II/602 Pelhřimov - Jihlava
II/602 Pelhřimov - Jihlava
Videjko z rekonstrukce silnice II/602 mezi Pelhřimovem a Jihlavou, jedná se o tento úsek, více info zde.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Jenom doplním, že cena za rekonstrukci tohoto úseku je 200 mil. Kč (160 mil. dotace).
Kraj podle zprávy z letošního února připravuje další akci na II/602:
II/602 hr.kraje - Pelhřimov, 6.stavba
- rekonstrukce vybraných úseků mezi Jihlavou a Pelhřimovem o délce 10,6 km vč. řešení tvaru nebezpečné křižovatky II/602 a II/406 (u Dvorců).
Kraj podle zprávy z letošního února připravuje další akci na II/602:
II/602 hr.kraje - Pelhřimov, 6.stavba
- rekonstrukce vybraných úseků mezi Jihlavou a Pelhřimovem o délce 10,6 km vč. řešení tvaru nebezpečné křižovatky II/602 a II/406 (u Dvorců).
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Nedávno jsem tu jel a musím skutečně pochválit kraj za koncepční systematickou snahu tento tah uvést do normového stavu. Ty zreko úseky jsou bezva.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Taky jsem tama nedavno jel (poprve) a byl jsem prijemne prekvapen stavem vetsiny useku na II/602 mezi Pelhrimovem a Jihlavou. Probihaji rekonstrukce a rozsirovani useku Strmechy - Sedliste a Vyskytna - Dusejov.
Nekolik snimku zde:
Nekolik snimku zde:
- Přílohy
-
- rekonstrukce mostu č. 602-047 v km 103,426
- 602-most-Strmechy.JPG (55.28 KiB) Zobrazeno 28221 x
-
- infotabule o rekonstrukci useku Vyskytna - Dusejov
- 602-info.JPG (35.19 KiB) Zobrazeno 28221 x
-
- 602-Vyskytna-Dusejov.JPG (52.66 KiB) Zobrazeno 28221 x
-
- 602-Vyskytna-Dusejov2.JPG (33.63 KiB) Zobrazeno 28221 x
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.3.2013 16:50:33
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Bude tato silnice na konci dubna průjezdná? To jest, jestli nemáte informace o nějakých budoucích uzavírkách. Chtěl bych si udělat výlet do Pelhřimova a komplet II/602 projet (tj. z Brna) s on-board kamerou. Pak to dám samo na Youtube, třeba to někoho bude zajímat.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Pokud to chcete jako retro původní I/2, tak část Jihlava-Pelhřimov není její původní trasa.Pontiac_CZ píše:Bude tato silnice na konci dubna průjezdná? To jest, jestli nemáte informace o nějakých budoucích uzavírkách. Chtěl bych si udělat výlet do Pelhřimova a komplet II/602 projet (tj. z Brna) s on-board kamerou. Pak to dám samo na Youtube, třeba to někoho bude zajímat.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Ale zase je to pěkné retro původní I/19. I/2 byla jen od I/38 z Jihlavy do Brna?
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Ne, I/2 začínala pěkně v polích v polovině cesty mezi Humpolcem a Jihlavou. Přibližně na křížení D1 se silnicí Větrný Jeníkov - Herálec, na různých mapách se to lišilo.Standa píše:Ale zase je to pěkné retro původní I/19. I/2 byla jen od I/38 z Jihlavy do Brna?
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.3.2013 16:50:33
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Nene, kvůli původní I/2 to ani není, pro mě ta silnice má prostě určité kouzlo, a paradoxně je to právě kvůli tomu nepůvodnímu úseku mezi Jihlavou a Pelhřimovem. (v tom kouzle hraje roli dívčí element ).
Až poté jsem se o ni začal zajímat a s překvapením zjistil, že současná II/602 vede až do Brna a také její stručnou historii. A protože bych si chtěl udělat na jaře výlet do PE a na Křemešník, tak proč to nevzít po této historické trase se záznamem.
JirkaS: zajímavé, ten začátek původní I/2 v polích - kterou silnici z Jeníkova do Herálce myslíte? Přes Skorkov nebo Slavníč?
Až poté jsem se o ni začal zajímat a s překvapením zjistil, že současná II/602 vede až do Brna a také její stručnou historii. A protože bych si chtěl udělat na jaře výlet do PE a na Křemešník, tak proč to nevzít po této historické trase se záznamem.
JirkaS: zajímavé, ten začátek původní I/2 v polích - kterou silnici z Jeníkova do Herálce myslíte? Přes Skorkov nebo Slavníč?
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Mám teď u sebe jen mapu, která takové detaily nerozlišuje. V každém případě tam měla navazovat na rozestavěnou protektorátní dálnici a jako I/2 by po ní mířila až do Prahy. I/1 bylo vyhrazeno pro pražský okruh.Pontiac_CZ píše:JirkaS: zajímavé, ten začátek původní I/2 v polích - kterou silnici z Jeníkova do Herálce myslíte? Přes Skorkov nebo Slavníč?
Jinak druhým směrem původní I/2 mířila z Brna do Bratislavy (u nás II/425) a až na maďarskou hranici. Na Slovensku stále jako I/2 značena je.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.3.2013 16:50:33
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Já jsem si II/602 z Brna do Jihlavy "projel" na Google Streetview a až mě fascinovaly ty dlouhé rovinky, táhlé zatáčky, horizonty, zářezy v terénu... je opravdu poznat bývalá první třída. A i kvalita povrchu dnes je dobrá, na streetview jsou semtam vidět i rekonstruované úseky rozšířené na S 9,5.
Projel jsem to až do Pelhřimova a bývalá I/19 se s I/2 nemůže srovnávat.
Bude to příjemná jízda.
Projel jsem to až do Pelhřimova a bývalá I/19 se s I/2 nemůže srovnávat.
Bude to příjemná jízda.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Po letech (odhaduji cca 20ti) slibů a plácání se po ramenou, se tady na "zrcadle" začala stavět kruhová křižovatka:
http://mapy.cz/s/8bqM
Dřív jsem si myslel, že tam bude nějakej malej prcek, protože šetření za každou cenu. Zatím to ale vypadá, že se do věci zapojil i rozum, a vzniká tam něco podstatně většího.
Kraj to označuje jako Silnice II/602 6. stavba, 2. etapa, jedinej dokument jsem našel tady:
http://www.obec-dvorce.cz/VismoOnline_A ... menty=1273
Zaujal mě bod "Stavba bude dokončena nejpozději do 30. září 2013". To aby si krapet pospíšili.
http://mapy.cz/s/8bqM
Dřív jsem si myslel, že tam bude nějakej malej prcek, protože šetření za každou cenu. Zatím to ale vypadá, že se do věci zapojil i rozum, a vzniká tam něco podstatně většího.
Kraj to označuje jako Silnice II/602 6. stavba, 2. etapa, jedinej dokument jsem našel tady:
http://www.obec-dvorce.cz/VismoOnline_A ... menty=1273
Zaujal mě bod "Stavba bude dokončena nejpozději do 30. září 2013". To aby si krapet pospíšili.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Situace zde dobře znám a podle mě by pouze stačilo předělat křižovatku tak, aby napojení 406 na 602 bylo pod pravým úhlem a ne ostrým jako teď. Na 602 doplnit pruh pro odbočení doleva a je po problému - nejsem fanda kruháčů v extravilánu.
Kvůli zpoždění má stavba probíhat až do příštího roku...
Součástí je i úprava 602 až do Dušejova na S9,5 s narovnáním některých směrových oblouků. Současný povch je zde velmi tristní, je to asi nejpotřebnější rekonstrukce na 602. Pak už zbývá jen pár kousků, hlavně obchvat Sedliště, úsek kolem Olešné, kratičká část u odbočky na Opatov a možná reko povrchu mezi Jihlavou a novým kruháčem a 602 bude hodně luxusní silnice.
Jsem ale zvědavý na kvalitu, i kvůli množství NA dopravy jsou už na nových úsecích od Jihlavy na východ časté poruchy AB krytu.
Kvůli zpoždění má stavba probíhat až do příštího roku...
Součástí je i úprava 602 až do Dušejova na S9,5 s narovnáním některých směrových oblouků. Současný povch je zde velmi tristní, je to asi nejpotřebnější rekonstrukce na 602. Pak už zbývá jen pár kousků, hlavně obchvat Sedliště, úsek kolem Olešné, kratičká část u odbočky na Opatov a možná reko povrchu mezi Jihlavou a novým kruháčem a 602 bude hodně luxusní silnice.
Jsem ale zvědavý na kvalitu, i kvůli množství NA dopravy jsou už na nových úsecích od Jihlavy na východ časté poruchy AB krytu.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Nejsem příznivcem kruhovejch křižovatek, ale v tomhle místě to celkem chápu. Jedna věc je nebezpečnej směr 406 -> 602 na Jihlavu a průjezd blokující odbočení 602 (od Jihlavy) -> 406, další věc je ale taky značně otravný odbočení ze 406 na 602 směrem na Pelhřimov. To by vyřešila jen MÚK, nebo právě KO._jan91 píše:Situace zde dobře znám a podle mě by pouze stačilo předělat křižovatku tak, aby napojení 406 na 602 bylo pod pravým úhlem a ne ostrým jako teď. Na 602 doplnit pruh pro odbočení doleva a je po problému - nejsem fanda kruháčů v extravilánu.
Kvůli zpoždění má stavba probíhat až do příštího roku...
Součástí je i úprava 602 až do Dušejova na S9,5 s narovnáním některých směrových oblouků. Současný povch je zde velmi tristní, je to asi nejpotřebnější rekonstrukce na 602. Pak už zbývá jen pár kousků, hlavně obchvat Sedliště, úsek kolem Olešné, kratičká část u odbočky na Opatov a možná reko povrchu mezi Jihlavou a novým kruháčem a 602 bude hodně luxusní silnice.
Jsem ale zvědavý na kvalitu, i kvůli množství NA dopravy jsou už na nových úsecích od Jihlavy na východ časté poruchy AB krytu.
S tou pravoúhlou křižovatkou by to možná bylo lepší, jenže ty rozhledy nejsou zrovna dobrý ani na jednu stranu. Když k tomu přidám, že tam občas někdo letí 110 a teď by mu tam někdo vjel sotva třicítkou, protože pravej úhel...
Každopádně tohle mě zrovna netrápí, spíš bych uvítal východní obchvat Pelhřimova a zároveň Olešný, což by značně zlepšilo dostupnost Tábora/D3 z Jihlavy. Třeba něco na tenhle způsob:
http://mapy.cz/s/8bCz
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Na křižovatce II/406 a II/602 vznikne dokonce turbo okružní křižovatka. Kolmé napojení větve II/602 směr Pelhřimov (cca 1/3 intenzity) na průběžný směr II/602 z Jihlavy - II/406 Třešť bylo prý prověřováno, ale kapacitně nevyšlo.
Místo by si ale zasloužilo koncepční uspořádání: a) v územních plánech je už dlouho na II/406 obchvat Kostelce, začíná napojením na II/602 severně od Dvorců a končí na křižovatce II/406 a II/639 u masny, vzhledem k intenzitám a množstvím závad na trase v extravilánu i intravilánu by to měla být prioritní investice kraje, b) II/602 z Jihlavy je nejvytíženější krajskou komunikací, v části od Jihlavy až k napojení na obchvat Kostelce by si zasloužila ideálně 2+2, alespoň pak střídavých 2+1, určitě však stoupací pruhy
Jinak úpravy na II/602 jsou sice na S9,5, ale v návrhové rychlosti 60, což s sebou nese malé poloměry směrových i výškových oblouků. Když už do toho investují, mohlo se realizovat alespoň v návrhové rychlosti 80 - některé starší úseky (obchvat Vyskytné, část mezi Jihlavou a Dvorci) jsou o hodně přehlednější a pohodlnější. Vzhledem ke spolufinancování z EU je ale možná tlak na nejjednoduší a nejlevnější technické řešení..
Místo by si ale zasloužilo koncepční uspořádání: a) v územních plánech je už dlouho na II/406 obchvat Kostelce, začíná napojením na II/602 severně od Dvorců a končí na křižovatce II/406 a II/639 u masny, vzhledem k intenzitám a množstvím závad na trase v extravilánu i intravilánu by to měla být prioritní investice kraje, b) II/602 z Jihlavy je nejvytíženější krajskou komunikací, v části od Jihlavy až k napojení na obchvat Kostelce by si zasloužila ideálně 2+2, alespoň pak střídavých 2+1, určitě však stoupací pruhy
Jinak úpravy na II/602 jsou sice na S9,5, ale v návrhové rychlosti 60, což s sebou nese malé poloměry směrových i výškových oblouků. Když už do toho investují, mohlo se realizovat alespoň v návrhové rychlosti 80 - některé starší úseky (obchvat Vyskytné, část mezi Jihlavou a Dvorci) jsou o hodně přehlednější a pohodlnější. Vzhledem ke spolufinancování z EU je ale možná tlak na nejjednoduší a nejlevnější technické řešení..
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Díky za zajímavé info. Jestli bude turbo okružní tak jim odpouštím . Když se ale kruháč postaví tak ten obchvat Kostelce už nevídím reálně, pokud má začínat v jiném místě. Minimálně by ale mohli směrově a výškově upravit 406 od toho prudkého kopce až po novou okružku a taky tu divnou křižovatku na Cerekev u Kosteleckých uzenin.
Návrhovka 60 je zde v cajku, pokud se upraví pár oblouků a konečně opraví ten šílený povrch tak se de bude dát jet bezpečně 100, už teď se zde jezdí rychle pokud člověk nejede za kamionem či v koloně.
Od Jihlavy by stačil vystřídaný 2+1, btw. je zde ještě plánovaná nějaké optimalizace (povrch je zde zatím v cajku, více méně i to vedení, ale do budoucna...)?
Ten obchvat Olešné je tak tuším skutečně + - naplánován ale vidím to na dalekou budoucnost (asi jako obchvat Nových Domků a V. Beranova dále na 602), nedávno se přeci opravil stávající výpad z Pelhřimova.
Návrhovka 60 je zde v cajku, pokud se upraví pár oblouků a konečně opraví ten šílený povrch tak se de bude dát jet bezpečně 100, už teď se zde jezdí rychle pokud člověk nejede za kamionem či v koloně.
Od Jihlavy by stačil vystřídaný 2+1, btw. je zde ještě plánovaná nějaké optimalizace (povrch je zde zatím v cajku, více méně i to vedení, ale do budoucna...)?
Ten obchvat Olešné je tak tuším skutečně + - naplánován ale vidím to na dalekou budoucnost (asi jako obchvat Nových Domků a V. Beranova dále na 602), nedávno se přeci opravil stávající výpad z Pelhřimova.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
No právě na stávající II/406 mezi křižovatkou s II/602 a II/639 se toho upravit moc nedá, směrové i výškové vedení je hodně špatné, navíc intravilán Kostelce, železniční přejezd, vysoké intenzity (7 tis. OA + 1 tis. NA), zdržení na průjezdu velké. Když už kraj investuje do obchvatu II/352 u Heroltic (intenzity 1 300 OA + 130 NA), obchvat Kostelce by neměl být problém Fakt je, že nová OK tento záměr pohřbí na hodně let
Návrhová rychlost 60 je dobrá, jen méně pohodlná, než 80 Srovnejte s novými úseky na II/406 Jihlava - Okříšky, to je svezení, jízda je bezpečná, přehledná a komfortní, po dostavbě obchvatu Příseky bude dosupnost Brtnice z Jihlavy úplně luxusní. Rozdíl investičních nákladů mezi návrhovou rychlostí 60 a 80 v tomto případě neznám, s ohledem na terén na předmětných úsecích II/602 by šly nahoru jen náklady na majetkoprávní vyrovnání a určitě i nějaké zemní práce... Když už se ale něco dělá..
Na II/602 mezi Jihlavou a novou OK osobně změnu a zlepšení neočekávám, spíše přijde ještě zhoršení. Na loukách po pravé straně je plánované obchodní centrum, má tuším územní rozhodnutí a napojení na II/602 vyřešili okružní křižovatkou kousek od benzinové pumpy.. Na II/602 je hromada napojení - benzinka, Hosov 2 x, autobazar, polygon, když by se začalo zlepšovat, tak bude třeba toto všechno zřejmě vyřešit normativně. Takže rána směrem do Jihlavy a odpoledne směrem z Jihlavy zůstanou na rychlosti 50 km/hod
Obchvat II/602 kolem Olešné by mohl přijít "brzy", opravený povrch u Pelhřimova v dobrém stavu nevydrží více jak 5 let
Návrhová rychlost 60 je dobrá, jen méně pohodlná, než 80 Srovnejte s novými úseky na II/406 Jihlava - Okříšky, to je svezení, jízda je bezpečná, přehledná a komfortní, po dostavbě obchvatu Příseky bude dosupnost Brtnice z Jihlavy úplně luxusní. Rozdíl investičních nákladů mezi návrhovou rychlostí 60 a 80 v tomto případě neznám, s ohledem na terén na předmětných úsecích II/602 by šly nahoru jen náklady na majetkoprávní vyrovnání a určitě i nějaké zemní práce... Když už se ale něco dělá..
Na II/602 mezi Jihlavou a novou OK osobně změnu a zlepšení neočekávám, spíše přijde ještě zhoršení. Na loukách po pravé straně je plánované obchodní centrum, má tuším územní rozhodnutí a napojení na II/602 vyřešili okružní křižovatkou kousek od benzinové pumpy.. Na II/602 je hromada napojení - benzinka, Hosov 2 x, autobazar, polygon, když by se začalo zlepšovat, tak bude třeba toto všechno zřejmě vyřešit normativně. Takže rána směrem do Jihlavy a odpoledne směrem z Jihlavy zůstanou na rychlosti 50 km/hod
Obchvat II/602 kolem Olešné by mohl přijít "brzy", opravený povrch u Pelhřimova v dobrém stavu nevydrží více jak 5 let
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Obchvat Kostelce by měla být jasná priorita kraje.
Ale bohužel v Kostelci nebydlí žádný politik nebo vlivný lobista, takže oficiální vyjádření kraje Vysočina k obchvatu Kostelce si můžete přečíst na jeho oficiálním fóru.
Nejradši bych úředníka z kraje posadil na židličku s notýskem a tužkou k silnici v Kostelci ať celý den zapisuje počty osobáků a náklaďáků.
Ale bohužel v Kostelci nebydlí žádný politik nebo vlivný lobista, takže oficiální vyjádření kraje Vysočina k obchvatu Kostelce si můžete přečíst na jeho oficiálním fóru.
Nejradši bych úředníka z kraje posadil na židličku s notýskem a tužkou k silnici v Kostelci ať celý den zapisuje počty osobáků a náklaďáků.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Ačkoliv bych za něj byl také rád, tak nevím, co přesně vám na této trase obchvat Kostelce vyřeší. Ta silnice v místech nad Kostelcem je sice vtipná (hlavně v zimě), ale pak stejně následují další vesnice, jako okraj Salavic, Jezdovice, potom Třešť a tak dále. Nepříjemné zatáčky, v zimě namrznuto, zafoukáno, ... Pokud jedete "na jih", tak je výhodnější jet po I/38, kde sice obchvaty rovněž chybí, ale kvalita je o něco lepší.Hanz008 píše:Obchvat Kostelce by měla být jasná priorita kraje.
Ale bohužel v Kostelci nebydlí žádný politik nebo vlivný lobista, takže oficiální vyjádření kraje Vysočina k obchvatu Kostelce si můžete přečíst na jeho oficiálním fóru.
Nejradši bych úředníka z kraje posadil na židličku s notýskem a tužkou k silnici v Kostelci ať celý den zapisuje počty osobáků a náklaďáků.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Globálně ten obchvat nevyřeší nic, ale částečně ano.
Je přeci třeba postupně budovat obchvaty a tím zvyšovat bezpečnost a zlepšovat prostředí pro bydlení. (Platíme přeci daně?). Kostelec patří k více obydleným obcím (ve srovnání např. Vámi uvedených obcí) a bohužel velmi silným provozem. Silnice prochází středem obce a například přístup do obchodu je velmi nebezpečný.
Stanovení priorit, kde by se mělo nejdříve budovat, by mělo být odvozeno od silného provozu (obvzláště nákladní doprava) a počtu obyvatel. To bohužel neplatí, když se podíváme, kde kraj Vysočina investuje.
Je přeci třeba postupně budovat obchvaty a tím zvyšovat bezpečnost a zlepšovat prostředí pro bydlení. (Platíme přeci daně?). Kostelec patří k více obydleným obcím (ve srovnání např. Vámi uvedených obcí) a bohužel velmi silným provozem. Silnice prochází středem obce a například přístup do obchodu je velmi nebezpečný.
Stanovení priorit, kde by se mělo nejdříve budovat, by mělo být odvozeno od silného provozu (obvzláště nákladní doprava) a počtu obyvatel. To bohužel neplatí, když se podíváme, kde kraj Vysočina investuje.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Ten uředník je ten poslední, který může přípravu ovlivnit, on Vám jenom jasně a stručně odpověděl. Párkrát jsem po této silnici jel a přesto si ji vybavuji hodně dobře. Úředníka nemusíte na tu židličku honit, protože ty data o intenzitě jsou známá a je to přes 7000voz/den a to není na silnici II. třídy málo. Dokonce i v krajských materiálech se najde tato silnice na seznamu těch se zátěží. Podle mapky je intenzita srovnatelná s jižní částí obchvatu Jihlavy.
Globálně z celorepublikového hlediska to opravdu není hlavní silnice nebo páteřní, takže to je věc kraje.
zdroj těch intenzit http://scitani2010.rsd.cz
Takže když to shrnu argumentační munici máte. V okolí obce se najdou i nehodová místa. Za obcí je i poměrně významný masokombinát s celorepublikovou působností zaměstnávající podle mého odhadu něco kolem 1000 lidí.
Podle mne by za to první měl lobovat Váš starosta.
Je někde k dispozici plánek toho obchvatu? Popravdě dnes je příprava staveb v takovém stavu, že pokud by se obhájilo financování přes EU fondy a stačilo se to připravit, tak se to klidně postaví.
Globálně z celorepublikového hlediska to opravdu není hlavní silnice nebo páteřní, takže to je věc kraje.
zdroj těch intenzit http://scitani2010.rsd.cz
Takže když to shrnu argumentační munici máte. V okolí obce se najdou i nehodová místa. Za obcí je i poměrně významný masokombinát s celorepublikovou působností zaměstnávající podle mého odhadu něco kolem 1000 lidí.
Podle mne by za to první měl lobovat Váš starosta.
Je někde k dispozici plánek toho obchvatu? Popravdě dnes je příprava staveb v takovém stavu, že pokud by se obhájilo financování přes EU fondy a stačilo se to připravit, tak se to klidně postaví.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Ano s tím souhlasím, určitě musí být tlak i z obce a okolí, takže jak píšete "starosta".
Ale z druhé strany pokud kraj zná situaci, tak by měl sám pracovat na řešení. Kraj je správce a kdo jiný by měl být ten proaktivní?
Neříkám, že kraj Vysočina nic neřeší, ale je proaktivně nastaven na akce, kde se priorita bohužel nastavuje dle dle společenských kritérií.
Ale z druhé strany pokud kraj zná situaci, tak by měl sám pracovat na řešení. Kraj je správce a kdo jiný by měl být ten proaktivní?
Neříkám, že kraj Vysočina nic neřeší, ale je proaktivně nastaven na akce, kde se priorita bohužel nastavuje dle dle společenských kritérií.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Kraj Vysočina má pokud si pamatuji zdejší diskuse (dá se to tu dohledat) plán páteřních silnic. Tam je pro Vás naštěstí i ta II/406. Dala se pochopit současná strategie kraje rekonstruovat silnice, kde při vzniku kraje chybělo pořádné spojení. Hlavně šlo o tu silnici Jihlava-Třebíč. Chtělo by si to projít ty krajské plánovací dokumenty a začít je se starosty oponovat a tu II/406 tam nějak prosadit. Jsou kraje, kde není ani co oponovat jako např. Středočeský. Popravdě současnému průtahu Kostelce není co vyčíst jsou tam chodníky, jasné značení, takže je vidět, že se obec a kraj stará.
Kde se tam ta zátěž vlastně bere a změnila se od vzniku kraje?
Kde se tam ta zátěž vlastně bere a změnila se od vzniku kraje?
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.3.2013 16:50:33
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
Průjezd s on-board kamerou po kompletní II/602 z Brna do Pelhřimova 24.8.2013.
Re: II/602 Pelhřimov - Jihlava
dvs: zajimavej pohled na věc.
Chápu, že jinde na tom mohou být i hůře, ale neznám moc míst v kraji s tak silným provozem (když tak doplňte). Ani Vámi zmíněná silnice Jihlava - Třebíč nemá, tak silný provoz, tipnul bych tak poloviční.
Předpokládám, že Kraj tyto data má k dispozici a tím má v rukou i seznam priorit, kterým by se měl prioritně věnovat.
Proto je pro mne alarmující postoj kraje. A už vůbec nechápu proč by měl občan něco obhajovat, iniciovat?
Pak by někoho mohlo napadnout, že když už je občan šikovný, tak by to mohl i celou akci vyřídit a zrealizovat a kraj by vesele dohlížel
Otázkou je - k čemu máme krajský úřad?
Chápu, že jinde na tom mohou být i hůře, ale neznám moc míst v kraji s tak silným provozem (když tak doplňte). Ani Vámi zmíněná silnice Jihlava - Třebíč nemá, tak silný provoz, tipnul bych tak poloviční.
Předpokládám, že Kraj tyto data má k dispozici a tím má v rukou i seznam priorit, kterým by se měl prioritně věnovat.
Proto je pro mne alarmující postoj kraje. A už vůbec nechápu proč by měl občan něco obhajovat, iniciovat?
Pak by někoho mohlo napadnout, že když už je občan šikovný, tak by to mohl i celou akci vyřídit a zrealizovat a kraj by vesele dohlížel
Otázkou je - k čemu máme krajský úřad?