
Páteřní severojižní propojení kraje Vysočina
O tomto propojení se začalo mluvit už v roce 2005 a i když se aktuálně nepřipravuje, myslím, že si zaslouží samostné téma.
Hlavní myšlenkou je lepší napojení východní části Vysočiny na D1 a lepší propojení (beru to od severu) I/34, I/19, I/37, D1, I/23, I/38 a Rakouska.
Severojižní propojení kraje VysočinaCitace:
Severojižní propojení kraje Vysočina je významná dopravní osa v rámci Páteřní silniční sítě kraje Vysočina. Jeho dlouhodobým cílem je modernizace dopravní infrastruktury nadregionálního významu ve východní části území kraje Vysočina. Vymezená trasa podpoří zlepšení dopravní dostupnosti okresu Třebíč ve směru na Dolní Rakousko a zároveň na dálnici D1. Další problémovou oblastí je Bystřicko, které potřebuje zlepšit dostupnost na Pardubický kraj a zároveň na dálnici D1.
Brožura (PDF)Blog z roku 2016 ohledně zapojení severní části (Bystřicka):
Severojižní propojení? Tůdle!