Stránka 1 z 3

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 2.9.2011 12:12:01
od Avantime
Od 9. 5. do 31. 10. je rekonstruován průtah silnice II/345 ve Ždírci nad Doubravou, cena dle smlouvy činí cca 7,7 mil. Kč bez DPH. Od 25. 7. probíhá první etapa rekonstrukce průtahu Chotěboří na téže silnici. Cena dle smlouvy činí přibližně 10,7 mil. Kč bez DPH. Od začátku srpna probíhá na silnici II/345 výstavba nového mostu ev. č. 345-008 v Bílku. Most má být zprovozněn do konce října a cena dle smlouvy činí cca 9 mil. Kč bez DPH. Byl také vybrán dodavatel projektové dokumentace na stavbu II/345 Golčův Jeníkov - Chotěboř.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 2.9.2011 12:28:03
od Avantime
Dne 30. 8. bylo v informačním systému EIA zveřejněno oznámení záměru Silnice II/405, Jihlava (Pančava) - most č. 405-001.
Oznámení záměru píše:Předmětem záměru je rekonstrukce směrově nedělené dvoupruhové komunikace II.třídy v ulici Brtnická v jihovýchodní části města Jihlava v délce cca 670 m, včetně přemostění řeky Jihlávky. Kategorie silnice/návrhová rychlost v intravilánu MS2 8/50, v extravilánu plynule přejde na kat. S9,5/70.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 31.5.2012 8:53:17
od Avantime
Dnes bylo v informačním systému EIA zveřejněno oznámení záměru Silnice II/379 Velká Bíteš - severozápadní obchvat.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 18.7.2012 21:40:05
od Avantime
Dne 28. 6. byly v informačním systému EIA zveřejněny závěry zjišťovacího řízení záměru Silnice II/379 Velká Bíteš - severozápadní obchvat. Záměr nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona.č. 100/2001 Sb.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 2.4.2013 17:39:06
od apimen
V půlce března předal Kraj Vysočina zhotoviteli satveniště obchvatu Dolního Chlístova na silnici II/150 mezi Okrouhlicí a Horním Clísovem. http://www.stavbavysociny.cz/stavebni-z ... brzy-zmizi. Už je vykáceno.

Jihlava - Třebíč

Napsal: 17.11.2013 20:07:50
od A_S
Mezi Jihlavou a Třebíčí je v provozu kompletně přestavěný úsek Zašovice - Okříšky (http://trebicsky.denik.cz/zpravy_region ... 31117.html)

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 2.12.2014 9:08:47
od apimen
Přestavěná silnice II/150 mezi Okrouhlicí a Horní Pohledí je v provozu. Je to nové ale VDZ je v kontextu s navazujícími úseky opravdu nesmyslné.
http://jihlava.idnes.cz/zakaz-predjizde ... -zpravy_mv

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 21.1.2015 19:02:08
od _jan91
Zrušte kostky i kino a bude nová širší silnice, navrhl kraj Brtnicí
http://jihlava.idnes.cz/vytrhani-kostek ... -zpravy_mv
Průjezd Brtnicí je nejhorším úsekem na silnici spojující Jihlavu a Třebíč. Kraj nyní městu navrhuje, že mu rozšíří silnici směrem na Třebíč o stoupací pruh. Jenže za to po radnici chce, aby nechala vytrhat kostky na náměstí a zbourala staré kino, které se v centru objíždí. Ta to odmítá.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 5.3.2015 19:18:29
od _jan91
Kvůli narovnání silnice padnou tři stovky stromů. Místní jsou v šoku
http://jihlava.idnes.cz/kraj-vysocina-p ... zpravy_evs
Kraj Vysočina se rozhodl rozšířit a mírně narovnat silnici ze Světlé nad Sázavou k humpoleckému nájezdu na dálnici. Daň na přírodě je vysoká, místní jsou v šoku. Za oběť plánované stavbě padne celkem tři sta stromů.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 7.9.2015 7:36:26
od _jan91
Zprovoznění nově modernizovaných komunikací v severozápadní části Kraje Vysočina

II/523 Jihlava – Větrný Jeníkov
Přesně podle časového plánu probíhají práce na modernizaci silnice II/523 mezi Jihlavou a Větrným Jeníkovem v délce 9,2 km. Úplná uzavírka v tomto úseku skončí 31. srpna 2015 a už 1. září ráno budou moci po nové silnici jezdit všechna vozidla. Na projekt s názvem II/523 Jihlava – Větný Jeníkov s celkovým rozpočtem ve výši 62 miliónů korun má Kraj Vysočina přislíbenu dotaci z Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod. Ze stejných zdrojů bude také podpořen navazující úsek silnice II/523 Větrný Jeníkov – Humpolec s předpokládanými celkovými výdaji ve výši 70 miliónů korun. Práce zde pokračují a hotovo by mohlo být v polovině září. O zprůjezdnění bude Kraj Vysočina informovat na svých webových stránkách.

II/347 Světlá n. S. – D1, 2. stavba – úsek č. 1
Další modernizovanou komunikací je silnice II/347 v úseku mezi Světlou nad Sázavou a Dolním Městem v rámci projektu II/347 Světlá n. S. – D1, 2. stavba – úsek č. 1. Úplná uzavírka na tomto úseku skončí 31. srpna 2015 a od 1. září bude spuštěn provoz. Projekt s celkovými výdaji přibližně za 86 miliónů korun bude spolufinancován z Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod. Stavba v celkové délce 3,7 km přímo navazuje na již realizovaný projekt II/347 Světlá n. S. – D1, 1. stavba v úseku Kejžlice – Čejov a je součástí postupně modernizované komunikace II/347 mezi městem Světlá nad Sázavou a dálnicí D1.
http://www.kr-vysocina.cz/zprovozneni-n ... 7/p1=76943

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 14.9.2015 16:24:40
od _jan91
Dokončená modernizace další části Severojižního propojení Kraje Vysočina

V pondělí 14. září 2015 bude v pozdějších odpoledních hodinách zprovozněn další modernizovaný úsek komunikace mezi Třebíčí a Velkým Meziříčím. Jde o stavbu II/360 ul. Rafaelova – Pocoucov o délce 1,88 km, na jejímž financování se podílí Evropská unie prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod. Celkové výdaje včetně výkupů pozemků dosáhly téměř 130 miliónů korun, očekávaná výše dotace je 90 miliónů korun.
„Stavba bude v pondělí předána do předčasného užívání. To znamená, že v některých místech budou nárazově probíhat dokončovací práce. Řidiči proto musí počítat s krátkodobými omezeními,“ upozorňuje náměstek hejtmana Kraje Vysočina pro oblast dopravy a majetku Libor Joukl.
Tato stavba je dalším dílkem mozaiky při realizaci Severojižního propojení kraje Vysočina, jehož úlohou je zlepšení dostupnosti okresu Třebíč na dálnici D1 a ve směru na Dolní Rakousko. Další problémovou oblastí je Bystřicko, které potřebuje zlepšit napojení na Pardubický kraj a zároveň na dálnici D1. Význam Severojižního propojení je podtržen i zařazením této trasy mezi strategické záměry Evropského regionu Dunaj – Vltava.
http://www.kr-vysocina.cz/dokoncena-mod ... 7/p1=58888


Obchvat Příseky zrychlí cestu z Jihlavy do Třebíče

Už v pondělí 14. září 2015 ráno projedou řidiči na silnici II/405 mezi Jihlavou a Třebíčí po novém obchvatu Příseky. „Stavba za 167 milionů korun výrazně zrychlí a zkomfortní cestování mezi dvěma největšími městy regionu. Na tříkilometrovém úseku byly v údolí Příseckého potoka postaveny dva nové mosty. Řidiči budou moci novou komunikaci využívat v režimu předčasného užívání bez zásadnějších dopravních omezení. Kompletně bude stavba předána do konce září,“ informoval náměstek hejtmana Kraje Vysočina pro oblast dopravy a majetku Libor Joukl.
Obchvat vedoucí jihozápadně od Příseky mimo zastavěné území se začal budovat v listopadu loňského roku. Zakázku získalo ve veřejné soutěži sdružení Příseka CE tvořené firmami Colas CZ a Eurovia CS. Obchvat, který má odvést dopravu z místní části Brtnice, se napojil necelý kilometr před Přísekou ve směru od Jihlavy a na původní silnici pokračuje před odbočkou na Uhřínovice. Propojí tak modernizované úseky, které Kraj Vysočina na této páteřní komunikaci rozšířil a zkapacitnil v minulých letech. Součástí nové trasy jsou i dva mosty – přes Přísecký potok a přes polní cestu. Oba mosty jsou tvořeny tzv. tubosidery – přesypanou konstrukcí, kterou tvoří uzavřený pružný rám z ocelových dílců. Niveleta vozovky je v místě mostů vedena ve vyztuženém násypu ve výšce až 12,5 metru nad okolním terénem. Vzhledem k velmi členitému reliéfu krajiny musela být část komunikace „zaříznuta“ do terénu. Po odtěžení skalního zářezu bylo z důvodu nesoudržnosti a rozpukání skalního masivu provedeno zpevnění svahů ocelovými závrtnými tyčemi a sítěmi.
Projekt II/405 Příseka - obchvat byl realizován za finanční podpory Evropské unie prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod. Na komunikaci II/405 mezi dvěma největšími sídly regionu zrealizoval Kraj Vysočina v minulých devíti letech dalších pět investičních akcí s celkovými náklady ve výši 720 milionů korun. Na všechny kraj úspěšně čerpal finanční prostředky z fondů EU.
http://www.kr-vysocina.cz/obchvat-prise ... 9/p1=58888

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 3.1.2016 12:12:44
od NIGKDO
"Nová silnice do průmyslové zóny Nová Ves - Přibyslavice na Třebíčsku je ohrožena. Ekologická organizace Děti Země navrhuje jinou trasu. Jedna z nejdůležitějších dopravních staveb v Kraji Vysočina nemusí včas začít a evropské peníze na její vybudování se mohou přesunout jinam. Hrozí tak, že velké firmy odstěhují část výroby a region přijde o pracovní místa."

http://jihlava.idnes.cz/deti-zeme-a-sil ... domaci_kvi

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 15.6.2017 8:30:55
od Lynx
Severozápadní „obchvat“ Brodu narazil, proti jsou obyvatelé Perknova

http://jihlava.idnes.cz/perknov-proti-s ... -zpravy_mv

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 15.6.2017 13:54:09
od Houdini
Lynx píše:Severozápadní „obchvat“ Brodu narazil, proti jsou obyvatelé Perknova

http://jihlava.idnes.cz/perknov-proti-s ... -zpravy_mv
Pro zasmání:
V posledních dnech se ale proti takovému kroku hlasitě ozvali obyvatelé městské části Perknov. Silnice by totiž měla vést prakticky hned za zahradami domů, jež majitelé teprve nedávno dostavěli.
Ačkoliv o trase silnice při koupi pozemků zájemci věděli, dnes jsou překvapeni. „V mapách i v územním plánu to bylo. Jen jsme to nečekali tak rychle,“ přiznal anonymně jeden z majitelů pozemku, jehož by se měla stavba dotknout.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 16.6.2017 8:01:50
od Sosa
A vo tom to je.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 16.6.2017 9:40:58
od apimen
Je a není. Jednoznačně jsem zastánce potřeby vybudovat celý okruh kolem H. Brodu. Bydlím v tomto regionu a týká se mne to. Ale je to potřeba udělat pořádně. Iniciativa krajského radního s vazbou na H. B. je vítaná, ale vznikne další paskvil. Kraj totiž nestaví silnice v parametrech "jedniček". Vidíme to na severovýchodním (jediném existujícím) segmentu obchvatu. Je úzký, klikatý s nejméně 4-mi úrovňovými křižovatkami. Jaký to nepoměr s připravovanou jihovýchodní částí výhradně s MÚK. Vždyť je to silnice I/38 v severovýchodní části nyní v peáži s I/34 a I/19. Doprava od Humpolce směrem na H.B. a dál na Svitavy/Žďár n/S je silná. Kolony denně stojí na příjezdu od Humpolce do H.B. a to ve špičkách často už od letiště. Po připravovaném JV obchvatu by Brodu nejvíce pomohla výstavba JZ části obchvatu. Tedy od Šmolov na jižní konec připravovaného JV obchvatu.
Využít pro spojení silnice 150 a I/38 trasu bývalé železniční vlečky, která zásobovala uhlím tehdejší Zemský ústav pro choromyslné je právě v této problematické části trasy myslím velmi dobré řešení. Kolem jsou spíše podnikatelské objekty, kterým by nová komunikace nemusela tolik vadit. Otázkou je pokračování z areálu nemocnice dále na sever.
Druhým systémovým problémem je, proč vlastně trasa byla plánovaná trasa
okruhu v územním plánu "ponížena" jen na stavební uzávěru.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 16.6.2017 15:25:10
od _jan91
Severovýchodní obchvat Havlíčkova Brodu je zatím I/34 a řešilo ho ŘSD, nikoliv kraj. Kategorie by měla být 11,5. Souhlasím ale, že je nevhodně řešený.
Pokud by se stavěl severozápadní obchvat tak je pravděpodobné, že by byl v kategorii 9,5, jelikož navazující II/150 je v páteřní síti a výhledově je uvažována právě v šířce 9,5. I kdyby to ale byla 7,5 tak si myslím, že by to stačilo, jelikož novostavby v této kategorii vypadají samozřejmě jinak než srovnatelně široké "staré" silnice.
Každopádně jihozápadní segment by byl potřebný, logický a technicky realizovatelný a divím se, že se nijak neřeší...

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 22.6.2017 15:04:01
od apimen
Když se Vám to nelíbí, peníze dáme jinam.
To je reakce kraje na odpor místních.
http://jihlava.idnes.cz/havlickuv-brod- ... zpravy_aku

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 7.11.2018 8:10:57
od Wenda
Další přeložka silnice II/150 mezi Ledčí nad Sázavou a Světlou nad Sázavou finišuje.
https://www.kr-vysocina.cz/kraj-dokoncu ... /d-4091468

Jedná se o toto místo.

W.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 7.11.2018 12:50:33
od Ricos
Dík za info.. taky zajímavá stavba na té II/150, ale budiž:) Neví někdo něco o plánech obchvátku Nového Veselí? (u Žďáru.. ano to Veselí kde Zeman plouval na nafuk.člunu)

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 7.11.2018 12:54:41
od Ricos

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 20.11.2018 21:10:34
od Majkii
Vyhlášeny zakázky na zhotovitele staveb:

II/353 Nové Veselí - obchvat Předpokládaná hodnota: 260 295 000 Kč bez DPH

II/353 Velký Beranov - obchvat Předpokládaná hodnota: 650 000 000 Kč bez DPH (!!!)

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 1.3.2019 18:51:58
od Jirka L
U obchvatu Velkého Beranova dnes proběhlo předání staveniště.

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 12.3.2019 21:14:50
od Majkii
Reportáž ČT o obchvatech Velkého Beranova i Nového Veselí: https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... -nejistota

Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě

Napsal: 30.10.2019 14:00:46
od theodor less
Ricos píše:... podle jakého klíče Kraj investuje do takových miniobchvatů?
V případě Nového Veselí se nejedná o miniobchvat; délka přes 5 km. "Obchvátí" se i obec Budeč, která má pěkných 184 obyvatel.
Nuže, co říci na závěr. Přeji České republice, aby byla nikoli zemí nenávisti, často patologické nenávisti na sociálních sítích, aby nebyla zemí závisti.