Stránka 6 z 6

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 5.1.2018 12:34:39
od Kuba
Seznam krajských staveb na 2018 (viz. galerie v článku):
107 projektů za více než 5,3 miliard korun

http://tn.nova.cz/clanek/stat-da-5-mili ... u-vas.html

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 21.9.2018 20:37:11
od tomik88
Nemate info jak to vypada se stavbou novych II a III v krajich.co se stavi a co se planuje?

Prijde mi ze se hodne opravuje ale vyskove a smerove profily zustavaji coz me dost stve,protoze hodne silnic je v historickych parametrech.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 10.11.2019 18:45:00
od theodor less
NKÚ zjistil (02/2017-08/2017), že někteří vlastníci silnic II. a III. třídy nemají zpracovány aktuální strategické nebo koncepční materiály týkající se oprav, modernizace a rozvoje těchto silnic. MSK měl zpracovanou koncepci rozvoje dopravní infrastruktury z roku 2008, která však již nebyla aktualizována. LBK měl zpracovaný pouze plán, který zahrnoval seznam nejvíce poškozených úseků silnic II. a III. třídy, které nesplňovaly podmínky provozní způsobilosti a na nichž bylo nutné provést celoplošnou opravu.


MSK (resp.Správa silnic MSK) má "Bílou knihu" jejíž seznam investičních staveb ve formátu přehledné tabulky s bodovým ziskem staveb.

Re: Přeložka silnice II/187 Číhaň-Kolinec

Napsal: 4.2.2020 16:12:10
od kollma
andy píše:Oznámení záměru pro EIA: Přeložka silnice II/187 Číhaň-Kolinec

Řešený úsek o celkové délce 3699 m navazuje na již rekonstruovaný úsek komunikace kolem obce Číhaň od křižovatky se silnicí I/22 v délce cca 1650 m. Konec stavby je před obcí Kolinec. V celé délce úseku je silnice řešena jako dvoupruhová, směrově nerozdělená komunikace kategorie S9, 5/70. Kromě obchvatu sídelního útvaru Bor je trasa přeložky situována tak, aby bylo v co největší míře využito stávající těleso vozovky, kromě nezbytné úpravy v místě směrových oblouků. Nejbližší reálný termín zahájení realizace je v létech 2012 - 2013.

EDIT (závěr zjišťovacího řízení): Záměr "Přeložka silnice II/187 Číhaň-Kolinec" nebude posuzován podle zákona č. 100/2001 Sb.
Podle článku by se mělo v létě začít konečně stavět. Zprovoznění pak v roce 2022.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.2.2020 21:36:36
od theodor less
Aram96 píše:Vysočina je prostě jinde .. :ok: Na to, jak málo má silnic první třídy a malé intenzity, tak stavby neskutečně jedou. A to nemluvím o opravách.
1975 píše:...asi jak kterého...v moravskoslezském to zdá se fungovalo/funguje lépe....
Máme nějaká čísla? A dají se vůbec získat? Mám na mysli výši investic v jednotlivých krajích do dvojek a trojek.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.2.2020 23:49:41
od Aram96
Pro rok 2020 má vysočina něco přes 2 mld korun, JMK okolo jedné mld korun. Zdroj ti napíšu zítra, jdu spát. :) Ale je to i na stránkách jednotlivých SÚS.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 26.9.2023 10:42:31
od prof2
Bobek píše: 1.11.2009 13:26:51 Intenzity nejsou nijak vybočující, ale terén a vedení II/145 přes železniční trať k tomu přímo vybízejí.
Křížení je vidět v územním plánu Prachatic.
Tehdejší intenzity už si přesně nepamatuju, ale dnešní intenzity 5310 v./d., resp. 5726 v./d. v západovýchodním směru a 2306 v./d., resp. 6211 v./d. v severojižním směru mi připadají na dvě druhé třídy v Pošumaví docela dost. Navíc, pokud se někdy místo současné šílené silnice z Bělče do Prachatic konečně postaví pořádná přeložka, je třeba počítat s tím, že přebere značnou část dopravy s III. třídy z Prachatic do Vitějovic (3260 v./d.), protože tato trasa je sice o něco kratší, ale překonává větší výškový rozdíl, předjíždět lze jen někde a vléct se do kopce několik kilometrů za náklaďákem asi nikdo moc nechce.