České dálnice > Diskusní fórum http://forum.ceskedalnice.cz/ |
|
Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=164&t=650 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | Majkii [ 1.7.2009 11:33:35 ] |
Předmět příspěvku: | Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Napadlo mě dát dohromady nějaký ucelenější seznam toho, co se staví na krajských silnicích. Ne však pouhé rekonstrukce povrchu, ale větší přeložky či novostavby. Středočeský kraj Jeneč - Přivaděč k R6 II/201 (?) Lány - Obchvat II/236 Jihočeský kraj Husinec - Běleč - přeložka II/145 Pardubický kraj Chvaletice - obchvat II/322 Kraj Vysočina Oslavička - obchvat II/360 |
Autor: | adi88 [ 1.7.2009 22:04:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Ta II/360 se mi líbí, některé stavby jsou tam již hotovy (přesně si nevybavím u kterých obcí), takže teď, když se staví další obchvat, bude zase o něco lepší napojení Třebíče na D1. Jinak jestli můžu doplnit, tak v Jihomoravském kraji se postupně zlepšuje i spojení Blanska s Boskovicemi (II/374). V současné době se staví obchvat obce Ráječko a už nějaký ten pátek je v provozu úsek Blansko-Ráječko, díky čemuž dostala obchvat Horní Lhota |
Autor: | Majkii [ 2.7.2009 16:29:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Jo, o tom obchvatu Ráječka jsem pak ještě něco našel tady a podle toho jsem předpokládal, že už je zprovozněný. |
Autor: | adi88 [ 2.7.2009 22:08:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Aha, no možné to je, naposledy když jsem tudy jel, tak byla stavba sice již pokročilá, ale nikoliv hotová...No asi ztrácím pojem o čase a jel jsem tudy dřív než jsem myslel:) |
Autor: | A_S [ 3.7.2009 19:31:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
doplním kraj Vysočina: v současnosti ve výstavbě: - obchvat obce Oslavička, 2. etapa (silnice Třebíč - VM) - obchvat městyse Bohdalov (silnice Jihlava - ŽnS) - Brtnice - Zašovice (rozšíření, narovnání směrové i výškové) (silnice Jihlava - Třebíč) - Štěpánovice - křiž. Vacenovice (rozšíření, narovnání směrové i výškové) (silnice Třebíč - MB) dokončeno: mezi Třebíčí a VM: - Třebíč, přeložka "Rafaelova" - obchvat obce Trnava - obchvat obce Oslavička, 1. etapa - obchvat obce Oslavice - obchvat města VM, 1. etapa mezi Jihlavou a Třebíčí: - Jihlava - Příseka (rozšíření, narovnání směrové i výškové, stoupací pruh) mezi Jihlavou a Žďárem: - Bohdalov - Nové Veselí (rozšíření, narovnání směrové i výškové) + (mezi Brodem a Okrouhlicí proběhlo při obnově povrchu myslím taky rovnání, ale tím si nejsem jist, na silnici z Petrůvek směrem k II/360 bylo zasypána terénní vlna, ale to už jsou menší akce, kompletní reko Jihlava - Telč, tam se ale krom nového mostu v Třešti nešlo z osy původní trasy) |
Autor: | Pavel [ 3.7.2009 21:26:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
V Plzeňském kraji probíhají 3 větší stavby: 1. Oselce - Chanovice (5,5 km) - má být hotovo letos v listopadu 2. Špičák - Železná Ruda - má být hotovo teď v červenci 3. přeložka II/196 Poběžovice (2 km) viz http://www.czregion.cz/v-plzenskem-kraj ... try-silnic |
Autor: | Pavlík [ 4.7.2009 22:21:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Za Moravskoslezský kraj přidávám II/461 - jihovýchodní obchvat Opavy, v podstatě spojka mezi I/11 směr Ostrava a I/57 směr Nový Jičín: http://zpravy.kurzy.cz/178874-v-listopa ... ke-penize/ |
Autor: | A_S [ 27.7.2009 23:06:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
27.7.2009 byl s měsíčním předstihem slavnostně otevřen obchvat městyse Bohdalov na silnici II/353 mezi Jihlavou a Žďárem: http://vysocina.eu/vismo5/dokumenty2.asp?id_org=450008&id=4021320&p1=1013 |
Autor: | flames [ 27.7.2009 23:41:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Olomoucký, II/444 mezi Mohelnicí a Stavenicemi je co, nevíte? Našel jsem jen termín ´směrové a výškové narovnání´. Od pohledu to vypadá jako soustava několika mostů. |
Autor: | rumpeak [ 28.7.2009 8:18:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
flames píše: Olomoucký, II/444 mezi Mohelnicí a Stavenicemi je co, nevíte? Našel jsem jen termín ´směrové a výškové narovnání´. Od pohledu to vypadá jako soustava několika mostů. snad ještě od povodní v 97 se tam jezdí po takovém provizorním polodřevěném jednosměrném mostě a mezi tímto mostem, mostem přes hlavní rameno Moravy a mostem přes nějaký další kanál je to soustava nepřehledných zatáček (i když to tak na mapě nevypadá). Jedná se o dost využívanou komunikaci: prakticky celý okres Bruntál používá tuto komunikaci ve směru Hradec Králové, protože je to přes Mohelnici rychlejší než po kratší I/11, která vede 3 krát přes nějaké horské sedlo. Intenzita je tady na II. třídy poměrně slušná, takže ta stavba tady má opravdu smysl. Už se moc těším až bude hotovo, protože současné řízení jednosměrného provozu světelnou signalizací mě pěkně štve. |
Autor: | martini [ 28.7.2009 15:01:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Jo, u té Mohelnice je i na satelitu vidět zárodek toho narovnání. |
Autor: | Majkii [ 28.7.2009 20:19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Já tam v jednom měřítku vidím budoucí silnici o kousek jinde. |
Autor: | prof2 [ 16.8.2009 9:52:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Majkii píše: Jihočeský kraj Husinec - Běleč - přeložka II/145 Tak zapaťpámbu, že už se nebude muset jezdit po tom šíleném úseku z Bělče na II/141. Ale chtělo by to pak urychleně vybudovat přeložku II/141 od MÚK do Prachatic, aby kraj už nemusel udržovat silnici III/14128 od Stopařky přes Vitějovice do Prachatic na takové úrovni, protože bude učitě výhodnější jezdit od ČB do Prachatic po nových úsecích II/145 a II/141, které vcelku budou o pár set metrů delší, ale mnohem komfortnější -- II/145 překonává pouze kopce mezi Zlatým a Živným potokem na rozdíl od III/14128, která přeci jen má nejvyšší bod zhruba o 100m výše. Starosta a obyvatelé Husince se také probudili ze sna a zjistili, že budou potřebovat obchvat a teď na něj tlačí. No, pozdě, ale přece. Nicméně si myslím, že směrovat dopravu z ČB na Strážný přes Vimperk není vzhledem k nadmořské výšce Kubovy Huti dobrý nápad. Trasa přes Prachatice a Libínské sedlo by byla určitě lepší, i když by si samozřejmě vyžádala hodně zlepšení na II/141 a I/39. Vůbec, směrovat dopravu z ČB a ČK na Pasov a Mnichov přes Strážný mi přijde jako dost nešťastný nápad. Přemostěním Lipna a překonáním hřebenů Šumavy (to druhé v současné době činí pouze silnice III/1634 a III/1638 by se ušetřila spousta kilometrů, a tedy i pohonných hmot, které se místo spálí blíže centrální části Šumavy ve vyšší nadmořské výšce v okolí Strážného. Bohužel, komunistický plán na odříznutí vnitrozemí od Rakouska a Německa stavbou Lipna byl úspěšný a funguje i dnes, kdy už není vůbec zapotřebí. |
Autor: | Majkii [ 17.8.2009 13:25:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Bílá kniha dopravy Moravskoslezského kraje |
Autor: | andy [ 7.9.2009 13:40:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Stavby na Třebíčsku: Silnice jsou stále plné objížděk |
Autor: | flames [ 25.9.2009 13:26:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
rumpeak píše: Už se moc těším až bude hotovo, protože současné řízení jednosměrného provozu světelnou signalizací mě pěkně štve. Dobrá zpráva pro všechny bruntálské tedy je, že alespoň větší polovina stavby je už hotova a otevřena, zbývá už jenom dokončit narovnání vedle těch baráků. V provozu zůstává tedy už jenom ten jeden jednosměrný semafor. |
Autor: | MiKu [ 31.10.2009 13:08:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
prof2 píše: ...chtělo by to pak urychleně vybudovat přeložku II/141 od MÚK do Prachatic, aby kraj už nemusel udržovat silnici III/14128 od Stopařky přes Vitějovice do Prachatic. Jakou MÚK myslíte? |
Autor: | prof2 [ 31.10.2009 17:58:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
MiKu píše: prof2 píše: ...chtělo by to pak urychleně vybudovat přeložku II/141 od MÚK do Prachatic, aby kraj už nemusel udržovat silnici III/14128 od Stopařky přes Vitějovice do Prachatic. Jakou MÚK myslíte? II/141 x II/145, právě ve výstavbě. |
Autor: | MiKu [ 1.11.2009 13:01:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
prof2 píše: II/141 x II/145, právě ve výstavbě. Taky mě to napadlo, ale nikde jsem k tomu nic nenašel (ani textově). Existují nějaké nákresy? Ani na mapy.cz to není zakreslené ![]() Docela mě to překvapuje, že se na křížení dvou silnic II. třídy staví MÚK, i když nevím, jaké tam jsou intenzity... ![]() edit: Tak jsem našel závěr zjišťovacího řízení EIA (stačilo zadat "MÚK II/145 II/141" ![]() ![]() http://tomcat.cenia.cz/eia/download.jsp?view=eia_cr&id=JHC297&file=zjistovaciDOC , kde je MÚK popsána... |
Autor: | Bobek [ 1.11.2009 13:26:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Intenzity nejsou nijak vybočující, ale terén a vedení II/145 přes železniční trať k tomu přímo vybízejí. Křížení je vidět v územním plánu Prachatic. |
Autor: | prof2 [ 1.11.2009 14:59:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Citace: Docela mě to překvapuje, že se na křížení dvou silnic II. třídy staví MÚK, i když nevím, jaké tam jsou intenzity... ![]() Před pár lety se na Netu dala dohledat studie plánující silniční síť v jižních Čechách na příštích 30 let (bohužel už zmizela), a tam se počítalo s tím, že po převedení do lepších parametrů by se II/145 z Češnovic do Vimperka po povýšila na I. třídu. Ale jak jsem někde výše už zmiňoval: Kapacitní vedení dopravy z ČB a okolí do SRN právě tímhle směrem a výškovými poměry považuji za nešťastné řešení. |
Autor: | František2 [ 3.11.2009 23:11:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
V poslední době byly v kraji Vysočina zprovozněny přeložky II/360 u Štěpánovic (rozšíření) u Oslavičky (obchvat II. etapa, most přes žel.trať). V závěru je příprava rozšíření a narovnání mezi obchvaty Oslavice a Oslavičky a mezi Rudíkovem a koncem obchvatu Trnavy. Příští rok by se také mohla rozjet stavba mezi Pocoucovem a Rafaelovou ulicí v Třebíči, čímž bude tah Třebíč-dálnice D1 homogenizován na S 9,5. Výhledově se ještě uvažuje o obchvatu Pocoucova a Velkého Meziříčí (velký most přes řeku Oslavu). |
Autor: | Majkii [ 4.11.2009 15:45:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Tak mezi Oselci a Chanovicemi už je hotovo, jak uvádí zpráva na ČT24 Na mapy.cz to ještě není zaneseno (ani v turistických), zato už jsou vidět zemní práce z leteckého snímkování: http://mapy.cz/#mm=FP@x=131379968@y=133590784@z=12 |
Autor: | flames [ 10.11.2009 11:00:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
flames píše: Dobrá zpráva pro všechny bruntálské tedy je, že alespoň větší polovina stavby je už hotova a otevřena, zbývá už jenom dokončit narovnání vedle těch baráků. V provozu zůstává tedy už jenom ten jeden jednosměrný semafor. Včera tam už měli namalované čáry a osazené vše potřebné. Počítám, že dnes už by to tam mělo být celé otevřené. |
Autor: | Lenny [ 13.11.2009 22:04:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx |
Ve Chvaleticích pokračuje výstavba obchvatu podél železniční tratě na II/322. Nevíte někdo, kdy to budou otevírat? |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |