Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Téměř celá silnice je dělený 4 pruh. Je zde mnoho múk a obrovský KO. Na dnešní dobu je tato silnice hodně předdimenzovaná a zbytečně je zde snížena rychlost na 50km/h, když zde máme podchody a odstavné pruhy... "Jsou zde totiž nesmyslné přechody pro chodce."
http://moravskoslezsky.denik.cz/galerie ... mm=4101954
Neví někdo jaké plány má město do budoucna s takto vysoko kapacitní komunikací v Dubině?
Silnici by určitě slušela přestavba na komunikaci s městským významem. Z mého pohledu je tato silnice až moc široká. V Porubě máme podobné silnice s šířkou okolo 25m a tady úctyhodných 42m. Můžeme ji nazvat krční tepna.
http://www.mapy.cz/s/5z3W
Kolejiště zatravnit a od cesty nechat zelený pás se stromy. Určitě nejlepší efekt k odprašení okolí a zakrytí silnice stromy. Pokud zde budou jenom podchody, tak tam můžou hodit 70km/h.
http://moravskoslezsky.denik.cz/galerie ... mm=4101954
Neví někdo jaké plány má město do budoucna s takto vysoko kapacitní komunikací v Dubině?
Silnici by určitě slušela přestavba na komunikaci s městským významem. Z mého pohledu je tato silnice až moc široká. V Porubě máme podobné silnice s šířkou okolo 25m a tady úctyhodných 42m. Můžeme ji nazvat krční tepna.
http://www.mapy.cz/s/5z3W
Kolejiště zatravnit a od cesty nechat zelený pás se stromy. Určitě nejlepší efekt k odprašení okolí a zakrytí silnice stromy. Pokud zde budou jenom podchody, tak tam můžou hodit 70km/h.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Znám to tam, ta 50ka je opravdu docela na nic. Navíc když jsem tam během mého dvouletého častého zdržování v této lokalitě viděl hned několikrát kontroly PČR...U toho zvýšení rychlosti bych se bál, že problémem bude hluk..přece jen všude okolo paneláky. Vím, že Ova není Praha, ale i tak...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Proč je to tak kapacitní, je jasné při pohledu na přiložený plánek, nebylo by od věci, dokončit aspoň propojení ul. Výškovické s ul. Horní a MÚK vykřížení s I/58, neboli ulici Plzeňskou.
Jinak navrženo to bylo parádně, velká škoda je hlavně propojení mezi Místeckou a Frýdeckou na úrovni ulice Dr. Martínka, která je i právě kvůli toho taky tak kapacitní.R48 -> D48 se podařilo!
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Místo toho se teď plánuje rozšíření Moravské ulice s propojením na Frýdeckou a snad až k nové huti, ale jen jako vedlejší silnice. http://www.mapy.cz/s/5AoR (je to stejné, akorát se zvolila severnější křižovatka)
Výškovická a Horní je dnes nereálná... Dříve tam mělo stát sídliště které mělo být celé kolem Bělského lesa (výhledem +100.000 lidí) s propojením kapacitní silnice. Dnes tam jsou RD a co jsem viděl plány města, tak s tím dávno neuvažují. http://www.mapy.cz/s/5ApM preferuje se toto propojení až k silnici č.58, která má být rošířena na 4 pruh.
Chtěl bych, aby Horní ulici zužili a uvolněné místo použili na výsadbu dřevin.
Výškovická a Horní je dnes nereálná... Dříve tam mělo stát sídliště které mělo být celé kolem Bělského lesa (výhledem +100.000 lidí) s propojením kapacitní silnice. Dnes tam jsou RD a co jsem viděl plány města, tak s tím dávno neuvažují. http://www.mapy.cz/s/5ApM preferuje se toto propojení až k silnici č.58, která má být rošířena na 4 pruh.
Chtěl bych, aby Horní ulici zužili a uvolněné místo použili na výsadbu dřevin.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Trochu mi uniká souvislost, proč je v tomto příspěvku uveden mapový odkaz, který mne přesměruje na ul. Poděbradskou v Praze?
FlakY` píše:Téměř celá silnice je dělený 4 pruh. Je zde mnoho múk a obrovský KO. Na dnešní dobu je tato silnice hodně předdimenzovaná a zbytečně je zde snížena rychlost na 50km/h, když zde máme podchody a odstavné pruhy... "Jsou zde totiž nesmyslné přechody pro chodce."
http://moravskoslezsky.denik.cz/galerie ... mm=4101954
Neví někdo jaké plány má město do budoucna s takto vysoko kapacitní komunikací v Dubině?
Silnici by určitě slušela přestavba na komunikaci s městským významem. Z mého pohledu je tato silnice až moc široká. V Porubě máme podobné silnice s šířkou okolo 25m a tady úctyhodných 42m. Můžeme ji nazvat krční tepna.
http://www.mapy.cz/s/5z3W
Kolejiště zatravnit a od cesty nechat zelený pás se stromy. Určitě nejlepší efekt k odprašení okolí a zakrytí silnice stromy. Pokud zde budou jenom podchody, tak tam můžou hodit 70km/h.
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Je to odkaz na silnici s tram. tratí a 4 pruhem, chodníky atd. Je to příklad navržení jak by ta celá ulice mohla vypadat. Poděbradova má taky těch 25m do šířky a v Dubině to máme 42m.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
To je mi známo, to prodloužení Moravské je z důvodu plánované výstavby golfového hřište na haldě.FlakY` píše:Místo toho se teď plánuje rozšíření Moravské ulice s propojením na Frýdeckou a snad až k nové huti, ale jen jako vedlejší silnice. http://www.mapy.cz/s/5AoR (je to stejné, akorát se zvolila severnější křižovatka)
Výškovická a Horní je dnes nereálná... Dříve tam mělo stát sídliště které mělo být celé kolem Bělského lesa (výhledem +100.000 lidí) s propojením kapacitní silnice. Dnes tam jsou RD a co jsem viděl plány města, tak s tím dávno neuvažují. http://www.mapy.cz/s/5ApM preferuje se toto propojení až k silnici č.58, která má být rošířena na 4 pruh.
Chtěl bych, aby Horní ulici zužili a uvolněné místo použili na výsadbu dřevin.
Nicméně, Horní bych nechal tak jak je, ničemu to nevadí (prostor pro stromy je tam už dnes) a je to rezerva pro případnou objížďku.
Spíš bych preferoval MÚK Horní s I/58 a hlavně propojení I/58 s ulicí Podnikatelskou http://www.mapy.cz/#x=18.268116&y=49.769317&z=15&l=15&rp=m&m, stejně tak jako tramvajové spojení do prům. zóny, kdy minimálně to napoejní zóny na II/478 už je v plánu a snad i v přípravě.
4-pruhová I/58 je nesmysl, není tam na to prostor ani intenzity, stejně tak ta naznačena propojka nemá žádný smysl, akorát zavede více dopravy do Staré Bělé.
Logiku mělo to, co bylo v tom starém plánu, samo to nemusí být tak velkolepé jako Horní, ale umožní to napojení Výškovic na I/58, ale hlavně do prům zóny a na Místeckou jakožto výpadovku do Beskyd.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
To bylo myšleno jen jako takový náčrt a nebo konkrétní návrh kudy to vést? Pokud to druhé, tak teda nevím nevím co řekne ta část Staré bělé, která by se takhle msuela bourat...Řekl bych, že je to až moc lukrativní adresa na tenhle plán..Osobně bych to z těchto důvodů až do Výškovic netahal, stačila by propojka R56 a I/58, s tím, že bych se vyhnul i tomu jednomu domečku na Krmelínské http://www.mapy.cz/#x=18.260791&y=49.77 ... pfSKHz&t=rMartin z Ostravy píše: Spíš bych preferoval MÚK Horní s I/58 a hlavně propojení I/58 s ulicí Podnikatelskou http://www.mapy.cz/#x=18.268116&y=49.769317&z=15&l=15&rp=m&m,
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
To byla moje vize, která je v povrchové variantě passé právě kvůli zástavbě, jedině tunel, ale ty já nerad, navíc by to nebylo ani ekonomicky účelné.
Trasu co si vyznačil částečně odpovídá tomu, co je v územním plánu, osobně ale považuji za chybu, že se tam postavili ony RD, neboť to uzavřelo možnosti pro "jižní tangentu", ale i pro tramvajové napojení prům.zóny.
Když srovnám, jaké bylo plánování v minulosti, kdy existoval Městský investiční útvar, tak dnes mi to přijde všechno dělané adhoc, bez dlouhodobého výhledu.
Podle mě se původní plány neměly úplně opouštět, respektive mělo se z nich více vycházet, hlavně tedy tam, kde už to bylo připraveno tj. např.: propojení 28.října s Frýdeckou, které je teď výstavbou komplexu u Karolíny zabité, nebo napojení právě ulice Dr.Martínka na Frýdeckou, které by odlehčilo Místecké v úseku MÚK Místecká x Dr. Martínka - MÚK Místecká x Rudná, která jak se teď dívám, už je z územního plánu definitivně pryč
Nicméně hodlám tuto problematiku ještě prostudovat, hlavně by mě zajímal územní plán tak z 60. let.
Trasu co si vyznačil částečně odpovídá tomu, co je v územním plánu, osobně ale považuji za chybu, že se tam postavili ony RD, neboť to uzavřelo možnosti pro "jižní tangentu", ale i pro tramvajové napojení prům.zóny.
Když srovnám, jaké bylo plánování v minulosti, kdy existoval Městský investiční útvar, tak dnes mi to přijde všechno dělané adhoc, bez dlouhodobého výhledu.
Podle mě se původní plány neměly úplně opouštět, respektive mělo se z nich více vycházet, hlavně tedy tam, kde už to bylo připraveno tj. např.: propojení 28.října s Frýdeckou, které je teď výstavbou komplexu u Karolíny zabité, nebo napojení právě ulice Dr.Martínka na Frýdeckou, které by odlehčilo Místecké v úseku MÚK Místecká x Dr. Martínka - MÚK Místecká x Rudná, která jak se teď dívám, už je z územního plánu definitivně pryč
Nicméně hodlám tuto problematiku ještě prostudovat, hlavně by mě zajímal územní plán tak z 60. let.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava - ulice Horní, Dr. Martínka
Nevím jak je to dlouho, ale MÚK nebo KO I/58 a propojka Junácká - Plzeňská - Krmelínská - Podnikatelská (prům.zóna) má oddělené pozemky.
R48 -> D48 se podařilo!