Stránka 3 z 5

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 2.5.2018 7:50:00
od Sch
Při stejné šířce zpevněné vozovky je I/3 v úseku Mirošovice - Benešov vyznačena jako 2+1 ... Ovšem není rozšířená v místě MÚK o odbočovací a připojovací pruhy. Byl bych rád za zlepšení bezpečnosti výstavbou lanových svodidel. Možná se dočkáme i "moderního" úsekového měření rychlosti. ŘSD rádo zvýší bezpečnost a obce přes jejichž katastr I/56 prochází rády zvýší své obecní příjmy.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 2.5.2018 10:10:21
od dvs
bumbik píše:Martine, tak aspoň ti, co pojedou z Ovy do Beskyd mohou po obchvatu FM, zvlášť, když 1. etapa je na spadnutí ...
Hlavně narazí na MÚK s kruhákem... Jasně móda, ale nepochopím, když ty další MÚK na obchvatu mají přímé rampy, tak tady to dopadlo takto.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 2.5.2018 16:26:48
od Martin z Ostravy
Tak aspoň, že je tam přímá rampa ve směru OV - Frýdlant, opačným směrem je to horší a budou tam kongesce, jeden pruh do města je zoufale málo.
Obecně je ten obchvat co do MÚK zmršený, viz tolikrát řešena neúplná MÚK D48 s D56, tato je taky extra zprasek, pokud ještě třeba v rámci DSP nedošlo ke změně.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 3.5.2018 6:52:00
od Sosa
Chápu kruhák, pokud je tam potřeba napojit ještě něco dalšího, tady ale jde jen o úsporu místa a hlavně nákladů.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 3.5.2018 6:59:17
od dvs
Docela by mě zajímalo srovnání nákladů se zastaralou koncepcí zvanou čtyřlístek. Určitě by tam nebyl potřeba tak dlouhý most.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 3.5.2018 11:27:03
od FlakY`
Na D48 bude více tzv. úsporných řešení. Třeba se za 15let dočkáme přestavby.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 3.5.2018 16:22:08
od Brutus
Mánia kruháčov na pokračovanie. Obec, ktorá nemá kruháč prihláste sa u projektantov. Nakúpili vo veľkom kružidlá, tak teraz nič iné nepoznajú len kruháče. Tie kruháče sa rozširujú ako mor v celej strednej Európe a pritom na hlavné cesty kvôli ich nízkej priepustnosti a kapacite nepatria. Ak nevychádza kapacita, tak sa zväčšujú, bypassujú a turbínujú. Staré dobré semafory akoby už ani neexistovali...

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 3.5.2018 21:42:52
od Ulafme
Martin z Ostravy píše: Obecně je ten obchvat co do MÚK zmršený, viz tolikrát řešena neúplná MÚK D48 s D56, tato je taky extra zprasek, pokud ještě třeba v rámci DSP nedošlo ke změně.
Asi tak... Tohle nemůže chápat nikdo mimo těch .diotů, kteří to vymysleli a schválili. Jednosměrné křížení dvou dálnic je opravdu rarita, kterou by se mělo ŘSD chlubit na titulní stránce svého webu.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 3.5.2018 22:13:29
od Ulafme
Sch píše:... Byl bych rád za zlepšení bezpečnosti výstavbou lanových svodidel. Možná se dočkáme i "moderního" úsekového měření rychlosti. ŘSD rádo zvýší bezpečnost a obce přes jejichž katastr I/56 prochází rády zvýší své obecní příjmy.
Nedočkáme a nezvýší. Obce na I/56 mají bezpečnost (nejen) svých obyvatel a potažmo i vyšší příjmy z pokut "na háku".
Více než rok jsem chodil na zasedání zastupitelstva Ostravice a snažil se je k nějaké aktivitě v této oblasti přesvědčit. Bezúspěšně. Pokud vím, stejná situace je ve Starých Hamrech i na Bílé.
Osobně jsem byl i na OŘ PČR ve F-M. Jednou za čas se projedou svým Passatem a to je max., co hodlají dělat. A o řešení naprosto zmršené světelné křižovatky na Ostravici u hotelu Freud ani nemluvě...

Byl jsem tam před dvěma roky jako jeden z prvních. V místě je omezení na 70 km/h. "Borec" naštěstí zabil jen sebe.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 24.10.2018 15:20:28
od mkyral
Mezi Baškou a Frýdlantem se plánují lanová svodidla:

https://www.frydekmistek.cz/prilohy/Zpr ... 94206_.pdf
https://www.frydekmistek.cz/prilohy/Zpr ... 94206_.pdf

(bohužel netuším, jak odkázat přímo na konkrétní příspěvek na úřední desce)

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 24.10.2018 15:47:59
od Martin z Ostravy
To skoro vypadá, jako by se tam měli "zrecyklovat" lana ze současnosti přestavované I/48 :), ale to se mi zda dost nepravděpodobné, že by šla lana znovu použít.
Každopádně je dobře, že se k tomu konečně přistoupilo i když vzhledem k nárazovým intenzitám by si to v tomto úseku zasloužilo rozšíření minimálně o 0,5m na každé straně a aspoň NJ do střeďáku a hlavně přestavbu MÚK Baška.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 24.10.2018 20:15:32
od Jarda Š.
Tou přestavbou myslíš připojováky nebo i něco dalšího?

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 24.10.2018 23:41:36
od Martin z Ostravy
U MÚK Baška myslím vybudování kompletní normové MÚK.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 25.10.2018 10:12:28
od mkyral
Jo jo. Najet z Bašky na FM je docela adrenalin. Se až divím, že tam nejsou nehody.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 26.10.2018 6:23:05
od jeni013
Tady v drtivé většině jezdí místní, kteří to znají a když jedou po hlavní, tak uhnou - stejně jako u Frýdlantu. Spíš mě fascinuje křižovatka u Hodoňovic. Po stavbě PHS se zhoršily rozhledové poměry a vyjet na čtyřpruh je adrenalin, protože 70 km/h se tu nejezdí ani s defektem...

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 29.10.2018 17:40:12
od bumbik
už o lanových svodidlech informují média:
https://fm.denik.cz/zpravy_region/na-hl ... 81028.html

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 29.10.2018 18:42:33
od Lenny
Na úřední desce MSK visí koordinační situace ke stanovení místní úpravy provozu (lanová svodidla).

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 30.10.2018 7:55:25
od jeni013
Ty svodidla tady budou pohodlnější než na I/48, kamionů tady jezdí málo. Navíc se tu běžně jezdí 120 km/h, což je hlavní příčinou tragických následků. Tím jak tady vzrostla intenzita provozu je to asi nevyhnutelný krok, který ale bude dělat problémy v zimě a hlavně při řešení banálních nehod.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 1.11.2018 8:54:45
od Brzda
Je jasné, že lana jsou lepší než nic, ale jako motorkář je vidím hodně nerad....

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 1.11.2018 17:48:58
od mkyral
Taky je nemám rád, ale asi těžko budou tu silnici v dohledné době rozšiřovat když teď investovali do oplocení a protihlukových zdí. Takže to bude takové dočasně trvalé řešení.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 1.11.2018 18:24:33
od Lenny
A co tam chcete dát? Betonová ani ocelová svodidla se tam nevejdou, přestavba není v plánu. Zbávají pouze lanová svodidla. Osobně je mám rád.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 2.11.2018 8:37:42
od mkyral
Nám je jasné, že bez přestavby tam nic jiného dát nejde a že přestavba je v nedohlednu. Nicméně jednou se to snad povede. Místo tam na to je.

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 8.11.2018 9:26:19
od Brzda
Jasně jsem napsal, že je to lepší než nic. Určitě to pomůže zachránit životy, které by jinak byly zmařeny při čelních srážkách.
Mohu snad ale vyjádřit svůj pocit, který je vůči lanovým svodidlům dosti negativní. Ať už se jedná o větší škody na vozidlech při drobné nehodě nebo dokonce zmařené životy případně těžké újmy na zdraví právě nás motorkářů při střetu s tímto druhem zádržného systému.
Chápu, že zde není možné nic jiného použít, bohužel jak píše mkyral PHS a oplocení, které bylo nyní vybudováno nepočítá s žádnou rezervou na rozšíření komunikace, což je IMHO špatně. A jen tak mimochodem, na D46 u Vyškova (letiště) jsou lanová svodidla použita také, přičemž zde je místa takzvaně habakuk.....

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 8.11.2018 19:01:30
od mkyral
Pokud se nepletu, tak je tenhle kousek dálnice stále veden jako záložní letiště, takže tam asi nic jiného být nemůže - lanová svodidla jsou lepší na rychlou demontáž.

Leda že by tam udělali nějaká zasouvací svodidla. Ale to by asi bylo pěkně drahé…

Re: I/56 Frýdek-Místek - Frýdlant nad Ostravicí

Napsal: 8.11.2018 19:33:28
od Martin z Ostravy
Nejrychleji se demontují betonová svodidla, která jsou na záložním letišti u Měřína, navíc po nich nezůstávají díry.
Ale to už je tady OT.