II/379
II/379
II/379 Podomí – Drnovice
Projekt komunikace „II/379 Podomí – Drnovice“ řeší rekonstrukci silnice na dopravně zatíženém silničním tahu mezi Vyškovem a Blanskem, a to v úseku mezi obcemi Podomí a Drnovice v délce 11,4 km. Provedené stavební úpravy převážně respektují původní stávající a směrové vedení trasy. Oproti původnímu stavu je ale silnice opatřena kvalitním živičným povrchem včetně nového trvanlivého dopravního značení. Podstatnou změnou, zejména z pohledu bezpečnosti silničního provozu, je směrová a výšková úprava oblouku u obce Drnovice v úseku se zvýšeným výskytem dopravních nehod. Na tomto silničním tahu byly provedeny rekonstrukce silnice nejen v extravilánu, ale i v průjezdních úsecích obcí Ježkovice a Ruprechtov. Součástí stavby jsou rekonstrukce navazujících úseků silnic, které byly využity pro objízdné trasy při dopravních omezeních na silnici II/379. Jedná se o průtahy obcí Račice - Pístovice v délce 2,683 km a silniční úsek Kojál – Kulířov v délce 1,925 km. Celková délka nově upravených silnic v rámci tohoto projektu tedy činí 16,018 km. Realizace stavby, která vznikla nákladem 43,4 milionu korun, trvala celkem čtyři měsíce.
Stav po rekonstrukci Podomí>Drnovice
http://www.youtube.com/watch?v=CJjfYTVIxSs
Stav po rekonstrukci Drnovice>Podomí
http://www.youtube.com/watch?v=8_9Ry9SH_po
Projekt komunikace „II/379 Podomí – Drnovice“ řeší rekonstrukci silnice na dopravně zatíženém silničním tahu mezi Vyškovem a Blanskem, a to v úseku mezi obcemi Podomí a Drnovice v délce 11,4 km. Provedené stavební úpravy převážně respektují původní stávající a směrové vedení trasy. Oproti původnímu stavu je ale silnice opatřena kvalitním živičným povrchem včetně nového trvanlivého dopravního značení. Podstatnou změnou, zejména z pohledu bezpečnosti silničního provozu, je směrová a výšková úprava oblouku u obce Drnovice v úseku se zvýšeným výskytem dopravních nehod. Na tomto silničním tahu byly provedeny rekonstrukce silnice nejen v extravilánu, ale i v průjezdních úsecích obcí Ježkovice a Ruprechtov. Součástí stavby jsou rekonstrukce navazujících úseků silnic, které byly využity pro objízdné trasy při dopravních omezeních na silnici II/379. Jedná se o průtahy obcí Račice - Pístovice v délce 2,683 km a silniční úsek Kojál – Kulířov v délce 1,925 km. Celková délka nově upravených silnic v rámci tohoto projektu tedy činí 16,018 km. Realizace stavby, která vznikla nákladem 43,4 milionu korun, trvala celkem čtyři měsíce.
Stav po rekonstrukci Podomí>Drnovice
http://www.youtube.com/watch?v=CJjfYTVIxSs
Stav po rekonstrukci Drnovice>Podomí
http://www.youtube.com/watch?v=8_9Ry9SH_po
Re: II/379
jiz sem testoval... paradni cesticka.. jen tak dale s temi rekonstrukcemi..
-
- VIP
- Příspěvky: 22552
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: II/379
II/379 Tišnov - Drásov
Termín: 11/17 – 09/18
Cena: 58, 3 mil. CZK
Zhotovitel: EUROVIA CS
V rámci prací byla komunikace opravena a rozšířena. V místě vznikly 4 opěrné zdi, došlo k úpravě mostu a montáží nové lávky pro pěší.
Termín: 11/17 – 09/18
Cena: 58, 3 mil. CZK
Zhotovitel: EUROVIA CS
V rámci prací byla komunikace opravena a rozšířena. V místě vznikly 4 opěrné zdi, došlo k úpravě mostu a montáží nové lávky pro pěší.
Re: II/379
Vtipný normový stav - kolik lidí asi půjde podél plotu spadnout z té gabionové zdi?
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: II/379
Možná právě pro to, že tam je pěšinka (pro údržbu či co). Opatrnost nade vše Zábradlí musí být nad každou hranou, třeba i příkopu. Takže i na tom dolním snímku by mělo být zábradlí nad každým propustkem. Ale protože příkop nemá svislé stěny, ale šikmé (lze do něho sjet po zadku), tak tam být zábradlí nemusí Kolikrát si říkám, co je v zimě lepší, jestli zavadit o zábradlí nebo spadnou do příkopu a narazit do trubky.
Zajímavé je, že nad touto několikanásobně vyšší zdí žádné zábradlí není, ale zřejmě protože je tam mnohem víc místa od plotu.
https://www.google.cz/maps/@49.8927805, ... 312!8i6656
Zajímavé je, že nad touto několikanásobně vyšší zdí žádné zábradlí není, ale zřejmě protože je tam mnohem víc místa od plotu.
https://www.google.cz/maps/@49.8927805, ... 312!8i6656
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: II/379
Asi ano. To zábradlí asi tam je kvůli tomu, aby nepřepadl přes gabionovou zeď ten, kdo bude provádět údržbu plotu.
Re: II/379
na fotce se zábradlím je v dálce vidět další gabionová zeď, na které je taktéž zábradlí, ale kam mé oko dohlédne, tam se plot na svahu nenachází
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: II/379
Tak už právě proto, že tam ten plot není Je to volně přístupné, kdyby někdo seběhl z lesa dolů, mohl by pěkně sletět.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: II/379
No dobře, a co to modré zábradlí na pravé straně?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: II/379
Tam něco teče, kvůli zákazu koupání Pokud nejsou šikmé břehy, po kterých sjedete po zadku, tak musí být ochrana před pádem. V USA by ještě musely být nejspíš výstražné cedulky, že když přelezete zábradlí, můžete někam spadnout
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023