Stránka 5 z 6
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 14.3.2011 17:13:42
od viky
Tak kdybych jako chodec musel přes R10.tak si koupím nafukovací člun asi ...
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 14.3.2011 17:21:09
od Lenny
A než to přepádluješ, tak skončíš v Mělníku
Když tedy chtějí zachovat historický ráz mostu, tak by taky měli tuto opravu zaplatit. Jinak je to popření vlastnického práva, když mi druhý chce diktovat, co s majetkem můžu a nemůžu dělat.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 14.3.2011 18:57:55
od JirkaS
Lenny píše:Jinak je to popření vlastnického práva, když mi druhý chce diktovat, co s majetkem můžu a nemůžu dělat.
Zrovna v tomhle případě bych to jako problém neviděl, protože v konečném důsledku bude stát diktovat zase jen státu.
Huml v Brandýse bydlí, takže se ho to týká. Docela by mě zajímalo, co se mu zdá předimenzované. Není ten železobetonový most navržen pro kategorii S11,5/90 i když příjezdové komunikace jsou tak S7/50 a těžko kdy budou jiné - tedy něco podobného jako plánovaná přestavba Libeňáku? Jinak si myslím, že zrekonstruovat příhradový most - tedy v podstatě vytvořit ho znovu by nemělo být nějak extra drahé ani náročné.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 15.3.2011 10:34:11
od dvs
V Litoměřicích je to s památkáři podobné viz plánovaná oprava Tyršova mostu (snad už k nějaké dohodě došlo, ale to jsem nedohledal)
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... i-nosnost/
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 11:46:15
od Dr.Fe1
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 13:24:28
od Vizi
Zkoušel jsem hledat projekt, ale nebyl jsem úspěšný, nicméně podle toho co jsem našel by tenhle obchvat měl využívat trasy nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava, tak jsem zvědav
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 13:57:14
od Dr.Fe1
Vizi: Díky za zajímavý postřeh, vůbec jsem netušil o existenci takové nedostavěné stavby. V ortofomapě je koridor patrný:
http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=140214 ... 97024@z=13
Bylo by prima, kdyby to dotáhli v tom koridoru až do Bystřice pod Hostýnem.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 17:16:40
od viky
Není to náhodou připravené těleso dálkové silnice Plzeň - Ostrava?? Ten koridor byl rozhodně v blízkosti II/150,resp I/18 ( dříve)
Studoval jsem koridor v ortofoto z r.1950
www.cenia a je tam zřetelně vidět přes 12km souvislého tělesa silnice viz.
http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140129600+ ... 14944@z=11
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 17:25:42
od JirkaS
Ta rozestavěná silnice je hezky vidět zde:
http://kontaminace.cenia.cz/
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 17:28:48
od flames
No já bych to možná tipoval na těleso nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava.
Jinak mě docela fascinuje ten nadpis, který stavbu prezentuje jako urychlení cesty mezi Přerovem a Vsetínem, reálně by mě zajímalo, kolik kamion díky tomuto obchvatu ušetří z celkové trasy(nevím o tom, že by v té trase na Hošťálkovou kdy jel nějaký náklad). To spíš leda do VM, ale to už je zas rychlejší přes Hranice. Tak nevím, o jaké nadměrné dopravě se mluví. Celá ta zmíněná trasa vede buď přes dědinky nebo mizerné cesty mizerným terénem.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 17:34:24
od viky
Navíc v trase Bystřice-Valmez spatřuji daleko víc dopravních závad,než v Domaželicích atd.
Do Hošťálkové se kamion odtud dostane stěží,bo v tomto místě
http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140903488+ ... 53392@z=16
je již několik let v havarijním stavu most,je na něm snížená tonáž na 6t a nevěřím,že to bude v brzké době jinak!
A ta trasa Bystřice - Vsetín je pro kamiony opravdu dost k smíchu.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 17:50:05
od honzazlesa
viky píše:Navíc v trase Bystřice-Valmez spatřuji daleko víc dopravních závad,než v Domaželicích atd.
Do Hošťálkové se kamion odtud dostane stěží,bo v tomto místě
http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140903488+ ... 53392@z=16
je již několik let v havarijním stavu most,je na něm snížená tonáž na 6t a nevěřím,že to bude v brzké době jinak!
A ta trasa Bystřice - Vsetín je pro kamiony opravdu dost k smíchu.
Ono už se tam něco děje,starý most stržen.Už nějakou dobu se jezdí po provizorním a vedle něj se v původní trase buduje nový.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 26.4.2011 17:55:45
od viky
dík za info,půl roku jsem tam nejel.Tak to docela čumím,co za fofr!
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 28.4.2011 13:30:29
od Vizi
Vizi píše:Zkoušel jsem hledat projekt, ale nebyl jsem úspěšný, nicméně podle toho co jsem našel by tenhle obchvat měl využívat trasy nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava, tak jsem zvědav
Tak jsem nakonec přelouskal
stavebni povolení na 1. etapu a je tomu skutečně tak, trasa obchvatu je
vedena ve stopě Dálkové silnice a za mostem přes říčku Kozrálku je (patrně provizorně) svedena na původní komunikaci.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 14.5.2011 20:25:36
od Majkii
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 15.6.2011 18:28:46
od kik
O tom obchvatu Solnice se mluvi uz nekdy od 60. let. Strejda co tam bydli mi kdysi rikal ze cca 300 m za jejich zahradou ma vest silnice a to bylo nekdy v roce 1970:( Obcas si rikam jak rychle se u nas plany uvadeji v zivot:(
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 13.3.2012 10:21:26
od Majkii
Na stránkách Regionální rady Severovýchod se objevil
Seznam zaregistrovaných projektů v 29. kole výzvy OP 1.1 - Rozvoj regionální silniční infrastruktury. Týká se to Libereckého, Královéhradeckého a Pardubického kraje. U uvedených staveb se tedy letos nebo za rok dá očekávat realizace.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 15.9.2012 10:32:38
od pp21
pp21 píše:III/0228 Přeložka Klatovy, Pod Borem - Tajanov (severozápadní obchvat Klatovy)
Jedná se o obchvatovou komunikaci v celkové délce 2 720,7 m, která je navržena v základní kategorii S 9,5/70, resp. MS2 10,5/8/50, navazující komunikace napojující překládané křižující stávací silnice, které jsou řešeny v kat. S 7,5/50, včetně 4 novostaveb, resp. rekonstrukcí stávajících mostů.
Jde o
tento úsek. Cena stavebních prací 186 mil. Kč, investorem je kraj, měla by spolufinancovat EU v rámci regionálního operačního programu. Právě se soutěží zhotovitel, o SP bylo žádáno již v 3/2009, takže se dá předpokládat, že se tam brzy začne stavět.
Text stavebního povolení i s výčtem stavebních objektů:
http://www.sumavanet.cz/mukt/fr.asp?tab ... 3245&burl=
Koncem září by to mělo jít do provozu
http://www.regionpodlupou.cz/182-severo ... dzim.xhtml
A na nové ortofoto na mapy.cz je to krásně vidět:
http://www.mapy.cz/s/59Q7
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 15.9.2012 11:59:47
od Marooned17
A neměla by ta komunikace být převedena na I. třídu? V této souvislosti trochu nechápu, že investorem není ŘSD... i když to by ty peníze asi ještě tak 100 let nedalo.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 16.9.2012 8:58:51
od Bobek
"Státní" obchvat Klatov se chystá z východní strany, tak nejspíš proto.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 3.10.2012 12:01:51
od Marooned17
Bobek: ano, to vím, ten ale neřeší západovýchodní směr.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 12.12.2013 14:30:24
od dvs
Ústecký kraj rozpočet 2014
Rozpočet je úsporný, méně peněz než v loňském roce půjde například do oprav silnic druhé a třetí třídy, které spravuje kraj. „V plánu na příští rok na tuto údržbu máme částku 25 milionů korun, což odpovídá pouze drobným opravám. V minulosti jsme do silnic investovali na opravy částku cca 100 milionů korun," sdělil Drlý. V závěru letošního roku kraj získal ze Státního fondu dopravní infrastruktury dotaci 45 milionů, použije je především na opravu silnic třetí třídy.
http://www.denik.cz/ustecky-kraj/rozpoc ... -mfdr.html
Z ROP chtějí stavět
Obchvat Chomutova
trasa
http://chomutovsky.denik.cz/galerie/fot ... =cvobchvat
Obchvat Roudnice
trasa
http://www.mapy.cz/#!x=14.298737&y=50.3 ... M0gwl&l=16
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 28.12.2013 0:08:57
od kollma
Marooned17 píše:A neměla by ta komunikace být převedena na I. třídu? V této souvislosti trochu nechápu, že investorem není ŘSD... i když to by ty peníze asi ještě tak 100 let nedalo.
Zůstane to asi 3. třída. Trasa obchvatu I/22 je zřetelná z územního plánu Klatov. Zhruba v trase:
http://www.mapy.cz/s/904G
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 4.2.2014 9:01:42
od dvs
Tak obchvat Roudnice má další problém s pozemky - církevní restituce.
http://podripsky.denik.cz/zpravy_region ... 40131.html
„Ve středu dorazil na krajský úřad dopis od Pozemkového fondu, že v lokalitě dotčené plánovanou výstavbou roudnického obchvatu jsou pozemky, které spadají do církevních restitucí. A minimálně do 5. prosince 2014 nám k tomu nepodají informace. Bylo tedy rozhodnuto, že Ústecký kraj nebude žádat o dotaci z ROP Severozápad," řekla telefonicky krajská mluvčí Magdalena Hanáčková.
Tak jsem zvědav, zda to je jenom okrajová regionální zprávička nebo nám to přeroste v problém jako s výkupy za cenu pole místo ceny za stavební parcelu.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Napsal: 17.4.2015 8:30:38
od Jan Petzold
Toto mi nějak uteklo:
http://www.eurovia.cz/cs/novinky/2036-o ... od_dopravy
Jako příprava pro R(D) 3 dobrý, i když tedy v slušným předstihu. V II. etapě má dle ÚP pokračovat přes Malši k části Blansko.