martas píše:
Přidám jen skromné srovnání Pardubického kraje a Vysočiny. Pardubice II. a III. třída trága, I. třída dobré. Vysočina I. třída žádná sláva, II. a III. luxus. Nemám to projeté skrz na skrz, ale co jsem měl možnost porovnání několika úseků, je to ohledně kvality diametrálně odlišné. Tam, kde na Vysočině dávají značku pozor díry, tak je to nic a silnice v pohodě. V Pcích neoznačené úseky a samé krátery. Pce oprava po pár metrech, případně kamenivo s emulzí. Vysočina sice uzavírka na více měsíců, ale vezmou to aspoň komplet v délce několika km.
Souhlas, Vysočina alespoň z mého pohledu a spíše východní polovina .. chválím kudy chodím, závist, jaké mají silnice. Teď víceméně hodnotím práci krajů, čili jedničky do toho moc nepočítám.
A to se dá bez ostychu říct, že má rozhodně vyšší nadmořské výšky než okolní kraje, tudíž více sněhu, mrazů a tím pádem poškození po zimě. A jinak bych tedy řekl, že I/38 tak kde ji znám, tak byla z velké části zrekonstruována právě loni nebo předloni, tam, kde to bylo horší. Ale hlavně jde o to, že v JMK se silnice opravují až se tam prostě nedá jet ani 40, jinak je to na rozbití auta, kdežto Vysočina mě přijde že opravuje mnohem "dříve".
Naprostý propadák jsem teď potkal na silnic z Brna do Ivančic v Tetčicích a před nimi. Pro info tam jezdí cca 10-15 000 vozidel denně a ta silnice je v dá se říct v rozkladu. A to byla už minulý rok. A opravy po zimě nastaly tak během dubna nejdřív
