Stránka 4 z 6

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 30.7.2010 13:56:52
od kasme
blesk-100730-roztoky-m.jpg
blesk-100730-roztoky-m.jpg (93.05 KiB) Zobrazeno 20544 x

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 30.7.2010 14:02:29
od Martin z Ostravy
Blesk, kdo to čte?!
Státní peníze jsou to tak jako tak :P

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 30.7.2010 15:21:49
od mapman
Martin z Ostravy píše:Státní peníze jsou to tak jako tak :P
Opravdu? Samospráva je stát? :)

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 30.7.2010 15:38:09
od Martin z Ostravy
To sice ne, ale odkud bere peníze?
Jinak peníze daňových poplatníků jsou to tak jako tak. :P

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 31.7.2010 10:55:05
od multi
Třeba to platil DRath ze svého? To bych pak jeho rozhořčení nad touto situací chápal. :lol:

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 31.7.2010 11:59:32
od jonáš
Taky to může bejt soukromá iniciativa za skandalisaci Ratha, jako ty předvolební bilboardy od neznámejch sponzorů .. ono když se něco přehání, tak asi je důvod. O něčem podobnym psal nedavno trošku pokrytecky i šéfredaktor Respektu kolem PR o špitálu v Brandýse.

Re: II/242 Roztoky, přeložka

Napsal: 2.8.2010 7:28:38
od vaclav
Petr Pokorný píše: za to je v dnešním Blesku celostránková reklama na Středočeský kraj
vytisk jsem o vikendu videl, stranka je nahore oznacena "inzerce" a je to zjevne reklama CSSD a ne na stredocesky kraj. pak nema cenu se tema blabolama zabyvat. trosku jste me totiz nejdriv vydesil.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 2.8.2010 7:35:05
od Standa
jonáš píše:Taky to může bejt soukromá iniciativa za skandalisaci Ratha, jako ty předvolební bilboardy od neznámejch sponzorů .. ono když se něco přehání, tak asi je důvod. O něčem podobnym psal nedavno trošku pokrytecky i šéfredaktor Respektu kolem PR o špitálu v Brandýse.
Dobrá úvaha :twisted: ! A co když je to soukromá iniciativa někoho z fanklubu Dráta, který se snaží navodit atmosféru, že jde o cizí pokus o skandalizaci vůdce (potřeboval bych ikonku "ještě zvrácenější", sem by se hodila :) ) ?

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 11.9.2010 21:02:42
od elrondecuba
Na bývalé I/18 (současné II/118) u Chyňavy jsem si všiml poměrně luxusního úseku, dokonce s MÚK. Nevíte kdy se to stavělo, kudy se jezdilo původně a jestli bylo připraveno nějaké pokračování?
Díky.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 11.9.2010 23:09:05
od JirkaS
elrondecuba píše:Na bývalé I/18 (současné II/118) u Chyňavy jsem si všiml poměrně luxusního úseku, dokonce s MÚK. Nevíte kdy se to stavělo, kudy se jezdilo původně a jestli bylo připraveno nějaké pokračování?
Díky.
Dobu výstavby neznám. Je to původní I/30, nikoliv I/18. A stará trasa vedla přes Chyňavu na Libečov, kde je v mapě na severu ještě vidět zrušená část silnice. takto

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 11.9.2010 23:40:17
od Lenny
Stavba byla uvedena do provozu v roce 1970. Silnice II/118 byla do roku 1997 součástí silnice I/30 Příbram - Ústí nad Labem.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 12.9.2010 8:02:00
od Vizi
Lenny píše:Stavba byla uvedena do provozu v roce 1970. Silnice II/118 byla do roku 1997 součástí silnice I/30 Příbram - Ústí nad Labem.
Jakožto berouňák jsem nad tímhle luxusem často přemýšlel, obzvlášť kroutíce se v zatáčkách směrem ke Kačáku, či na druhou stranu k Berounu. Jediné co mě napadlo proč tenhle úsek dostal přednost před jinými, je ochrana vodního zdroje, ale podle vodohospodářské mapy by tam být neměl (je tam jen ČOV). Tak snad jedině že nějaký papaláš měl v Libečově či Chýňavě chalupu :crazy:
Drobná oprava historika-amatéra: silnice I/30 vedla z Horažďovic :roll:

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 12.9.2010 10:16:17
od elrondecuba
Děkuji za info i za opravu záměny I/18 za I/30 :oops:

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 13.9.2010 8:17:05
od jonáš
Vizi píše: Jakožto berouňák jsem nad tímhle luxusem často přemýšlel, obzvlášť kroutíce se v zatáčkách směrem ke Kačáku, či na druhou stranu k Berounu.
Tak já to měl spíš za spojku Beroun-Kladno, respektive část "středočeského okruhu" - podobně luxuxní je totiž třeba i nedavno rekonstruovanej úsek Slaný-Velvary-Mělník. Škoda že takovýho luxusu neni na jedničkách víc.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 24.9.2010 20:28:27
od elrondecuba
Ještě k "luxusním" dvojkám. Neví někdo, proč a kdy byla poměrně velkoryse stavěna II/360 Litomyšl-Polička?

Taky by mě zajímalo, jak časté jsou stoupací pruhy na silnicích II., příp. III. třídy? Když pominu degradované I, tak vím, že se vyskytují v úsecích V.Mýto - Choceň, u Skutče a u Týna nad Vltavou.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 24.9.2010 20:46:43
od Majkii
elrondecuba píše:Neví někdo, proč a kdy byla poměrně velkoryse stavěna II/360 Litomyšl-Polička?
Asi někdy za Marie Terezie :P Aspoň podle historických map.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 29.9.2010 13:19:25
od Jarda Š.
Majkii píše:
elrondecuba píše:Neví někdo, proč a kdy byla poměrně velkoryse stavěna II/360 Litomyšl-Polička?
Asi někdy za Marie Terezie :P Aspoň podle historických map.
Ono totiž kdysi přes Litomyšl a Poličku vedlo nejfrekventovanější spojení mezi Čechami a Moravou.

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 29.9.2010 15:52:58
od pp21
Prostějov, tzv. jižní spojka

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... a-urcicka/
http://prostejovsky.denik.cz/zpravy_reg ... prvni.html
http://www.prvnizpravy.cz/language=cs/z ... ni-spojku/

Jedná se o tento úsek. Jo a na google mapách je čerstvější ortofotomapa, jsou tam vidět předchozí dokončené etapy - kruháč na východní straně a nové propojení na západní straně (až po II/150)

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 29.9.2010 16:30:08
od Majkii
O měsíc dříve, tedy už zítra, končí uzavírka na silnici II/321 v úseku Častolovice - Solnice, kde došlo k dokončení modernizace (některé úseky byly hotové již dříve), kategorii odhaduji na 9,5 m šířky, upravily se i křižovatky. Jde o akci financovanou v rámci podpory průmyslové zóny Kvasiny, V tomhle dokumentu jsou i nějaké fotky ze začátku výstavby.

Někdy (?) by se mělo pokračovat III. etapou obchvatu Solnice (budoucí peáž s I/14) a také II. etapou obchvatu (v turistických mapách už v provozu, ve skutečnosti ani hrábnuto ;) .

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.3.2011 13:07:42
od jannnn
Má někdo přehled, jak probíhá rekonstrukce Brandýských (Brandýs n. L.) mostů? Jedná se o kompletní stržení a výstavbu nových nebo opravdu o rekonstrukci stávajících? Všude se udává jen "rekonstrukce", nicméně některé z nich budou určitě strženy a nahrazeny (třeba ten historický příhradový)..

Poslední info ke stavu rekonstrukcí se dá najít zde: http://www.brandysko.cz/data/File/8894.pdf (1.2.2011)

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.3.2011 13:40:35
od MPMP
Nějak mi z té "informace" není jasné, proč se dosud nestaví most přes hlavní tok Labe. Chápu zdržení na objektu, kde se našly historické památky, ale jak z té informace vyplývá, to by mohlo být hotovo do letošního léta, zatímco přes Labe až za 2 roky. A to jsou mosty již hóóó´dně dlouho uzavřené. To zas někdo "čekal" s vyřešením jednoho problému tak dlouho, až vznikl nějaký další? :roll:

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.3.2011 14:36:49
od pp21
MPMP píše:...To zas někdo "čekal" s vyřešením jednoho problému tak dlouho, až vznikl nějaký další? :roll:
Tak nějak. Nedávno jsem někde četl (míň než měsíc zpátky), že památkáři nesouhlasí s připravovaným řešením mostu přes hlavní tok Labe, tj zbourat a postavit znovu. Prej chtějí prohlásit stávající most za kulturní památku a požadovat jeho rekonstrukci. Docela mi to vyrazilo dech, obvzlášť v situaci, kdy v tom městě už dva či tři roky rekonstrukce probíhá a tohle by balo dooost velké zdržení...

to jsou věci...
http://www.ct24.cz/regionalni/116118-pa ... nad-labem/
"Památková asociace stále nevzdává boj o zachování historického mostu v Brandýse nad Labem."

a jedna agentura typu "máme na všechno lepší řešení":
http://zpravodajstvi.ecn.cz/index.stm?x=2277807&s=t&f=v
"zbrusu nový, železobetonový most za 216 mil. kč ... jak se však Asociaci ASORKD podařilo zjistit ... pokud by investor ... stávající most zrekonstruoval ... investice neměla přesáhnout 120 mil. kč!"
A perlička na závěr: Poslanec Věcí veřejných Stanislav Huml se ke kritikům plánovaného projektu přidává s tím, že stavební akci považuje v předložené podobě za zbytečně megalomanskou.

A je to! koukám že Brandýs bude bez Staré Boleslavi (či naopak) ještě hóóódně dlouho!
Tohle je fakt na defenestraci, to bude asi dřív D11 do Hradce než tyhle mosty...

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.3.2011 15:26:10
od MPMP
Doporučuju všechny odpůrce přestěhovat do Staré Boleslavi a zaměstnat je v Brandýse. Copak by říkali potom? :jidlo:

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.3.2011 15:29:41
od viky
To je teda sííla!
Navíc vznikají potencionálně nebezpečné situace kvůli tomu,že jediná možná objízdná trasa je přes R10,nebo se pletu?

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Napsal: 14.3.2011 16:01:16
od pp21
viky píše:To je teda sííla!
Navíc vznikají potencionálně nebezpečné situace kvůli tomu,že jediná možná objízdná trasa je přes R10,nebo se pletu?
Nepletete, je to přesně tak. Nicméně průchod pro chodce a cyklisty je zajištěn celou po dobu stavby, a když není zrovna komplet dole mostovka, tak se snad počítá i s průjezdem IZS (sanitky atd), ale to už vařím z vody.