V diskusi o rekonstrukci železniční trati tamtéž jsem narazil na ideu přeložky silnice přes Vráž a je to taková úžasná snůška variant a fantasmagorií, že se o to prostě musim podělit. Reálných je zatim cca 500 m od Penny marketu v Černošicích k zastávce, zbytek je ale mnohem zajímavější (a z hlediska projednávání s dotčenými obyvateli obce jistě ještě bude).
Na stránkách města momentálně neni aktivní odkaz, ale google našel archivovanou textovou část, bohužel bez grafických příloh. I tak to stojí za přečtení a představu.
http://www.mestocernosice.cz/e_download ... chvatu.pdf
Přeložka II/115 Černošice-Mokropsy
Re: Přeložka II/115 Černošice-Mokropsy
Mně Google vyplivnul toto:
http://www.trojlistek.org/program.html
Fascinuje mě, jak se o obchvatu Radotína podivují, proč končí v srdci Černošic, ale jejich návrhu obchvatu Černošic vůbec nevadí, že končí vlastně Dobřichovickým před vraty.
http://www.trojlistek.org/program.html
Fascinuje mě, jak se o obchvatu Radotína podivují, proč končí v srdci Černošic, ale jejich návrhu obchvatu Černošic vůbec nevadí, že končí vlastně Dobřichovickým před vraty.
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přeložka II/115 Černošice-Mokropsy
Něco mezi neschopností jednat se sousedy a postojem "co je za plotem mne nezajímá" ?
Re: Přeložka II/115 Černošice-Mokropsy
Michal: A pěkně tam zakomponovali Všenory, jistě k jejich velké radosti... I když ten tunel by jim určitě ulevil. Nicméně vybudovat most přes Berounku a tunel pod Všenory jen proto, aby se doprava dostala pod nejstrmější kopec široko daleko ...
Re: Přeložka II/115 Černošice-Mokropsy
No, on takovej most Mokropsy-Všenory by nebyl od věci. Akorát to bude NIMBY neprůchodný, ale dopravě v regionu by to pomohlo. Kdysi tam bejval na auta přívoz.
Ovšem ten 3 km tunel je na 115 neprůchodnej taky. Jsou to všechno deset let starý studie, zajímalo by mě jestli někdo nezná aktuální stav.
Trojlístek navrhuje tunel skoro 2 km (v oblouku, jinak by řezal údolíčko) plus estakádu cca 800 m přes trať a záplavovou nivu, a kromě Všenor zatěžuje i Jíloviště (sjezd z I/4 k poště, tam stopka, pak středem obce do Všenorský, která je slušná horská silnice s 8% spádem), dole dvojitý esíčko, ztracená výška 200m .. všechno v pohodě hlavně když to nepojde přes nás.
Vtip je v tom, že Radotín je Praha a Černošice Středočeskej kraj. Takže město postaví obchvat Radotína a pak se uvidí.
Ovšem ten 3 km tunel je na 115 neprůchodnej taky. Jsou to všechno deset let starý studie, zajímalo by mě jestli někdo nezná aktuální stav.
Trojlístek navrhuje tunel skoro 2 km (v oblouku, jinak by řezal údolíčko) plus estakádu cca 800 m přes trať a záplavovou nivu, a kromě Všenor zatěžuje i Jíloviště (sjezd z I/4 k poště, tam stopka, pak středem obce do Všenorský, která je slušná horská silnice s 8% spádem), dole dvojitý esíčko, ztracená výška 200m .. všechno v pohodě hlavně když to nepojde přes nás.
Vtip je v tom, že Radotín je Praha a Černošice Středočeskej kraj. Takže město postaví obchvat Radotína a pak se uvidí.