Tak jistěže tranzit není nulový, ale na té I/49 za Vizovicemi jsem nikdy nepotkal větší množství aut. Stalo se taky, že jsem nepotkal žádné. A že by stát jen pro mě stavěl rychlostní silnici? No byl by to pěkný dárek, nebránil bych se, ale zas tak důležitý pro stát asi nejsem ne teď vážně, nechci nějak zlehčovat situaci ve Zlíně, ale prostě o tom, že R49 Zlín spasí přesvědčen nejsem. Stejně tak v Brně preferuji napřed dokončit stěžejní části VMO (Žabovřesky, Tomkovo nám.) a až pak se pouštět do R43.GiuseppeS píše:Že by tam přece jen někdo jezdil, třeba adi88
I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
Re: I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
Re: I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
Já s Vámi nesouhlasím. R49 Zlínu určitě pomůže. I když máte pravdu v tom, že momentálně je tranzit Zlínem minimální.adi88 píše:...o tom, že R49 Zlín spasí přesvědčen nejsem...
Možná paradoxně pomůže kompletní R49 ještě víc Val.Mezu a I/35ce směrem na Bumbálku... Zejména od Rožnova přes Bumbálku, Makov dolů k Bytče stačí dnes jeden starší plně naložený kamion a jede se v koloně v kopcích těch necelých padesát kilometrů i přes hodinu. A to nemluvím o zimě. Tento tranzit R49 a slovenská R6 rozhodně natáhne. Navíc zpřístupní Vizovicko a Vsetínsko světu a utvoří dopraví Z-V páteř Z kraje.
Já osobně bych se z těchto důvodů snažil koncentrovat prostředky nejprve do R49 a teprve po jejím dokončení je poslal na další uvažované stavby v Z kraji, včetně R69.
Re: I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
Jo v tomhle máte pravdu, přes Makov to je hrůza. Já principielně samozřejmě nejsem proti R49, ale byla by potřeba celá, aby něco řešila. Pokud by se měl postavit obchvat Zlína a pak 15 let nic, tak si fakt nejsem jist, že to bude něco řešit. Proto bych zatím pořešil Zlín uvnitř a až teprve když bude na spadnutí i stavba dále na Slovensko (byť třeba jen v půlprofilu) tak bych řešil R49. Kdyby se psal rok 2005 nebo 2006, tak by to bylo vcelku jedno, ale v dnešní době, kdy na nic nejsou peníze, se musí hodně promyslet co stavět. Bohužel.Marty píše: ...pomůže kompletní R49 ještě víc Val.Mezu a I/35ce směrem na Bumbálku... .
Re: I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
Tady lze najít územní studii na Pravobřežní komunikaci:
https://www.zlin.eu/uzemni-studie-zlin-cl-3696.html
Ze čtyřpruhu se stal dvoupruh se světelnými křižovatkami a 2 okružními.
https://www.zlin.eu/uzemni-studie-zlin-cl-3696.html
Ze čtyřpruhu se stal dvoupruh se světelnými křižovatkami a 2 okružními.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
Díky za info Lenny. Přiznám se, že pro mě je to dobrá zpráva, žil jsem v domnění, že pravobřežka je úplně odpískaná.
Re: I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
A rezerva na případný 4 pruh tam zůstane v rezervě ?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/69 (R69) Zlín, pravobřežní
Generel dopravy Zlína z roku 2016, v dokumentu GDZ IAD FIN je v rámci modelu počítán i tunel pod sídlišti:
https://www.zlin.eu/generel-dopravy-pro ... -2238.html
https://www.zlin.eu/generel-dopravy-pro ... -2238.html
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.