Autor |
Zpráva |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
No, denik.cz už asi půl roku píše: Citace: Silnice II/322 Uzavírka silnice ve Chvaleticích, výjezd směr Přelouč. Od kilometru 16,5 do 17,1. Do 30. 11. 2009 Nicméně: www.chvaletice.cz píše: Oznamujeme občanům, že Městský úřad Přelouč rozhodl o předčasném užívání komunikace silnice II/322 – obchvat Chvaletic a podchodu u zastávky ČD od pátku 30.10.2009. Od uvedeného data se může jezdit po nové komunikaci od nové křižovatky před restaurací U Platilů ve směru na Přelouč a zpět.
|
13.11.2009 22:34:39 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 10297 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
To mi nepřijde zrovna reálný, z jednoho od Kolína byl položen asfalt a vypadalo to, že by to mohlo být zprovozněno ihned, ale od Přelouče probíhaly jen zemní práce. V provozu není tento úsek, snad jsem to znázornil aspoň trochu přesně.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
13.11.2009 23:14:18 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1640 Bydliště: Praha
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
III/0228 Přeložka Klatovy, Pod Borem - Tajanov (severozápadní obchvat Klatovy)Jedná se o obchvatovou komunikaci v celkové délce 2 720,7 m, která je navržena v základní kategorii S 9,5/70, resp. MS2 10,5/8/50, navazující komunikace napojující překládané křižující stávací silnice, které jsou řešeny v kat. S 7,5/50, včetně 4 novostaveb, resp. rekonstrukcí stávajících mostů. Jde o tento úsek. Cena stavebních prací 186 mil. Kč, investorem je kraj, měla by spolufinancovat EU v rámci regionálního operačního programu. Právě se soutěží zhotovitel, o SP bylo žádáno již v 3/2009, takže se dá předpokládat, že se tam brzy začne stavět. Text stavebního povolení i s výčtem stavebních objektů: http://www.sumavanet.cz/mukt/fr.asp?tab ... 3245&burl=
|
14.11.2009 21:31:42 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Oznámení záměru pro EIA: Severozápadní obchvat města ZákupyObchvat bude propojovat silnici 2. třídy č. II/268 (Česká Lípa – Zákupy) a silnici 2. třídy č. II/262 (Zákupy – Nový Bor). Obchvatová komunikace bude realizována v kategorii MS2k 7,5/7,5/50. Celková délka nové komunikace (hlavní trasa) 1145,3 m. Trasa nové komunikace kopíruje trasu v minulosti zrušené železniční vlečky. Napojeni na stávající komunikační síť v místě napojeni na silnice II/262 a II/268 bude provedeno úrovňovými, stykovými, dopravně rozlišenými, světelně neřízenými křižovatkami. Napojení na silnice 2. třídy bude provedeno tak, aby bylo možno v budoucnu v těchto místech realizovat okružní křižovatky. EDIT - závěr zjišťovacího řízení: „Severozápadní obchvat města Zákupy“ nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona č. 100/2001 Sb.
Naposledy upravil andy dne 22.12.2009 10:34:52, celkově upraveno 1
|
20.11.2009 11:06:00 |
|
 |
MiKu
Příspěvky: 326 Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
andy píše: ...komunikace bude realizována v kategorii MS2k 7,5/7,5/50. Můžu se zeptat, co ta kategorie přesně znamená? Hlavně to "7,5/7,5" a "2k" 
|
20.11.2009 13:14:57 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
ČSN 73 6110 píše: Písmenný znak pro označení typu místní komunikace vyjadřuje: M – místní komunikace, R – rychlostní, S – sběrná, O – obslužná, číslo = počet jízdních pruhů , c – zpevněná krajnice, T – tramvajový pás, d – směrově rozdělené, p – parkovací pruh/pás, b – autobusový/trolejbusový pruh, a – pruh pro cyklisty, k - komunikace s nezpevněnou krajnicí bez chodníků. Další čísla označují v následujícím pořadí: šířka prostoru místní komunikace v m / šířka hlavního dopravního prostoru (volná šířka) v m / návrhová rychlost v km/h. MS2k je tedy místní sběrná komunikace dvoupruhová s nezpevněnou krajnicí bez chodníků 
|
20.11.2009 13:36:12 |
|
 |
MiKu
Příspěvky: 326 Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
andy píše: MS2k je tedy místní sběrná komunikace dvoupruhová s nezpevněnou krajnicí bez chodníků  Díky. Je to ostuda, že to neznám... Mátlo mě tam hlavně to stejné číslo - dvakrát 7,5 m, které vlastně v tomto případě určuje totéž. Ta silnice tedy přesně odpovídá kategorii S7,5/50, jestli se nepletu...
|
20.11.2009 13:55:35 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
MiKu píše: Ta silnice tedy přesně odpovídá kategorii S7,5/50, jestli se nepletu... Přesně odpovídá jen šířkové uspořádání, návrhové prvky jako např. poloměry oblouků jsou u místních komunikací jiné.
|
20.11.2009 15:09:14 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3563
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
II/247 západní litoměřický most a související silnice
|
23.11.2009 15:03:51 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1640 Bydliště: Praha
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Silnice II/444 Mohelnice – Stavenicehttp://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ych-mostu/Z Mohelnice do Stavenic přes 6 nových mostů Publikováno: 25.11.2009 950 metrů nové komunikace se šesti mosty spojuje od dnešního dne obce Mohelnice a Stavenice na Olomoucku. Dnes zprovozněná silnice je nejen technicky zajímavá...
|
30.11.2009 15:23:44 |
|
 |
Veronss
Příspěvky: 329 Bydliště: Slavkov u Brna
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Silnice číslo II/425 150 milionů Tah z Rajhradu do Židlochovic se opraví, včetně rekonstrukce šesti mostů. Hotovo by mělo být koncem příštího roku.
Silnice číslo II/379 150 milionů Tah z Tišnova do Lipůvky se opraví do roku 2012.
|
30.11.2009 17:29:26 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Majkii píše: Jo, o tom obchvatu Ráječka jsem pak ještě něco našel tady a podle toho jsem předpokládal, že už je zprovozněný. Tak prý až dnes Na Blanensku byl otevřen obchvat RáječkaCitace: Nový silniční tah nyní končí před Rájcem-Jestřebí. Kudy bude pokračovat dál na Boskovice se neví. Rájec-Jestřebí totiž zatím nerozhodl o trasování této komunikace. Právě spory spojené s vleklým výběrem vhodného umístění silnice u Rájce-Jestřebí oddálily stavbu dnes zprovozněného obchvatu Ráječka.
|
30.11.2009 18:40:50 |
|
 |
balance
Příspěvky: 2180
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Veronss píše: Silnice číslo II/425 150 milionů Tah z Rajhradu do Židlochovic se opraví, včetně rekonstrukce šesti mostů. Hotovo by mělo být koncem příštího roku. To uz je prakticky hotove, chybi otevrit uz jen most pres Litavu v Zidlochovicich. Dale do konce roku na blanensku pujde do uplneho provozu rozsirena a narovnana II/377 mezi Jestrebim a Boritovem (az k OK na I/43 u Cerne Hory). Taktez na podzim sel do provozu obchvat Hrusovan u Brna (okr.BO; silnice III/41619).
|
30.11.2009 23:36:14 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Zprovoznění mostu na II/421
Uzavírka mostu u Zaječí skončí v neděliZaječí - Po mostě, který se klene přes železniční trať u stanice v Zaječí, budou od neděle opět jezdit auta. Skončí tak půlroční uzavírka, kterou si vyžádala výměna starého mostu za zbrusu nový... Fotogalerie nového ocelového mostu u Zaječí ZDE.
|
10.12.2009 10:37:41 |
|
 |
viky
Příspěvky: 1282 Bydliště: na trase budoucí R49
|
 Re: Zprovoznění mostu na II/421
andy píše: Uzavírka mostu u Zaječí skončí v neděliZaječí - Po mostě, který se klene přes železniční trať u stanice v Zaječí, budou od neděle opět jezdit auta. Skončí tak půlroční uzavírka, kterou si vyžádala výměna starého mostu za zbrusu nový... Fotogalerie nového ocelového mostu u Zaječí ZDE. A to se "jen" postavil druhý most ve stopě původního,nebo se nový postavil tak,aby se odstranila ta ukrutná šikana u nádraží?
_________________ MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ
|
10.12.2009 14:00:32 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
a) je správně  Je to dobře vidět z téhle fotky:  Vzhledem k tamním intenzitám bych neřekl, že je to až taková tragédie. Most v přímém směru by musel být delší a zřejmě by i vyžadoval demolici nádražní budovy, o terénní úpravy apod. nemluvě, což by se za 45 mega asi nepořídilo.
|
10.12.2009 14:49:13 |
|
 |
multi
Příspěvky: 574
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Právě v tom Zaječí mě vždycky zajímalo jak tam ta šikana vznikla. Neví někdo?:-)
_________________ Volkswagen Golf V 1.9 TDI
|
10.12.2009 16:55:06 |
|
 |
Web
Příspěvky: 410 Bydliště: Praha
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Já to teda nevím  Ale z pohledu na historickou mapu: http://www.mapy.cz/#mm=A@x=138569856@y=131729792@z=13Bych tipoval, že se tam větší nádraží postavilo zkrátka až při zapojení tratě do Pavlovic...
|
10.12.2009 17:06:21 |
|
 |
multi
Příspěvky: 574
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
To Web: Mě by právě zajímalo proč se postavilo zrovna v místě té cesty a ne bokem? Jako přišlo by mi snažší postavit budovu bokem a nevytvářet tam šikanu a most. Asi ten důvod musel být vážný, jinak si to neumím představit.
_________________ Volkswagen Golf V 1.9 TDI
|
10.12.2009 17:15:46 |
|
 |
viky
Příspěvky: 1282 Bydliště: na trase budoucí R49
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
multi píše: To Web: Mě by právě zajímalo proč se postavilo zrovna v místě té cesty a ne bokem? Jako přišlo by mi snažší postavit budovu bokem a nevytvářet tam šikanu a most. Asi ten důvod musel být vážný, jinak si to neumím představit. já si dovedu představit,že při tehdejší hustotě dopravy prostě cesta vedla úrovňově téměř přes nádraží,resp.auta přejížděly koleje kdekoliv v celém koridoru nádraží,kde to zrovna výškově šlo.A až to začalo být neúnosné,tak postavili ten most vedle.Akorát jsem si myslel,že most udělají přímo a kvůli nádražní budově udělají vyšší náspy,aby to výškově vyšlo.Nemyslím si,že by to v celkové ceně stavby vyšlo až tak o moc víc. BTW.hodně mi to připomíná šikanu na cestě Olomouc-Konice přes R35
_________________ MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ
|
10.12.2009 18:57:37 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3573 Bydliště: Kladno
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
3.12.2009 byla v tichosti zprovozněna nejzbytečnější stavba ve Středočeském kraji - pomník hejtmana Bendla - Lány obchvat (a to se rozhodně nepovažuji za fanouška našeho pana hejtmana). Hrozný objem zemních prací, ale hlavně na náspu bez PHS a všude se tam ten hluk bude rozléhat na nové domečkoviště, kde staví jeden prominent vedle druhého. Jediným pozitivem je odklon automobilů ze skládky v bývalém lomu. Něco málo k tomu z novin: Rath otevřel v tichosti obchvat za 280 milionů. Protestuje tak proti vysoké ceněOdpoledne tam možná sjedu s foťákem.
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
12.12.2009 12:47:28 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4083
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
multi píše: To Web: Mě by právě zajímalo proč se postavilo zrovna v místě té cesty a ne bokem? Jako přišlo by mi snažší postavit budovu bokem a nevytvářet tam šikanu a most. Asi ten důvod musel být vážný, jinak si to neumím představit. Běžná situace, třeba i v Kaplici nádraží na jihu -- původně tam byly šraňky a budka výpravčího, pak se nádraží začalo komplikovat a natahovat a přeložila se silnice cik cak, protože to bylo levnější a jednodušší než pošoupnout celý nádraží. Prostě přirozenej vývoj s jeho slepejma uličkama, je to tak skoro u každý větší stanice, vede-li tam silnice napříč.
|
12.12.2009 13:00:48 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 II/635 vs. III/xxxxx
Potvrzeno: na Lipenské bude rondel, postaví i chodníkOlomouc – Nechvalně známá a nebezpečná "u Hameráku" na vytížené silnicí z Olomouce na Lipník se příští rok konečně promění v bezpečnější kruhový objezd. Investici schválilo v závěru týdne krajské zastupitelstvo. Kolem cesty vznikne i nový chodník... Akorát jsem úplně nepochopil, proč ŘSD sponzoruje křižovatku silnic II. a III. třídy 
|
12.12.2009 14:19:47 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1640 Bydliště: Praha
|
 Re: II/635 vs. III/xxxxx
andy píše: Akorát jsem úplně nepochopil, proč ŘSD sponzoruje křižovatku silnic II. a III. třídy :? Jednoduše proto, že v Olomouci po právní stránce žádná II/635 není. Město Olomouc, nebo teda spíš Olomoucký kraj po dostavbě R35 odmítnul převzít od státu (ŘSD) stávající I/35 co vede městem s poukazem na to, že žádá, aby nejprve stát (ŘSD) odstranilo tzv. starou hlukovou zátěž kterou v městě vytváří původní I/35. To že to ŘSD vyřešilo několika miliardovou investicí do R35 jaksi jako fakt neberou. Takže přestože už R35 stojí dlouho, tak po právní stránce přes Olomouc stále vede I/35 a stále ji vlastní a spravuje stát (ŘSD). Ano, vítejte v absurdistánu. Tohle je sice informace pár let stará, ale soudě podle toho že je investorem oné akce ŘSD tak se stále asi nic nezměnilo... ach jo :(
|
12.12.2009 14:28:47 |
|
 |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Slušný.. No jestli má SFDI podobných "pohrobků" na krku povícero, tak už začínám chápat, proč i přes rekordní rozpočet nejsou peníze na nové stavby 
|
12.12.2009 14:57:13 |
|
|