https://zdopravy.cz/potize-jako-s-dalni ... hu-185763/
Potíže jako s dálnicí. Kraji selhal i druhý pokus o prosazení spojky od Hlásné Třebaně k Pražskému okruhu
II/116
Re: II/116
Jen sem zašlu odkaz na EIA ke zmiňované stavbě.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: II/116
https://zdopravy.cz/kraj-zahajil-treti- ... hu-198555/
Kraj zahájil třetí pokus o prosazení spojky od Hlásné Třebaně k Pražskému okruhu
Kraj zahájil třetí pokus o prosazení spojky od Hlásné Třebaně k Pražskému okruhu
Re: II/116
Na příkladu této stavby bych se chtěl zeptat, jak je to v ČR se stavebním právem.
Původně měla vést II/116 od Mořiny přes údolí Berounky a k D4.
Pak se údajně, po nesouhlasu obce Hlásná Třebaň, od toho ustoupilo a nyní má II/116 končit v Letech.
Je to skutečně tak, anebo je to jinak?
Jakými pákami (nemám teď na mysli zaangažování vlivných zákulisních hráčů nebo uplácení) může jedna obec zablokovat stavbu silnice, když jinde stojí, že krajský plán (ZÚR) je závazný pro obecní ÚP?
Původně měla vést II/116 od Mořiny přes údolí Berounky a k D4.
Pak se údajně, po nesouhlasu obce Hlásná Třebaň, od toho ustoupilo a nyní má II/116 končit v Letech.
Je to skutečně tak, anebo je to jinak?
Jakými pákami (nemám teď na mysli zaangažování vlivných zákulisních hráčů nebo uplácení) může jedna obec zablokovat stavbu silnice, když jinde stojí, že krajský plán (ZÚR) je závazný pro obecní ÚP?