Dlouho jsem nečetl nic nového ohledně obchvatu Čebína. Z dálky to vypadá, že všechny podkladové vrstvy jsou hotové, ale pracuje se ještě na mostech.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 4.6.2023 13:39:36
od Majkii
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 26.6.2023 9:36:32
od holbra
KarelLer píše: ↑26.4.2023 17:39:57
Dlouho jsem nečetl nic nového ohledně obchvatu Čebína. Z dálky to vypadá, že všechny podkladové vrstvy jsou hotové, ale pracuje se ještě na mostech.
Už se začalo s pokládkou konstrukčních vrstev obchvatu (beton, asfalt). Dnes probíhá už pokládka asfaltu na křižovatce směrem na Chudčice. Bude se následně postupovat dál různě po trase. Směrem od Kuřimi se dávají obrubníky budoucího kruháče..
Pobavila informace v článku že obcí projede 17000 vozidel denně v jednom směru..
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 15.8.2023 8:55:53
od Aram96
I v obou směrech je 17 tisíc celkem brutus na dvojku.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 15.8.2023 9:02:55
od Likas
Já mám takovej pocit, že z toho bude další Chýnov.
Na té spojce od Čebínského kostela mezi Chudčice a Sentice je stykovka a směrem od Čebína houby rozhled (vnitřní oblouk a hlavní mizí v zářezu) a navíc je rozjezd do celkem strmého kopce.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 15.8.2023 9:25:54
od PetrN
Aram96 píše: ↑15.8.2023 8:55:53
I v obou směrech je 17 tisíc celkem brutus na dvojku.
To nepochybně, 17tsi. je fakt hodně, na druhou stranu tam ale není skoro žádná nákladní doprava... Jinak samozřejmě jsem narážel na to špatné vyložení výsledků z CSD...
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 15.8.2023 9:27:59
od Aram96
Jasný, já to pochopil.
Ano, zde je to vyloženě špičková osobní doprava ráno a odpoledne do Brna. Ale těch aut je zde fakt strašně moc. JMK je totálně neschopný ohledně obchvatu Hradčan. A to jsou koleje v tomto směru víceméně bezchybné.
A jižní obchvat Kuřimi ve 4-pruhu je další nezbytnost.
Řešení samotné S73 zatím vypadá velmi dobře řešené - přídatný pruh v celé délce od MÚK s 385 až po sjezd na obchvat Kuřimi.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 15.8.2023 11:28:51
od PetrN
Aram96 píše: ↑15.8.2023 9:27:59
Jasný, já to pochopil.
Ano, zde je to vyloženě špičková osobní doprava ráno a odpoledne do Brna. Ale těch aut je zde fakt strašně moc. JMK je totálně neschopný ohledně obchvatu Hradčan. A to jsou koleje v tomto směru víceméně bezchybné.
A jižní obchvat Kuřimi ve 4-pruhu je další nezbytnost.
Řešení samotné S73 zatím vypadá velmi dobře řešené - přídatný pruh v celé délce od MÚK s 385 až po sjezd na obchvat Kuřimi.
Jo v tom se shodneme. Dlouhý průpletový úsek mezi relacemi Brno-Tišnov a tahem S73 je jediné rozumné řešení, jenže ještě dost v nedohlednu Mimochodem, vidím že to máš nastudované, připojení z jižního obchvatu Kuřimi na S73 je v plánu dvoupruhové a dále přechod do jednoho průběžného průpletového?
Malý OT, škoda že není navržen průplet průběžnými přídatnými pruhy i mezi MUK Kuřim-východ a MUK Lipůvka, nebo se pletu a jen jsem to nikde nezaznamenal?
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 15.8.2023 12:12:37
od Aram96
Odpovím v lepším tématu.
PS: jen prosím necituj můj příspěvek, když je to hned ten poslední. To samozřejmě platí i pro všechny ostatní. Poslední dobou je to tady nějak hodně vidět, tak bych se i jako řadový člen fóra přimluvil za odnaučení se tohoto zbytečného nešvaru.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Napsal: 1.10.2023 9:53:50
od Brnak46
Otevřeno! Obyvatelé a obyvatelky Čebína na Brněnsku se dnes probudili do nezvykle tichého rána. Silničáři zprůjezdnili obchvat obce. Zhruba 5 kilometrů silnice za více než 450 milionů korun je jednou z největších krajských silničních staveb. Do prosince budou silničáři ještě upravovat napojení obchvatu.
To otvirání se moc nepovedlo, dnes odpoledne směr Brno půlhodinová kolona, mimo jiné kvůli semaforu u okružky. Nerozumím, proč tu okružku nemohli dokončit předem, vždyť je mimo původní trasu.