13,5 by bylo více futureproof a mělo by to vzhledem k délce úseku smysl, ale buďme rádi aspoň za něco. I z tohoto půjde aspoň nouzový třípruh v případě potřeby v budoucnu udělat. Lidé, co budou chtít mermomocí kamion předjet, i když pojede 90-100 budou vždycky. Bude to bezpečnější. Ve špičkách se holt pojede ve vláčku, ale myslím, že pořád pohodlně. Škoda jen těch Lechovic, ale ty už jsou bohužel postavené...plná čára a stoupání...aspoň tady si to v některých místech ten třetí pruh zasloužilo. Ale vzniklo to v nějaké době a ještě s velkým zpožděním. Křižovatku u Bantic vnímám bohužel jako velký průser, srovnatelný s I/16 u Úlibic. Tohle se prostě nedělá. Škoda, že se intenzivně nepřipravuje to řešení z Twitteru RM - je to elegantní a relativně levné řešení. Mohlo tam být rok nebo dva provizorium a pak rovnou tato MÚK. Už jsem vzal trochu na milost kruháče u Benešova - ano, tam to má opodstatnění, ale tady v polích fakt ne. Kolik jsme ušetřili a ušetřili jsme vůbec?
(Kéž by se i I/38 z Jihlavy do Znojma dočkala podobné modernizace do S11,5.)
(Kéž by se i I/38 z Jihlavy do Znojma dočkala podobné modernizace do S11,5.)
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
S tím principem souhlasím, nicméně když zde mají být x leté uzavírky, není na místě to právě dělat už pořádně ? Kdyby ten 3-pruh neprošel u CK MD alias "odborníků na ekonomiku" a zvolila se S 11,5, ještě bych to zkousnul, ale tady ani pokus nebyl. Ta silnice má v celé délce dostatečnou šířku jízdních pruhů, někde je to i S 9,5 (nebo něco co se tomu hodně blíží), takže ta homogenizace zde zdaleka nemá takový efekt jako na jiných jedničkách, kde prostě jsou úseky, kde se kamiony o sebe skoro třou, když trochu foukne. Oproti současnému stavu mě prostě S 11,5 přijde opravdu málo muziky za hodně peněz, tedy spíše ne peněz, ale hlavně za takové nekřesťanské uzavírky. Ty nedotažené křižovatky jsou kapitola sama pro sebe.
Oprava většiny úseků (až na pár relativně krátkých s vyježděnými kolejemi) taktéž není na pořadu dne, to je taky důležité zmínit. Kdyby byla potřeba generální reko, jsem jednoznačně pro rozšíření klidně jen na S 11,5, ale tahle situace prostě není.
A ten nouzový 3-pruh je dobrá pointa, dříve toto bylo možné, dnes už asi ne. Proto jsem záměrně nepsal S 13,5, ale že by mělo stačit přidat metr vozovky. Protože u nás jsme papežtější než papež a pro obyč 3-pruh máme 13,5 m vozovky (kde je uprostřed metr úplně k ničemu) a pro směrově dělenou dokonce 15,5 m vozovky.
Paralela k Úlibicím je zde více než ukázková, čekal jsem, že mě na tom někdo bude chytat ..
A těch lidí, co chtějí mermomocí předjet kamion i když jede 100, tak je zde právě opravdu mnoho, neznám jinou silnici, kde se takhle "lítá". Pokud chtějí mít tuhle silnici bezpečnou, tak ať postaví S 11,5 a dají tam všude radary na 100, ok. Jinak ta silnice zůstane prakticky stejně nebezpečná jako dosud. Samozřejmě kromě těch křižovatek, které se přestaví na MÚK, proti těm ani muk.
S 11,5 na I/38 vnímám jako něco úplně jiného, protože ta se bude pravděpodobně stavět vždycky v nové stopě a vyloučí se tam pomalá doprava, takže je to úplně jiná situace než tady, navíc provoz je na těch úsecích Jihlava-MB opravdu výrazně nižší, takže ok.
Oprava většiny úseků (až na pár relativně krátkých s vyježděnými kolejemi) taktéž není na pořadu dne, to je taky důležité zmínit. Kdyby byla potřeba generální reko, jsem jednoznačně pro rozšíření klidně jen na S 11,5, ale tahle situace prostě není.
A ten nouzový 3-pruh je dobrá pointa, dříve toto bylo možné, dnes už asi ne. Proto jsem záměrně nepsal S 13,5, ale že by mělo stačit přidat metr vozovky. Protože u nás jsme papežtější než papež a pro obyč 3-pruh máme 13,5 m vozovky (kde je uprostřed metr úplně k ničemu) a pro směrově dělenou dokonce 15,5 m vozovky.
Paralela k Úlibicím je zde více než ukázková, čekal jsem, že mě na tom někdo bude chytat ..
A těch lidí, co chtějí mermomocí předjet kamion i když jede 100, tak je zde právě opravdu mnoho, neznám jinou silnici, kde se takhle "lítá". Pokud chtějí mít tuhle silnici bezpečnou, tak ať postaví S 11,5 a dají tam všude radary na 100, ok. Jinak ta silnice zůstane prakticky stejně nebezpečná jako dosud. Samozřejmě kromě těch křižovatek, které se přestaví na MÚK, proti těm ani muk.
S 11,5 na I/38 vnímám jako něco úplně jiného, protože ta se bude pravděpodobně stavět vždycky v nové stopě a vyloučí se tam pomalá doprava, takže je to úplně jiná situace než tady, navíc provoz je na těch úsecích Jihlava-MB opravdu výrazně nižší, takže ok.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Dovolím si dvě poznámky. Lítá se na I/53 hlavně z toho důvodu, že většina trasy je v přímém směru a mimo obce. Prosím uvědomte si, že Znojmo nemá použitelné vlakové spojení a směrem na Brno je to jediná použitelná komunikace. Znojmo je ekonomicky zaostalé a dost lidí do Brna dojíždí. No a do toho lufťáci z MS kraje a Poláci...
Ohledně potřeby generální rekonstrukce - v posledních letech probíhala celá řada dílčích dočasných oprav. Takže teď to vypadá asi až na dva úseky ok, ale jsou to opravy vždy na pár let. Pak to není postupná degradace, ale rychlý proces a asfalt se vzdouvá. Pokud si dobře pamatuju, tak zrovna relativně nedávno opravovaný úsek je teď tím nejhorším. Údajně je důvodem to, že má silnice skoro z doby výstavby blbě udělané podloží, ale jestli je to pravda...
Ohledně potřeby generální rekonstrukce - v posledních letech probíhala celá řada dílčích dočasných oprav. Takže teď to vypadá asi až na dva úseky ok, ale jsou to opravy vždy na pár let. Pak to není postupná degradace, ale rychlý proces a asfalt se vzdouvá. Pokud si dobře pamatuju, tak zrovna relativně nedávno opravovaný úsek je teď tím nejhorším. Údajně je důvodem to, že má silnice skoro z doby výstavby blbě udělané podloží, ale jestli je to pravda...
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Stav vykoupených pozemků Znojmo - Lechovice
plné rozlišení:
stav k 4.4.2021
stav k 16.5.2020
náhled: Změny proběhly jen u k.ú. Bantice a Práče, ale v obou případech poměrně výrazné, co do počtu pozemků. V Práči jsou to většinou ty dlouhé nudle podél stávající trasy.
plné rozlišení:
stav k 4.4.2021
stav k 16.5.2020
náhled: Změny proběhly jen u k.ú. Bantice a Práče, ale v obou případech poměrně výrazné, co do počtu pozemků. V Práči jsou to většinou ty dlouhé nudle podél stávající trasy.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Stavba Miroslav - Branišovice: V Suchohrdlech beze změny, jinak všude přibylo pozemků několikanásobně.
plné rozlišení:
stav k 4.4.2021
stav k 17.5.2020
náhled:
plné rozlišení:
stav k 4.4.2021
stav k 17.5.2020
náhled:
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
A ještě Branišovice - Pohořelice, kde před rokem nebyly žádné oddělené pozemky. Aktuálně mají Branišovice a Šumice odděleno vše. V Trnovém Poli a Pohořelicích už jsou v plném proudu i výkupy, ale na zahájení příští rok to úplně nevidím.
plné rozlišení:
stav k 4.4.2021
stav k 24.5.2020
náhled:
plné rozlišení:
stav k 4.4.2021
stav k 24.5.2020
náhled:
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/470 ... hovice.pdf
Předpokládané zahájení prací je v 06-07/2021. Malůvka už s kruháčem.
Tohle je zajisté druhá nejméně povedená stavba z těch 4 záměrů. Když už tam je ten kruháč, alespoň ten stoupací pruh mohl být v tom nejhorším stoupání a ne až za ním. Co se dá dělat, alespoň vznikne jedno místo na opravdu bezpečné předjíždění i ve špičce. Do konce roku 2023 nejspíš uzavírka a výsledek bude ten, že zde bude metr odstavného, jinak se lautr nic nezmění. Ale jo, proč ne.
Předpokládané zahájení prací je v 06-07/2021. Malůvka už s kruháčem.
Tohle je zajisté druhá nejméně povedená stavba z těch 4 záměrů. Když už tam je ten kruháč, alespoň ten stoupací pruh mohl být v tom nejhorším stoupání a ne až za ním. Co se dá dělat, alespoň vznikne jedno místo na opravdu bezpečné předjíždění i ve špičce. Do konce roku 2023 nejspíš uzavírka a výsledek bude ten, že zde bude metr odstavného, jinak se lautr nic nezmění. Ale jo, proč ne.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Nemůžu se v žádném případě označit za "experta" nebo "odborníka". Prostě jen jezdím po republice i zahraničí. Celkově je to hodně zvláštní přestavba a v tomto úseku pak zprasenina. Nedokážu si představit lepší podmínky pro střídavý třípruh. Dobře, dejme tomu, že chybí peníze. Ale proč je na x místech MÚK (byť např. Trnové Pole neúplnou se zrušenou zastávkou) a sem nacpou zcela nesmyslnou OK?
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Protože se nad tím vůbec nepřemýšlelo .. kupříkladu Trnové pole most mít bude, přitom jde o stykovou křižovatku, bezpečnou už dnes, navíc využívanou z 99,9% pro jeden směr. V životě jsem tam neviděl odbočovat někoho z vedlejší doleva na Znojmo. A tam most bude (skoro k ničemu) a tady nebude.
Úsek u Suchohrdel, který se před pár lety kompletně zmodernizoval, dodělaly se odbočovací pruhy, jedno omezení na 70 km/h, jinak všechno v pohodě - ten se bude překládat kompletně do nové trasy vedle a stavět nový železniční most.
Ale Branišovice, které by potřebovaly novou trasu z celé I/53 nejvíce, ty zůstanou ve stejné stopě. A to jsou tam 2 křižovatky s DRUHOU třídou, zastávka, omezení na 50 km/h, přechod, a jedna křižovatka ve výsledku bude navíc průsečná a to ještě ve velmi špatném místě, kde budou špatné rozhledy. Prostě totálně k
A mě se někdo bude divit, že nadávám na brněnské ŘSD, nebo že považuju CK MD za totálně nekompetentní pseudoodborníky, když takovéhle schizofrenní nesmysly projdou přes x instancí. O kategorii 3-pruhu radši nemluvě.
Úsek u Suchohrdel, který se před pár lety kompletně zmodernizoval, dodělaly se odbočovací pruhy, jedno omezení na 70 km/h, jinak všechno v pohodě - ten se bude překládat kompletně do nové trasy vedle a stavět nový železniční most.
Ale Branišovice, které by potřebovaly novou trasu z celé I/53 nejvíce, ty zůstanou ve stejné stopě. A to jsou tam 2 křižovatky s DRUHOU třídou, zastávka, omezení na 50 km/h, přechod, a jedna křižovatka ve výsledku bude navíc průsečná a to ještě ve velmi špatném místě, kde budou špatné rozhledy. Prostě totálně k
A mě se někdo bude divit, že nadávám na brněnské ŘSD, nebo že považuju CK MD za totálně nekompetentní pseudoodborníky, když takovéhle schizofrenní nesmysly projdou přes x instancí. O kategorii 3-pruhu radši nemluvě.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
MÚK u Trnového Pole smysl má, to bychom jim zase křivdili. Navíc směr na Znojmo kupodovivu využívaný přecejenom je, minimálně mnou
Branišovice nemá ani smysl dál komentovat. Vždycky, když je voláno po "vládě odborníků a expertů" si vzpomenu zrovna na tyhle.
Branišovice nemá ani smysl dál komentovat. Vždycky, když je voláno po "vládě odborníků a expertů" si vzpomenu zrovna na tyhle.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
No, tak po přestavbě už asi nebudeš.
Smysl má, dokud nebude na trase žádná průsečná křižovatka. Do té doby by se měly mosty přes I/53 stavět především na nich, což je prakticky i případ Branišovic, protože tam jsou sice 2 stykové, ale často se najíždí na hlavní doleva, což je to nejhorší co může být. A právě tam mají být MÚK - tam kde odbočuje hodně aut a především kde je najíždění doleva na hlavní.
Smysl má, dokud nebude na trase žádná průsečná křižovatka. Do té doby by se měly mosty přes I/53 stavět především na nich, což je prakticky i případ Branišovic, protože tam jsou sice 2 stykové, ale často se najíždí na hlavní doleva, což je to nejhorší co může být. A právě tam mají být MÚK - tam kde odbočuje hodně aut a především kde je najíždění doleva na hlavní.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Oprava úseku mezi Znojmem a Lechovicemi: začátek prací odložili na podzim
Zdroj: https://znojemsky.denik.cz/zpravy_regio ... 21071.html
Výrazně bezpečnější a také plynulejší má být v budoucnu úsek silnice I/53 mezi Znojmem a Lechovicemi. Státní silničáři původně počítali se začátkem modernizace už v létě, ale nakonec jej odkládají až na podzim.
„Důvodem je stále pokračující výběrové řízení na zhotovitele stavby a prokazování kvalifikačních předpokladů uchazeče, který podal nejvhodnější nabídku,“ vysvětlila mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Lucie Trubelíková.
Silničáři věří, že smlouvu se zhotovitelem uzavřou do září. Za předpokladu, že nebudou proti rozhodnutí vzneseny námitky.
Zdroj: https://znojemsky.denik.cz/zpravy_regio ... 21071.html
Výrazně bezpečnější a také plynulejší má být v budoucnu úsek silnice I/53 mezi Znojmem a Lechovicemi. Státní silničáři původně počítali se začátkem modernizace už v létě, ale nakonec jej odkládají až na podzim.
„Důvodem je stále pokračující výběrové řízení na zhotovitele stavby a prokazování kvalifikačních předpokladů uchazeče, který podal nejvhodnější nabídku,“ vysvětlila mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Lucie Trubelíková.
Silničáři věří, že smlouvu se zhotovitelem uzavřou do září. Za předpokladu, že nebudou proti rozhodnutí vzneseny námitky.
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Tudíž je nějaké září naprostý úlet .. to je jako doufat, že na D1 u Přerova nebude podáno odvolání od prince Miroslava ..
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
U toho Přerova myslíš od šmejdů či stoky, že ?
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Twitter RM:
ŘSD vybralo nejvýhodnější nabídku na realizaci akce “I/53 Znojmo - Lechovice”. Vybraným zhotovitelem je Metrostav Infrastructure a.s. za nabídkovou cenu 328,314 mil.Kč. Stavba délky 7,2 km má pravomocné SP a jsou vykoupeny všechny pozemky. Zahájení realizace se plánuje v 1.Q/2022
ŘSD vybralo nejvýhodnější nabídku na realizaci akce “I/53 Znojmo - Lechovice”. Vybraným zhotovitelem je Metrostav Infrastructure a.s. za nabídkovou cenu 328,314 mil.Kč. Stavba délky 7,2 km má pravomocné SP a jsou vykoupeny všechny pozemky. Zahájení realizace se plánuje v 1.Q/2022
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Tak jsem rád, že když už je ta přestavba totálně nedotažená, tak alespoň nebude trvat tak sprostě dlouho, jak měli naplánované "odborníci" z ŘSD, na což jsem zde upozorňoval x-krát. Z 630 dnů udělala soutěž 420 dnů. Řeč je samozřejmě čistě o úseku Znojmo-Lechovice.
https://zdopravy.cz/dalsi-odblokovana-z ... d=14577935
https://zdopravy.cz/dalsi-odblokovana-z ... d=14577935
Re: I/53 Znojmo - Pohořelice
Reportáž ČT o plánované modernizaci úseku Znojmo-Lechovice (od času 13:20): https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... 381991230/