I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
Už se to vleče dost dlouho. Jsou hotové vlastně jen dva kousky. Nevíte někdo, jestli se s tím nějak pohne? Benešov je doslova zahlcený auty, nové kruháky se nestaví, všude jsou vyjeté koleje a nic se neděje.
Naposledy upravil(a) Myčák dne 7.8.2013 17:02:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Obchvat Benešova
Co presne myslite, Mycaku?? Benesov preci v hlavnim smeru (I/3) obchvat ma jiz od nepameti...
Re: Obchvat Benešova
A brzo bude mít ještě jeden, trochu vzdálenější od města
Re: Obchvat Benešova
Brzo?jonáš píše:A brzo bude mít ještě jeden, trochu vzdálenější od města
Re: Obchvat Benešova
Z geologickýho hlediska určitě a z hlediska historie dotčenýho městyse asi taky.
Re: Obchvat Benešova
Ne ne, Benešov má z obchvatu jenom dva kousky. Jeden je jižně, kde vede de facto od E55 až k továrně Baes a druhá část je od bývalého TIR parkoviště k Penny. Můžu přidat mapku, pokud je zájem.
Re: Obchvat Benešova
Mapka bude fajn, třeba to i pochopímMyčák píše:Ne ne, Benešov má z obchvatu jenom dva kousky. Jeden je jižně, kde vede de facto od E55 až k továrně Baes a druhá část je od bývalého TIR parkoviště k Penny. Můžu přidat mapku, pokud je zájem.
Re: Obchvat Benešova
Vytvořil jsem tedy mapku. Už chápeš?
Re: Obchvat Benešova
Již od roku 1947 má Benešov obchvat, který město pohltilo.siesa píše:Co presne myslite, Mycaku?? Benesov preci v hlavnim smeru (I/3) obchvat ma jiz od nepameti...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Obchvat Benešova
Autor přípěvku má na mysli obchvat, který odvede z města dopravu směrem od I/3 k II/110 a II/112. Z něj je hotovo pouze propojení obou dvojek na východě města, nicméně k nim se dá dostat pouze přes město.
Mám pocit že jsem někde četl, že tu stavbu zbrzdily změny v projektu, že snad původně měl být ten obchavt veden jinudy než je nyní plánováno.
Mám pocit že jsem někde četl, že tu stavbu zbrzdily změny v projektu, že snad původně měl být ten obchavt veden jinudy než je nyní plánováno.
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: Obchvat Benešova
Přesně toto mám na mysli. Myslím, že si každopádně ještě hodně dlouho na zbytkové části obchvatu počkám...Vizi píše:Autor přípěvku má na mysli obchvat, který odvede z města dopravu směrem od I/3 k II/110 a II/112. Z něj je hotovo pouze propojení obou dvojek na východě města, nicméně k nim se dá dostat pouze přes město.
Mám pocit že jsem někde četl, že tu stavbu zbrzdily změny v projektu, že snad původně měl být ten obchavt veden jinudy než je nyní plánováno.
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: 14.3.2009 11:14:37
Re: Obchvat Benešova
Původně jinudy ani jít nemohl: východně od Benešova je Kavčák, neboli (bývalé) cvičiště ČSLA (za Husáka nedotknutelné) a další trasování bývalo tudíž mohlo být až kolem Dlouhejch Polí, což bylo v té době nepředstavitelené. Z té doby pocházejí ony dva hotové segmenty: z Marjánovic k bejvalýmu šmelcu v Černym Lese a od Flusárny k bedrčský silnici. Mezikus kolem koupadel a hlavně zpětné napojení na přeložku zadem za Červenejma Vrškama se už nedokončilo. A asi už nikdy nedokončí.
---
Zrušenej Kavčák je dneska brownfield, do kterého ÚP Benešova vkládá velké rozvojové naděje a nově je plánovaná spojnice mezi přeložkou a vlašimskou silnicí skutečně až kolem Dlouhejch Polí, s napojením na přeložku až skoro někde v Tužince. Jenže s jižní větví (od vlašimské silnice na Bystřici) se už jaksi nepočítá.
---
Zrušenej Kavčák je dneska brownfield, do kterého ÚP Benešova vkládá velké rozvojové naděje a nově je plánovaná spojnice mezi přeložkou a vlašimskou silnicí skutečně až kolem Dlouhejch Polí, s napojením na přeložku až skoro někde v Tužince. Jenže s jižní větví (od vlašimské silnice na Bystřici) se už jaksi nepočítá.
Re: 1/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
Viz příloha. To jsem na to zvědavej, takhle už se začínalo "stavět" už mnohokrát.
- Přílohy
-
- 5+2.png (75.25 KiB) Zobrazeno 28032 x
Re: 1/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
https://benesovsky.denik.cz/zpravy_regi ... 80308.html
Část článku je věnován přímo části chystaného obchvatu BN.
Část článku je věnován přímo části chystaného obchvatu BN.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
Třída silnice se značí římskými číslicemi, nikoliv arabskými. V názvu tématu upraveno.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
Bylo vydáno představení návrhu územní studie pro lokalitu CVI. Sladovka, Benešov. To souvisí i s obchvatem, který má vést v těchto místech http://www.benesov-city.cz/vismo/dokume ... 9&p1=39549
Re: I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
Severovýchodní obchvat Benešova dostal od kraje zelenou
Zdroj: https://benesovsky.denik.cz/zpravy_regi ... 9C-wkeAVAw
Zdroj: https://benesovsky.denik.cz/zpravy_regi ... 9C-wkeAVAw
Re: I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
https://zdopravy.cz/rada-stredoceskeho- ... ch-127210/
Ty dva kruháče vedle sebe zase vymyslela nějaká hlava mazaná. Když už musí být kruháč na I/3, tak popravdě ani nechápu dvojí napojení obchvatu do té velké OK, ale to se nechám rád přesvědčit, že je to potřeba kvůli kapacitě. Ale "rozbije" to bypass z Benešova, IMHO víc škody jak užitku. Celý ten projekt SV obchvatu v tomto místě by se hodilo překopat.
Ty dva kruháče vedle sebe zase vymyslela nějaká hlava mazaná. Když už musí být kruháč na I/3, tak popravdě ani nechápu dvojí napojení obchvatu do té velké OK, ale to se nechám rád přesvědčit, že je to potřeba kvůli kapacitě. Ale "rozbije" to bypass z Benešova, IMHO víc škody jak užitku. Celý ten projekt SV obchvatu v tomto místě by se hodilo překopat.
Re: I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
Ať klidně na tom obchvatu jsou dva kruháče to nikomu asi nevadí, ale ať s tímhle ihned zruší tu OK na I/3, protože nedává smysl aby tam byla "MÚK" a pak ještě OK. Fakt by mě zajímalo co za exota tohle vymyslel a proč se minimálně ten podjezd pod I/3 neudělal rovnou s výstavbou OK. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je plýtvání penězi a přidaná hodnota je 0 spíš naopak. Celý tenhle koncept na Červených Vršcích je úplně na hlavu. A přitom tam původně měla být normální MÚK. A Ať to hlavně už nepřekopávají nebo dalšího exota napadne, že není třeba podcházet I/3 a napojí II/112 rovnou na tenhle OK.Aram96 píše:https://zdopravy.cz/rada-stredoceskeho- ... ch-127210/
Ty dva kruháče vedle sebe zase vymyslela nějaká hlava mazaná. Když už musí být kruháč na I/3, tak popravdě ani nechápu dvojí napojení obchvatu do té velké OK, ale to se nechám rád přesvědčit, že je to potřeba kvůli kapacitě. Ale "rozbije" to bypass z Benešova, IMHO víc škody jak užitku. Celý ten projekt SV obchvatu v tomto místě by se hodilo překopat.
Re: I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
Tady to vypadá jako by měl někdo zájem aby úsek PHA - Bene se dal projet co nejhůře.
Kolony kvůli stavbě kruháku, kolony kvůli stavbě podjedu, kolony kvůli stavbě zahloubení, kolony protože kolony atd...
ALe obchvat BENE by se fakt hodil, průjezd Benešovem stojí za to.... protože je neustále uzavřený kvůli rekonstrukcím
Kolony kvůli stavbě kruháku, kolony kvůli stavbě podjedu, kolony kvůli stavbě zahloubení, kolony protože kolony atd...
ALe obchvat BENE by se fakt hodil, průjezd Benešovem stojí za to.... protože je neustále uzavřený kvůli rekonstrukcím
Re: I/3, II/110 a II/112 (obchvat Benešova)
No tak samozřejmě, že nejvíce nesmyslná je ta OK na I/3. Jenže ta je jaksi postavená, tak jsem se snažil pochopit logiku těch dvou dalších. Z toho jeden chápu, kvůli mnoha připojením.Saljack píše:Ať klidně na tom obchvatu jsou dva kruháče to nikomu asi nevadí, ale ať s tímhle ihned zruší tu OK na I/3, protože nedává smysl aby tam byla "MÚK" a pak ještě OK. Fakt by mě zajímalo co za exota tohle vymyslel a proč se minimálně ten podjezd pod I/3 neudělal rovnou s výstavbou OK. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je plýtvání penězi a přidaná hodnota je 0 spíš naopak. Celý tenhle koncept na Červených Vršcích je úplně na hlavu. A přitom tam původně měla být normální MÚK. A Ať to hlavně už nepřekopávají nebo dalšího exota napadne, že není třeba podcházet I/3 a napojí II/112 rovnou na tenhle OK.Aram96 píše:https://zdopravy.cz/rada-stredoceskeho- ... ch-127210/
Ty dva kruháče vedle sebe zase vymyslela nějaká hlava mazaná. Když už musí být kruháč na I/3, tak popravdě ani nechápu dvojí napojení obchvatu do té velké OK, ale to se nechám rád přesvědčit, že je to potřeba kvůli kapacitě. Ale "rozbije" to bypass z Benešova, IMHO víc škody jak užitku. Celý ten projekt SV obchvatu v tomto místě by se hodilo překopat.
Znovu, samozřejmě, že OK na I/3 je absolutní nonsense, když se stejně postaví MÚK, resp. most a dokonce i dvě větve. Tohle prostě zase vymyslelo nějaké individum, kterému plynulost provozu nic neříká. Radši tam postaví 2-pruhovou OK.