Záměr je rozdělen na nultou, první a druhou etapu. Zde je situace nulté a první etapy:
http://mm.denik.cz/46/b2/mapa_okruhu.pdf
Včera byla oficiálně otevřena nultá etapa - to, co je v situaci zakresleno bledě modrou barvou jako MKO (městský komunikační okruh??) Domažlická - Vejprnická - SUDOP. Celková délka stavby je cca 1, 3 km. Z dnešního článku MF dnes:
Jiný aktuální článek i s fotkou napojení na Vejprnickou:Mladá fronta DNES - plzeňský kraj píše:„Nultá etapa západního obchvatu stála 174 milionů korun,“ konstatoval ředitel plzeňského závodu stavební firmy Europia Zdeněk Soukup.
Vlastní stavba šestikilometrového západního obchvatu Plzně za téměř tři miliardy korun začne příští rok. Dlouhé roky plánovaná objízdná trasa umožní řidičům z Klatovska dostat se na sever na Karlovarsko a Mostecko a obslouží také průmyslovou zónu Borská pole.
Nová tepna odlehčí nejzatíženějším místům ve městě - Klatovské a Karlovarské třídě. Těmi v současné době v nejfrekventovanějších úsecích projíždí denně přes třicet tisíc automobilů.
První část obchvatu z Borských polí na chebskou výpadovku má být otevřena v roce 2012. Má stát jednu miliardu korun, které získá Plzeňský kraj z evropských dotací. Plzeňské radnici se na tento úsek podařilo zajistit téměř všechny potřebné pozemky.
Druhá etapa, která vyústí na Karlovarské třídě, přijde na 1,8 miliardy korun. Její nejdražší částí bude estakáda přes řeku Mži. Celý obchvat má být podle plánů hotov v roce 2015.
Po první části okruhu už se jezdí
Podle staršího článku o zahájení stavby hradilo nultou etapu město, první bude hradit kraj s přispěním EU a ve druhé etapě se předpokládá účast SFDI.