Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Silnice II. a III. třídy a místní komunikace
Kuba
Příspěvky: 1400
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Kuba »

Seznam krajských staveb na 2018 (viz. galerie v článku):
107 projektů za více než 5,3 miliard korun

http://tn.nova.cz/clanek/stat-da-5-mili ... u-vas.html
tomik88
Příspěvky: 11
Registrován: 13.8.2018 20:51:34

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od tomik88 »

Nemate info jak to vypada se stavbou novych II a III v krajich.co se stavi a co se planuje?

Prijde mi ze se hodne opravuje ale vyskove a smerove profily zustavaji coz me dost stve,protoze hodne silnic je v historickych parametrech.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od theodor less »

NKÚ zjistil (02/2017-08/2017), že někteří vlastníci silnic II. a III. třídy nemají zpracovány aktuální strategické nebo koncepční materiály týkající se oprav, modernizace a rozvoje těchto silnic. MSK měl zpracovanou koncepci rozvoje dopravní infrastruktury z roku 2008, která však již nebyla aktualizována. LBK měl zpracovaný pouze plán, který zahrnoval seznam nejvíce poškozených úseků silnic II. a III. třídy, které nesplňovaly podmínky provozní způsobilosti a na nichž bylo nutné provést celoplošnou opravu.


MSK (resp.Správa silnic MSK) má "Bílou knihu" jejíž seznam investičních staveb ve formátu přehledné tabulky s bodovým ziskem staveb.
kollma
Příspěvky: 218
Registrován: 27.12.2013 17:32:57

Re: Přeložka silnice II/187 Číhaň-Kolinec

Příspěvek od kollma »

andy píše:Oznámení záměru pro EIA: Přeložka silnice II/187 Číhaň-Kolinec

Řešený úsek o celkové délce 3699 m navazuje na již rekonstruovaný úsek komunikace kolem obce Číhaň od křižovatky se silnicí I/22 v délce cca 1650 m. Konec stavby je před obcí Kolinec. V celé délce úseku je silnice řešena jako dvoupruhová, směrově nerozdělená komunikace kategorie S9, 5/70. Kromě obchvatu sídelního útvaru Bor je trasa přeložky situována tak, aby bylo v co největší míře využito stávající těleso vozovky, kromě nezbytné úpravy v místě směrových oblouků. Nejbližší reálný termín zahájení realizace je v létech 2012 - 2013.

EDIT (závěr zjišťovacího řízení): Záměr "Přeložka silnice II/187 Číhaň-Kolinec" nebude posuzován podle zákona č. 100/2001 Sb.
Podle článku by se mělo v létě začít konečně stavět. Zprovoznění pak v roce 2022.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od theodor less »

Aram96 píše:Vysočina je prostě jinde .. :ok: Na to, jak málo má silnic první třídy a malé intenzity, tak stavby neskutečně jedou. A to nemluvím o opravách.
1975 píše:...asi jak kterého...v moravskoslezském to zdá se fungovalo/funguje lépe....
Máme nějaká čísla? A dají se vůbec získat? Mám na mysli výši investic v jednotlivých krajích do dvojek a trojek.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Aram96 »

Pro rok 2020 má vysočina něco přes 2 mld korun, JMK okolo jedné mld korun. Zdroj ti napíšu zítra, jdu spát. :) Ale je to i na stránkách jednotlivých SÚS.
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od prof2 »

Bobek píše: 1.11.2009 13:26:51 Intenzity nejsou nijak vybočující, ale terén a vedení II/145 přes železniční trať k tomu přímo vybízejí.
Křížení je vidět v územním plánu Prachatic.
Tehdejší intenzity už si přesně nepamatuju, ale dnešní intenzity 5310 v./d., resp. 5726 v./d. v západovýchodním směru a 2306 v./d., resp. 6211 v./d. v severojižním směru mi připadají na dvě druhé třídy v Pošumaví docela dost. Navíc, pokud se někdy místo současné šílené silnice z Bělče do Prachatic konečně postaví pořádná přeložka, je třeba počítat s tím, že přebere značnou část dopravy s III. třídy z Prachatic do Vitějovic (3260 v./d.), protože tato trasa je sice o něco kratší, ale překonává větší výškový rozdíl, předjíždět lze jen někde a vléct se do kopce několik kilometrů za náklaďákem asi nikdo moc nechce.
Přílohy
MÚK Běleč.png
MÚK Běleč.png (177.3 KiB) Zobrazeno 261 x
Odpovědět

Zpět na „Ostatní silnice“