Stránka 1 z 1

II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 15.3.2009 0:30:22
od Stanleyk
Pár fotek z pátečních toulkách kolem D8 : http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 47/090313/
Vyzdvihuji :

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 15.3.2009 9:38:53
od Bobek
Díky za reportáž. To je taky nekonečná stavba...

Nevíte někdo, jak to vypadá s přípravou jednak plánované navazující komunikace do Pokratic, jednak východního obchvatu Litoměřic?

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 15.3.2009 14:42:54
od Majkii
Tohle si neplatí Ústecký kraj sám? Vycházím z tiskovky MDČR: http://www.mdcr.cz/cs/Media/Tiskove_zpr ... 2009_2.htm

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 15.3.2009 15:05:42
od pp21
Majkii píše:Tohle si neplatí Ústecký kraj sám?
Platí si to Ústecká kraj, ale má na to výraznou dotaci z SFDI. Konec konců na této starší foto je to vidět. Ovšem proč se tam ukazuje Bendl v helmě ŘSD nevím ;o).

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 15.3.2009 17:11:47
od Rudyk
Ano neplatí, ale má s tím problémy:
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... 90312.html

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 14.4.2009 23:25:53
od Stanleyk
Opět při návštěvě D8 jsem zavítal do Litoměřic a pár fotek z fotovýpravy zde : http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 47/090411/

Ukázka :

A je hotovo!

Napsal: 17.12.2009 14:09:47
od andy
V Litoměřicích mají nový most

Litoměřice - V Litoměřicích byl dnes zprovozněn nový most generála Františka Chábery, který umožní cestovat přes Labe i v době velké vody. Starý Tyršův most odolá jen stoleté vodě. Nová stavba je podstatně mohutnější a odolá i tisícileté vodě. Most za více než miliardu korun zaplatil Státní fond dopravní infrastruktury a Ústecký kraj.

Druhý litoměřický most nese jméno válečného stíhače generála Františka Chábery. Nový most je dlouhý 608 metrů a Metrostav spolu se Stavbami mostů Praha jej zhotovily za dva a půl roku. Nová spojnice odlehčí starému Tyršovu mostu a usnadní spojení s Lovosicemi a s teplickou dálnicí.

O Cháberově mostu dlouhém zhruba 600 metrů hovoří silničáři jako o stavbě století. "Je to mimořádná technická stavba, protože má nejdelší oblouk v České republice," upozornil Karel Havlíček ze Státního fondu dopravní infrastruktury...

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 18.12.2009 15:20:05
od andy
Nějaké fotky z Lidových novin

BTW ty "záchranné kruhy" tam zůstanou nafurt? :P

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 26.2.2010 22:38:05
od pp21
Byla zveřejněno oznámení EIA na pokračování dál do Litoměřic:
http://tomcat.cenia.cz/eia/view.jsp

Oproti původnímu záměru, kdy měla jít železnice v hloubeném tunelu a na jeho stropě silnice se to teď připravuje vedle sebe.

Re: II/247 Litoměřický přivaděč k D8

Napsal: 24.4.2010 11:47:01
od andy
V Litoměřicích aut ubylo, semafory ale zatím nezmizí

LITOMĚŘICE Semafory na nejfrekventovanější litoměřické ulici Na Valech zatím zůstanou. Radnice zvažovala, že když tu po otevření nového mostu přes Labe ubyde aut, světla odstraní. Provoz se tu sice snížil, ale ne moc a radnice zkoumá, zda nebude kvůli bezpečnosti chodců lepší semafory zachovat.
Březnové měření potvrdilo, že ve směru od nádraží k domu kultury aut ubylo. Opačným směrem jich ale jezdí stejně. Každou hodinu tu tak projede asi o 100 aut méně, ale stále jich je celkem tisíc.
V budoucnu by se mohl průjezd aut ještě snížit, ale není jasné kdy. „Je třeba splnit dvě podmínky. První je opětovné otevření silnice z Litoměřic do Ústí přes Sebuzín, druhou stavba komunikace, jež svede dopravu z nového mostu k pokratickým závorám,“ vysvětlil starosta města Ladislav Chlupáč.
Velká část obyvatel bydlí právě na pokratických sídlištích, a dokud se nepostaví přímá silnice k novému mostu, bude hodně lidí jezdit do práce i domů stále přes ulici Na Valech ke starému Tyršovu mostu.
Radní proto ve čtvrtek jednali, zda tu zatím nechají dosavadní provizorní semafory, nebo jestli za 6milionů pořídí stálé. Rozhodnutí zatím odložili. „Vedla nás k tomu snaha nalézt nejlevnější řešení,“ uvedl místostarosta Jiří Landa s tím, že tento úkol začíná řešit odbor dopravy.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - severní Čechy