Přijde mi divné, že na křížení přeložky II/101 a R10 není MUK , ale napojení je doprovodkou na stávající MUK směrem na sever asi 1,2km. Jasně, že MUK by byly blízko sebe, ale přijde mi to takové koncepčně spackané.Avantime píše:Dne 4. 6. bylo v informačním systému EIA zveřejněno oznámění záměru II/101 Brandýs nad Labem - přeložka.
II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Ano, koncepčně "správně" je postavení nové MÚK, zrušení stávající a Zápy a přilehlý konec Brandýsa připojit tou doprovodkou.dvs píše:Přijde mi divné, že na křížení přeložky II/101 a R10 není MUK , ale napojení je doprovodkou na stávající MUK směrem na sever asi 1,2km. Jasně, že MUK by byly blízko sebe, ale přijde mi to takové koncepčně spackané.Avantime píše:Dne 4. 6. bylo v informačním systému EIA zveřejněno oznámění záměru II/101 Brandýs nad Labem - přeložka.
Na kolik desítek (ne-li stovek) miliónů by ta koncepčnost přišla? A stojí o za to?
Jako novostavba samozřejmě ano, ale pokud uvážíme, že stávající MÚK již je postavená, tak si myslím, že je správné zahrnout do všech hledisek nejen koncepčnost, ale i ekonomiku.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Plán aglomeračního okruhu z roku 1975.
- Přílohy
-
- AglomeracniOkruh.jpg (240.82 KiB) Zobrazeno 12486 x
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Ovšem od té doby se nám "koncepčně" ty okruhy od Zbraslavi po Říčany proklatě přiblížily a u Jesenice spojily v jeden ..
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Dne 19.9.2012 řízení ukončeno z jiných důvodů.Avantime píše:Dne 4. 6. bylo v informačním systému EIA zveřejněno oznámění záměru II/101 Brandýs nad Labem - přeložka.
Podle mne se to dá přeložit "kraj se na to vykašlal".
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Ad II/101 (aglomerační okruh) a ZÚR.
Zkuste to po mě zkontrolovat, že to tak opravdu je.
PS: Fakt jsem se nespletl. Spor je primárně o VRT kolem Bavoryně, ale byly napadeny ZÚR i co se týče změny "vyšší třídy" aglomeračního okruhu po veřejném projednání a kraj to kupodivu u NSS vyhrál.Na základě podané kasační stížnosti Středočeského kraje do rozsudku Krajského soudu v Praze (č. j. 50 A 6/2012 - 79, ze dne 18. 9. 2012) byl Nejvyšším správním soudem (rozsudek ze dne 14. 2. 2013, č. j. 7 Aos 2/2012 - 53) zrušen rozsudek Krajského soudu v Praze ve věci zrušení částí opatření obecné povahy - ZÚR SK navrhovaných obcí Bavoryně.
Krajský soud v Praze vydal nový rozsudek ve věci žaloby obce Bavoryně, v němž tuto žalobu v celém rozsahu zamítl. Do tohoto nového rozsudku podala obec Bavoryně opět kasační stížnost k Nejvyššímu správnímu soudu.
Rozsudky: Rozsudek KS 50 A 6 2012-79; Rozsudek NSS 7 Aos 2 2012-53
zdroj: http://www.kr-stredocesky.cz/portal/odb ... o-rozvoje/
Rozsudky:
KS 50 A 6 2012-79 http://www.kr-stredocesky.cz/NR/rdonlyr ... 201279.pdf
NSS 7 Aos 2 2012-53 http://www.kr-stredocesky.cz/NR/rdonlyr ... 201253.pdf
Nový KS 50 A 6 2012-79 http://www.kr-stredocesky.cz/NR/rdonlyr ... 12_122.pdf
Zkuste to po mě zkontrolovat, že to tak opravdu je.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Naděje pro Prahu: Severní část okruhu nahradí nová silnice
Dnes 5:27
Ministerstvo dopravy plánuje silniční propojku chomutovské R7 a teplické dálnice D8. Postaví ji místo Středočeského kraje, který na ni už patnáct let nemá peníze. Teď mají pomoci evropské dotace.
Každodenní ranní kolona v pražské ulici v Holešovičkách směrem k mostu Barikádníků | Foto: Marek Pokorný
Praha - Řidičům, kteří denně na severním okraji Prahy v kolonách překonávají Vltavu a marně čekají na dostavbu Pražského okruhu u Suchdola, svitla naděje na náhradní a hlavně rychlejší trasu.
Ministr dopravy Antonín Prachař z hnutí ANO totiž začal nahlas hovořit o silnici číslo 101, která by mezi Úžicemi a Tuchoměřicemi propojila severočeskou dálnici D8 s chomutovskou rychlostní silnicí R7.
Dvacetikilometrová spojka vedená jako silnice první třídy, jejíž součástí by byl i dlouho plánovaný obchvat Kralup nad Vltavou, může chybějící část okruhu kolem Prahy dočasně zastoupit. Podle Prachaře je totiž reálné, že bude hotová dříve.
Do přesnějších časových odhadů se ale ministr pouštět nechce. "Příprava silnice první třídy nyní trvá v průměru dvanáct a půl roku. Děláme všechny kroky, aby to tak dlouho netrvalo," řekl Prachař.
Podívejte se, kudy má vést nová silnice spojující R7 s D8
Foto: Aktuálně.cz
Chce se přitom opřít o nové zákony - vyšší ceny pro majitele vykupovaných pozemků a kratší lhůty pro vyřizování odvolání těch, kdo stavby blokují.
Mezitím už si Prachař také nechal spočítat, že za silnici zaplatí osm až deset miliard korun. S financováním by přitom měly pomoci evropské dotační fondy.
Kraj chce, ale nemá peníze
Napřed se však Prachař musel dohodnout s Ředitelstvím silnic a dálnic coby novým investorem a Středočeským krajem, že si stavbu trasy vezme pod sebe stát místo kraje. Jeho úředníci sice měli silnici v územním plánu, ale za patnáct let plánování se nikam výrazně neposunuli. Chyběly jim peníze.
„My bychom to určitě neufinancovali. Jsme ale schopni nabídnout zpětné převzetí a o silnici se starat,“ kvituje dohodu poslanec ČSSD Miloš Petera, který je současně náměstkem středočeského hejtmana. A po rezignaci hejtmana Josefa Řiháka čerstvě také aspirantem na uvolněný nejvyšší krajský post.
Na podmínkách spolupráce se ministerstvo dopravy, kraj i dotčené obce sídlící severozápadně od Prahy dohodly na úterní společné schůzce podpisem memoranda.
Galerie (58)FOTO Praha, jaká měla být. Na toto všechno zatím čeká marně
Autor: Vojtěch Marek
Hlavním iniciátorem propojky D8 a R7 je starosta Kralup Petr Holeček. Dvacetitisícové město totiž sužují kolony projíždějících kamionů. Starosta proto inicioval Spolek 101 sdružující obce, přes jejichž území má nová komunikace vést.
"Byl jsem ve všech obcích a všechny podepsaly," říká Holeček. "Více než patnáct let na tom pracujeme a jsem rád za naději, že bude silnice v dohledné době stát,“ podotýká starosta Turska Václav Vlk.
Jasná je už i první etapa - obchvat Kralup v úseku Úžice-Tursko. Na ní je už totiž hotové vyhodnocení vlivu na životní prostředí EIA a úředníci vydali i stavební povolení. Uvedená část je navíc nejsložitější – řeší totiž přemostění Vltavy či křižování se železniční tratí.
Bude ale jen dvoupruh
Naopak definitivně zřejmě padly plány, aby se z ní udělala čtyřproudá rychlostní komunikace. „EIA i stavební povolení počítají s projektem dvouproudé silnice. Pokud bychom chtěli čtyřpruh, musely by se předělat,“ uvedl Holeček.
Ministr Prachař to ale nechce. "Už víme, že to bude dvoupruhové uspořádání s maximální rychlostí 80 kilometrů v hodině,“ potvrdil ministr.
Starosta Holeček je optimistický a věří, že by se mohlo začít stavět do čtyř let. I když je třeba ještě upřesnit druhou část trasy od Turska do Tuchoměřic, získat všechna potřebná povolení včetně EIA a odkoupit potřebné pozemky.
Nová silnice by pomohla hlavně řidičům cestujícím do Prahy a z ní od severozápadu, kde musí překonat Vltavu.
Dosud totiž musí motoristé volit mezi dvěma komplikovanými variantami: buď během dopravních špiček popojíždět v kolonách přes most Barikádníků, který spojuje Holešovice s Pelc-Tyrolkou, nebo jet do třicet kilometrů vzdálených Kralup a kličkovat přitom po okresních silnicích.
Žádná jiná alternativa není a plánovaný Pražský okruh přes Suchdol je kvůli odporu především suchdolské radnice v nedohlednu.
autor: Marek Pokorný
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/obchva ... 590604f2e/
Dnes 5:27
Ministerstvo dopravy plánuje silniční propojku chomutovské R7 a teplické dálnice D8. Postaví ji místo Středočeského kraje, který na ni už patnáct let nemá peníze. Teď mají pomoci evropské dotace.
Každodenní ranní kolona v pražské ulici v Holešovičkách směrem k mostu Barikádníků | Foto: Marek Pokorný
Praha - Řidičům, kteří denně na severním okraji Prahy v kolonách překonávají Vltavu a marně čekají na dostavbu Pražského okruhu u Suchdola, svitla naděje na náhradní a hlavně rychlejší trasu.
Ministr dopravy Antonín Prachař z hnutí ANO totiž začal nahlas hovořit o silnici číslo 101, která by mezi Úžicemi a Tuchoměřicemi propojila severočeskou dálnici D8 s chomutovskou rychlostní silnicí R7.
Dvacetikilometrová spojka vedená jako silnice první třídy, jejíž součástí by byl i dlouho plánovaný obchvat Kralup nad Vltavou, může chybějící část okruhu kolem Prahy dočasně zastoupit. Podle Prachaře je totiž reálné, že bude hotová dříve.
Do přesnějších časových odhadů se ale ministr pouštět nechce. "Příprava silnice první třídy nyní trvá v průměru dvanáct a půl roku. Děláme všechny kroky, aby to tak dlouho netrvalo," řekl Prachař.
Podívejte se, kudy má vést nová silnice spojující R7 s D8
Foto: Aktuálně.cz
Chce se přitom opřít o nové zákony - vyšší ceny pro majitele vykupovaných pozemků a kratší lhůty pro vyřizování odvolání těch, kdo stavby blokují.
Mezitím už si Prachař také nechal spočítat, že za silnici zaplatí osm až deset miliard korun. S financováním by přitom měly pomoci evropské dotační fondy.
Kraj chce, ale nemá peníze
Napřed se však Prachař musel dohodnout s Ředitelstvím silnic a dálnic coby novým investorem a Středočeským krajem, že si stavbu trasy vezme pod sebe stát místo kraje. Jeho úředníci sice měli silnici v územním plánu, ale za patnáct let plánování se nikam výrazně neposunuli. Chyběly jim peníze.
„My bychom to určitě neufinancovali. Jsme ale schopni nabídnout zpětné převzetí a o silnici se starat,“ kvituje dohodu poslanec ČSSD Miloš Petera, který je současně náměstkem středočeského hejtmana. A po rezignaci hejtmana Josefa Řiháka čerstvě také aspirantem na uvolněný nejvyšší krajský post.
Na podmínkách spolupráce se ministerstvo dopravy, kraj i dotčené obce sídlící severozápadně od Prahy dohodly na úterní společné schůzce podpisem memoranda.
Galerie (58)FOTO Praha, jaká měla být. Na toto všechno zatím čeká marně
Autor: Vojtěch Marek
Hlavním iniciátorem propojky D8 a R7 je starosta Kralup Petr Holeček. Dvacetitisícové město totiž sužují kolony projíždějících kamionů. Starosta proto inicioval Spolek 101 sdružující obce, přes jejichž území má nová komunikace vést.
"Byl jsem ve všech obcích a všechny podepsaly," říká Holeček. "Více než patnáct let na tom pracujeme a jsem rád za naději, že bude silnice v dohledné době stát,“ podotýká starosta Turska Václav Vlk.
Jasná je už i první etapa - obchvat Kralup v úseku Úžice-Tursko. Na ní je už totiž hotové vyhodnocení vlivu na životní prostředí EIA a úředníci vydali i stavební povolení. Uvedená část je navíc nejsložitější – řeší totiž přemostění Vltavy či křižování se železniční tratí.
Bude ale jen dvoupruh
Naopak definitivně zřejmě padly plány, aby se z ní udělala čtyřproudá rychlostní komunikace. „EIA i stavební povolení počítají s projektem dvouproudé silnice. Pokud bychom chtěli čtyřpruh, musely by se předělat,“ uvedl Holeček.
Ministr Prachař to ale nechce. "Už víme, že to bude dvoupruhové uspořádání s maximální rychlostí 80 kilometrů v hodině,“ potvrdil ministr.
Starosta Holeček je optimistický a věří, že by se mohlo začít stavět do čtyř let. I když je třeba ještě upřesnit druhou část trasy od Turska do Tuchoměřic, získat všechna potřebná povolení včetně EIA a odkoupit potřebné pozemky.
Nová silnice by pomohla hlavně řidičům cestujícím do Prahy a z ní od severozápadu, kde musí překonat Vltavu.
Dosud totiž musí motoristé volit mezi dvěma komplikovanými variantami: buď během dopravních špiček popojíždět v kolonách přes most Barikádníků, který spojuje Holešovice s Pelc-Tyrolkou, nebo jet do třicet kilometrů vzdálených Kralup a kličkovat přitom po okresních silnicích.
Žádná jiná alternativa není a plánovaný Pražský okruh přes Suchdol je kvůli odporu především suchdolské radnice v nedohlednu.
autor: Marek Pokorný
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/obchva ... 590604f2e/
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Zde jsou situačky a vizualizace mostů části té spojky
http://www.mestokralupy.cz/Mesto/Rozvoj ... fault.aspx
edit doplnění:
Docela rád bych viděl seznam dotčených obcí, které podepsaly memoradum.
Před lety byl spor o pokračování směrem ku Praze. Proti byla obec Holubice. Teď se také toho Spolku 101 neučástní a členství odmítlo viz
http://www.holubicekozinec.cz/e_downloa ... 6.2014.doc
Důvody budou asi stejné jako je popsali v roce 2008 str. 5 http://www.holubicekozinec.cz/e_downloa ... c_2008.pdf
Tak by mne fakt zajímal ten seznam, když pan starosta Holeček říká: "Byl jsem ve všech obcích a všechny podepsaly".
Tursko je členem spolku. Tak uvidíme, zda to bude mít další vývoj.
Financování státem je dobrý počin, ale smysl má celá spojka a ne jenom obchvat Kralup.
PS: Tunel Erz v nejhorším případě přežiji Zatím jej ani nikdo nenavrhl.
http://www.mestokralupy.cz/Mesto/Rozvoj ... fault.aspx
edit doplnění:
Docela rád bych viděl seznam dotčených obcí, které podepsaly memoradum.
Před lety byl spor o pokračování směrem ku Praze. Proti byla obec Holubice. Teď se také toho Spolku 101 neučástní a členství odmítlo viz
http://www.holubicekozinec.cz/e_downloa ... 6.2014.doc
Důvody budou asi stejné jako je popsali v roce 2008 str. 5 http://www.holubicekozinec.cz/e_downloa ... c_2008.pdf
Tak by mne fakt zajímal ten seznam, když pan starosta Holeček říká: "Byl jsem ve všech obcích a všechny podepsaly".
Tursko je členem spolku. Tak uvidíme, zda to bude mít další vývoj.
Financování státem je dobrý počin, ale smysl má celá spojka a ne jenom obchvat Kralup.
PS: Tunel Erz v nejhorším případě přežiji Zatím jej ani nikdo nenavrhl.
Naposledy upravil(a) dvs dne 26.6.2014 17:43:00, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Na obrázcích to vypadá hezky, jen aby se to uskutečnilo.............
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Tak to bude prima parkoviště... Protože až to bude postaveno, tak veškerý tranzit ze SRN z D8 + středočeský tranzit se nahrne na onu spojku, tak to budou kolony....
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Vy už taky věříte na "indukovanou dopravu"? Starý trasy přece nezmizej a pro propojení R7-D8 má mnohem větší význam trasa přes Velvary-Slaný.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Seznam neznám, ale myslím, že Velké Přílepy a Tuchoměřice to určitě podepsaly. Snad se netěším předčasně, ale cesta v 8 ráno je docela masakr, stejně tak i čekání 10-15 min. v Horoměřicích. No stačilo vy dát zákaz vjezdů nad 12 tun.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Pane kolego, nejsem si uplně jist, že je to tohle přesný příklad tzv. "indukované dopravy".... Každopádně jsem velmi často v kontaktu s lidmi )řidiči), jež přijíždějí po D8 a potřebují na levobřežní (snad je to správně) "dejvickou" stranu Prahy a tím nemyslím pouze Dejvice. A i z vlastní zkušenosti vím, že bych zvolil třeba i nákladní lanovku, jenom abych nemusel přes Holešovičky, Holešovice, Letnou...jonáš píše:Vy už taky věříte na "indukovanou dopravu"? Starý trasy přece nezmizej a pro propojení R7-D8 má mnohem větší význam trasa přes Velvary-Slaný.
Je pravda, že uvedení Blanky do provozu dosti urychlí provoz v této části města, ale poté, co jsem si důkladně prohlédl situačku, začínám mít pocit, že tento nový most přes Vltavu u Kralup a napojení nové silnice na II/240 (od Černého Vola pak II/241) pořádně zvedne dopravní zátěž v Suchdole (protože přes ty serpentiny pod Nebušicemi nebude jezdit nikdo, kde nepotřebuje někam na Hadovku). Takže bych se ještě moc neradoval, on se nám ten Suchdol ještě "probudí" a celý záměr bude napadat, bo jeho realizace zvýší dopravní zatížení v Suchdole.....
A nebo je to celé "pomsta" Suchdolu za 518
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Takto tu prozradit ten nejtajnější záměr tohoto tahu ...Michal R píše:A nebo je to celé "pomsta" Suchdolu za 518
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Jo, v napojení severozápadu Prahy to má potenciál velkej, ale slušně udělanej dvoupruh bude stačit, pokud z něho bude kudy pokračovat dál. Prostě je třeba postupovat tak, aby to bylo průchodný to tady tvrdim celou dobu. Třeba zrovna přes upgrady jedniček, však je potřebujeme taky.
Takže obchvat Kralup, to je skoro nenapadnutelný, kterej nasype dopravu do Turska a Přílep. Ty pak jistě nebudou proti pokračování a i ty Holubice se nechaj zlomit (ono je to vždycky ošajslich, když se problém jedný obce řeší na katastru jiný). No a jestli to hupsne na Suchdol, třeba tam ještě rádi vyměknou, ale fakt je, že radiální dopravu v tý oblasti VO neřeší vůbec.
Takže obchvat Kralup, to je skoro nenapadnutelný, kterej nasype dopravu do Turska a Přílep. Ty pak jistě nebudou proti pokračování a i ty Holubice se nechaj zlomit (ono je to vždycky ošajslich, když se problém jedný obce řeší na katastru jiný). No a jestli to hupsne na Suchdol, třeba tam ještě rádi vyměknou, ale fakt je, že radiální dopravu v tý oblasti VO neřeší vůbec.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Radiální dopravu to (alespoň částečně) řeší v tom, že součástí SOKP je stavba Přivaděč Rybářka, jež nejeden problém řeší. Také je jasné, že nikdo by se necpal na nějakou jedničku za Kralupama, pokud by bezpečně a rychle odbočil někde u ďálické skládky vlevo, a za pár minut by byl v Suchdole a za další dvě pak na letišti....jonáš píše:Jo, v napojení severozápadu Prahy to má potenciál velkej, ale slušně udělanej dvoupruh bude stačit, pokud z něho bude kudy pokračovat dál. Prostě je třeba postupovat tak, aby to bylo průchodný to tady tvrdim celou dobu. Třeba zrovna přes upgrady jedniček, však je potřebujeme taky.
Takže obchvat Kralup, to je skoro nenapadnutelný, kterej nasype dopravu do Turska a Přílep. Ty pak jistě nebudou proti pokračování a i ty Holubice se nechaj zlomit (ono je to vždycky ošajslich, když se problém jedný obce řeší na katastru jiný). No a jestli to hupsne na Suchdol, třeba tam ještě rádi vyměknou, ale fakt je, že radiální dopravu v tý oblasti VO neřeší vůbec.
Sečteno podtrženo. Jakákoliv dopravní stavba, která má dopravní význam, ulehčí přetíženým úsekům, vymístí zbytnou dopravu z okolí lidských obydlí a splňuje kriteria ochrany životního prostředí je prospěšná a díkybohu za ni. V případě disktuované přeložky / obchvatu je však do očí bijící fakt, že je to znozecnost a to díky neschopnosti legálně dostavět SOKP v severozápadní části. Takže se vymyslí dílčí krok, který je nesystémový, pravděpodobně způsobí onačejší problémy jinde (Suchdol, Černý Vůl)...
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
A přivaděč Rybářka vyhřezne v Podbabě, odkud se na Kulaťák stojej čtvrthodinový fronty už teď. Z hlediska cílovky do Prahy 6 a okolí to vyjde nastejno, ve výsledku se budou dělat fronty na sjezdu z okruhu jak u Vestce nebo jako na Strakonický od Chuchle (kde hlavnim špuntem je zjevně až sjezd z mostu do Braníka). Je zbytečný nasypat čtyřpruhem kapacitní dopravu na světelnou křižovatku nebo kruháč, když nemá jak odjíždět.
Tahle přeložka by byla nutná tak jako tak, stejně jako se Praha časem nevyhne řešení Vídeňské nebo lokálnímu mostu přes řeku někde v Lahovicích, akorát to bude ještě stát kýble nervů a vagony času. Nemůžete na to koukat jen optikou člověka, kterej projíždí po autostrádě, problémy ve městě způsobuje dneska převážně lokální a příměstskej provoz. Druhá varianta samozřejmě je, co nejvíc ho lidem znepříjemnit nebo rovnou zakázat ..
Tahle přeložka by byla nutná tak jako tak, stejně jako se Praha časem nevyhne řešení Vídeňské nebo lokálnímu mostu přes řeku někde v Lahovicích, akorát to bude ještě stát kýble nervů a vagony času. Nemůžete na to koukat jen optikou člověka, kterej projíždí po autostrádě, problémy ve městě způsobuje dneska převážně lokální a příměstskej provoz. Druhá varianta samozřejmě je, co nejvíc ho lidem znepříjemnit nebo rovnou zakázat ..
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Asi jsem velký naiva, ale pořád tak nějak věřím, že cílovým stavem dopravní situace na Praze 6 bude spojka vedoucí z Evropské (kdesi v prostoru Masarykových kolejí) a v trase ulice Generála Píky zahřezne do Blanky.... Dále pak by možná postačovalo zákaz parkování na ulici Jugoslávských partyzánů.... no a pak klidně i tu Rybářku....jonáš píše:A přivaděč Rybářka vyhřezne v Podbabě, odkud se na Kulaťák stojej čtvrthodinový fronty už teď. Z hlediska cílovky do Prahy 6 a okolí to vyjde nastejno, ve výsledku se budou dělat fronty na sjezdu z okruhu jak u Vestce nebo jako na Strakonický od Chuchle (kde hlavnim špuntem je zjevně až sjezd z mostu do Braníka). Je zbytečný nasypat čtyřpruhem kapacitní dopravu na světelnou křižovatku nebo kruháč, když nemá jak odjíždět.
Tahle přeložka by byla nutná tak jako tak, stejně jako se Praha časem nevyhne řešení Vídeňské nebo lokálnímu mostu přes řeku někde v Lahovicích, akorát to bude ještě stát kýble nervů a vagony času. Nemůžete na to koukat jen optikou člověka, kterej projíždí po autostrádě, problémy ve městě způsobuje dneska převážně lokální a příměstskej provoz. Druhá varianta samozřejmě je, co nejvíc ho lidem znepříjemnit nebo rovnou zakázat ..
Ale jinak s Vámi, Jonáši, musím vcelku souhlasit. Ale vážně z toho nemám radost (teda z těch neradostných vyhlídek o kýblech nervů a vagónech času... v tomto máte recht, a nemám problém to uznat
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Zákaz parkování by toho moc nevyřešil. Největší problém je ta "skvělá" úprava nájezdu na kruhák, kde došlo ke zúžení do jednoho pruhu. Prý kvůli normě.Michal R píše:Asi jsem velký naiva, ale pořád tak nějak věřím, že cílovým stavem dopravní situace na Praze 6 bude spojka vedoucí z Evropské (kdesi v prostoru Masarykových kolejí) a v trase ulice Generála Píky zahřezne do Blanky.... Dále pak by možná postačovalo zákaz parkování na ulici Jugoslávských partyzánů.... no a pak klidně i tu Rybářku....
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Norma na přechody připouští přechod dva pruhy stejného směru, pokud je ten druhý pruh pouze odbočovací. Což jsou u kruháče jaksi oba dva Ale tady asi šlo o vybudování ochranného ostrůvku mezi vozovkou a tramvajovými kolejemi, pro zachování dvou pruhů by se musel překopat i roh křižovatky a to se nechtělo.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
K těm Kralupům: Ta rampa z města na most (SO 102, SO 203) je pouze pro pěší a cyklisty nebo i pro vozidla? Pro vozidla by mi přišla nadbytečná, levé odbočení z mostu na ní by bylo zřejmě bez odb. pruhu, takže by zpomalovalo provoz, dále by přivedla provoz do zřejmě docela malých uliček, navíc myslím, že napojení Kralup skrz Minice a pak na pravém břehu by bylo dostatečné.dvs píše:Zde jsou situačky a vizualizace mostů části té spojky
http://www.mestokralupy.cz/Mesto/Rozvoj ... fault.aspx
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
I pro auta, s odbočovacím pruhem, je to vidět v detailní situačce.
Království a půl princezny za 511.
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Já bych to zas tak tragicky neviděl... Podstatná část aut tam prostě jezdí proto, že potřebuje někam do Libně, Troji, Holešovic a jinudy to prostě z tohoto směru nejde. Pokud by byl okruh, pojedou jinudy...jonáš píše:A přivaděč Rybářka vyhřezne v Podbabě, odkud se na Kulaťák stojej čtvrthodinový fronty už teď...
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Já už to říkal několikrát, ale nejjednodušší je podle mého mínění udělat levobřežní komunikací, (stačí dvojpruh) mezi Trojským mostem podél Stromovky přes čističku do Papírenské. Při současném vedení radnice jest to nerealizovatelné.
http://www.mapy.cz/#!/zakladni?rucni-me ... ZhxZOvgncO
http://www.mapy.cz/#!/zakladni?rucni-me ... ZhxZOvgncO
Re: II/101 (a.k.a. Aglomerační okruh)
Proboha proč těm Dejvicům a Stromovce nedáte pokoj.
Jako náhrada za R1 je projekt II/101 nedostatečný, ale jako silnice, která odkloní nápor toho urbanizačního bahna, směrem na R7 k letišti bude dobrá.
Jo a vjezd do Dejvic na jeden pruh je omezený už dole v Podbabě u zastávky.
Jako náhrada za R1 je projekt II/101 nedostatečný, ale jako silnice, která odkloní nápor toho urbanizačního bahna, směrem na R7 k letišti bude dobrá.
Jo a vjezd do Dejvic na jeden pruh je omezený už dole v Podbabě u zastávky.