I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
Na stránkách dalnice-silnice.cz jsem se dočetl, že byla v červnu 2009 vypracována studie proveditelnosti této stavby, jaké jsou její závěry?
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: R67 D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
taky by mě to zajímalo - když jsem někdy před 15 lety dělal Autoškolu, tak se o ní mluvilo a já jsem tehdy myslel, že za 2, za 3 roky budu jezdit - no dnes už vím, že po ni nebudu jezdit ani za 2, za 3 roky od dnešního dne
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.12.2009 16:07:19
Re: Informační letáky ŘSD
Muze mi nekdo poradit kde najdu starsi informace o vystavbe silnic a dalnic atd.z webu rsd.cz(rubrika Stavime pro Vas).Zajima me konkretne krizovatka Vrbice na D47(D1).Dekuji za pomoc
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.12.2009 16:07:19
Re: Informační letáky ŘSD
Dekuji za pomoc.Hledam kokretne reseni krizovatky Vrbice s planovanou R67.Existuje nejaky situacni planek jak by tato krizovatka mela v budounu vypadat?hiob píše:o D47 je něco zde
http://www.rsd.cz/
Silniční a dálniční síť / Dálnice
Publikace o projektu D47
Re: Informační letáky ŘSD
Rampy jsou trochu vidět v územních plánech
Územní plán velkého územního celku Ostrava - Karviná
http://verejna-sprava.kr-moravskoslezsky.cz/upl_15.html
http://verejna-sprava.kr-moravskoslezsk ... 5_pb05.png
Nebo Územní plán - Ostrava
http://gisova.ostrava.cz/uzemni-plan.php
http://gisova.ostrava.cz/webmaps/mapaup/viewer.htm
Prvotní trasa celé R67 je zde
http://mapspace.ma.ohost.de/storage/R67.jpg
PS. Moderátory prosím o přesunutí pod R67 (D1 - R48) nebo lépe I/11 (protože s ní peážuje)
Územní plán velkého územního celku Ostrava - Karviná
http://verejna-sprava.kr-moravskoslezsky.cz/upl_15.html
http://verejna-sprava.kr-moravskoslezsk ... 5_pb05.png
Nebo Územní plán - Ostrava
http://gisova.ostrava.cz/uzemni-plan.php
http://gisova.ostrava.cz/webmaps/mapaup/viewer.htm
Prvotní trasa celé R67 je zde
http://mapspace.ma.ohost.de/storage/R67.jpg
PS. Moderátory prosím o přesunutí pod R67 (D1 - R48) nebo lépe I/11 (protože s ní peážuje)
Re: R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
Mapu R 67 jsem před časem zpracoval takže ji zde nalinkuji. Není v té mapě jen R 67, ale i nějaké ostatní stavby, je to takový nedokončený projekt:
Mapa R 67 v celém úseku
Mapa R 67 v celém úseku
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
Výborná mapa, takhle pěkně si to prohlédnout. Vážně moc pěkná.
PS: v jediném místě které na té trase líp znám se o pár set metrů liší od územního plánu, ale to jen tak na okraj, neber to jako kritiku
PS: v jediném místě které na té trase líp znám se o pár set metrů liší od územního plánu, ale to jen tak na okraj, neber to jako kritiku
Re: R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
To Krupp: A to ve kterém? Prosím pokud můžeš odkázat ev. ten územní plán opravím to. Ale beztak je to ještě na dlouhou dobu, než bude o definitivní trase R 67 rozhodnuto a než se vůbec dostane do fáze přípravy, natož pak realizace.
Jo a díky za pochvalu
Jo a díky za pochvalu
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
Územní plán Havířova
Životice, ul. Padlých hrdinů x Karvinská. V tom plánu uhýbá silnice dříve, míjí Polany na západě a pokračuje blíže ul. Zelená. Za lesem u jízdárny už je to podle mne v pořádku. Je to jen taková prkotina, chodil jsem tam běhat tak mi to uvízlo v hlavě
Jinak moc dobře na tom návrhu nechápu tu část u Třanovic-proč najíždět na R48?
Na druhé straně, kdyby se protáhla za D1 tak by dával mnohem větší smysl hlavní tah na Opavu přes Hlučín. ale to jsou plány tak na 50 let
jdu prohlížet i další silnice.. good job
Životice, ul. Padlých hrdinů x Karvinská. V tom plánu uhýbá silnice dříve, míjí Polany na západě a pokračuje blíže ul. Zelená. Za lesem u jízdárny už je to podle mne v pořádku. Je to jen taková prkotina, chodil jsem tam běhat tak mi to uvízlo v hlavě
Jinak moc dobře na tom návrhu nechápu tu část u Třanovic-proč najíždět na R48?
Na druhé straně, kdyby se protáhla za D1 tak by dával mnohem větší smysl hlavní tah na Opavu přes Hlučín. ale to jsou plány tak na 50 let
jdu prohlížet i další silnice.. good job
Re: R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
U těch Třanovic už jsme to řešili ve vlákně I/11 - Třanovice - Oldřichovice - Nebory. Je to tam vedené pouze v souběhu po vlastním tělese. Fakticky zde R 67 končí a dál na Slovensko vede čtyřpruhová I/11, ale to je jen otázka značení.
martini píše:Všechny Vaše zvídavé otázky zodpoví územní plán obce Třanovice.
U těch Polan jsem tu čáru tedy předělal, ale jak říkám, definitivní stabilizace této trasy je ještě otázkou mnoha let...mapman píše:Ta třetí kruhová křižovatka byla pokud vím zavržena a současný projekt s ní nepočítá, mělo jít o napojení nové PZ která tu měla vzniknout. Jinak to napojení na R48 není finálně ve dvou místech protože pokud pojedete od Havířova na Třinec tak po R48 vůbec nepojedete, od toho jsou tam kolektory, vznikne podobná situace jako na MÚK Černice na D5 v Plzni, I/20 tu taky vede asi dva km v souběhu s D5 ale přitom se provoz na těchto dvou nesetkává. Ten divný tvar té severnější části MÚK (Třanovice) je dán blízkostí dlouhé estakády Třanovice...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
Trasa, která je v současných ÚPD nemusí být konečná. Spíš by mě zajímalo jak dopadla vyhledávací studie trasy, ta by hodně napověděla o budoucí trase.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R67: D1 - Rychvald - Petřvald - Orlová - Havířov - R48
Ještě jedná poznámka k té mapě. Trasa kolem Bystřice nebude využívat současné těleso, ale půjde souběžně východně od současné komunikace. Je to k vidění na bilboardech ukazující současnou trasu v Bystřici (hned vedle obecního úřadu) a Vendryni (hned u motorestu, ale nejsem si jistý jestli je tam ještě stále). A vlastně taky v EIA pro úsek Třanovice - Oldřichovice - Bystřice.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
Centrální komise ministerstva dopravy uložila Ředitelství silnic a dálnic (ŘDS) zahájit investorskou přípravu stavby I/68 v úseku od dálnice D1 v Bohumíně-Vrbici přes Rychvald směrem na Havířov a dále k Třanovicím, kde se má napojit na dálnici D48.
https://www.mesto-bohumin.cz/cz/zpravod ... ebude.html
Na článek upozornil Krupp.
https://www.mesto-bohumin.cz/cz/zpravod ... ebude.html
Na článek upozornil Krupp.
Re: I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
Díky za informace. Bylo by fajn, kdyby se celá I/68 stavěla současně a minimálně začátek úseku u napojení na D1 v plném profilu.
Ale v rámci intenzit je důležitější k dostavbě a modernizaci I/56 v úseku Opava - Ostrava - F-M - Frýdlant n. O.
Ale v rámci intenzit je důležitější k dostavbě a modernizaci I/56 v úseku Opava - Ostrava - F-M - Frýdlant n. O.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
Děkuji za založení vlákna.
V tématu I/11:
Apropo v článku píší že byla dlouho připravována. Trasování jsem nenašel a nejsem teda úplně místní ale jen letmým pohledem do mapy mi přijde nejlogičtější ji táhnout těsně při straně železniční trati nebo za elektrárnou kde prakticky nic není. Tím pádem by sloužila hlavně tranzitu, který takto Těšína spíš pojede i/59 + I/68.
V tématu I/11:
Já se vůbec nedivím že prosazují raději tuto, I/68 má šanci nasát dopravu ze svého širokého okolí z obou stran. I/67 by byla více jednostranná.evilcleaner píše:jsem upřímně zvědav, zda tato silnice někdy vznikne (68). pro běžnou relaci bohumín - karviná nebude mít žádný přínos kromě poklesu dopravy na stávající 67
Apropo v článku píší že byla dlouho připravována. Trasování jsem nenašel a nejsem teda úplně místní ale jen letmým pohledem do mapy mi přijde nejlogičtější ji táhnout těsně při straně železniční trati nebo za elektrárnou kde prakticky nic není. Tím pádem by sloužila hlavně tranzitu, který takto Těšína spíš pojede i/59 + I/68.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
I/68 v tomto úseku nespadla z čistého nebe. O tom svědčí nejen připravený sjezd na D1, ale i územní rezerva v Zásadách územního rozvoje Moravskoslezského kraje. Tato silnice je koneckonců jedno z ramen Slezského kříže.
To se o nové I/67 říci nedá, ale zase má mnoho příznivců. Například vynikajícího starostu Bohumína, kterému se už povedlo protlačit velkorysé řešení obchvatu města v souvislosti s výstavbou posledního úseku D1. Kdyby se mu povedlo protlačit i novou I/67, přiblížil by se hradeckému starostovi Ulrichovi. Ale od toho máme rozhodování na vyšších úrovních, které alokují zdroje do projektů s vyšším užitkem.
To se o nové I/67 říci nedá, ale zase má mnoho příznivců. Například vynikajícího starostu Bohumína, kterému se už povedlo protlačit velkorysé řešení obchvatu města v souvislosti s výstavbou posledního úseku D1. Kdyby se mu povedlo protlačit i novou I/67, přiblížil by se hradeckému starostovi Ulrichovi. Ale od toho máme rozhodování na vyšších úrovních, které alokují zdroje do projektů s vyšším užitkem.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 29#p228229
Není divu, když tvá celorepubliková řešení jsou čáry spojující několik bodů. Bohumín není bod, ale město s periferiemi (např.Vrbice), které jsou blíž Ostravě než Bohumínu. Skoro by se dalo mluvit o I/68 Ostrava- Havířov - I/48. Už slyším námitku, že Ostrava je už s Havířovem spojena. Ale ani Ostrava není bod, a skutečnost, že je Havířov spojen s jihem Ostravy neznamená, že nemůže být spojen i se severem. Po nahlédnutí do mapy zjistíš i skutečnost, že mezi Ostravou a Havířovem leží Rychvald a Orlová. To jsou města jejíchž počet obyvatel snese srovnání s Prostějovem, který je obsluhován třemi dálničními sjezdy.davidb píše:Nikde jsem nenašel, k čemu je dobrá I/68 Bohumín - Havířov.
Re: I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
Já vím jaké to tady je - bydlím ve Vratimově.theodor less píše:http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 29#p228229Není divu, když tvá celorepubliková řešení jsou čáry spojující několik bodů. Bohumín není bod, ale město s periferiemi (např.Vrbice), které jsou blíž Ostravě než Bohumínu. Skoro by se dalo mluvit o I/68 Ostrava- Havířov - I/48. Už slyším námitku, že Ostrava je už s Havířovem spojena. Ale ani Ostrava není bod, a skutečnost, že je Havířov spojen s jihem Ostravy neznamená, že nemůže být spojen i se severem. Po nahlédnutí do mapy zjistíš i skutečnost, že mezi Ostravou a Havířovem leží Rychvald a Orlová. To jsou města jejíchž počet obyvatel snese srovnání s Prostějovem, který je obsluhován třemi dálničními sjezdy.davidb píše:Nikde jsem nenašel, k čemu je dobrá I/68 Bohumín - Havířov.
Ano, zdá se mi, že je tady těch čtyřproudých silnic dost.
Ale je pravda, že vedou většinou východním směrem. Severojižním za Ostravou nic.
Díky za info.
Re: I/68 Bohumín,Vrbice - Rychvald - Havířov
No, tohle je každopádně lepší vysvětlení než ode mě. Souhlas s theodorem.